אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי 2 כוננים SATA WDC WD2000JS-00MHB0 (WD-WMANL1047648 WDC WD5000AACS-00G8B1 (WD-WCAUK0066782 ואחד שמחובר דרך USB כונן חיצוני ST3500320AS (5QM27SZT) ועוד כונן רשת של MAXTOR-1TB המס סיראלי שלו הוא 5E1F-0959 הכל עבד יפה וטוב עד שקניתי את הכונן רשת...הכל היה מהיר ולא היו תלונות מאז שחיברתי אותו הכונן של WDC WD5000AACS-00G8B1 מונע מהמערכת לעלות ונתקע במסך של הטעינת זיכרון אם אני מוציא תחיבור SATA של הכונן ועושה ריסט אז המחשב עובד כרגייל...ואחרי שהוינדוס עלה אני מחבר תחיבור SATA אליו בחזרה והכונן עובד והכל טוב ויפה מה הבעיה ?! ניסתי לעשות תיקון שגיאות דרך הוינדוס והוא נתקע ולא מגיב וגם דרך ההפעהל מחדש של המסך הכחול הזה..וגם זה נתקע חיקתי איזה שעתיים כלום לא זז מה צריך לעשות?…
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
הכרטיס משמש אותי בתור הרחבה לIriver e100 וכשאני רוצה לחבר אותו למחשב עם מתאם רגיל המחשב לא מזהה אתו בכלל. כשהוא נמצא בתוך הE100 הוא עובד סבבה.. איך זה?
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
צריך המלצה להארדיסק 500ג'יגה בבקשה.. שקטטטטט מהיר ואיכותי.. קיבלתי לפני כמה ימים את המחשב החדש עם st3500320as והוא עושה טיפה רעש (טיקים כאלה) נאמר לי שזה הרעש הטבעי של סיגייט ואם אני רוצה אז יחליפו לי לwd מה אתם אומרים? על איזה אתם ממליצים?
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
חברים שלום יש לי HD נייד 80G שפרמטתי אותו והוא נהפך ל: NTSF כיצד אני יכול להמיר אותו ל: FAT לעזרתכם אודה.
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
צורב שעושה copy disk חיצוני שלא קשור למחשב ושיכול לעבוד בכמויות גדולות ושכפול מהיר 500 מדיות ליום ככה..ושכפול מהיר אם אין דבר כזה אז USB גם יתקבל בברכה אבל אני צריך משהו מקצועי 500 מדיות ליום ואם אין דבר כזה אז תביאו משהו שהכי קרוב למה שאני צריך
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
כבר יומיים שה HD שלי משחק משחקים מסוכנים, אני שומע באמצע העבודה את כיבוי ה HD שלי (יש לי שניים ואני מדבר בוודאות על HD 40 GB של WESTERN שהוא גם C אצלי) אני שומע אותו פשוט באמצע העבודה מתכבה, עכשיו, יש לי פנל קידמי למארז שמחובר יחד עם ה HD והוא גם מתכבה, אז אני חושב שהבעיה היא לא ב HD אלה באחד החיבורים במולקס או בספק, האם אני צודק? או שזה ה HD?
-
- 9 תגובות
- 789 צפיות
-
-
יש לי במחשב דיסק קשיח של 80 ג'יגה וניסיתי להוסיף לו עוד דיסק של 120 בלי להתקין עליו וינדוס ובלי כלום.הבעיה היא שמהרגע שאני מחבר את הדיסק החדש (של ה120)המחשב ניהיה איטי נורא ונתקע כל כמה שניות,למרות שבדרך כלל הכל רץ חלק ואין כל כך תקיעות. אם אני מחבר את הכונן כשהוינדוס פועל אז גם יש איטיות,ואם אני מנתק אז זה חוזר למהירות נורמלית. בעיקרון אני רוצה להעתיק את מה שיש לי על הדיסק החדש לדיסק הקיים,ליצור ממנו כמה מחיצות ולפרמט.אבל אני לא רוצה לפרמט את הוינדוס שעכשיו מותקן לי בדיסק של ה80. יש פיתרון?
-
- 9 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אני מעוניין לבצע גיבוי של סרטים/תמונות משפחתיות (כ 30 דיסקים של DVD)... בנוסף גם סרטים/תמונות/תוכנות אחרות. השאלה היא מה כדי דיסק חיצוני או פנימי?? מה יותר אמין?? אני מתלבט בין: פנימי 550 ש"ח - SEAGATE BARRACUDA 7200.11 500GB 32MB SATA2 חיצוני 400 ש"ח - WD My Book Essential Edition 2.0 320GB WDH1U3200 ובכלל למה יש מיליון סוגים שונים של דיסקים חיצונים של WD? ומה כדי מבין כולם? מה שנחמד בחיצוני זה שאפשר לנוע איתו בין מחשבים, לעומת הפנימי שדי תקוע במחשב... אז מה כדי? :jump:
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אני עיגלתי את כבלי ה-IDE של הצורב והכונן קשיח שיש לי. לקח לי רק 10 דקות לעגל את כבל ה-IDE של הצורב, והכל הלך טוב. אבל משום מה היה לי קשה יותר לעגל את כבל ה-IDE של הכונן קשיח, ואני בטעות חשפתי סליל (אם כך קורים לו) של כבל ה-IDE, בעצם חשפתי שתיים. סליל= החוטים הדקים האלה (בצבע זהב) שנמצאים בתוך הצינורות הרבים של כבל ה-IDE. אני עטפתי את הצינור, שמתוכו נחשף הסליל, ב"סלוטייפ" שמיועד לחשמל (לא סלוטייפ, אבל לא יודע איך קוראים לו), הפעלתי את המחשב והכל פועל כרגיל. אך אני דואג שעלול להיגרם נזק לכונן עצמו בגלל מה שקרה, אז בבקשה תגידו לי יש לי סיבה לדאוג?
-
בהרבה מהלוחות החדשים יש רק בקר IDE אחד, מה שמעלה את השאלה המתבקשת - האם ישנם כונני DVD וצורבים בעלי ממשק SATA?
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
יש לי צורב X48 של פיליפס, הוא עבד מעולה אך לאחרונה התקנתי אותו על מחשב חדש והוא צורב בכל פעם דיסקים פגומים. מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 789 צפיות
-
-
TDK טוענים שעלות הייצור של מדיה לבלו ריי תהיה רק כ 10% יותר יקרה מעלות ייצור המדיות הרגילות. סבבה http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=11031
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
שלום לכולם הדגם של הלוח הוא GA-7N400VPRO רציתי לדעת אם אפשר לחבר שני הארדיסקים שלא שווים בגודלם במצב RAID ??? ואני רוצה שיופיע לי כונן אחד אם הנפח של שניהם... עשיתי חיפוש ולא ממש מצאתי מה שחיפשתי... תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
טוב אז ככה יש לי צורב שאני מפעיל עם נרו עכשוי אני מכניס דיסק ריק וצורב שירים והכל בסדר אבל אם אני צורב כל כל דבר אחר אם זה סרט או תוכנה הוא מראה כאילו הוא צורב אבל בסוף מוציא את הדיסק ואומר שהצריבה נכשלה. האם זה יכול כשל טכני? ואם כן אז למה שירים כן ו DATA לא ? תודה רן
-
- 7 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום אני מתלבט בין 2 כוננים חיצונים 2.5" 500GB הראשון http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000tKyr5JeBSQFLgcwe34LC9AA:12bbi68k5?id=4278388&pr=QJ5&N=2%2032705 השני http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000tKyr5JeBSQFLgcwe34LC9AA:12bbi68k5?id=4216438&pr=QJ5&N=2 ההבדל העיקרי הוא באחריות WD שנתיים סיגייט 5 שנים הדבר היחידי שאני לא בטוח אם לקנות את הסיגייט כי לא שמעתי עליו ביקורות לעומת ה WD שכל הביקורות עליו טובות. אם מישהו יוכל לאזור לי אני אודה לו מאוד
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
כיצד ניתן לשמור סרטים על ארד דיסק חיצוני שלא ניתן יהיה לראות אותם ללא ססמה... הכוונן שלא יראו שיש בכלל סרטים ורק בהכנסת סיסמה הקבצים יופיעו ואפשר יהיה לנגן בהם... תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי צרב עבורי שני סרטים על DVD. רואים שהדיסק צרוב מזה שיש שינוי בגוון מהאחורה של הדיסק. הוא צרב בעזרת NERO. כשהכנסתי את המדיסק למחשב שלי הוא לא הצליח לקרוא אותו, כלומר מראה דיסק ריק. מה עושים? הסרטים עבור חברה שלי ואנחנו מתכננים לראות אותם במוצאי שבת, אם לא נצליח לקרוא את הקבצים עד אז אני בצרות... בברכה SPC
-
- 3 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אהלן הכונן DVD שלי מראה סימנים של גמגום.. דיסקים CD של צריבה הוא כן קורא.. אבל דיסק מקורי DVD שקניתי הוא לא.. משמיע מן זמזומים כאלה כאילו הוא נתקע.. יש מה לעשות ? חשוב לציין שהדיסק שאני מנסה להפעיל כן עובד במחשבים אחרים.. *הצורב הוא של asus
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
קניתי דיסק קשיח western 1600jb ide ואני רוצה להרכיב אותו איך אני עושה את זה?? זה כמו להרכיב כונן דיסקים?? אני חושב שאני יודע איך אבל אני פוחד שאני יקלקל משהו...
-
- 6 תגובות
- 789 צפיות
-
-
איזה הארד דיסק יותר טוב? ATA 100 ATA 133 ומה הבדל המחירים? ועוד שאלה P4P800 Deluxe תומך ב100 או 133? תודה
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
שלום לכולם ושבת שלום! בפני עומדת שאלה מאוד מעניינת שחשבתי עליה בזמן האחרון, האם ישנה אפשרות כלשהי לחבר HD SAS כדוגמת ההארדיסקים הקיימים בשרתי system X של IBM למחשב רגיל? אולי קיימים מתאמים כלשהם או משהו אחר? אם קיים מתאם כזה האם הוא גם תומך במערך רייד בין מספר כוננים? ושאלה נוספת, האם כבל כזה יתאים?
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
הי חבריה לאחרונה קרה לי שהמחשב איבד את מקור הזיהוי של כונן מערכת ההפעלה והייתי צריך דרך הBIOS לקבוע מחדש בבדיקה של הHD התברר שיש לי כ52 סקטורים פגומים יתכן בגלל זה התקלות שגורמות לאיבוד הזיהוי של הHD ובכן אשמח לקבל המלצה לHD חדש נפח של 640 לפחות עבור מחשב שהוא כל הזמן עובד אני חייב כונן אמין וחזק ואחריות מרבית האם יש HD לשרת האם יש חשיבות למספר הפלטות אודה לקבל במיידי המלצות ??? בברכה
-
- 1 תגובה
- 789 צפיות
-
-
1. קראתי כאן באתר שיש מעט מאוד חברות שממש מייצרות דיסקים/DVD לצריבה, אבל יש הרבה מאוד מותגים. האם זה אומר שכשאני רוכש מדיה לצריבה, לא אמור לעניין אותי שם המותג, אלא צריך לבדוק ממש מי ייצר את הדיסק ? 2. אם כן, כיצד אני בודק ? מה בדיוק אני בודק ? שם ייצרן ? קוד יצרן ? 3. האם יתכן שקוד ייצרן לא מספיק, מכיוון שאותו ייצרן יכול הרי לייצר חלק באיכות טובה, וחלק באיכות פחות טובה (יותר זול) ? 4. אם כך, איך בכלל אני אמור לקנות מדיות ? אני לא יכול לבדוק את קוד הייצרן לפני שאני קונה, וגם אם קניתי והייתי מרוצה, מי מבטיח לי שבחבילה הבאה שאקנה, היא תהיה באותה איכות ? אולי זה אותו יצרן, אבל איכות פחות טובה ?
-
- 4 תגובות
- 789 צפיות
-
-
http://www.newegg.com/Product/ProductReview.aspx?Item=N82E16822152102 המווווווווווון תגובות רעות ...
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי דיסק שנותן לי BOOT. ויש לי דיסק עם כל מיני מידע חיוני. האם אני יכול לצרוב דיסק חדש, שייתן לי את ה BOOT של הדיסק הראשון ויכיל גם את הכל המידע שיש בדיסק השני? אם כן איך? אני צריך תוכנה מיוחדת? או שאפשר עם נרו? אני יודע שאפשר ליצור בנרו דיסק BOOTABLE כבר עשיתי את זה בעבר, אבל פה הבוט הוא התקנה של תוכנה, אז אני לא יודע אם זה יעבוד.
-
- 2 תגובות
- 789 צפיות
-


