אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אוקי אנשים יש לי שאלה ואשמח אם תוכלו לענות לי עליה .. יש לי הארד-דיסק שלא בשימוש , ואני רוצה לנסות אליו כל מיני דברים , רציתי לשאול אותכם אם עצם זה שאני יחתוך חור בחלק העליון של ההארד-דיסק (בכדי להכניס לשם מאורר שיקרר) לא יפגע בהארד דיסק עצמו ? מה יותר ישפיע אם המאוורר יוציא אוויר או יכניס ? (אני מתכוון מה יותר יקרר..) האם כל הרעיון הגיוני (אני מדבר על החתך והכנסת המאורר) ?.. והאם הוא נעשה כבר , במקרה ונעשה אשמח לקבל דוגמאות .. תודה מראש לכל העוזרים !
-
- 7 תגובות
- 778 צפיות
-
-
(לא DVD) יש לי כמה דיסקים אצלי הוא לא קורה אותם, במחשב אחר כן לא מפריע לי להשקיע קצת ולקנות CDrom שגם ככה הם זולים, כדיי לקרא כל מניי דיסקים בעייתים שיש לי זה בעיקר מוזיקה
-
- 0 תגובות
- 778 צפיות
-
-
-
שלום רב יש לי xp pro פנטיום 4 מעבד 2.8 על לוח אם קצת ישן: INTEL D850EMV2, וכונן קשיח IDE MAXTOR 40G 7200 שמתי לב שההארד דיסק שמחולק לשתי מחיצות, הוא בפורמט NTFS באחת ו- FAT32 בשנייה. כשאני עושה בדיקה לאיחוי קבצים במחיצה של ה- NTFS התוכנה אומרת שצריך איחוי אך כשאני מבצע איחוי זה כביכול מבצע איחוי אך בבדיקה חוזרת מייד לאחר מכן מומלץ שוב לעשות איחוי. מה הסיבה לתופעה זו? (במחיצה השנייה FAT32 אין בעיה). מה הגודל המקסימלי של הארד דיסק שאני יכול לשים במחשב שלי? תודה
-
- 2 תגובות
- 778 צפיות
-
-
יש לי מדיה דו צדדית של DVD-RAM . מדובר במדיה איכותית ומקורית של TDK 9.4G הצורב שלי תומך בDVD-RAM,אך משום מה אני מצליח לצרוב רק על צד אחד של הדיסק. כאשר אני הופך אותו, הצורב לא מצליח לזהות את הצד השני (הכפתור BURN בתוכנת הNERO אפור!) למישהו יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 778 צפיות
-
-
1. מה ההבדל בין שתי הגירסאות של הדיסקים 2. מה מומלץ יותר למחשב HTPC 3. והאם יש צורך/כדאי להוסיף דיסק נוסף של 160GB עבור מערכת הפעלה ותוכנות
-
- 0 תגובות
- 778 צפיות
-
-
נתקלתי במחשב בעייתי שכל כמה שבועות, אחרי שהתקנתי לו מחדש את המערכת, הוא עוד פעם עשה בעיות ואני מתקין שוב. עכשיו, בפעם הרביעית, או משהו כזה, החלטתי להתחיל לבדוק רכיבים. הדבר הראשון שנראה לי סביר זה הארד דיסק דפוק. כדי לבדוק את זה עשיתי Scandisk, או לפחות זה מה שחשבתי שעשיתי. מה שקרה זה שמיקרוסופט שינו את האפשרות הזאת במעבר לXP ועכשיו כשבוחרים בה דרך המאפיינים של הדיסק->כלים הוא עושה את הבדיקה, ומתקן - או לא - בעיות ולא מציג בסוף דו"ח, הוא רק אומר שהוא סיים. אחרי שעשיתי את זה, ולא קיבלתי מה שרציתי, עשיתי את זה דרך Command Prompt: כתבתי chkdsk e: /f /r ואחרי איזה כמה שעות הוא חזר אלי עם תוצאה - יש 4096 בייט דפוקים, או במילים אחרות, אשכול (Cluster) אחד דפוק. זה המינימום שי…
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
אני מקבל תוצאה נמוכה עם כונן Samsung SSD 840 256GB. להלן המפרט של המחשב: מעבד: Intel Haswell Core I5 4570 לוח אם: GA-H87-D3H זיכרון: Crucial 16GB TRIM פועל ולמרות זאת אני מקבל תוצאה נמוכה. מה עוד אפשר לעשות כדי לשפר את הביצועים של הכונן?
-
- 6 תגובות
- 777 צפיות
-
-
היתה לי בדיסק הקשיח מחיצת FAT או NTFS (לא זוכר), שמחקתי בטעות באמצעות FDISK. רק מחקתי את המחיצה ומאז לא נגעתי בה. האם יש דרך לשחזר את המידע?
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלום לכולם. שאלתי היא האם הכונן http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16822148784 Seagate Constellation ES ST1000NM0011 1TB 7200 RPM 64MB Cache SATA 6.0Gb/s 3.5" Enterprise Hard Drive Bare Drive יתאים ללוח אם gigabyte ga-ma770t-ud3 http://www.gigabyte.com/products/pro...px?pid=3297#sp אני שואל משום שהכונן הוא Interface SATA 6.0Gb/s ובלוח אם רשום 6X SATA 3Gb/s connectors supporting up to 6 SATA 3Gb/s devices האם הלוח אם יעבוד עם הכונן הזה?
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
למען שמו באהבה יש לי כונן SATA שמשמש לגיבוי. אני מחפש כבל ESATA או USB 3.0 על מנת שיאפשר לי את החיבור של הדיסק, ואת העברת הגיבויים אליו. מישהו יודע איפה אפשר לקנות, או להמליץ על מוצר מEBAY? שתהיה לנו שנה טובה! דודי.
-
- 0 תגובות
- 777 צפיות
-
-
ובכן, ברשותי 2 הארדיסקים של 250 ו-200 ואני די לחוץ מבחינת מקום ואני מרגיש שאני חייב מקום אכסון חדש. חשבתי על כונן חיצוני נייד של 1 טרה בו אני יאכסן את כל ההתקנות, קבצים גדולים ותכני HD שנורא חשובים לי ושוקלים המון. השאלה, אם זה כדאי או שמא לקנות הארד דיסק רגיל ואולי אפילו לפרמט ולבצע RAID עם 2 ההארד דיסקים הנוכחים?
-
- 5 תגובות
- 777 צפיות
-
-
יש ברשותי נגן דיוידי ואני רוצה לצרוב כמה קבצי vcd על דיסק דיוידי ולהפעיל אותם בדיוידי כסרט איך אני עושה את זה? נ.ב ניסיתי לצרוב ב-dvd-video אבל הוא מקבל רק קבצי dvd תודה
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלום לכולם. כרגע יש לי דיסק Seagate 1000GB ST31000528AS אני רוצה להוסיף עוד 2 דיסקים של 1TB כדי לעשות RAID 0. השאלה אם רצוי/ חובה שהשניים הנוספים יהיו מאותה חברה ובאותו הגודל, ראיתי כאן בדיסקים המומלצים שיש דיסקים שיותר מומלצים מהדיסק שיש לי, וחשבתי לקנות 2 מהמומלצים ולבנות את המערך. שאלה שנייה היא האם לקנות בקר רייד או פשוט לחבר ללוח אם ולהשתמש בבקר המובנה הלוח הוא P8P67 של ASUS תודה מראש לכל העונים.
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
סליחה על הבורות האם כונן SSD מורכב בתוך המארז, או שהוא חיצוני ומחובר ע''י כבל?
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו מכיר את המדיה לצריבה INTENSO DVD+R Double Layer? מדיות טובות? http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2094&scat=272&tcat=34 אני אשמח לדעת עם הם שווים כי עם כן אולי אקנה כמה כאלה ואחליף את הצורב DVD שברשותי לצורב dual layer.
-
- 2 תגובות
- 777 צפיות
-
-
אז ככה קניתי את הדיסק הנ"ל הדיסק הגיע עם שני כבלים. הראשון - כבל USB רגיל משני הצדיים (לדברי החנות - להעברת מידע). השני - בצד אחד USB למחשב בצד השני חיבור כוח לדיסק נראה כמו החיבור של נוקיה (לדברי החנות - לתת כוח לדיסק). ניסיתי לחבר את הדיסק בלי החיבור כוח וכל המידע שאיכסנתי בו עובד הכל נמצא כמו שצריך ואני מדגיש שוב - הUSB השני של הכוח לא מחובר כלל. מישהו יכול להגיד לי בבקשה למה זה ואם בכלל צריך את זה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה לקנות צורב DVD ורציתי לקבל המלצה על דגם + המחיר שלו (כדאי שהדגם הזה ישווק גם בצבע שחור) ואשמח אם תענו לי על שאלה קטנה, אני יודע שזאת שאלה טיפשית, אבל אני חייב להיות בטוח בזה, האם צורב DVD מסוגל לצרוב גם דיסקים רגילים ? אם כן, איך ניתן לדעת את כל מהירויות הצריבה שמספק המכשיר לפי סוג המדיה ?
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
יש לי כרגע 2 דיסקים של 320 גיגה כל אחד ברייד 0 יש לי בנוסף עוד אחד זהה יושב מחוץ למחשב (חדש ומחכה להכנס לפעולה כמובן) אני רוצה לדעת מה הנקודה המושלמת לביצוע ה SHORT STROKE אני רוצה לבצע את זה על שלושתם ולשים אותם ברייד 0 (לא להתייחס לגיבויי אני דואג לזה באופן נפרד) אני מצרף 2 תמונות ממבחן של HD TACH (אחד מבחן קצר והשני ארוך) בשניהם אני חושב שהנקודה המומלצת זה באיזור ה 100GB אבל האם אפשר להסתמך על הנתונים האלה בהתחשב בעובדה שהמבחן הזה רץ על דיסקים שכבר נמצאים ברייד0? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלום לכולם. שמעתי רבות על ההמלצות שאנשים נותנים לצורב DVD של LG. יש לי 3 מחשבים בחדר, ואני מבקש המלצה לצורב DVD חיצוני טוב. כזה שיעבוד כמו שצריך ב USB ויעשה את העבודה כמו שצריך. חוץ מאשר המחיר, יש עוד סיבות שבגללן ממליצים תמיד על צורב פנימי ולא חיצוני ? אבקש דגם ספציפי וחברה טובה, ואם אפשר אז גם טווח מחירים. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
אני מחפש את הדיסקים הספציפיים האלו כי הם עובדים הכי טוב עם מערכת הסטריאו שלי, מישהו יודע איפה אפשר למצוא אותם באזור תל אביב או באזור אשדוד ? הם באים בקופסאות קרטון של 10 ובפנים כל דיסק נמצא ב Slim Case.
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני חדש כאן, ואשמח לעזרה בכמה שאלות שיש לי: אני מעוניין לשמור מידע רב על דיסקים כגיבוי (במיוחד קבצי AVI ו MPEG ). השאלה שלי היא: מה הדרך הכי איכותית ובעלת זמן מדף ארוך לשמירת מידע כזה. קראתי את כל מה שרשום בסטיקי של צורבי די.וי.די. מומלצים, והתקשתי להבין את ההבדלים בפרטים הקטנים. מה שאני מחפש בשורה התחתונה הוא צורב די.וי.די בעל איכות צריבה\שמירת מידע גבוהה ככל האפשר ( להגיע למצב של 99 אחוזים בבבדיקת טעויות של CD SPEED ), מהירות קריאת הדיסק נמצאת אצלי בחשיבות משנית ואילו קריאת הדיסק בחשיבות אחרונה. אשמח לתשובות. תודה
-
- 3 תגובות
- 777 צפיות
-
-
יש לי צורב ?NEC 3550A DVD±RW x16, DL x8? מה זה אומר DVD+-R? תודה
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלום רב. אני רוצה לקנות HDD נוסף למחשב שלי ולהגדיר את הישן בתור סליב כך ששניהם יפעלו ביחד, אבל אני לא בטוח אם החיבורים והכול יתאים ואם המחשב יזהה אותו הינה לינק למה שאני רוצה לקנות http://citcom.shopy.co.il/products/27147 גם הHARD DISK הישן שלי הוא של ATA אמור להיות לי בעיות עם זה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 777 צפיות
-


