אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
שלום, ברצוני לדעת מה ההבדלים בין ריד 0 - 5 (ז"א מ 0 עד 5, 1 2 3 4 5 [אם יש :-\]) אם זה לא מקשה עליכם אז עדיף שזה יהיה לפי הקרטריונים הבאים: 1. כמה נפח יתבזבז בגלל הריד ? [ נניח שיש לנו 2 כוננים של 120 GB] 2. האם זה מוסיף מהירות \ מוריד מהירות 3. כל דבר אחר שאני לא מודע לו אני אודה למי שיוכל לכתוב שורה עם הסבר
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כונן Seagate בנפח של 500GB שהקושחה שלו היא CC34. הכונן נדפק כנראה ממכת חשמל (אני יכול לראות סימני שריפה על הלוח האלקטרוני של הכונן). על הכונן נמצא חומר מאוד חשוב לי. חברים הציעו שאמצא כונן עם אותה קושחה ולחליף את הלוחות שלהם. אני לא כל כך בטוח לכן אני מבקש את עזרתכם או בעצות או בלעזור לי למצוא אחד כזה אפילו אם הוא משומש כי אני לא מוצא בחנויות המחשבים בשום מקום.
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
-
היי חברתי לאחי HD IDE 160GB חדש אבל הWIN לא מזהה אותו, הביוס מזהה אותו,שיניתי את הJUMP לSLAVE והגדרתי אותו כSLAVE בביוס אבל בכול זאת הWIN אינו מזהה אותו, עזרתכם דרושה בברכת שנה טובה ומאובזרת G.A
-
- 8 תגובות
- 774 צפיות
-
-
האם ההבדל בין חיבור Firewire לUSB2 משמעותי? מה היתרונות והחסורונות של כל אחד מהחיבורים? השימוש שאעשה בכונן החיצוני הוא לאחסון תמונות, ולכן חשוב לי שהוא יהיה אמין וחזק, וואם התקציב מאפשר אז גם מהיר. אני מתלבטת בין 2 דגמים, שבעקרון הם זהים רק שאחד מהם הוא לחיבור יואסבי2 בלבד, והשני הוא גם לפיירוויר. http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1672 - USB2 + Firewire http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1373S USB2 ההבדל הוא בערך 130 ש"ח.. שאלה נוספת, מה אתם חושבים על הדגם?
-
- 5 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום ידידי. אני צריך עזרה לתקלה מאוד מוזרה שקרתה לי. יש לי שלושה דיסקים קשיחים. דיסק א. 80 גיגה SATA. מחיצה 1, 20 גיגה מחיצה 2, 60 גיגה דיסק ב. 30 גיגה IDE מחיצה 1, 15 גיגה מחיצה 2, 15 גיגה דיסק ג. 10 גיגה IDE. מחיצה 1, 5 גיגה מחיצה 2, 5 גגה אני רציתי לפרמט לעשות fdisk לדיסק ב. לכן חיברתי את דיסק א. ו- דיסק ב. ועשיתי גיבוי בעזרת GHOST של המחיצה 2 של ב. למחיצה משנית של א. לאחר מכן כיביתי את המחשב ונתקתי פיזית את א. העלתי את FDISK מכונן פלופי, עשיתי מחיצות ופרמטתי את ב. הכול בסדר. כעת חיברתי את שלושת הכוננים ביחד והעלתי בדוס. תוכנת ה- GHOST של דוס היתה לי על כונן א. באחת הסיפריות שבמחיצת המשנית. אך לרוב תדהמתי כאשר ניסיתי ליכנס לספריה קיבלתי הודעה בנוסח: the labrery has ba…
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום, לפני כיומיים הגיעה אלי המחשב החדש שלי. יש לו קשיח של SEAGATE 500GB, במחשב החדש אין כרגע אינטרנט ואני מוריד משחקים במחשב הישן. הבעיה היא שלוקח שעות להעביר משחק אחד ל- DOK שלי, ולדיסק קשיח של המחשב הישן היו בעבר כמה וירוסים בו. האם זה יהייה מסוכן להעביר את הקשיח למחשב החדש, להעביר את המשחקים הרצויים ולהחזיר אותו למחשב הישן? במילים אחרות האם יש סיכוי, אפילו בין הקלושים ביותר, שיעבור סוג של זיהום למחשב החדש?
-
- 9 תגובות
- 774 צפיות
-
-
מחפש לקנות צורב dvd עד 300 שקל וחייב שיהיה בצבע שחור מחכה להמלצות תודה
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
קניתי כונן WD 320GBAAKS. הנפח שמראה לי xp הוא 298GB. למה זה??
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אני מתקין WIN7 שדורש ש-XP יהיה מותקן במקור - אני מפרמט את הכונן, מתקין XP ואז ישר מתקין WIN7. האם גם במצב זה מתבצע ב alignment שחשוב לביצועי SSD?
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
קניתי דיסקים של FUJIFILM X8 DVD-R הסריקה הזאת טובה? ככה עושים בכלל סריקה? למה אני לא יכול לעשות סריקה בDISC QUALITY? אני חייב לצרוב משהו קודם כל? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 774 צפיות
-
-
האם בתדירות של כחצי שנה אני אבצע 3 פירמוטים זה יכול לגרום נזק לרכיב כלשהו כגון HDD וכ"ו? תודה
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
??? 2 סוגים שונים באותו מחיר... תודה...
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אני קונה צורב DVD מחר מחרתיים אני צריך הממלצה של צורב DVD בין המחירים 300-400 ש''ח לינקים מחיר והמלצה תודה רבה compman112
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
ברשותי סאנדיסק טיטניום 4GB, במהלך תהליך הפירמוט בטעות עשיתי delete partition לDOK אשר היה מחובר למחשב, רק לאחר שניסיתי להיכנס אליו לאחר הפירמוט בשביל להתקין דברים חשובים [לא סתם יש תיקיה בשם after formatting בDOK] הבנתי שעשיתי משהו לא טוב כעת מערכת ההפעלה לא מצליחה לפרמט את הDOK :-\ נורא חבל שהלכו לי הקבצים כי היה קשה למצוא, דברים חשובים בהחלט ולא סתם דרייברים, אלא גם חומרי לימוד :-\ ניחא, יותר חשוב לי שהDOK יחזור לפעולה ולא יהיה מושבת! יש פיתרון? :'( [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש, התקנתי בו את כל הדרייברים והורדתי את כל העידכונים למערכת הפעלה, אך הUSB2 עדיין מסרב לפעול. מה יכולה להיות הבעיה?
-
הכונן הקשיח בלפטופ שלי מגיע לסביבות 60 מעלות + (מקסימום 63 ואז כבר כיביתי אותו) . לפי המלצת היצרן (טושיבה) הטווח אמור להיות 5-55 האם אני צריך לדאוג? (כבר הלכו לי 2 הרדיסקים אבל אני לא בטוח שזה מההתחממות אז אני לא מדבר סתם)
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
http://www.israelcoupon.co.il/%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9D-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%97-%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%99-750g-%D7%A0%D7%A4%D7%97-%D7%A2%D7%A0%D7%A7-%D7%91-335%D7%A9%D7%97-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-590%D7%A9%D7%97-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%92%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9C
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אז רק לכל המודאגים, היום צרבתי פעם ראשונה CD ב LG4120B. השתמשתי ב CD זבל סוג י' כזה שעולה פחות משקל וכצפוי הכל פיקס במהירות X40.
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
קניתי אתמול מחשב חדש עם כונן WD של 640GB וכאשר התקנתי את הוינדווס וחילקתי את הכונן למחיצות הקיבולת הכללית של הכונן היא610GB למה זה קורה, והאם יש פתרון לדבר כדי שאוכל לנצל את ה-30GB הנוספים??? תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
פעם היה מבחן שהשווה בין חברות שונות ובהם הדגמים המובילים בארץ. האם יש היום הבדל של ממש בין DOKים שונים? אני רומה של 2GB או 4GB וכמובן שאני רוצה את המומלץ ביותר.. שאלה שניה מה ההבדל בין הדגם הטיטניום לרגיל בSANDISK? תודה
-
- 6 תגובות
- 774 צפיות
-
-
היי ה SSD מתחיל להכנס לאט לאט השאלה האם בכלל אנו המשתמשים צריכים IOPS כזה גבוהה של 10 אלף ויותר ומה לאשר מהירות הגישה המהירה [מיקרושנייה] האם היא נחוצה ? מהירות כתיבה ומהירות קריאה היא טובה כמה שיותר
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
התחדשתי ב SSD EVO 120 GB איך אני מתקין עליו ווינדוס? לחבר אותו למחשב וללוח אם אני יודע איך משנים את הכונן שיהיה ACHI? עושים את זה לפני התקנת ווינדוס?
-
- 1 תגובה
- 774 צפיות
-
-
האם ואיך ניתן לכבות הארדיסק דרך הוינדוס XP ? כלומר שהוא ממש יפסיק להסתובב עד שאצטרך אותו ?
-
- 5 תגובות
- 774 צפיות
-


