עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by wwll soldier,

    קניתי הרדיסק חדש סטה 2(הלוח שלי תומך) אבל הווינדוס והביוס לא מזהים אותו רק ה-raid מזהה שיש הרדיסק אבל אני לא ידוע מה לעשות עם זה אין לי כונן דיסקטים בשביל לנסות להתקין כמו שרשום בחוברת של הלוחם אם למישהו יש דרך/דרייבר שיוכל לעזור לי שהמחשב יקלוט את ההרדיסק :<?

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  2. מחיר יחידה הוא 18 ש"ח. נגיד כך... זה לא דיסקים לשימוש יום יומי בגלל מחירם אך זה יכול להיות נחמד למי שצורב תוכנה כל שהיא ורוצה דיסק מיוחד במינו. בכל מקרה כבעל צורב Label Flash אני שמח שסוף סוף אפשר להסיג אותם.

    • 8 תגובות
    • 772 צפיות
  3. Started by master af,

    במחשב הישן היה צריך לילחוץ על F-6 ולהוסיף דריבר של SATA אבל במחשב החדש לא היה צריך, פשוט התקנתי את ה WIN-XP-SP2 כרגיל, והוא זיהה את הכונן הקשיח. את כל הדרייברים הורדתי מהאתר של ASUS והתקנתי אותם בלי שום בעיה... למעט הדריבר של ה SATA2 ! אני לא בטוח אם הכונן הקשיח באמת עובד עם אופציות של SATA2 ומהירות 300 , או שהוא מזוהה כ-ATA בילבד. במנהל התקנים רשום שהכונן עובד עם דרייבר של WINDOWS ואני הרי התקנתי SiI3114... אז ניסתי שוב לעדכן את הדריבר דרך מנהל ההתקנים אבל הוא לא קיבל את זה ואני גם לא בטוח עם איזה דריבר עלי לעבוד, בקיצור קצת ערפילי ולא ברור, האם אפשר להסביר קצת על העינין? האם יש דרך לוודא האם אני מריץ את הכונן שלי על SATA2 ? תודה רבה. -------------------- המחשב החדש:ASUS…

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  4. למה כשקונים הארד דיסק חדש ומפרמטים אותו בפעם הראשונה הוא תמיד מורי כמה GB מהארד דיסק לדוגמא אם יש לי הארד דיסק 120GB אז הוא לוקח איזה 10GB ואין לי מושג למה ואיפה הוא שם אותו וככל שהקיבולת של הארד דיסק יותר גדולה ככה הוא לוקח יותר מישהו יודע אולי למה זה קורה ואם אפשר להשאיר את כל הארד דיסק שלם בלי שיורידו כמה GB? תודה מראש!!

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  5. Started by Ran B,

    טוב.., חבר שלי ביקש לשאול אותם איזה הרד דיסקים טובים של 80GB אתה ממליצים אני המלצתי לו או מקסטור או WD שלפי דעתי אלה החברות המוחברות ביותר היום..אבל מכיוון שאני לא מבין גדול בחברות ובאיכות.. פתחתי את הדיון..כמובן הוא לא רוצה כל כך יקר.. אם תוכלו לעזור לי לחפש משהו טוב אבל seagate או משהו כי הוא אמר לי שלא איכפת לו כל כך האיכות העיקר שזה זול וזה 80GB ככה שאתם לא צרכים להתמגד על מקסטור ועל WD אפשר גם חברות מאפנות..משהו בתקציב ה-300 שקל או קצת יותר..(ואני בספק שיש..).. תודה רבה לכל העוזרים!, רן!

    • 7 תגובות
    • 772 צפיות
  6. צריך עזרה בבחירת דיסק קשיח פנימי 500 ג'יגה מינימום עד 500/600 שקל גג עוד שאלה קטנה דיסק חיצוני עם אני שם אותו בתור דיסק קשיח שיתחבר נגיד בUSB והקצב העברה שלו יהיה מהיר יעבוד והמחשב יקח ממנו את הנתונים זה יהיה יותר איטי בהרבה? עם לא אז אפשר המלצה לאחד טוב בסיבבות ה1000 (אני צריך דגם (תשם)) ואני יזמין מחו'ל ראיתי כבר כמה של WD אבל לא יודע מה טוב מה פחות טוב כאילו כתוב פרימיום וכל זה לא יודע בקיצור אני צריך או כונן פנימי / חיצוני מה שעדיף מבחינת נפח/ מהירות עם אין הבדל גדול אז עדיף חיצוני מהיר ואני כבר יחפש בEBAY או משהו תדגם ויזמין אני רק צריך לדעת מה טוב תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  7. לדוד שלי נכבה המחשב וכשלקחתי את ההארדדיסק אלי אז ב WINDOWS הוא אומר ש1 הכוננים לא מפורמט אבל היה שם מידע ומידע חשוב האם יש דרך לשחזר את המידע הזה??? צריך עזרה מהר תודה

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  8. Started by zohar678,

    אני רוצה לקנות דיסק און קי של 32 ג'יגה. איזה חברה נחשבת איכותית?

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  9. Started by galCool,

    אפשר לנעול כונן שלא יהיה אפשר להתקין עליו? אם כן איך? תודה!!

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  10. Started by falcofalco,

    שלום. יש לי מחשב נייד של לנובו (T60) עם כונן קשיח sata ואני רוצה לשדרג אותו. האם אוכל להשתמש ב sata2? אני לא יודע האם המחשב שלי תומך בזה (אני חושב שלא) אבל אני גם לא בטוח שהוא צריך לתמוך... יש לכם מושג? אה, עוד משהו, אין הגבלה לנפח שאני יכול להכניס נכון? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  11. Started by psxr,

    לא מזמן התקנית את hdd health ושאומרת לי מה הטמפרטורה אבל אני לא יודע מה נחשב לטוב או רע.

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  12. שלום לכם, ברשותי צורב dvd מדגם: Sony RW DW Q28A הבעיה היא שהמחשב מזהה את הכונן ככונן cd ולא כ-dvd . זוהי בעיה מוכרת בקרב הצורבים מדגם זה, אשמח אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה או להביא לי איזה שהוא דרייבר, תודה רבה מראש לעוזרים .

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  13. Started by steelmanx,

    אני מעוניין לקנות זיכרון נייד USB של Sandisk רציתי לדעת האם יש הבדל בביצועים של הכוננים הבאים: Edge Slice Switch Blade Fit Cruzer בנוסף אני מעוניין לקנות כונן נוסף בנפח 16Gb מהיר בתקציב של עד 150 שקלים מה מומלץ?

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  14. Started by bd,

    המלצה על HD משהו טוב נפח גדול למפרט הזה אני לא מבין ב SATA ATA וכל מה שקשור אני צריך רק ארדיסק טוב ומהיר לוח אם זה Motherboards for Intel : ABIT IS7-E Intel 865PE ובקשר לצורב DVD רציתי לדעת אם שווה לקנות ואם הDVD שלי יקרא צרובים וכל השאלות והתשובות לזה כמה עולים דיסקים מה אפשר לצרוב איך ... יש לי PROSOUND 909PS

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  15. אז ככה אני לא מבין בזכרונות האלה ממש יש חברה ממולצת משהו זול ?. אני מעוניין ב 1 גיגה.. תודה לעוזרים עריכה: חיבור usb

    • 5 תגובות
    • 772 צפיות
  16. שלום. יש לי לוח GIGABYTE GA-P35-DS4. יש לו בקר RAID. האם אני יכול ליצור 2 מערכי raid במקביל? זאת אומרת - 2 כוננים של 250GB על RAID1, ושני כוננים 500GB על RAID0? תודה.

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  17. Started by zion561,

    האלן חברים אני לא יודע עם אפשר לדבר על זה "השגתי"משחק לXBOX והוא שוקל 7.5 גיגה ומתי שאני בא לחלץ תקבצים דרך WINRAR הוא רושם לי 1:שאין לי מספיק מקום=אחרי שהשגתי תמשחק עוד נשאר לי בערך 12 גיגה פנוי .. לא מבין א תזה 2:שאני לא יכול לחלץ יותר מי 4.5 גיגה מה אני עושה תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  18. Started by ofir667,

    שלום, אני צריך המלצה לצורב טוב עד 150 שקל! תודה..

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  19. Started by veredgf,

    הצורב הנ"ל נמצא ברשותי כשנה וחצי - בין השאר מידי פעם צורבת שירים כדי לשמוע באוטו. מאז שאני צורבת איתו יש הרבה בעיות קריאה באוטו, וזאת בניגוד לעבר כאשר עבדתי עם צורב CD ישן יותר ואיטי יותר. בהתחלה חשבתי שמדובר בבעיית מדיה - בדקתי מדיה של וורבטים ושל TEAC והתופעה זהה. מדיות צרובות מהצורב הקודם או ממקורות אחרים נקראות בקלות וללא בעיות באוטו. האם יש חשיבות גבוהה למהירות הצריבה? לכמה רצוי להוריד אם כן? היות ויש לי מחשב די ישן ולא הכי חזק, אני מקפידה לפני צריבות לאתחל אותו ולסגור כמה שיותר אפליקציות ברקע (למקרה שמישהו רוצה לדעת). תודה, ורד

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  20. Started by sashakrik,

    שלום רב ! אני מעוניין לקנות DOK מתוצרת חברת A-DATA מדגם PD9 בנפח 4GB http://www.adata.com.tw/adata_en/product_detail.php?ProductNo=AP09ZZZBU בתמונה אני רואה שאין מכסה/פקק לכיסוי הממשק. אשמח לשמוע מאנשים שיש להם מכשיר כזה או מכירים אותו באם התמונה באתר היא "רק להמחשה" או שהוא באמת מסופק ללא מכסה. תודה, אלכס.

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  21. Started by RTTW,

    היי אנשים. קניתי כרטיס זיכרון לפלאפון של SANDISK של 2GB הכרטסי הוא MICRO-SD TRANS FLASH והוא עושה לי בעיות... למשל ביום הראשון עבד טוב מאוד היה מזהה 2GB ואחרי זה באותו יום חשבתי לנסות לעשות לא פורמט מאז הוא רק משתגע לי אני בא עושה פורמט אז הוא מתחיל לעשות איתחולים חוזרים לפלאפון.... ניסיתי לבדוק במחשב נייד מה ניסגר והמחשב הנייד אומר שזה כרטיס של 1GB ... ניסיתי לבדוק בפלאפון אחר גם שם הוא מזהה רק 1GB ובעוד פלאפון הוא רושם שיש 2GB אבל אחרי שאתה עושה פורמט הוא רושם שפנוי רק 1GB ובשימוש 1GB ...

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  22. שלום, רציתי לדעת אם אפשר לחבר כונן SATA II ללוח שתומך ב-SATA. יש לי לוח של ASUS P4G8X ואני רוצה לחבר את כונן ה-200GB של WD. תודה !

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  23. שלום, מחפש המלצה למארז חיצוני לדיסק קשיח 3.5" SATA II. מניסיון שלכם, איזה תכונות חשובות צריך להיות לו? מה אתם אומרים על הדבר הבא שנמכר בקייאספי:http://www.spirecoolers.com/main/product_detail.asp?ProdID=675

    • 6 תגובות
    • 772 צפיות
  24. Started by eladbu,

    האם ניתן וכיצד לצרוב בצורב DVD סרט ולהדביק לו אכשיהו תרגום ללא צריבתו על הסרט עצמו אלא דרך הדבקה המניו

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  25. זה נורמלי?

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות

דיונים חדשים בפורומים