עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי דיסק חיצוני של 250 גיג. הוא מחולק לשלוש מחיצות. המחיצה הראשונה Primary Partition נעלמה היום. שאר המחיצות כשהיו. הרצתי מס' תוכנות בדיקה וכולן מדווחות על מציאת הפרטישן אבל לא על מציאת קבצים. במחיצה היו 48 גיג של קבצי תוכנות כגיבוי לדיסקים של תוכנה. האם מישהו יכול להמליץ על דרך לבנות מחדש את ה-MBT (Master Boot Table ולהציל את המחיצה??? כש- File Manager מזהה את האות של הדיסק אני מקבל את ההצעה לפרמט אותו, אבל שום דבר אחר. אני מחבר אותו דרך USB 2 כשאני מעדכן קבצים. שאר הזמן הוא בכלל לא דולק. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  2. Started by hezi508,

    שלום לכולם אני זקוק למחשב לעבודה באינטרנט בשוק ההון הצורך המיוחד שלי הוא לחבר בסופו של דבר 4 מסכים (שני כרטיס מסך) לאותו מחשב שבהם אני רואה בעיקר גרפים בזמן אמת. לאור העובדה שהמחשב ישמש אותי לעבודה אני רוצה שיורכב מחלקים אמינים ככל האפשר ושקטים ככל האפשר אני מצרף מפרט שבניתי בעצמי באתר של נעה מחשבים שהומלץ ע"י חבר אשמח לשמוע תגובות נוספות בקשר לחנות זו. אין לי יותר מידי ידע רק מה שקראתי באתרים שונים. WD 250GB 7200RPM 16MB RAID SATA2, יחידות 2 ¤600 http://www.noacomp.co.il/product.aspx?productid=127 האם יש דיסק קשיח שעובד בתצורת RAID עם זיכרון BUFFER גדול יותר לדוגמא 32MB האם יש דגמים עדיפים על זה שבחרתי ? המחשב פועל אצלי לעיתים 24 שעות רצוף SAMSUNG DVDRW SH-S223F BLACK 22…

    • 8 תגובות
    • 803 צפיות
  3. Started by moshen1169,

    יש לי דיסק קשיח של סיגייט מהסידרה ברקודה 11 ולאחרונה הכונן לא מזוהה לא בביוס ולא במערכת ההפעלה אני צריך עדכון קשוחה חפשתי באתר של סיגייט ולא מצאתי ואיך אי מתקין אותו?

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  4. שלום רב, אני מנסה לתקן מחשב שעמד זמן מה בלי שימוש. הדיסק הקשיח לא מזוהה בביוס ואחרי ההפעלה המחשב נתקע. הדיסק הקשיח עצמו מחובר בכבל SATA. האם זה אומר שהדיסק הרוס? עשיתי ריסט לביוס אבל זה לא שינה כלום. המחשב amd 64 athlon 3000+ gigabyte ga-k8vt800 צורב כונן קשיח WD

    • 6 תגובות
    • 803 צפיות
  5. Started by stone cold,

    טוב בזמן האחרון הארד דיסק שלי עושה יותר רעש מהרגיל וזה גבולי יכול להיות שהוא יחזיק תבערך חצי שנה עד המחשב הבא ויכול להיות שלא וביגלל שאני לא רוצה ליקנות במיקרה הצורך ארד דיסק למחשב הזה ואחד אחר למחשב הבא (אני בטח ימכור אותו איך שהוא או שאני ישיג ארד דיסק מימחשב אחר) רציתי לדעת יש מתאם לSATA 2 ללוח שלי ? ובמיקרה שיש כמה הוא עולה? ואני לא מצפה לביצועים מעולים במיפרט הזה אלה במיקרה הצורך ליקנות ארד דיסק גדול ואיכותי +מתאם יחסית זול ובמחשב הבא פשוט לפרמט ולהעביר אותו ואני רוצה להגיד אני לא שואל כרגע על סוגים של ארד דיסקים כי הנוכחי עדין חי אלה רק על מתאמים ומחירים בתודה STONE

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  6. Started by shuy,

    http://www.wellspent.org/Product?p=91168 מישהו שמע פעם על זה?

    • 1 תגובה
    • 803 צפיות
  7. Started by ake,

    אני מעוניין לקנות צורב dvd המתפקד ככונן וצורב בעל חיבור atapi . הצורב השמש לי לצריבת סרטים ומשחקי ps2 האם צרוב זה מתאים לי http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=78&scat=271&tcat= או שישנם אפשריות טובות יותר ?

    • 1 תגובה
    • 803 צפיות
  8. Started by Ashand,

    יש לי HDD 120 MAXTOR IDE ולפעמים הוא עושה רעשים של קליק...האם זאת אומרת שהלך ההארדיסק??

    • 3 תגובות
    • 803 צפיות
  9. שלום מחשב נייד LG LS55 בן שלוש אוטוטו כמה חודשים לא קורא דיסקים מסוג DVD - עושה רעש ומסובב אותם אך לא מזהה. צרובים- מקוריים- כל פורמט של תוכן - לא משנה. לגבי CD אין שום בעיה. היות ועדיין באחריות מסרנו לחברה שטענה שיש בעיה בתוכנה ולא בחומרה. עשינו פירמוט - לא עזר. מה יכולה להיות הבעיה, ואיך פותרים אותה - סה"כ מחשב מצויין וזו בעיה מציקה...

    • 0 תגובות
    • 803 צפיות
  10. Started by hj4ever,

    שלום לכם. יש לי HD של 250GB שאין לי מקום במארז בשבילו... רציתי להשתמש בו לשים את כל הקבצים שאני מוריד ופחות משתמש כמו קבצי התקנה של משחקים וכאלה, סדרות סרטים וכו' על איזה מארז חיצוני אתם יכולים להמליץ לי בשבי שהוא יעבוד בצורה הטובה ביותר? התקציב.. בואו נגיד לא מוגבל, כי אין לי מושג מה הטווח מחירים.. בואו נגיד עד 250 שקל תודה מראש חבר'ה :]

    • 6 תגובות
    • 803 צפיות
  11. יש לי כבר אחד של 160GB והיום הוספתי עוד דיסק של 250GB (שתיהם של WD עם ממשק SATA) אני לא יודע אם זכור לי טוב אבל אני צריך להגדיר אותו קודם?! בתמונה אפשר לראות את הדגמים שלהם: ד"א הHDD החדש מזוהה על ידי הביוס ועל ידי מערכת ההפעלה במנהל ההתקנים הבעיה שהוא לא מופיע לי ב"מחשב שלי" ככונן כמו C ו D תודה מראש לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 803 צפיות
  12. Started by Gnome,

    איך שאני יודע אז ה PIONEER אמינים וטובים. אז רציתי לשאול אותכם מה דעתכם על הצורב DVD הזה ?PIONEER AO6 DVD+R/-R x4 (kit)? ואם למישהו יש אותו אז האם הוא מרוצה? אשמח גם לקבל המלצות על עוד צורבים טובים במחירים של עד 970ש"ח (אפשר קצת יותר) ד"א: למה יש הבדל כזה גדול במחירים בינו לבין ה BOX? דרך אגב המחירים לקוחים מ KSP... תודה לכל העונים

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  13. חבר שלי שם מידע בתוך דיסקט ונתן לי אותו, אך כשהכנסתי את הדיסקט לכונן המחשב העלה הודעה ואמר שהדיסקט לא מפורמט... ניסתי אותו בשני מחשבים נוספים ולא הייתה בעיה, בשתי הבדיקות המחשב זיהה את הדיסקט והעלה את המידע, כך שאני מניח שהבעיה היא בכונן שלי. כשמתקינים ווינדוס חדש(דבר שעשיתי לא מזמן) צריך לעשות משהו עם כונן הדיסקטים כמו להוריד דרייבר או משהו כזה כדי שהוא יעבוד?

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  14. Started by RS4,

    אז ככה קניתי מחשב חדש יש לי דיסק קשיח של WD SATA2 עכשיו שאני מתקין תווינדוס יש דברים שאני צריך לעשות בהתקנה... ובאיזה סוג של פורמט לבחור NTFS או FAT32 ודרך אגב מומלץ לחלק את הדיסק קשיח ל2 מחיצות? ואיך אני עושה תזה בדיוק?

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  15. Started by corefff,

    אני בקרוב קונה מחשב חדש בעוד שבועיים. ואני שוקל לקנות ארד דיסק של 500GB בגלל כל עליות המחירים והאמת אני לא זקוק ליותר מ-500 אבל מה שמפריע לי זה ה-16MB שלו. האם יש הבדל משמעותי בין ה-16MB ל-32MB כשזה מגיע למשחקים? ואני מתכוון למשחקים שתופסים הרבה GB כמו BF3 וגם למשחקים עוד הרבה יותר גדולים שככל הנראה יצוא בעתיד. האם המצב הזה התן עדיפות משמעותי ל32MB בעתיד?

    • 7 תגובות
    • 803 צפיות
  16. Started by Shay0600,

    1. שמתי לב שבתמונות של דיסקים קשיחים יש היום תראש שקורא ועוד משהו שדומה לו אבל קטן יותר! מה התפקיד שלו? 2. מה זה 24\7 בדיסקים קשיחים?

    • 6 תגובות
    • 803 צפיות
  17. שלום. אני מתלבט בין קניית HD אחד גדול לבין קניית 2HD קטנים יותר וחיבור שלהם כמאסטר וסלייב... נכון לעכשו יש לי שני HD שמחוברים בטור. על אחד (:C) מותקנת מערכת ההפעלה ותוכנות שרות למינייהן (אנטי וירוס, אופיס...), וגם כל המשחקים והמוסיקה שלי (). על הHD השני יושב האימיול (:E) ומוקצה שטח יחסית קטן (כ-10GB) בשביל משתמשים אחרים במחשב (:F). השאלה שלי היא, האם הסידור הזה (אימיול שרץ תמיד ברקע וכותב על דיסק אחד, דפדפן\ משחק+מערכת הפעלה+AV+... שרצים במקביל על דיסק שני) בריא יותר ומהיר יותר ממצב שהכול רץ על אותו הHD. תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 803 צפיות
  18. ?LG DVD±RW GSA-H22NB x18, DL x8? ?LG DVD±RW GSA-H22NK x18, DL x8 Black? אני מחר הולך לקנות ב KSP ואני רואה שהמליצו פה באשכול של הצורבים המומלצים את הצורב LG GSA-H22N ופה בשני הצורבים הבאים אחרי ה H22N* הוסיפו באחד K ובשני B אז מה ההבדל בניהים בעצם ? הם אותו המחיר

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  19. אני יודע שאין הבדל משמעותי מבחינת הביצועים בינהם, אבל חבר שלי טכנאי אומר שבלוחות אם מסוימים ההארדיסק SATA מהיר מבחינה משמעותית מההארדיסק הרגיל.. מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  20. קראתי את הסטיקי בראש הפורום - מאד מועיל ומושקע. נותרו לי כמה שאלות, כי על הרבה דברים נאמר שהם רק גימיק: 1) עד כמה משנה מהירות הסל"ד של הכונן? 7200 סל"ד מול 10000 סל"ד מול 15000 סלד מול IntelliPower- משמעותי? 2) האם החוצץ (באפר) באמת לא משנה אם הוא 32 או 64 MB? 3) האם SATA3 באמת לא מוסיף מול SATA2? 4) כשאני מנסה להשוות ביצועים, אני מקבל מושגים שונים שאינני בטוח אם הם קשורים: Buffer-to-host-speed, Buffer-to-Desk-Speed. איך להעריך מהירות העברת מידע? 5) האם חיבור כונן חיצוני ב eSATA או USB3 הופכת או מקרבת אותו למהירויות כונן פנימי? האם ניתו להשתמש בכונן חיצוני כפנימי, ולהפעיל ממנו תוכנות? 6) עד כמה כדאי ליחס חשיבות לאחריות? 5 שנים אחריות - כדאי כדרישת מינימום? 7) אילו מגבלות …

    • 1 תגובה
    • 803 צפיות
  21. שלום לכם צורב דיוידי מסוג NEC A355 קיבל סיבוב וצורב רק CDS ניסיתי לצרוב עם כמה תוכנות וכל פעם זה נדפק בהתחלה (5 אחוז או 3) במקרה הטוב במקרה הרע הDVD לא מזהה בכלל שהוכנס אליו דיסק DVD רק ומבקש להכניס דיסק לצריבה מה הולך פה? O_o

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  22. Started by tomer861,

    שלום לכולם רצתי לקנות דיסק חיצוני של 1 טרהבייט שכולל יציאת esata התלבטתי בין השתיים ובסוף הזמנתי את הסייגיט לצערי מסתבר שהדגם הזה אזל מהמלאי בארץ והולכים להחליף אותו בדגם חדש, אותו הדבר לגבי הmybook home שהוא גם הוחלף בדגם חדש אך ללא יציאת esata אשמח לדעת איזה דיסקים יוצאים שהולכים להחליף את הסדרות הנ"ל והערכה אם ניתן למתי יגיעו לארץ תודה לכל העוזרים

    • 5 תגובות
    • 803 צפיות
  23. Started by leyaniv,

    קניתי דיסקים DL במהירות X8 ממותג Silverline. המחיר ממש זול 85 שקל ל-10 דיסקים בחנות מכלול בטכניון. ה-ID שלהם הוא CMC MAG D03. (מצאתי באינטרנט איזכורים רק ל-D01, D02 ו-D04) אני יודע ש-CMC הוא יצרן בינוני ולא כל כך מומלץ האם כדאי להמנע מלשמור דברים חשובים על הדיסקים האלו? למישהו יש ניסיון?

    • 0 תגובות
    • 802 צפיות
  24. Started by nim901,

    אני מחפש קורא כרטיסים בסכום של עד 150 שקל (אפשר עד 200). עדיף שהחנות תיהיה באיזור המרכז

    • 1 תגובה
    • 802 צפיות
  25. היי, איך עושים זאת? אני יודע שצריך דיסקט והאם זה מסוכן?

    • 5 תגובות
    • 802 צפיות

דיונים חדשים בפורומים