עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by elni,

    לא מזמן קנית מחשב חדש עם לוח אם Gigabyte EP35C-DS3R ויש לי הארדיסק SATA עכשיו יש לי גם הארדיסק של המחשב הקודם שהוא IDE יש אפשרות לחבר אותו למחשב החדש ולהעביר חלק מהקבצים שבו למחשב החדש? ואם כן איך עושים זאת? תודה!

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  2. שלום לכולם... יש לי הראד דיסק של 80 ג"ב..שמתוכו עד עכשיו ניצלתי רק 40 ומשהו... שאני מנסה ליצור מחיצה חדשה בתוכנה...הכל הולך טוב ויפה אבל את המחיצה הוא לא יוצר!!! אין לי מושג למה! ואותו הדבר קורה גם שאני נסה לגדיל מחיצה שכבר קיימת .... כל התהליך הולך טוב מאוד אבל שהוא מראה לי את הלפני-ואחרי זה נשאר אותו הדבר שאני מנסה להכין חדשה אני מצליח להכין חדשה אבל רק בגודל של 2,047.3Mb אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח מאוד! בתודה Anas-Nanas

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  3. אני רוצה לקנות קופסא של הרד דיסק חיצוני ולהפוך את ההרד דיסק שלי לנייד מצאתי אצלי שתי הרד דיסקים עם חיבורים טיפה ישנים אבל אולי יש להם קופסא מתאימה תמנות שלהם איכות פלאפון ) 1.http://jok.co.il/pics/e46433ab13599a42b3a88b2049693727.jpg 2.http://jok.co.il/pics/0118a0c878e418c5835e0afc5e9d5d75.jpg

  4. אם אני קונה כונן SCSI למחשב רגיל E6600 עם לוח P5W DH או כל לוח 680I אחר. איך אני מחבר אותו למחשב? אני יודע שצריך מתאם או משהו (מה הוא בדיוק עושה? איפה אני מוצא את זה? וכמה זה עולה?) אני רוצה לקנות את אחד משני אילו אם זה משנה http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16822141134 http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16822111148 תודה מראש על העזרה

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  5. היי חבריה הביוס מוזהה אותו 32 gb וינדוס מזהה רק 17 גיגה יש פתרון? תודה

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  6. Started by webking,

    שנה טובה לכל חברי הפורום!!! ועכשיו לשאלתי: אני מחפש לקנות צורב, ואבקש לקבל המלצות לגבי איזה צורב אני צריך לקנות. בעיקר השאלה שלי מפנית לגבי חברות המייצרות צורבים - האם יש עדיפות משמעותית לחברה זו או אחרת? או שכולם אותו דבר? ההפרש במחירים אינו רציני, 50 שקל לכל היותר, ממה שראיתי, אז כסף זה לא העניין... תודה רבה מראש לעוזרים!!

    • 8 תגובות
    • 778 צפיות
  7. Started by nadavbu,

    השאלה פשוטה: את פיוניר יש ב-225 ש"ח, ואת הסמסונג יש ב-230 ש"ח. איזה מהם עדיף? איזה מהם יותר טוב לשימוש סטנדרטי במחשב? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  8. Started by davis5,

    קניתי היום הר דיסק של 160 ג'יגה sata של חברת מקסטור אחרי שהתקנתי אותו יש לו מין רעשים של תקתוקים כשהוא עובד האם זה אמור להיות כך או שזה רק אצלי ואם כן צריך להיות האם יש חברות שקטות יותר? תודה

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  9. אהלן, מקווה שאני בפורום הנכון(: אני מחפש דרך להמיר סרטים שנמצאים על קלטות וידאו לקבצים שאוכל לשים אותם על CD\DVD. איזה תוכנה צריך? איזה כבלים\מתאמים? וכו' וכו'.. תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 778 צפיות
  10. http://www.2send.us/uploads/8622691c38.JPG בהתחלה הפכתי את זה לNTFS ואז ניסיתי לעשות MARGE אבל זה לא הציג לי כונן אחד (L)... מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  11. Started by tora26,

    בס"ד שלום שאלה כללית בנוג לכונני NVME\SSD\SSD חיצוני אם אני יוצר מספר מחיצות זה יכול לגרום לאטיות מסויימת או בעיות אחרות? בין אם זה כונן שמותקנת באחת המחיצות מערכת הפעלה ובין אם זה כונן ללא מערכת הפעלה תודה

  12. Started by asafm,

    אני בונה לאבא שלי מחשב עכשיו המידע של המחשב הזה עומד להיות רגיש מאוד ככה שאני חייב להשתמש במערך RAID בנוסף הוא צריך ביצועים טובים הכסף פחות משחק בקטע הזה. איזה מערך RAID הכי טוב במקרה הזה? לדעתי RAID 0+1 יהיה הכי יעיל אבל אמרו לי שיש כזה דבר שנקרא RAID5 שלא הבנתי אותו בדיוק

    • 2 תגובות
    • 778 צפיות
  13. תהליך הDV אחרי הצריבה (בASUS DRW-1608P3S או Pioneer 111) נמשך יותר זמן אפילו מהצריבה עצמה, למרות שזה אמור להיות רק קריאה? האם זה נורמלי? תודה.

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  14. Started by Spider1,

    לילה טוב לכולם! ברצוני לרכוש דיסק קשיח נוסף למחשב שלי (p4 1.6GHZ 865PE SATA RAID0/1 ) כיוון שמדובר במחשב מיושן יחסית אבקש המלצה להארדיסק משני בקיבולת של 160GB , נכון לעכשיו קיים WD 8 מגה באפר ו80GB קיבולת. אני מתלבט אם אני אקנה דיסק חדש SATA (תמיכת SATA 2 לא זמינה אצלי כנראה) ואחבר אותו כראשי זה ישנה משהו, ובמידה וזה לא משמעותי ההבדל אעדיף להפוך הדיסק למשני ובו כל גיבויי קבצי המסמכים והמוסיקה החשובים. אני צריך דיסק מהיר ושקט ובעל אמינות גבוהה אשמח להכוונה בהתאם. כמו כן יהיו כבר 2 דיסקים במארז ורק 3 מאווררים , האם כדאי להוסיף עוד אחד , מה מומלץ להוסיף אם בכלל? ***עריכה: האם ניתן לחבר דיסק התומך בSATA 2 לללוח אם התומך אך ורק בSATA רגיל? תודה רבה מראש והמשך לילה טוב , SPID…

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  15. Started by ניר_,

    שלום לכולם קניתי לפני כמה זמן מחשב מ- TMS (זמן טוב לתת להם מילה טובה על הכל - מחיר, אספקה, שירות לפני ואחרי הקניה) עם WD 320 AAKS מכיוון שלדעתי הוא הכונן הכי משתלם היום בשוק (מבחינת גיגה למחיר) אני שוקל לקנות עוד אחד ולשים אותם ב RAID 0 שאלות: 1. למישהו יש קונפיגורציה כזו שעובדת? זה תורם במשהו? 2. יש ל WD כונן 320 "raid edition". יש משמעות לדבר הזה? 3. רובכם בטח מכירים את זה: http://hwzone.co.il/news/1201463093/90590/ על ה 320 עם הפלטה היחידה. יודעים מתי זה מגיע? כמה זה יעלה? האם יהיה אפשר לעשות RAID איתו ועם הגרסא הנוכחית? תודה ניר

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  16. Started by Black_Devil,

    יש לי הארד דיסק של 80 ג'יגה, שפעל כבר שנה+ הדיסק הראשי שלי מחובר עם SATA הדיסק הנ"ל מחובר בIDE הבעיה היא שהמחשב מזהה את הדיסק בהתחלה, אבל שהוא נכנס לווינדוס הוא לא מזהה אותו. בdevice manager הוא מראה אותו, אבל My Computer הוא לא מראה אותו. נכנסתי ל- Event Viewer וקיבלתי את ההודעה הבאה: The Logical Disk Manager Service failed while registering for device handle notifications on device \\?\storage#volume#1&30a96598&0&signature30002foffset7e00length12a14b8200#{53f5630d-b6bf-11d0-94f2-00a0c91efb8b}. Win32 Error: 2. אם אני עושה בdevice manager דיסייבל ואז אנאייבל להארד דיסק הנ"ל הוא מראה אותו בMy Computer. איני יודע איך לסדר את זה. אודה למי שיוכל. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 778 צפיות
  17. מדובר בהארד דיסק של ווסטרן דיגיטל 80 ג'יגה בייט עם 8 מגה בייט קאש, לאחרונה עשה בעיות בזיהוי, אך כשהוא מזוהה הוא תקין לחלוטין והכל עובד מצויין, הרצתי בדיקות ואת הכלי של ווסטרן והוא נמצא תקין בכל הבדיקות אך זה כשהוא מזוהה, אך עכשיו הוא לא מצליח להזדהות ע"י לוח אם. הקינפוג מצויין ועדיין לא מצליח להזדהות, מה לעשות? יש שם המון מידע חשוב...[br]פורסם בתאריך: 12.07.2007 בשעה 19:15:02 יש לציין שמדובר בוודאות בהארד דיסק, ניסיתי כבר להחליף כבל IDE וניסיתי גם הארד דיסק אחרוהוא כן מצליח לזהות. מקווה שתצליחו לעזור לי, דרך אגב אין לו באד סקטורים!

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  18. שלום, יש לי שני 250AAKS ב RAID0 בשתי מחיצות, אחת של 80GB והשניה של כ-380GB. אני מקבל היום את ה 1TB F1 של סמסונג ומעוניין להעביר את כל המידע משתי המחיצות הללו - אל ה F1, כנראה לתוך שתי מחיצות, אחת של 80GB, והשניה של השאר(840 בערך). יש לציין שאני אח"כ מפרמט ומממש אחריות על המערך, כיוון שיש בו סקטורים פגומים. השאלות שלי הן כאלו: 1: איך אני עושה זאת(האם דרך GHOST זה אפשרי?). 2: האם עקב כך שיש סקטורים פגומים, אך המערכת הפעלה יציבה(יחסית), יכול לגרום לבעיה בהעתקת ה IMAGE? תודה רבה רבה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  19. מה עדיף ראפטור של 36GB 10000RPM SATA או 120GB SATA2 X2 RAID -0 השאלה שלי מתייחסת אך ורק למהירות של הדיסקים ולא למקום האיחסון וגם לא מבחינת כסף!!!

    • 1 תגובה
    • 778 צפיות
  20. או שצריך להגי שלום למה שיש לי על הכונן ויהיה לי רק 80? תודה

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  21. אני קונה מ ksp כי כמעט כל אפשרות אחרת כרוכה בדמי משלוח, מה שיהפוך את הצורב ללא משתלם מבחינתי. אני מחפש את ההכי טוב והכי משתלם, בטווח המחירים שברשימה. תודה מראש לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  22. קניתי 25 מדיות CD-R של חברה בשם XEO שעליהם כתוב 800MB/90Min, כלומר דיסק של 800 מגה בייט. בכל מקרה, אני מכניס דיסק אחד לצורב, בוחר תיקיה ששוקלת 799 מגה בייט לצריבה, לוחץ התחל צריבה, ואני מקבל הודעה מה-Nero שלי שאין בדיסק מספיק מקום ויש להכניס דיסק...שיש בו מספיק מקום. הורדתי כמה דברים מהתיקיה כך שהיא שקלה 762 מגה, וניסיתי שוב. אותה שגיאה. למה זה קורה? האם עלי לפקפק באמינות החנות שבה קניתי את הדיסקים או באותה חברה גרמנית בשם XEO? האם יש איזושהי דרך לצרוב על הדיסק יותר מ-700 מגה בייט, או שזה באמת לא דיסק של 800 מגה? http://www.xeo.de/90_100.html - הדיסקים שקניתי.

    • 7 תגובות
    • 778 צפיות
  23. אהלן, אני קונה מחשב חדש בעוד כחודשיים וחצי. חשוב לציין כי מטרת המחשב היא בעיקר משחקים. אני מעוניין לקנות 2 הארדיסקים של 250GB כל אחד ולהריץ אותם ב raid 0 בנוסף אני מעוניין לקנות איזה הארדיסק שיוכל להחזיק מערכת הפעלה כגון VISTA ו XP אני מעוניין שההרדיסקים יהיו שקטים וכמובן שינתו ביצועים טובים. התקציב הוא עד 1000 בשביל שני ההארדיקסים של ה raid 0 ו 250 שקל להארדיסק שיכיל את מערכת ההפעלה. כמה שאלות: 1)האם זה נכון באמת להריץ את מערכת ההפעלה על הארדיסק שאינו במערך ה raid 0? 2)בנוגע להתקנת הraid 0. לפי הבנתי כל מה שצריך לעשות הוא לעשות לאפשרות "enable" בביוס. לאחר מיכן שנמחשב עולה ללחוץ על CTRL s או f10 או מה שלא יהיה ושם לבחור את ההארדיסקים שרוצים לעשות להם raid 0. א…

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות
  24. אני רוצה ליקנות את הצורב http://www.com4u.co.il/Product.asp?Pid=GSA4163B&Cat2Cat1ID=9&Cat2ID=38 האם כדי ב 310 שקל ? יש לי תקציב של עד 400 שקל.

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות
  25. Started by avvvi,

    השתמשתי בDOK שלי במחשב הנייד בויסטה וכשהעברתי אותו ל PC הוא לא הסכים לפתוח אותו והוא מבקש פרמוט ניסיתי להחזיר אותו לויסטה וגם שם הוא מבקש לפרמט אותו מחיקה של כל המידה לא ככ"ך באה בחשבון מה ניתן לעשות ? בעזרת איזו תוכנה ניתן לחלץ את הקבצים ?

    • 0 תגובות
    • 778 צפיות

דיונים חדשים בפורומים