אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
האם מישהו יודע על מקום בו ניתן לקנות מדיות לצריבה DVD-R טובות ובמחיר סביר. חרשתי את האינטרנט בחנויות בארץ ולא מוצא כלום. לפני כמה חודשים קניתי מלמיר דיסקים של חברת FUJI (לפחות ככה הם טענו) עוגה של 50 יח'. בערך 10 ש"ח יח'. היו דווקא דיסקים טובים. לא עשו בעיות. נצרבו ב- X2. הבעיה שהם נגמרו לי ולמיר לא מוכרים אותם יותר. ניסיתי לקנות אצל שמעה קומפיוטר מיבנה. הזמנתי 10 דיסקים שהם אומרים שזה של LEAD DATA אבל הם פשוט דפוקים. (הצורב שלי הוא SONY DRU-500A ). אם מישהו מכיר מקום טוב שיספר לי, אני חייב דיסקים. אם יש מקום שמוכר RITEK בכלל ברכה. רציתי גם לשאול משהו נוסף... ראיתי באחד הנושאים שניתן לראות מידע כמו מיהי החברה המייצרת של ה-DVD לצריבה... איזה תוכנה זאת ומאיפה אפשר להשיג או…
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש דיסק קשיח לנייד. ישנם WD שמשום מה זולים יותר מהאחרים ברוב האתרים ולי יש זכרון / נסיון לא טוב איתם. מצד שני ישנם HITACHI, SAMSUNG, TOSHIBA שאותם אני לא מכיר מנסיון אישי ולא בכלל. האם יש למישהו כאן דיעה לגבי אמינותם וטבעם? הם יקרים יותר מWD ולא במעט. 80GB IDE של WD יכול להגיע ל400 ש"ח עם 3 שנות אחריות בעוד שהמקבילים עולים כ490ש"ח עם 3 שנות אחריות או 420 עד 440 עם שנה אחת. האם יש עצות ודיעות שיכולות לעזור לי? תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 781 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח של WD 80 ג'יגה. הוא עד היום היום היה מחובר ללוח אם P4S800D-X. היום קיבלתי סופסוף את המחשב החדש עם הלוח P5W DH Deluxe. אני רוצה לחבר אותו למחשב החדש, אחרי שחיברתי אותו והכל טוב ויפה אני מפעיל את המחשב ואחרי שתי שניות שהוא מציג את החלון של ההרצה של הוינדוס הוא עושה מסך כחול ונופל. מה אני יכול לעשות חוץ מלהתקין הכל מחדש ?! וחוץ מלהשתמש בהארד דיסק אחר ?! אני מאוד מודה לעוזרים, ירון !
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
חיברתי הרדיסק יו אס בי למחשב ויש תיקיה שהוא לא נותן לי לראות/לפתוח/להעתיק ניסיתי הכל אך כלום לא עוזר יש למישהו רעיונות ?
-
- 8 תגובות
- 781 צפיות
-
-
לפני כחודש קניתי HARDDISK 250GB של WD - SATA. יצרתי עליו 2 מחיצות - C ו-D. שמתי לב שכשאני עושה ל-D את ה- FULL FORMAT ולא את ה-QUICK - הוא מוחק גם את המחיצה אז עשיתי QUICK. הבעיה הגדולה שהתחלתי להשתמש בכונן ואחרי מספר ימים של שימוש פתאום כונן D נמחק לי. הוא מופיע ברשימה אבל דורש לעשות לו FORMAT וכמובן כל המידע שהיה עליו לא נגיש. כונן C שעליו מותקן ה- WINDOWS מתפקד (ביינתים) כמו שצריך תודה לאל. השאלה מה יכול לגרום לזה ? הכונן לא תקין ? הגדרות בביוס ? חיבור לא נכון ? מצורפת תמונה :
-
- 12 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם, זה ממש דחוף עד מחר בבוקר. הזמנתי כבר מחשב אבל התברר שניגמא לחנות במלאי את הHD המקורי שרציתי לקנות שהוא WD 3200aaks של 320GB וכחלופה אני יכול לקחת אחד משני אלה: 1. בדיוק אותו WD רק של 250GB 2. Samsung 16mb HD403LJ שניהם עולים 70 ש"ח פחות. מה אתם ממליצים לעשות להישאר על הWD רק ב70GB פחות ? או לקחת את הSamsung שהוא באותו נפח רק 70 ש"ח פחות ? כעיקרון קראתי על הSamsung תגובות והן ממש בסדר, מהיר ושקט אבל מה אתם אומרים ??? תודה רבה רבה מראש !!!
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
יש אפשרות לחבר למחשב כונן FLASH (נגיד של 5GB) ולהתקין עליו XP? האם זה יאפשר למחשב "לעלות" מידית? (מאחר וFLASH לא מאבד את המידע בחוסר חשמל)
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
היצרנית הטאיוואנית רוצה כונני SSD מהירים יותר שיחיו זמן רב ומציגה את טכנולוגיית ה-SuperMLC שמפחיתה בנפחים ומבטיחה להוות תחליף ראוי לשבבי ה-SLC בחברת Transend רוצים יתרון רציני בשוק האחסון המהיר. בין אם מדובר בכונני SSD סטנדרטיים של 2.5 אינצ', ב-כונני M.2 בצורת כרטיסים קטנים, או בלוחות מודפסים גדולים בשוק השרתים, ברור שקיים הצורך להגביר מהירויות. עד כה חלקים גדולים בשוק השתמשו בטכנולוגיית הפלאש MLC, התא הדו-שכבתי. סמסונג כשחקנית מרכזית מתמקדת בנפחים אדירים ובכמויות גדולות עם סדרת ה-850 EVO שעושה שימוש ב-TLC, התא התלת-שכבתי. כדי לייחד את עצמה, לקחה Transcend את הרעיון של MLC ושינתה אותו בצורה מעניינת. היא לוקחת את השבבים האיכותיים ביותר שיוצאים מפס היצור של …
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
דיסק של Western Digital גודל: 1TB דגם: WD10EADS דיסק בן 3 חודשים בלבד !! מתקבלת הודעת השגיאה הבאה בתוכנת Utorrent במסך של הטורנטים מופיע:(Data error (Cyclic redundancy check ותחת לשונית ה-LOGGER מופיעה ההודעה: IO ERROR: 23 Line: 370 Align: -99 Pos: -99 Count: 131072 Actual: 0 להבנתי ואני לא טכנאי או מומחה למחשבים הדיסק אינו תקין באם מישהו נתקל בתופעה כזו ויכול לספר מנסיונו מה היה לאותו דיסק קשיח ואם היה מה לעשות כנגד התופעה או רק ללכת לחנות ולמסור אותו כתקול בתודה מראש על כל עזרה מחברי הפורום.
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
אתחיל מזה שבצריבת CD רגיל הכל עובד מצויין, הבעיה מתחילה כשאני רוצה לצרוב DVD... אני בוחר בDATA DVD ומתחיל לצרוב, רק שהתוכנה ניתקעת על 2% ולא זזה.. מדובר בתוכנת NERO 10 וצורב בן שנתיים לפחות.
-
- 2 תגובות
- 780 צפיות
-
-
התקנתי מערכת הפעלה והדיסק קשיח זוהה בלי צורך לעשות עדכון לדרייברים של sata . ראיתי שבביוס הארדיסק מוגדר ככה : pch sata control mode / זה כותב שהוא מזהה את sata כ IDE ובעצם כותב לי IDE . לא ממש הבנתי את זה . האפשרויות האחרות שם זה לעשות RAID וזה לא מה שאני צריך. האם הכונן מוגדר היטב או שיש צורך לעשות משהו ?
-
- 2 תגובות
- 780 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי את המוצר ואני מגבה איתו את המחשב שלי באמצעות הקישור שיש בתיקייה. " WDSync.exe" השאלה שלי היא אם אני מחבר אותו למחשב אחר ורוצה למשל לגשת למידע (נגיד לראות תמונה או קובץ מסויים) איך אני ניגש לנתונים בעצם לפי מה שבדקתי נוצרות המון תיקייות מ-1 ועד Z ובתוך כל תיקייה יש המון קבצים שהסיומת שלהם היא DML האם הקבצים האלו זה בעצם הקבצים שעל המחשב שלי אותו גיביתי? איך קוראים את אותם קבצים ממחשב אחר? יש אפשרות להשיג חוברת הדרכה בעברית ? תודה רבה רבה על העזרה ניר
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
אתמול התקנתי RAID 0, ל-3 הארדיסקים: WD 80GB 8MB BUFFER 2X WD 250GB 16MB BUFFER עכשיו כשאני חושב על זה, יכול להיות שההארדיסק הקטן יותר מהווה רגל שלישית? Lanparty ultra-d, DC 3800+ @ 2.4ghz, RAID 0 128kb
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
אני מנסה לחבר, כבר כמה שעות וללא הצלחה דיסק SATA של ווסטרן, 120 ג'יגה. יש לי גם דיסק קשיח ATA133 של מקסטור. החיבור הולך ככה: צורב על ATA, סלייב. דיסק קשיח על הRAID (רק בגלל שזה ATA133), מזוהה כמאסטר ועובד נהדר. דיסק קשיח על SATA, מזוהה כמאסטר אבל לא מצליח להתקין עליו. ניסיתי להתקין חלונות 2000 על הכונן (אחרי שחילקתי אותו למחיצות, בעזרת דיסק הפעלה של חלונות 98), אבל ברגע שהוא נכנס להתקנה עצמה אני מקבל הודעת שגיאה שהדיסק לא זמין (מסך כחול), בהתקנה דרך הדיסק עצמו אני מקבל הודעה שאין לי דיסקים קשיחים (למרות שהATA גם מחובר) חשוב לי שהמערכת הפעלה תהיה על ה SATA כי הדיסק השני הופך להיות גיבוי לחומר חשוב. תודה לכל העוזרים.
-
אני צריך המלצה לצורב DVD עד 450ש"ח מקסימום הצורב הכי טוב שאפשר להשיג בכסף הזה! ראיתי את הצורב של סוני DWD-23A-שווה?
-
- 4 תגובות
- 780 צפיות
-
-
תעזרו לי למצוא דיסק קשיח 250 giga בחיבור ide בבקשה... תודהה
-
- 2 תגובות
- 780 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות Disable לכל התקני ה-IDE על המחשב (יש לי כונן SATA ככה שזה אפשרי) ובלחיצת כפתור (ואולי גם reboot אם זה ממש נחוץ) להפוך אותם ל-Enable יש איזושהיא דרך? רב תודות!
-
- 7 תגובות
- 780 צפיות
-
-
שלום לכולם עברתי בפורומים וערכתי חיפושים אך לא מצאתי תשובה ממשית לבעיה.. ברשותי AMD2800 64 bit עם לוח אם שי איפוקס HDA5J. בעת התקנת winxp אני מנסה להתקין את ההארדיסק עם דיסקט התקנה שפעם עבד לי. הבעיה שהמערכת מזהה את את הדיסקט וכביכול מתקינה את הדרייברים אבל בפועל ההתקנה לא מצליחה לזהות את ההארדיסק. ניסיתי הכל ועדין לא הולך לי.. מישהו מוכן לתת לי לינק לדרייברים המתאימים או לשלוח לי למייל? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 780 צפיות
-
-
איך אני יודע על אילו פינים צריך הג'אמפר של ההארד דיסק לשבת? (המדבקה שעל ההארד דיסק מראה 3 אפשרויות - Device 0, Device 1 ו- Cable Sel.)
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
-
שאלה קטנה, אם אני משתמש בדיסק קשיח SCSI U320 עם בקר של U160, דיסק בודד, צריכה להיות איזו הורדה בביצועים ? כי תאורתית הדיסק לא מגיע ל 160 MB/s שהבקר מגביל. מדובר ספציפית ב Seagate Cheetah 10K.7 תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 780 צפיות
-
-
צרבתי קובץ של 600M במצב מולטיסשן, לאח"מ ביקשתי להוסיף קובץ נוסף, וכעת אני רואה רק את הקובץ הנוסף, והקובץ הראשון "נעלם", האם יש אפשרות לראות אותו באיזו שהיא צורה, או שאיבדתי אותו?
-
- 4 תגובות
- 780 צפיות
-
-
i got a plextor premium burner, and been having a problem with it for the past couple of weeks: all burns run ok, but after 50% of burning @ 30+, it usually stops for a sec, and resumes @ x20/x16 till the end of the burn. i have tried to burn in both windows and linux, and got the same result. also, tried different media types. what could be the problem (other than defective burner), PSU issues perhaps ? (got a 400W PSU). any help would be greatly appreciated p.s. the burner is capable of x52 burns, and i have gotten x52 burns with it in the past.
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
השאלה שלי היא : אם אני צורב שירים בדיסק ואחרי הצריבה אני רוצה להוסיף שירים נוספים האם זה אפשרי? דיסק רגיל של 700 MB צורב רגיל גם ! לא רב פעמי ולא צורב DVD !!! אמרו לי שיש אפשרות שאתה לא סוגר את הדיסק (נועל) ואז ניתן להמשיך מנקודת הצריבה האחרונה. אני אומר שאי אפשר בגלל שאתה צורב זה סוגר אוטמטי (בדיסק רגיל) תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
ברשותי מחשב די ישן עם לוח אם KN8 Ultra (כן, אני יודע שזה די ישן ) החיבור sata של ההארד דיסק הישן שלי נשבר (התושבת לא הפינים) מה שגורם לחיבור להיות רופף ובכל פעם שאני מזיז את המחשב ה hd מתנתק, רציתי לקנות hd חדש רציתי לדעת איך ולאיפה אני מחבר אותו כדי שהוא יהיה slave כדי שאני יוכל להעתיק את כל הקבצים לhd החדש ולזרוק את הישן קצת נתונים של הלוח אם שלי: SATA 3Gb/s RAID * Supports 4 ports SATA 3Gb/s data transfer rate * Supports SATA AHCI, providing native command queuing and native hot plug * NV SATA RAID 0/1/0+1
-
- 2 תגובות
- 780 צפיות
-


