עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי ארדיסק של 300 גיגה שמפוצל למספר מחיצות... פצלתי עכשיו איזה מחיצה דרך ה COMPUTER MANAGEMENT של וינדוס ואני רואה שנישארה מן מחיצה של כמה מגה בייטים ואני לא יכול להיפתר ממנה... ניסתי לבטל את המחיצות... לקבץ אותם ביחד אבל כלום... אני פשוט רואה מן "חור" של כמה מגה בייטים בין המחיצות שלא מוכנים להתחבר לכלום... מישהו יודע אם יש איזה תוכנה שתפתור את זה?

  2. Started by lion03,

    1. המליצו לי על הHD הזה http://www.pch.co.il/docs/pd-2138884711.htm מה אתם אומרים עליו 2. אני רוצה להעביר את כל המידע מהדיסק הישן לחדש איך אני עושה את זה?

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  3. יש לי הארדיסק של Samsung 80G 2mb buffer... ואתמול, הצלחתי לגרום ל-XP לזהות את הסנסור שיש בו. הכונן עומד על 51 מעלות במנוחה, רציתי לבדוק מה אפשר לעשות, אז הבאתי מאורר יחסית יחסית גדול, כיוונתי על מהירות מקסימלית, כאשר המאורר מכוון ישירות להארדיסק והגעתי ל-35 מעלות, זה משנה משהו?(לא נראה לי משפיע על מהירות) האם כדי לקנות קירור להארדיסק?

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות
  4. Started by EGarchmorph,

    שלום לכולם! לאחרונה נתקלתי בכמה בעיות של מקום איחסון מוגבל על המחשב שלי, אז החלטתי להתפנק בטרה בייט... בשביל זה אני מחפש שני הארדיסקים של 500GB כל אחד כדי לחבר אותם יחד ב RAID 0... מה שאני צריך ממכם, אם תעשו מצווה ותקדישו לי דקה מזמנכם, זו המלצה על ההארד דיסק הכי טוב שאני אוכל לשים את הידיים שלי עליו במחיר סביר (עד 700 שקל ליחידה) בעיקרון התלבטתי בין http://tms.co.il/product/3843 לבין http://tms.co.il/product/4982 מה יתן לי ביצועים יותר טובים בעיקרון? זה שמיועד לרייד, או זה עם ה 32MB? ומה ההבדל בעצם בין ההוא שמיועד לרייד לבין http://tms.co.il/product/3400 שב 150 שקל יותר זול ממנו? זה באמת משמעותי? אלה כוננים שבחרתי ממש בשניה משליפה מהשרוול בלי הרבה מחשבה, אני לא מקובע עלי…

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  5. Started by biny1000,

    יש לי דיסק קשיח שהמחט שלו נהרסה רציתי לדעת אם יש אפשרות להעביר את הדיסקיות לדיסק קשיח אחר וזה יעבוד שם.??? אם לא מה אפשר לעשות????

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות
  6. Started by quantoM,

    אני מדבר על דיסקים.

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  7. Started by ISmile4U,

    מדריך חדש של פיסי מגזין סקירה מקיפה של 23 צורבי DVD חיצוניים ופנימים וכן סקירה של תוכנות לעריכת DVD בתווך מחירים שכל אחד יכול להרשות לעצמו. למדריך: http://www.pcmag.com/article2/0,4149,1321971,00.asp ???מוזר: איך הצורב שלי PIONEER DVR-A06 לא זכה שם לציון מי יודע בעוד שהמומרקס שזכה לבחירת העורכים הוא בעצם צורב תוצרת PIONEER לפחות כל החלק המכני בו. :

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  8. Started by Electric Boom,

    יש ברשותי 4 כוננים שמתחברים בכלב IDE - דיסק קשיח ראשי ATA133,דיסק קשיח משני ATA100(או פחות,אני לא בטוח) ושני כוננים אופטיים. כרגע שני הדיסקים הקשיחים על אותו ערוץ ויש לי תחושה שזה גורע קצת מהביצועים,מהי התצורה האידאלית?

    • 8 תגובות
    • 777 צפיות
  9. שלום, ברשותי כונן Sony AW-G170A. הכונן עבר פלאש לגרסת הקושחה הבאה: Liggy's AD-7170A Bitsetting Firmware 1.04 (RPC1) הזמנתי הופעה ע"ג DVD דרך EBAY. ברגע שאני מכניס את ה DVD למחשב- המחשב לא מגיב ולא מצליח לקרוא את הדיסק. אותו דבר קורה גם במחשב אחר. מתי שניסיתי להפעיל אותו ב DVD המילטון (לא בדיוק עלית ה DVDים) של אחותי- הוא עבד ללא בעיות. ה DVD הוא Region 0. מה הבעיה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  10. הספק נשרף ויחד איתו ההרדיסק יש פה איזה רכיב שנראה לי חשוד אז אני מחפש תמונה של החלק התחתון (תמונה ברורה) כדי לבדוק אם זה באמת התקלה. אין לי כרגע מצלמה אחרת הייתי מעלה תמונה של ההרדיסק שלי בעיקרון מה שאני מחפש זה משהו כזה (פשוט זה לא בדיוק ההרדיסק שלי) גם הדיסקים אחרים של WD יתקבלו בברכה

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  11. הבקשה מופיעה "בנושא" א. מה ההצע וביקוש ב. מה עדיף וטוב

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  12. Started by lior007,

    שלום, אני מעוניין להוסיף דיסק קשיח למחשב. כרגע יש לי: Model ID WDC WD3200AAKS-00L9A0 250 גיגה של WD. אני מעוניין להוסיף עוד 500,אבל לא בטוח איזה כדי,והאם הוא יעבוד במחשב שלי. הלוח אם שלי הוא Motherboard Name Gigabyte GA-P35-DS3 תודדה

    • 3 תגובות
    • 777 צפיות
  13. שלום ככל הנראה מדובר במחיקה שקרתה בעקבות ניתוק לא נכון של הדיסק הקשיח. הדיסק מזוהה ע"י המחשב אחר אבל הוא מבקש אתחול. כמובן שלא עשיתי חיברתי אותו ע"י USB חיצוני מדובר בדיסק IDE 40GB תקין. שישי בבוקר עבד, אחר הצהריים כלום איזה תוכנה ממולצת לשחזור. ניסיתי עם כמה מה HIREN אבל לא זיהה אותו. אולי בגלל ה USB? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 777 צפיות
  14. Started by HFDO5,

    יש לי צורב של ימהה 24X10X40 CRW3200E זה הדגם שלו צורב טוב שלא עשה לי אף פעם בעיות עכשיו.. רציתי לצרוב על מדיות של 800 מגה והוא לא זיהה לי אותן אז ניסיתי לעשות לו עדכון של הביוס שלו נראה לי כמו שכתוב באתר שלהם http://www.yamaha-service.de/ שם נכנסים ל DOWNLOAD לדף של ה PRODUCT SERVICES CD RECORDERS IDE BURNER CRW3200E DOWNLOAD והורדתי את הראשון... עשיתי את ההוראות שביקשו לעשות לפי העדכון (יש לי XP) בקשי להיכנס להתקן של ה SECONDERY IDE למתקדם ולשנות שם ל PIO ONLY עשיתי את זה והרצתי את העדכון עשיתי ריסטארט כמו שביקשו ו... זהו הלך הצורב הוא לא רואה דיסקים שמכניסים לו לצרוב הוא יכול אבל לקרוא לא... מישהו יודע איך לעשות ביטול לעדכון הזה? או דרך אחרת לפתרון של הבעיה הזאת? תעזרו …

    • 3 תגובות
    • 777 צפיות
  15. הנה הלוח שלי,אני רוצה לקנות דיסק sata ואני לא בטוח עם יש לו בנוסף ל-ide (מחשב לפני כמעט 3 שנים) גם sata,הקפתי בכחול את החיבור שאני חושב שהוא sata,האם החיבור הנ"ל הוא באמת sata ?

    • 6 תגובות
    • 777 צפיות
  16. Started by SuBeX,

    האם LG-H10 הוא הדגם החדש של 4167B?

    • 3 תגובות
    • 777 צפיות
  17. Started by RoverBoy,

    קניתי מחשב AMD 4200 ובלוח אם שלי asus m2npv-vm יש כמה חוטים קטנים של SATA... הכונן קשיח שלי הוא 120 G ואני לא רואה שאפשר לחבר לו את החוטים האלה רק את הפס השחור הגדול ואת החשמל.. אז מה זה בעצם SATA?

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  18. Started by I.Robot,

    הרצתי HD TUNE וקיבלתי תוצאה מוזרה בהחלט, ממוצע של בערך 5.5GB\s, מה הקטע פה? וגם זמן הגישה הוא 0.0 שניות, אני חושב שזה שיא עולמי. עכשיו, מה קורה פה? התוכנה השתגעה או שהתברכתי בהארד דיסק הטוב בעולם? עריכה: עכשיו גם הרצתי בדיקת שגיאות והוא בדק במהירות של בערך 8GB לשנייה, זה בסדר או שגם זה מוזר? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  19. רציתי להוסיף למחשב שלי דיסק נוסף, אשר ישמש כדיסק הראשי, בנפח של 1TB. לפי מה שראיתי בזאפ, הGB Deskstar 7k1000 750GB וה- Samsung GB HD103UJ מופיעים במחיר הנמוך מ 500 ש"ח. לפי מה שקראתי פה עדיף כרגע לא להסתבך עם ה-Seagate Barracuda ושאר הדיסקים כבר יקרים הרבה יותר. 1. האם אני מבצע את הבחירה הנכונה מבין שניהם או שעדיף דיסק אחר? 2. איזה משניהם עדיף? חשובה לי בעיקר המהירות, מכוון שהדיסק ישמש כדיסק הראשי שיריץ את מערכת ההפעלה. רעש וחום פחות חשובים (המארז שלי הוא Anteck P182 בעל יכולות קרור והשתקה גבוהות)

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  20. Started by nissimtr,

    היי לאחרונה אני חושב על דיסק קשיח חיצוני. הבנתי שדיסקים חיצוניים "רגילים" נוטים לבעיות, התחממות, קריסות וכו' מעיון בגוגל, ההתרשמות שלי היא שעדיף לקחת דיסק פנימי, "לשדך" לו קופסא ולעבוד ככה, ובצורה זו גם בוחרים בדיוק את הדיסק ואת המארז. רציתי המלצה למארז, בקשר לדיסק עצמו אני די נעול על הסיגייט ST31000340AS שהנתונים שלו זה 1TB 32MB Buffer ו5 שנות אחריות. אני מודע לעובדה ששניים של 500 עולים פחות, אבל לקנות לכל אחד מהם מארז משל עצמו די מבטל את היתרון הזה וגם פחות נוח. אז קודם כל, אם יש לכם משהו רע להגיד על דגם הדיסק שבחרתי, אשמח לשמוע. והבקשה שלי היא כאמור לקבל המלצה למארז. מה שחשוב לי (בסדר הזה) אמינות (למשל אוורור טוב, אשמח לגוף אלומיניום לדוגמא) שרידות אסטטיקה שקט מהירות …

    • 6 תגובות
    • 777 צפיות
  21. רכשתי דיסק קשיח נייד transcend 25M. חיפשתי בכל מקום אפשרי מידע על המחיצות ומערכות הקבצים ואיך לחלק. רק דבר אחד לא הצלחתי למצוא. אני רוצה להקצות נגיד 420 GB ל - NTFS, ואת השאר להגדיר למערכת שתומכת ב- MAC, מכיוון שאני זקוק לפעמים להעביר קבצים מMACS. בכל מקדום אפשרי מצאתי רק אופציות להפוך את הדיסק ל- NTFS איך אני עושה זאת בדיוק? באיזה תוכנה אני יכול להשתמש ? תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור לי.

    • 1 תגובה
    • 777 צפיות
  22. Started by edoa2,

    מישהו יכול להפנות אותי לאתר שמתמחר (או מוכר) חומרה לניידים? וביתר פירוט: אני צריך מחיר של הארד-דיסק של נייד. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  23. Started by iyehuda,

    איזה דיסק יותר טוב : [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות
  24. Started by eitanbm,

    הארדיסק שלי קרס כתוצאה מבלאי ואף התחיל לנקוש לעיתים וכתוצאה מכך כל המידע שבתוכו נמחק. הצלחתי לשחזר את המידע בעזרת תוכנת שיחזור מקצועית, אך הבעיה היא שלמרות שהקבצים קיימים במלואם והגודל שלהם קיים כמו שהיה במקור, אני לא מצליח להציג את המידע. אני לוחץ על קובץ, אך המערכת (ווינדוס) לא מסוגלת להציג אותו (בוורד מתקבל סוג של ג'יבריש ובתמונות - "אין תצוגה זמינה" וכיו"ב). אני זקוק למידע הזה בכל מחיר, החשיבות שלו עבורי עצומה! אבקש את עזרתכם כיצד אוכל לגשת לקבצים הללו. תודה רבה מראש!

    • 2 תגובות
    • 776 צפיות

דיונים חדשים בפורומים