אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
תיאור הבעיה:יש לי DOK של kingstone 16gb , שאני מנסה להעביר קבצים אליו הוא נתקע שנה ב"מגלה פרטים" ואני לא מבין למה פעם זה לא היה עושה את זה מערכת הפעלה:Windows 7 דרכים לפתרון שכבר ניסיתי:Restart למחשב , ניסיתי לחבר את הDok מאחורה תוכנה / מוצר הקשורים לבעיה: הערות נוספות: צירוף תמונה:
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
אז ככה, לפני שנה וחצי קניתי את הצורב של TEAC מדגם W540E, בחודשים האחרונים הוא התחיל לעשות בעיות בצריבה וכל הדיסקים יצאו עם שגיאות C2... לפני שבועיים נסעתי לחנות ממנה קניתי את הצורב ומסרתי אותו לתיקון דיי שכחתי מהצורב ורק לפני יומיים התקשרתי כדי לשאול לשלומו (בחנות כמובן לא טרחו להתקשר אליי ולהגיד לי שהוא מוכן) היום לקחתי את הצורב וגיליתי שנתנו לי צורב חדש של TEAC מדגם W552E x52x24x52 חיברתו אותו בתור MASTER ואת כונן הDVD בתור SLAVE את הדיסק הראשון ניסיתי לצרוב ב52 ודיסק נצרב כ5 וחצי דקות (!!!) בדיסק השני והשלישי הורדתי כל פעם את המהירות עד 32 ועדיין הזמן לא ירד מ5 דקות (בצורב הישן במהירות המקסימלי הוא צרב יותר זמן מאשר במהירות יותר נמוכה...) ניסיתי בנרו CD SPEED…
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
ראיתי את השרשור הדביק עם המלצות אודות כוננים קשיחים פנימיים; מה לגבי המלצות על חיצוניים? (אני חושב לקנות אחד כזה במקום להחזיק את אוסף הסרטים התופח שלי על DVD'ים).
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום, הציעו לי לקנות SSD של חברת toshiba מסדרה: [h=1]Toshiba Q-Series 128GB[/h]יש למישהו ניסיון איתם? או יצא לו לעבוד איתם או שמע אלייהם אשמח לקבל תשובה תודה
-
- 0 תגובות
- 776 צפיות
-
-
DFI Lanparty NF4 SLI-D nForce4 Socket 939 ATX Motherboard?
-
- 6 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שמעתי מאנשי IBM (חסוי) שבתכלס בעזרת תוכנה מסוימת אפשר להכפיל את ה H.D כנראה ע"י צריבה מחודשת של ה CHIP כי בעיקרון ה HDים בנויים אותו הדבר אני רוצה רק לדעת אם משהוא מכיר או יודע איזה תוכנה זו ושירשום פה כל דבר שהוא יודע תודה רבה רבה ;D
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
קניתי הארד דיסק SATA ואני לא יכול להתקין דרייבר בשבילו כי אין לי כונן של דיסקטים יש איזה דרך אחרת? דיסק און קי אולי??
-
- 8 תגובות
- 776 צפיות
-
-
יש לי לוח תומך SATA2 ומחובר עכשיו הארד דיסק 80GB שהוא SATA. לא תהיה בעיה להוסיף עוד הארד דיסק,אבל שיהיה SATA2 נכון?
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
ST31000523AS אני מעוניין בדיסק הזה 1000 GB למרות שמוצג שנמכר כבר בעולם לא מוצא אותו , למה ? מתי יצא בפועל ? הדיסק 2 GB של WD מתי יצא לעולם ?
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
הי ... ברשותי הארדיסק שחשוב לי המידע בו ... לאחר ניתוקו וחיבורו לפתע הוא לא זוהה יותר ולאחר זמן מה שהיה מחובר נשרף בו הג'וק(מצורפת תמונה עם סימון) לאחר שהתחמם יותר מדי... סברתי שהבעייה הייתה בבקר שנשרף בו ג'וק ולכן הזמנתי בדיוק אותו בקר ...החלפתי והפתעה !! לאחר שתי דקות שהיה מחובר למחשב נשרף שוב בדיוק אותו ג'וק ובדיוק באותו במקום !!! כלומר הדיסק עצמו גורם משום מה לשריפה של הג'וק ... מה לעשות ?? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום, קניתי לפני מספר ימים דיסק קשיח 1.5TB של סיגייט. חיברתי אותו והוא מזוהה גם בביוס וגם בווינדווס XP SP2 כ500GB. (לא בדקתי בלינוקס, אבל אני מאמין שאין טעם אם בביוס הוא מופיע כ500, נכון?) עדכנתי את הביוס לגירסא F12 (לוח האם: P35C-DS3R, בעדכון F8 נאמר שתוקנה הבעיה שכונני 1TB מסויימים הוצגו כפחות) העדכון עבר בהצלחה אבל הדיסק הקשיח עדיין מזוהה בתור 500GB. ניסיתי עם SEATOOLS של הדוס - זה מזוהה שם כ1500.301GB. חיברתי למקום אחר בלוח האם, אותו הדבר. יש לכם מושג מה זה יכול להיות? תודה.
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
קניתי ליפני חודש מארז לדיסק SATA 3.5 USB 2 בסטרימר פשוט ולינוקס הוא מזוהה בווינדוס פרופשונל 7 לא בדקתי בשני מחשבים וחפרתי בגוגל לא מוצא דרייבר או פיתרון מישהוא מכיר תודה רונן
-
- 5 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה: יש לי כונן שלך 40GB, וכבר עכשיו אין לי מספיק מקום פנוי עליו, הוא מפוצץ במלא דברים. השאלה שלי היא האם אפשר לקנות עוד הארד דיסק שיפעל לצד הכונן הקיים? אגב, אין לי RAID על לוח האם.
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה דיסק נייד לגיבוי המחשבים שלי, מדובר על 6 מחשבים. אני רוצה שיחובר ישירות לSWITCH ע"מ שאוכל לגבות חומר מאד חשוב. (מ1TB והילך) אשמח להמלצות. תודה, משה
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות צורב DVD אבל ההבנה שלי בנושא כמעט ולא קיימת שמעתי שה NEC הוא דיי טוב התפקיד העיקרי 99% של הצורב יהיה לצרוב סרטיי DVD יש לכם אוליי המלצות בשבילי ומדריכים בעברית להכרת כול המושגים והתאמה ושמעתי שצריך לפרוץ אותו שיהיה MULTI ZONE ואיך בכלל צורבים DVD זה כמו צריבה רגילה? (כן עד כדיי כך אין לי מושג) נ.ב: אח שלי בניו-יורק אז אני אקבל המלצות לקנייה בחול
-
- 5 תגובות
- 776 צפיות
-
-
NEC 3550A DVD±RW x16, DL x8 מה דעתכם עליו? 195 ש''ח מ KSP.. נראה לי לא רע, אם יש משהו יותר טוב אתם מוזמנים להמליץ במחיר של 195 -:P230 תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 776 צפיות
-
-
-
שלום , יש לי חומר חשוב מאוד לצרוב , ואני אמור לצרוב אותו פעם אחת בלבד!! מהמחשב , לכן אני מחפש דיסקים טובים , שיהיו חזקים ועמידים לאורך הרבה זמן. ד"א , יש לי דיסקים של SERVAL LINE - הם נחשבים טובים? ועוד שאלה : איך אפשר לצרוב דיסק DVD , כשיש רק כונן DVD אחד במחשב -שהוא הצורב- ? תודה
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום לכולם, אשמח להמלצות לגבי הרד דיסק IDE, בגודל 250 גיגה. השימוש המיועד הוא העתקה אחת לחודש של כל השרת ולאחר מכן אחסון בארון של ההרד דיסק. לכן דרושה אמינות של החומרה מחד וחיי מדף ארוכים מאידך. אודה על טיפים בנוגע לרכישה, כגון חברה מייצרת, דגם וגם מקום שידוע במוניטין שלו (לא רוצה לקנות בזול מאיזה אלטע-זחן). באיזור המרכז. תודה.
-
- 4 תגובות
- 776 צפיות
-
-
הא הצורב הנ"ל סביר ?
-
- 8 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות ניסוי על מערכת הפעלה של חבר ואני לא יודע אם אני ישאיר את המערכת הזאת אז אני רוצה להיות בטוח שאם אני יפרמט את המחשב כמה פעמים ההרד דיסק לא יתקלקל לי מדובר בHHD של WD 160GB שיש בו 2 מחיצות אחת של 25GB והשניה כל השאר ד"א אני יפרמט רק את המחיצה הקטנה C שהיא מיועדת למערכת הפעלה תודה ofeky1
-
- 2 תגובות
- 776 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי דיסקים DVD+RW של ורבטים מתוצרת טאיוואן. אבל אין לי מושג איך מפרמטים את הדיסקים האלה. יש לי ויסטה וNERO החדש (נדמה לי 8) . איך לעזאזל עושים את זה?!
-
- 3 תגובות
- 776 צפיות
-
-
תהיתי האם הכונן עובד במהירויות המתאימות לסדרה שלו והאם הטמפרטורה שלו סבירה (הכונן הוא SAMSUNG HD642JJ) (הוא לא כונן המערכת יש לי כונן 250 ג'יגה שעליו מותקנת מערכת ההפעלה)
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
רציתי את המלצת הפורום לגבי כונן חיצוני האם ללכת על : ST310005EXD101-RK של seagate או על WDH1U10000 של westren digital. השיקול העיקרי הוא אמינות לגיבוי קבצים. תודה מראש, אסף
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-
-
האם צריך להגדיר שיהיה על IDE או על ACHI? לוח כתוב בצד.. תודה לכם.
-
- 1 תגובה
- 776 צפיות
-


