אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
רציתי לצרוב דיסק מוזיקה שכל הטראקים יבואו אחד אחרי השני ללא הפרש זמן ביניהם. כמו בחלק מהדיסקים המקוריים שסוף של שיר אחד זה כבר ההתחלה של הבא... איך אני יכול לעשות דבר כזה?
-
- 2 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים קיבלתי DOK של סאנדיסק. ואתמול הוא פשוט הפסיק לעבוד. אני רואה במחשב רק את המחיצה של הU3 שגם הוא לא רץ והמחיצה של האחסון פשוט חסרה. בdisk managment הוא מופיע כשטח לא מוקצה וכשאני מנסה לפרמט אותו הdisk managment פשוט קורס. (אני רץ על ויסטה 64 ביט). ניסיתי על מחשבים אחרים עם XP ועליהם הוא עולה ואפשר לפרמט אותו כמו שצריך אבל על הויסטה הוא לא מוכן. בנוסף כשאני מחבר אותו לפני הדלקת המחשב אז הוא כן מגיב, אבל ברגע שאני מנתק ומחבר מחדש הבעיה חוזרת. אשמח לעזרה בנושא.
-
- 1 תגובה
- 799 צפיות
-
-
חברת OWC האמריקאית שמתמחה ביצירת מוצרי חומרה עבור מוצריה של הענקית מקופרטינו מציעה כונני SSD ייעודיים לשדרוג מחשבי ה-MacBook העדכניים של אפל, אבל בכלל לא בטוח שהאם יהיו שווים את ההשקעה הבלתי מבוטלת הגן הסגור שאותו מפתחת ומטפתח אפל באופן מתמיד מעניק לה כמה וכמה אפשרויות להציע מאפיינים שלא ממש קיימים אצל יצרניות אחרות, אך גישה זו גם יוצרת לעתים בעיות ומגבלות לא ממש נעימות – ואחת הדוגמאות לכך הן המחשבים הניידים מקווי ה-MacBook Air וה-MacBook Pro של החברה, אשר שודרגו לכונני SSD מבוססי ממשק ייעודי ובלעדי לקו PCI-Express עוד במהלך שנת 2013, אך לא איפשרו לצרכנים להחליף את לשדרג את האחסון (אם לא לוקחים בחשבון מכירה של כונני אפל ייעודיים שנלקחו ממוצרים מפורקים) מהסיבה הפשוטה …
-
- 0 תגובות
- 799 צפיות
-
-
רציתי לדעת רק מה המהירות של הDOK הזה של סאן דיסק... כפול כמה הוא? X40? http://www.sandisk.com/retail/cruzer-micro.asp
-
- 6 תגובות
- 799 צפיות
-
-
קראתי כל-כך הרבה דברים טובים על הצורב הזה. הנה לינק: http://www.cdfreaks.com/article/242/1 מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-
-
שלום חברים, אני חדש כאן ומבקש עזרה. התחדשתי בHDD WD 500GB עם חיבור SATA. פתחתי את המחשב על מנת לחברו. צריך 2 כבלים, אחד גדול יותר ואחד קטן יותר [כתום]. אז זהו שגדול יותר יש לי פנוי, אך על הלוח יש 2 יציאות קטנות כתומות ששניהם תפוסות על ידי הדיסק קשיח הנוכחי שלי, שאני רוצה להשאירו [החדש הוא בנוסף] וע"י הצורב. מה עליי לעשות? איך אחבר אותו? תודה!
-
- 4 תגובות
- 798 צפיות
-
-
(first im sry for english no hebrew here) i want to buy a HD 250 or 320 (i steel dont know which to buy) plz bring me from zap 250GB and one 320GB the money i can spend is about 400 nis some parameters 16mb CACHE SATA2 - this comptible with sata1? if yes so i want sata2 company doesnt matter... thx guys and another question there is sata 3? or faster connection then sata2? and one last how do i make raid array? i need to buy another one from the same type?
-
- 6 תגובות
- 798 צפיות
-
-
שלום , יש ברשותי כיום MAXTOR 40 GB 2 MB ואני מתכוון לקנות הארד דיסק נוסף WD 80 GB 8 MB . השאלה שלי היא האם יכולה להיווצר בעית תאימות בין שניהם , וכמו כן , האם העובדה שהוינדוס(XP) מותקן על המקסטור אומר שאני לא ארגיש בהבדל של ה 8 מגה בהארד דיסק החדש , כלומר האם תהיה שיפור במהירות בכל זאת? תודה.
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אני מחפש צורב DVD שצורב את כל סוגי המדיות: DVD-R/W DVD+R/W Double Layer לא חובה שיתמוך ב- DVD-RAM מחברה טובה כמו LG. רצוי מהירות 16x, אפשר גם 8x. תודה
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
שלום יש לי צורב dvd של סוני בן כשלוש לאחר ניסיון לאחר מלחמה להסיר את נרו 9 ולחזור ל8 (נרו 9 סירב להימחק) הצלחתי לחזור ל8 וכעת דיסקי dvd של verbatim שעבדו לפני כמה שבעות וכמעט אף אחד לא נכשל פתאום נכשלים אחד אחרי השני, גם דיסקים רב פעמים הוא פתאום צורב אבל בסוף שהוא אמור להוציא את הדיסק הוא נתקע... דיסקים של 700 מאותו חברה גם עושים בעיות בצריבה ניסתי לצרוב דיסק הרגע הצליח אבל אחרי כחמש דקות ניסתי לצרוב עוד דיסק ולא הלך וכעת הכנסתי עוד דיסק ושיניתי את המהירות הצריבה ליותר גבוה וכעת זה צרוב. האם הבעיה בדיסקים או שמשהו בצורב הולך? תודה לעוזרים...
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
שלום. שאלה קצת מוזרה אולי, אבל כאשר אני מתקין את כונן ההארדיסק, ומבריג את הברגים המתאימים, הם פשוט ממשיכים להסתובב על ריק. אמנם הם שוקעים אל תוך הכונן כמו שצריך, אבל לא ננעלים. אני ממשיך לסובב ולסובב..... יש לכך הסבר? תודה
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
ככה, יש לי שני הארדיסקים בגודל 250GB. הם מחוברים למארז ויש להם מאוורר אחד בגודל שמתאים לשניהם. אני רוצה לקנות עוד הארדיסק 1.5TB ולהוסיף אותו לשניים האחרים. בדקתי את זה ואני אוכל לחבר את שלושתם במארז. אבל בגלל שהמאוורר לא גדול מספיק הוא יכסה רק שניים בתוך השלושה ואני חושש שזה יוביל לבעיה. מה אתה חושבים?
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-
-
שלום, יש לי הארד דיסק פנימי ישן ואני מעוניין לקנות לו כונן חיצוני (IDE - 3.5) ולהשתמש בו באופן שוטף - ע"י חיבורו למחשב נייד. כלומר לא לצורך גיבוי - המטרה היא למעשה שישמש כ-הארד דיסק ראשי. אמנם הוא לא יכיל את מערכת ההפעלה ה-window אבל כן יהיו עליו קבצי pst של outlook, ומסמכים שאני יוצר ישמרו עליו, כמו גם קבצי שאני מוריד מתוכנות שיתוף למיניהם. האם זה "בריא" להשתמש בכונון לצורך הזה? גם מהבחינה הזו שהשנאי יהיה תקוע בשקע באופן רציף כל הזמן. וגם מהבחינה הזו שה"כתיבה" בו תהיה די מאסיבית - קבצי outlook, קבצים הורדה ומסמכים ישמרו עליו תול כדי עבודה. מה דעתכם? תודה! ארז
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
דגם לוח האם שלי הוא זה: Gigabyte GA-M57SLI-S4 ממה שראיתי, הוא תומך RAID0. יש לי שני כוננים קשיחים של "160" GB, אחד של WCD ואחד של Samsung. רציתי לדעת איך אני עושה את זה, אם אני הולך לאבד את כל מה שיש לי על הכוננים, ואם זה שווה את זה מבחינת תוספת הביצועים. עוד שאלה אחת: זה יוצר מחיצה אחת מהירה יותר? [אני לא מבין במערכים כאלה כלום]
-
- 7 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר 4 ארדיסקים יחד הבנתי שיש דבר שנקרא RAID שמאפשר 4 חיבורי IDE האם זה נכון? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 798 צפיות
-
-
שלום חברים אני רוצה לקנות הדיסק קשיח חיצוני ואני לא יודע איזה חברה לקחת? 1.Samsung S2 Portable 3.0 1000G 2. Verbatim- Store n Go 1TB HDD USB 3.0 3. SILICON POWER 2.5" 1TB D10 USB3 או משהו יותר טוב מאלה!
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
-
-
-
שלום רב, ברשותי דיסק חיצוני של WD, שמשום מה נפגע, ולא הייתה שום אפשרות לגשת למידע שעליו. בסופו של דבר הצלחתי לחלץ ממנו בהצלחה את מרבית המידע החיוני, אולם כעת נשאלת השאלה- מה עושים עם הדיסק הזה. כמובן שעכשיו אני יכול לאתחל את הדיסק, פעולה שממנה השתדלתי להימנע קודם, עד אשר המידע שעליו חולץ בבטחה. אבל כיצד ניתן לדעת שהדיסק הזה בטוח לשימוש, וכי מה שקרה קודם, לא יחזור על עצמו שנית? האם יש כלי מסוים, שיכול לבדוק את התקינות הפיסית של הדיסק, ובהתאם לתוצאות הבדיקה, אוכל לדעת האם ניתן להשתמש בו שוב לגיבוי מידע חיוני, או שהדבר אינו מומלץ? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 798 צפיות
-
-
מחקתי בטעות סרט ואני לא יודע איך להחזיר אותו והוא לא בסל מחזור מישהו יכול להגיד לי איך אני משחזר את הסרט הזה? ואל תגידו לי ללכת לחברה שמשחזרת כי אני במילא אלך לשם בתודה GABIG12
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
מה ההבדל בין אלה : http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000gvaeno2TAUmrIuCL1XtqNgr:12bbi68k5?id=557280&pr=QJ5&N=2%2030887%2030849 לאלה: http://www.officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=0000gvaeno2TAUmrIuCL1XtqNgr:12bbi68k5?id=587725&pr=QJ5&N=2%2030887%2030849 רק החבילה אולי ? ואיך הם בכללי(Verbatim) ? מומלץ? הבנתי שיש כמה מקומות ייצור לורבטים..מה יותר מומלץ אם יזדמן לי לבדוק בחנות ? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 798 צפיות
-
-
שלום לכם קניתי דיסק קשיח 80 גיגה של חברת MAXTOR עם 8 מגה ו7200 RPM ב480 שקל... מה אתם אומרים זה בסדר? קניתי לפני 4 חודשים
-
- 4 תגובות
- 798 צפיות
-
-
איך אני סם תמונה בדיסק? שמעתי שצריך לקנות איזה מדבקה אבל איך אני סם תמונה במדבקה צריך איזה מכונה? ואיזה מדבקה בידיוק צריך לקנות?
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אני נוסע לארהב באוגוסט, ואני רוצה לקנות שם SSD. השאלה הראשונה היא מבחינת נפח. מה הנפח המומלץ לכונן כזה, הוא ישמש ככנון מערכת, אולי גם משחק או שניים שישבו בשביל שיפור ביצועים. עשיתי קצת קיראה, וראיתי שכרגע הVERTEX 3 של OCZ מאוד מומלץ, בחיבור של 6GB, (שכרגע אין, אבל אני מתכנן לשדרג את המחשב בקרוב). מצד שני הם מגיעים רק ב120 ומעלה, אני חושב ש 80 יספיק לי בקלות(יש לי כרגע 35 מתוך 40 בכונן מערכת). האם יש אותו ב80?. אני רוצה לשמוע על כוננים אחרים ברמה של הV3, בשביל להשוות ביצועים ואולי גם לחסוך טיפה.
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
-
-
כי ממה שאני זוכר תמדי המליצו על הH10 אבל יצא גירסאולת מתקדמות של H22 אז הוא עדיף על הH10?
-
- 6 תגובות
- 798 צפיות
-
-
http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?pid=262&cat=3232 כתוב שם שהמדיה היא מדגם yuden000 t02 מכיוון שבלתי אפשרי למצוא בארץ VERBATIM תוצרת YUDEN , אני חושב שהFUJI האלה הם המדיות הכי טובות שאפשר להשיג כרגע מה אתם אומרים? אם עוד אנשים כאן רוצה להזמין אז תרשמו אולי נקמבן איזה הנחה טובה
-
- 5 תגובות
- 798 צפיות
-


