אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אוקי. קניתי מחשב חדש , שאמור להגיע בתוך יומיים , ובמחשב ישנו צורב דיוידי. עכשיו השאלה שלי היא : אם יש לי צורב דיוידי + כונן רגיל , אני יכול לשים דיוידי של איזה סרט בכונן הרגיל , ודיסק ריק של דיוידי בצורב דיוידי , ופשוט לצרוב את הדיוידי? תודה בעתיד , באבה.
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש באפשרותי לבחור בין הארבע כאשר רובם באותו המחיר או קרוב מאד. סמסונג S183L פיוניר 212BK לייט און 20A1H כאשר הוא PATA אבל עם לייטסקרייב. לייטאון 20A1S. מה לדעתכם הכי מומלץ וכדאי? יש טעם לחכות מעט לדברים חדשים וטובים יותר?
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
http://www.hitachigst.com/hddt/knowtree.nsf/cffe836ed7c12018862565b000530c74/4b1a62a50f405d0d86256756006e340c?OpenDocument
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אני שוקל לקנות שני דיסקים מהדגם הנ"ל לצורך עבודה לבסיס נתונים בחיבור RAID 0 , האם הדגם הזה מתאים, לאור העובדה שראיתי באתר שלהם כי יש דגם שנקרא F1R שמוגדר כתומך RAID. האם זאת בחירה נכונה או אולי מומלץ משהו אחר. דיסק נוסף שראיתי הוא RAPTOR של WD בנפח 300M , אבל במחיר מטורף, האם יש בשוק דיסק אשר משתווה לו או דומה לו בביצועים במחיר שפויי.
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
ניסיתי כבר את 2 הגרסאות - גם SATA וגם ATA ... בשתיהן אותה בעיה - הכל עובד מעולה - אבל אף תוכנה לא מזהה לי את התכונה של הLIGHTSCRIBE לא הNERO ולא הLABEL SIMPLE בדקתי את הBLT עם DVDINFO והוא מזהה LIGHTSCRIBE אבל זה לא עוזר .. אניי לא מצליח לצרוב את זה (את הכתוביות,מידע כן) מישהו מכיר? :s05:
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש על המחיצה הקיימת ווינדוס ותכנים. אני רוצה ליצור מחיצה נוספת כדי להעתיק עליה את כל מה שאני כגיבוי, לפרמט את המחיצה עם הווינדוס ולהתקין ווינדוס חדש. האם זה ניתן לעשייה? כלומר, אם אני אחצה ע"י FDISK את המחיצה הקיימת, התוכן שבה יהרס, או לא? תודה רבה, שי.
-
- 5 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש לי מחיצה בנפח 10 ג'יגה שמאכסנת 5.2 ג'יגה של קבצים ווינדוס מדווחת על 8.4 ג'יגה תפוסים :s05: ביצעתי ניקוי/איחוי דיסק, סריקת וירוסים, רוגלות ושום דבר לא השתנה מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש לי נייד של לנובו עם BT מובנה ונייח עם דונגל של BT. אני רוצה להעביר ביניהם קבצים, והם מזהים זה את זה, ואפילו הצלחתי להעביר בקלות קובץ בודד, רק שמשום מה, פתאום וללא כל סיבה הנראית לעין, כל קובץ שאני מנסה להעביר נכשל, ומתקבלת ההודעה הזו: The file transfer failed because the receiving Bluetooth computer or device did not respond. If you sent the file to another Windows XP computer, that computer must be running the Bluetooth File Transfer Wizard. If you sent the file to a Bluetooth device, make sure the OBEX File Push Profile is installed. זה לא שהמקבל הקפיץ לי שאלה אם אני מעוניין להתחבר או לקבל קובץ חדש, אלא פשוט זה התחיל ונגמר בשולח, שכשל בהעברת הקובץ. יש דרך שניתן לפתור…
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
ובכן, הזמנתי שבוע שעבר והיום הלכתי לקחת אותו. התקנתי אותו במחשב - חיבור SATA ו-SATA Power. ב-BIOS מזהה את הכונן, אבל כשאני נכנס לויסטה, הויסטה לא מזהה אותו ולא מתקינה אותו. כנ"ל לגבי תוכנות אחרות, הן לא מזהות את הכונן. האם שכחתי משהו? בכונני SATA, צריך או לא, לשים ג'אמפר על אחד מהכוננים? תודה! [br]פורסם בתאריך: 6.07.2008 בשעה 14:19:49 עדכון: עכשיו ניתקתי וחיברתי מחדש את כל הכוננים ועכשיו הויסטה זיהתה לי את הכונן החדש, אבל שוב, אני לא רואה אותו ב-My Computer.מה אפשר לעשות?[br]פורסם בתאריך: 6.07.2008 בשעה 14:54:54 עדכון 2: מצאתי דרך, אני צריך פשוט לעשות מחיצות, אני עושה דרך Manage של ויסטה.
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם יש הבדל מהירות בין הדיסקים הבאים? והאם ארגיש בשיפור ביצועים אם אחליף את הWD (שעליו מותקנת WINDOWS XP) לדיסק SATA 2? כרגע מותקן על הWD וינדווס, האם כדאי להתקין את הXP על דיסק SATA ולהריץ ממנו את מערכת ההפעלה או שזה זניח? הדיסקים שמותקנים: WD 80GB ATA100 8MB SEGATE SATA 320GB 16MB MAXTOR SATA2 160GB 8MB תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
-
-
(אני מצטער מראש אם זאת שאלה מטומטמת) להורים שלי יש מחשב מקרטע שלאחרונה בקושי עובד, ולי יש אצלהם מחשב נורמלי שלא בשימוש. האם זה אפשרי להעביר את הHD מהמחשב הראשון למחשב השני, ביחד עם כל המערכת הפעלה והתוכנות שמותקנות על גבי הדיסק ושזה יפעל בלי בעיות מיוחדות (מעין "השתלת מוח")? כלומר, אם אני אתקין את הHD של המחשב הראשון בשני ואדליק את המחשב, מה יקרה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אתם בטוח מכירים את התוכנות שכותבות אפסים על הכונן... במה הן שונות מפרמוט רגיל? מה היתרונות/חסרונות? האם ייתכן בעיות לאחר הפירמוט?
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אז ככה יש לי C,D,E. _________________ (E=NTFS (186 GB (C=NTFS (49 GB (D=FAT32 (184 GB _________________ יפה?! עכשיו, יש לי שתי כוננים קשיחים בפועל, אחד של 200 GB ואחד של 250 GB. אפשר להסיק ממה שכתוב ש E ו C (ה-250 GB) הם כונן אחד ו D הוא כונן אחר (200 GB)? תודה מראש. .swg
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום יש לי שני כוננים כשיחים : 1 - RAPTOR 74 GB והשני SAMSUNG 80GB SATA עכשיו שאני מדליק את המחשב זה רושם לי S.M.A.R.T מכובה (באנגלית) עכשיו רציתי לדעת האם כדאי להפעיל את זה ואם כן אז איך ? תודה מראש לעוזרים !
-
- 5 תגובות
- 792 צפיות
-
-
מחשב : פנטיום 4 מהיר וטוב, ללא חיבור SATA מערכת קבצים : ext3 בלינוקס 2.6 דרישות מהכונן : - שקט (מאוד !) - מהיר (המקסימום ש IDE יכול לתת) - בקריאה של קבצים של עד כמה MB (עליית תוכנות וכו) - מאריך ימים - רצוי : מתחמם כמה שפחות - גודל : לא קריטי. 80G מספיק. יותר לא יזיק אבל אני לא צריך וסתם יקר. - גודל : 3.5" (רגיל למחשב Desktop) שאלות : - איזה חברה לקנות ? (לפי הקריטריונים) (מתעניין בעיקר WD או מקסתור) - כמה קאץ' כדאי ? - ללא התחשבות במחיר - עכשו כן עם התחשבות במחיר : אני רוצה משהוא ב 270-300 שח, לא יותר מ 350. אבל מוכן לשמוע אם זה משהוא ממש טוב.
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
טוב קניתי את הצורב הזה: LG gwa-4161b DVD WR עכשיו השאלות שלי זה ככה: 1. האם הוא טוב? מיכיוון שחיפשתי אותו באינטרנט ומצאתי רק דגמים אחרים כאילו לא מצאתי את הדגם הזה ואם הוא לא כול כך טוב אז איזה דגם אני צריך לקחת או איזה חברה קניתי את הצורב הזה ב400 ש"ח זה לא ניראה לי כול כך הרבה כסף 2. הוא תומך בדואל לייר מה שהבנתי מזה שהו תומך בצריבה דו שיחבטית שזה אומר 8.5 אם אני לא טואה איך אני מישתמש בזה אני צריך דיסקים מיוחדים בישביל זה או שלא יודע מה?(אם אני טועה במשהו אז תגדו) תודה רבה לכל עזרים!!
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד HP COMPAQ NC6220 שמריץ WINDOWS XP עם קורא כרטיסים מובנה שלא קורא אף כרטיס שמוכנס אליו. פשוט לא מופיע כונן במנהל ההתקנים ואין שום הודעת שגיאה פשוט אין התייחסות. כאשר אני מנסה עם LIVECD של UBUNTU קורא הכרטיסים עובד מצויין וקורא אפילו כרטיסי SDHC. הנה מספר הדברים שניסיתי לעשות: 1. להסיר את הדרייברים ולשים את החדשים ביותר. 2. לנסות את כל גירסאות הדרייברים. 3. להסיר את הדרייברים ולהתקין ידנית (דרך אשף הוספת חומרה) 4. לעשות INSTALL לקובץ הINF עצמו של הדרייבר. 5. לחבר הרדדיסק שונה, להתקין עליו WINDOWS XP נקי ודרייברים. 6. אני כבר לא זוכר אבל עשיתי עוד דברים. שום דבר מכל זה לא שינה כלום - הכרטיסים אינם מזוהים בשום צורה שהיא. הWINDOWS מעודכן. כל התשובות שמצאתי באינ…
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות עכשיו זכרון מהיר אמרו לי שכדי לקנות את OCZ SSD RevoDrive 120GB 540/480 IOPS 75000 כמה שאלות בקשר לזה : * הכרטיס מתחבר לPCI-E ? איך זה אפשרי בכלל ? * העובדה שזה מתחבר לPCI-E תעשה בעיות ? * יכול להיוצר צוור בקבוק עם יש לי מעבד E6600 ? * והאם הוא עובד טוב ביחד עם דיסקים קשיחים אחרים ? תודה
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
http://www.liteonit.com.tw/ODD/webfw/LTR-52327S/R52QS0C.zip
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
שלום לכולם, בשבוע הקרוב אני קונה צורב DVD שכנראה יגיע בלי כבלים. השאלה שלי היא האם אפשר להישתמש בכבלים שהסי די רום שלי מחובר איתם (אני מחבר את הצורב DVD במקום ה-CD ROM) או שאני אצתרך לקנות כבלים חדשים? והאם אפשר להשתמש בג'מפרים שיש על ה-CD על הצורב DVD? והשאלה השלישית היא: יש לי במחשב עוד צורב (צורב CD רגיל) הוא כרגע נמצא כ- MASTER האם אני אצתרך לשנות ולשים את הצורב DVD כMASTER או שזה לא משנה והוא יכול להישאר כ-SLAVE? תודה מראש לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום, יש לי איזשהי בעייה שאני לא מוצא את הפיתרון: אני רוצה לצרוב וידאו על דיסק DVD-RW במערכת ווינדוס 7, עכשיו כשאני עושה העתק הדבק של הקובץ לדיסק הוא פשוט מעתיק את הקובץ לדיסק (כנראה שגם צורב) אבל כשאני מכניס את הדיסק לDVD הוא לא יכול לקרוא אותו, יכול להיות שזה בגלל שלא צרבתי על הדיסק? (גם רשום משהו לגבי UDF אולי זה קשור?) מה עושים במקרה כזה? תודה לכל התשובות
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
יש לי הרדיסקים של שׁsas 15k תוך פחות מחצי שעה כמעט כולם הגיעו ל 55 מעלות!! האם זה נורמאלי?? ברור לי שאני צריך למצוא פתרונות קירור אבל מהי הטמפרטורה המקסימלית בה הרדיסק יכול לעבוד?
-
- 1 תגובה
- 792 צפיות
-
-
איזה מהם יותר מהיר מבחינת זמני כתיבה , זמני קריאה כאשר זכרון FLASH או DOK מחורבים ב USB2. תודה
-
- 5 תגובות
- 792 צפיות
-
-
אחד הדיסקים הקשיחים שלי עושה בעיות ברגע שהוא מחובר, כשאני מנתק אותו ועובד בלעדיו המחב עובד בצורה תקינה. הבעיות שהדיסק הקשיח יוצר שהוא מחובר הן איטיות בפעולות פשוטות של המחשב, כמו הדבר הכי בסיס פתיחת תיקייה וזה מגיע גם להרבה מצבים של מסכים כחולים עם צורך להפעלה מחדש של המחשב. מישהו מכיר תוכנה לבדיקת תקינות הדיסק הקשיח? מישהו נתקל בבעיה דומה? ויודע מה יכול לפתור אותה?
-
- 0 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלומות לכולם, אני זקוק למידע בקשר למוצר הנ"ל http://www.pch.co.il/docs/pd64630962.htm כל סוג של מידע בקשר לפריט הנ"ל יהיה שימושי. תודה, DrowNz
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-


