אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
כול דיסק שאני שם הוא לא מצליח לקרוא אותו. יש לי של CREATIVE X52 ואני לא מבין למה הוא מתנהג ככה יש פתרון?----> CD ROM תודה רבה לעוזרים. ועכשיו אני צריך להשתמש בצורב שלי וזה לא טוב שמתקינים דרכו.
-
- 7 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום ובוקר טוב מה יותר עדיף לי.מבין שני הכוננים הבאים Maxtor Basics 1000GB בעלות של 450 שקל או Western Digital WDH1U10000 בעלות של 680 שקל... מה עדיף מבחינת יצרנים וכו'.. חשבתי על WD בעדיפת ראשונה מה אתם ההיתם קונים
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
יש לי במחשב שני דיסקים קשיחים של סמסונג. שניהם בנפח של 60GB, מהירות סיבוב 7200RPM וחוצץ של 2MB. כל אחד מהדיסקים מחולק לשתי מחיצות: מחיצה ראשית - 8100MB, ומחיצה משנית - 48GB. כאשר הרצתי Norton Ghost 2003 בסביבת DOS לצורך גיבוי המחיצה הראשית של הדיסק הראשון (Master), שמתי לב לתופעה מוזרה: בדיסק הראשון (Master) מזוהים 2 מחיצות בגודל של 8GB ו-48GB - סה"כ 56GB. בדיסק השני (Slave) מזוהים 2 מחיצות בגודל של 8GB ו-48GB - סה"כ 32GB. הדיסק הראשון חולק למחיצות באמצעות FDISK של Windows 98 ופורמט מלא ב-DOS. הדיסק השני חולק למחיצות ופורמט באמצעות Boot Disk של Partition Magic. האם מישהו נתקל פעם בתופעה זו? האם מדובר בזיהוי שגוי של הדיסק הקשיח ע"י Norton Ghost 2003 בשל העובדה שהדי…
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום, מרכיב מחשב למטרת משחקים ועריכה ( Premiere\Photoshop), המערכת הפעלה והתוכנות יהיו על הכונן הזה, יש בנוסף כונן samsung 970 evo plus 2TB, חשבתי על samsung 980 pro nvme m.2 1TB, ראיתי באמזון שיש את אותו דגם עם צלעות קירור, ההפרש במחיר לא גדול (הקנייה תעשה דרך אמאזון) האם יש סיבה לקנות את הדגם עם הגוף קירור ? (ראיתי הרבה שירשורים שהוא מיועד יותר ל PS) דבר שני האם הוא מתאים ללוחות אם, ההאם בהרכבה שלו צריך להוריד את הגוף קירור ?
-
- 0 תגובות
- 787 צפיות
-
-
-
כמו למשל H20L וכו' שזה אומר לקרוא דיסק dvd מקורי/ודיסק dvd data או שרק כונני dvd
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
קניתי צורב של LG דגם gh20 עם חיבור sata לוח האם שלי ישן יחסית (sokcet 478) אבל יש בו חיבור לsata כשהמחשב עולה יש הודעה שהצורב מזוהה ורשום none raid אבל בוינדוס אין כונן של צורב הבנתי שצריך להתקין controller מסויים או משו כזה,מישהו יודע מה לעשות? תודה לעונים ;D
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לדעת אם יש למישהו מושג האם ניתן להגן על מידע בDOK, אני אפרט: אני מתכוון לשים מידע על חלק קטן מהDOK אך אני לא רוצה שמהרגע שאני אוסיף לו מידע מסויים מישהו אחר יוכל למחוק אותו, כלומר לשים מידע על גבי DOK באופן שהיו יהיה רק Read Only למשתמשים האחרים בDOK, אני יודע שאפשר לשנות את ההגדרות על ההרשאות NFTS אבל זה רק מונע מאנשים לשנות את התוכן של הקובץ אבל למחוק אותו אפשר. אני רוצה לשים מידע שיהיה באופן קבוע על גבי הDOK. אני יודע שיש חברות של DOK שמספקות תוכנה שבאה עם הDOK שמספקת אבטחה כלשהי, האם ניתן להשתמש בתוכנה עם כל DOK? בתודה מראש, דוד. ??? :s05:
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
בWindows 7 אפשר ליצור תוכנית מותאמת לצריכה בחשמל אחת אפשרויות היא כיבוי הדיסק הקשיח לאחר מס' דק' שהמערכת לא בשימוש זה יכול להזיק לו אם הוא יכבה וילק בצורה כזו כמה פעמים ביום?
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-
-
אני זוכר שלפני שנה קראתי על כך שלאט לאט יעלמו ההארד דיסקים המכאנים שכולנו מכירים מן העולם, ויחליפו אותם SSDים, יש חדש בנושא הזה בעולם? אני כבר לא מעודכן. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
אני מחפש המלצות לכונן קשיח חיצוני למחשב הנייד, USB 2, בנפח 150-250 (תלוי במחיר מול נפח..כמובן עדיפות למשקל מינימלי) המוצר יקנה רוב הסיכויים ב L.A לכן המחירים בארץ לא כל כך מעניינים אותי, אשמח לשמוע המלצות מכל סוג. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
האם יש הבדל משמעותי ברכישת כונן קשיח עם 8MB לבין רכישת כונן דומה עם 16MB זיכרון... תודה...
-
- 7 תגובות
- 787 צפיות
-
-
האם ניתן לעשות RAID עם יותר משני כוננים ואם כן אז כמה ניתן?
-
- 4 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום יש לי צורם SONY DW-U10A ואני משתמש בNERO 6, כאשר אני מנסה לצרוב דיסק DVD (כאשר הדיסק חדש ואני מנסה להעתיק מידע בגודל 2.2 GB) הוא לא מצליח הוא נותן לי הודעה שהפעולה לא התבצעה בהצלחה ובלוג הוא כותב לי שהוא לא הצליח לסגור את הSESSION - מה לעשות.??? הבעיה היא בצורב? בתוכנה? הלכו לי כבר כמה דיסקים בגלל זה.
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
היי רכשתי התקן זכרון נייד שהוא בעקרון ג'נרי, לפחות מבחוץ, בנפח 30 גיגה (ולא 32) בתחילה הוא כתב במהירות של בין 9 ל-10 מגה בשניה, אך לאחר מספר "ניסויים" שכללו מחיקת מחיצות, יצירת חדשות, ופרמוט, הוא החל לכתוב במהירות קבועה של 1.5 מגה. בתחילה חשבתי שהוא עבר לעבוד בתקן USB 1 אבל אז ראיתי שהוא קורא במהירות של מעל 20 מגה לשניה. אז הבעיה היא מבינת כתיבה בלבד. למישהו יש איזה רעיון, לפני שאני הולך לממש אחריות? אגב יש לי כאן DOK Sandisk 16GB שכותב במהירות 4 מגה לשניה, וקורא ב20, לשם השוואה. עוד פרטים על ההתקן: על האריזה רשום שרכיב הזכרון הוא של סמסונג. מערכת ההפעלה מזהה אותו כדיסק שהוא לא מסוג removable storage (מופיע יחד עם הדיסקים הקשיחים ולא יחד עם דיסק-און-קיי ו-DVD) מבחינת חומר…
-
- 0 תגובות
- 787 צפיות
-
-
בפעם האחרונה שקניתי דיסק קשיח - לפני כשנה וחצי דיסק בנפח 500GB של samsung מסוג F3 עלה לי 190 ש"ח. עכשיו אני רואה שהמחירים נעים באיזור של 270 ש"ח. יכול להיות שפיספסתי משהו? כמו כן, למה אי אפשר למצוא דיסקים של samsung? תודה למעדכנים
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
מה יותר טוב צורב דיוידי H20L או H22N של חברת LG?
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
כאילו אם אני חבר SATA למחשב שלי ה SATA2 יעבוד במהירות של ה SATA?(בלי רייד)
-
- 5 תגובות
- 787 צפיות
-
-
קניתי עכשיו צורב בחיבור SATA ,וחיברתי את הכבל מהצורב ללוח אם,אבל הצורב לא עובד,הוא לא מקבל חשמל אפילו. צריך לחבר גם כבל חשמל? כי אני רואה בצורב עוד כניסה,שהיא לא כניסה רגילה של חשמל מהספק. או שיש צורך להגדיר משהו בביוס כדי להפעיל את האפשרות של ה SATA בכלל.?
-
- 5 תגובות
- 787 צפיות
-
-
יש לי הארד של 40 ג'יגה, של WD, לפני זמן מה הוא התחיל לעשות לי בעיות, כמו סירוב העתקה על הכונן, הייתה שגיאה שמערכת אומרת שלא ניתן לכתוב עליו, פירמטתי אותו - וגם זה בדרכים קשות ואיטיות, ועכשיו כשאני מנסה להעתיק אליו מהארד אחר הוא מעתיק בלי בעיה, וכשאני מנסה להעתיק ממנו להארד האחר, זמן ההעתקה מתחיל לעלות ולרדת, והעתקה נמשכת הרבה זמן ממש הרבה יחסית להעתקות עם הארדים אחרים, ניסיתי לעשות לו פרמוט מלא אך ללא הצלחה.. הצלחתי פרמוט מהיר..ניסיתי לאחות אותו והצלחתי, בדקתי עם בודק שגיאות והוא לא מצא כלום, אך כאשר אני מנסה לעשות פרמוט מלא, לוקח לו ממש הרבה זמן, יום אחד השארתי אותו ללילה לפרמט, ובבוקר הוא הגיע ל99 אחוז ושם נקתע - הניסיון הזה היה תחת וינדוס אקס פי. ניסיתי להעביר למחשב אח…
-
- 5 תגובות
- 787 צפיות
-
-
-
שלום מחר יש לי יום הולדת והחלטתי לפנק את עצמי בהארד דיסק חדש של 500 ג'יגה במיוחד שעכשיו שמתי לב שהמחירים נמוכים במיוחד, אז כמה שאלות קטנות לפני שאני קונה, אני רוצה לוודאות כמה דברים. המפרט שלי נמצא בצד 1. את כל החיבורים להארד דיסק אני מקבל איתו , נכון ? 2. יש צורך במשהו מיוחד במארז שלי (p180 ) בשביל לחבר ? 3. איך אני יודע עם יש עוד מקום לחבר את הארד דיסק ללוח אם ? (יש לי רק הארד דיסק אחד) 4. איזה הארד דיסק מומלץ ? ראיתי ב-KSP (לרוב אני לא קונה משם,אבל המחיר ממש זול ) את -WD5000AAKS ב-375 ש"ח זה מחיר ממש מפתע, אבל האם יהיו לי איזשהם בעיות ?
-
- 4 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שאלה שיותר מופנית למקצוענים ובעלי הניסיון כאן... אני מחפש אמצעי איחסון מידע כזה: כניסות: וידיאו (קומפוסיט, פורמט אנלוגי, למשל PAL) וכניסת מידע כלשהי בפורמט TTL או RS-232. הכרטיס/מודול ידע לשמור את האות וידיאו כאשר הוא דוחס אותו ב-REAL TIME וידע לשמור גם את אות המידע שנכנס.... מומלץ מוצר מדף. הגבלה כספית -אין. (טוב, נו, נגיד 2000$ ;D) יש המלצות? תודה, ליאור.
-
- 3 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום לכולם, מסיבה לא ברורה, הופיעה הודעה בטלפון של אשתי (גלקסי S3) אשר מודיעה כי לא ניתן לזהות את הכרטיס (או משהו בדומה). ההודעה הבאה שהופיעה שאלה אם למחוק את המידע - אשתי לחצה "אישור". ההמשך ברור לכל. מה שמוזר כאן זה שהטלפון לא זיהה את הכרטיס (מיקרו SD). ניסתי לשחזר את המידע באמצעות תוכנה אשר מומלצת כאן באתר - אך שוב, קורא הכרטיסים שלי לא מזהה את הכרטיס (בדקתי, הקורא תקין שכן הוא זיהה כרטיס מיקרו SD אחר שברשותי). מה ניתן לעשות עכשיו, אם בכלל ? תודה, עמית.
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
חיפשתי גם בEBAY , מצאתי רק DL של רב פעמי בBLURAY. למישהו יש קישור לDVDRW שהוא גם DL ?
-
- 2 תגובות
- 787 צפיות
-


