אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אצלי ההרדיסקים עשו די הרבה רעש אז במקום לבזבז 200 שקל על כלובים שמשתיקים את הרעש פשוט סיבבתי סביבם 2 גומיות והחזרתי לכלוב של ההרד דיסקים וזה עזר בהחלט
-
- 6 תגובות
- 804 צפיות
-
-
הי יש לי כונן חיצוני. הבעיה היא שכאשר אני מחבר אותו (כשהמחשב מכובה) ואז מדליק את המחשב , הוינדוס לא עולה לי. הוא נתקע על המסך שאומר לי בשבלי הגדרות לביוס לחץ F8 וכו... מה עושים? ניסיתי לשחק קצת בביוס אבל לא הצלחתי.
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
קניתי לאבא שלי ארדיסק חיצוני Seagate External Desktop Drives הוא מחובר בחיבור USB2 הבעיה שעושים ריסט הביוס פשוט עוצר במסך הראשי שלו וכל לחיצה לא עוזרת... רק עם מוציאים את הכבל של ה USB ולוחצים על כפתור הריסט אז זה עובד... וכשהוינדוס עולה שוב אפשר להכניס את הכבל והכל עובד טוב... מה אפשר לעשות???
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
ערב טוב, אני רוצה לחבר HD למחשב, הבעייה היא שהוא צריך חיבור שחור כמו בתמונה, ומהספק כח שלי יוצאים רק לבנים. יש מתאם או משהו כזה שאפשר לחבר? אם כן, איפה קונים? אני ממש מתוסכלת כי קניתי מארז חיצוני לHD ועכשיו גיליתי שסתם קניתי כי הכונן מתחבר בSATA ולא בIDE :-\ תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי הארדיסק של סמסונג HD160JJ ולאחרונה בדקתי את הטמפרטורות שלו, והם נראו לי די גבוהות. במנוחה, אחרי שהמחשב דלוק כשעה, יש לו 48. במאמץ, למשל DEFRAG מגיע ל 52. אני זוכר שבימים עברו, ואני חושב שאפילו בקיץ הטמפרטורה הייתה פחות מ 40. ניקיתי אבק במארז ושאר המאווררים, וזה הוריד את הטמפרטורה ל 48, מקודם זה היה 50. שאר הפרמטרים שתוכנות דיאגנוסטיקה רושמות על הארדיסק הם מעולים. האם ההארדיסק תקין? ממה נובעת עליה זו בטמפ? אני יודע שאפשר להוסיף מאוורר בקידמת המארז, וזה כנראה מה שאעשה, אבל למה זה קרה? בלאי?
-
- 7 תגובות
- 804 צפיות
-
-
-
היתרון היחיד שיש לכונן של סוני על פני המקביל של לייטאון (אגב, ללא ספק כוננים זהים) הוא בגרסאת הקושחה של סוני: שימוש נמוך יותר במעבד (בעגה המקצועית: CPU Usage). של לייטאון עומד על בערך 11% בשימוש שיא בעוד של סוני 6% בשימוש שיא. שווה לדעת.
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק של 80GB ואני רוצה להפוך אותו ל-2 'הארד דיסקים' של 40GB כל אחד.(C- windows ו-D) אני לא מבין כל כך את ההוראות של התוכנה ואתם תוכלו להסביר לי את זה יותר טוב, אני מקווה
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום, לא נראה לי שיש אפשרות להתקין אותו במארז , כי הוא קטן יותר מכונן רגיל 3.5 . מה לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
היי חברים העלתי את הבעיה באתר השכן ולא נתנו לי פיתרון אז אני מתייעץ איתכם. ובכן זה הסיפור... ברשותי בקר פרק 5 עם קושחה של LSI כדי שיעבוד עם חלונות XP. עד עכשיו הוא עבד רק עם שני רפטורים בתצורת רייד 0 למערכת הפעלה. לפני שבועיים..כן שבועיים !!!.רכשתי 3 כונני סמסונג F3.התקנתי את התוכנה של LSI לניהול הבקר ויצרתי דיסק וירטואלי וחילקתי אותו ל-2 במיקרה X או פשוט ללא חילוק במיקרה Y. בשני המיקרים הכונן ראשון של שני הרפטורים ניקרא VD 0 ואילו מה שנוצר משילוב הכוננים החדשים ניקרא VD 1 ו - VD 2 בהתאמה. משום מה אחרי סיום ההגדרות ברגע שאני מאתחל את המחשב הבקר פוסח על ה VD 0 (ששם יש לי את המערכת הפעלה ) וקופץ יש ל VD 1 או 2 שהם ריקים מתוכן וטוען שאין מערכת הפעלה על המחשב וכותב לי - in…
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
היי... אני שוקל לקנות צורב DVD, אחד השיקולים הוא אם אפשר יהיה לנגן את הדיסקים שאני צורב במכשיר DVD מסוים שיש לי, אמרו לי שפעם ניסו להכניס לו דיסק צרוב...אין לי מושג איזה סוג ואם זה היה בכלל DVD, ושהדיסק נתקע בפנים... מישהו ניסה, יודע על דיסקים שנתקעים? יודע איך אפשר למנוע את זה? ויודע אם המכשירים הישנים יכולים לנגן דיסקים צרובים חדשים? תודה
-
- 7 תגובות
- 804 צפיות
-
-
רציתי לדעת - האם הקוד הזה טוב? המדיות מדורגות כ16X... היום או מחר אני אעשה סריקה - אבל המדיות נחשבות טובות?
-
- 8 תגובות
- 804 צפיות
-
-
הייתי אתמול באופיס דיפו ויש להם מבצע בקופות: 10 מדיות של ורבטים ב-34 שקלים. כלומר 3.4 ש"ח למדיה גם למי שקונה בכמויות קטנות. הערה:המדיות מגיעות ב"עוגה" ולכן צריך שיהיה איך לאחסן אותם(נרתיק או קופסאות ריקות). במחירים כאלה לא צריך לחשוב פעמיים-ורבטים זו הבחירה הנכונה. נ.ב.:אני לא עובד אופיס דיפו.(סתם בשביל הידוע )
-
שלום חברים, איזה הארד דיסק נחשב היום לאמין ביותר, כמובן בהתחשב במחיר לא מטורף. ולגבי כרטיסי מסך ולוח אם, אותה שאלה.
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-
-
היי, אני חושש שקצב העברה במחשב שלי אינו תקין, אני מרגיש איטיות כאשר לדוגמא אני מעביר קבצים. איך אני יכול לבדוק האם ההארדיסק שלי תקין מהבחינה הזו? תודה !
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
יש לי 8 הרדיסקים של SAS והם קצת רועשים ואני מחפש מגירות או דרכים להשתיק אותם יש לכם רעיונות?
-
- 3 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום. אני מנסה לפענח את העניין הזה ולא מצליח. היה לי כונן קשיח רגיל. הכל עבד מצוין. רכשתי SSD. Patriot Pyro מאז, המחשב עובד כראוי, והביצועים לעניין. מצב AHCI פעיל, והכתיבה/קריאה = מטוס. א-ב-ל, כאשר אני מכבה את המחשב, ואז מדליק מחדש, לא קורה כלום! אפילו האור של העכבר ושל המקלדת, שבד"כ נדלקים מייד, לא פעילים. מצאתי רק דרך אחת לתקן את העניין, וזה על ידי העברת ספק הכוח למצב OFF, ואז ל ON מחדש, ופתאום המחשב מתעורר לחיים. לדעתי מדובר בבעיה של הכונן, כי המחשב לא הראה שום בעיה כזאת לפני החלפה לכונן החדש. אבל כדאי גם לשאול: האם יש סיכוי שקשור לכרטיס קול? גם הוא יחסית חדש. מה דעתכם?
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-
-
טוב.. נתחיל מזה שלפני שנתיים (פלוס חודש) הגיע אלי צורב פלקסטור 40/12/40A חדש, 800 שקל בזמנו. לא השתמשתי בו הרבה, אני מודה, וקרה לי פעם שהייתי צריך לצרוב משהו דחוף והדיסק נדפק, אז צרבתי אותו במקום אחר, כי זה היה דחוף. שכחתי מזה, ואחרי הרבה זמן גיליתי שהבעיה חוזרת, אחר כך ניסיתי עדכוני Firmware וכו', ואולי מעצלנות לא ניסיתי כל כך לנצל את האחריות, הגעתי למסקנה שכנראה אין מה לעשות. למרות שהצלחתי לפני כמה ימים לצרוב 400 מגה ב4x, והverify אפילו הלך טוב, דיסק שלם הוא לא מצליח לצרוב. טוב, הסיבה היחידה שאני מספר את כל זה, היא כדי לדעת אם למישהו יש איזה רעיון נואש אחרון אולי? בכל מקרה, אני מעוניין כרגע בצורב חדש- וכמה שיותר זול, ממש אין לי כסף, אז אני אוותר על צורב DVD, למרות שזה י…
-
- 9 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלומלום אנשים, אני מעוניין לקנות כונן קשיח חיצוני של 500GB ורציתי לשמוע אם למישהו יש המלצות או הארות לגבי הסוגים שיש כרגע בשוק. בגדול המטרות (כפי שבוודאי כבר תארתם לעצמכם... ) הן גיבוי מידע חשוב (כגון מסמכים, תמונות ומדיה כללית). כמובן שבנוסף אני מתכוון לגבות את הדברים החשובים באמת על מדיות דיגיטליות. הכונן ישמש כנראה גם לאחסון סרטים. החיבור חייב להיות USB2. תקציב - איזור ה- 700-800 ש"ח חיפשתי קצת ומצאתי את זה: http://www.wdc.com/en/library/dual-option/2879-001168.pdf מה אתם חושבים? תודה, שמוליק
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
???המחשב שלי חדש ב BIOS הוא מזהה את הצורב אבל בווינדוס לא יש לי ווינדוס ויסטה אולטמייט ניסיתי לשנות את האותיות של הכוננים אבל שום דבר לא עזר, ולא כל כך בא לי לפרמט את המחשב (הרבה עבודה יש שם 400GB חומר) תודה
-
- 3 תגובות
- 803 צפיות
-
-
אני קונה ארד דיסק של 80 גיגה השבוע הזה אז מה עדיף ווסטרן דיגיטל או מקסטור? תודה לכל מי שיענה. עריכה:ATA100 בלבד.
-
- 1 תגובה
- 803 צפיות
-
-
איזה CASE יותר טוב ?
-
- 6 תגובות
- 803 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח של סיגייט מהסדרה הפגומה ויש לי את הדיסק מעל לחצי שנה ואין לי שום פגם, אני הולך לקנות עוד קשיח של סיגייט ולעשות RAID עם הקשיח הנוכחי שלי, מישהו יודע למה אין לי שום בעיות והאם יהיו לי בעיות שאני יעשה את הRAID עם הקשיח החדש?
-
- 5 תגובות
- 803 צפיות
-
-
ראיתי ביד שניה דיסק קשיח סיגייט שבא עם בקר על PCI E (החריץ הגדול של הכרטיסי מסך לא הקטן ). שאלתי האם הסט הזה שווה השקעה והאם הוא ישפר את ביצועי המחשב (כרגע יש לי שני רפטורים 36 ו 74 ). תודה. עריכה : האם יש הבדל ביצועים בין 32 מגה ל 16 מגה שכדאי לקחת אותו במחיר של 550 במקום 400 של WD עם 16 (שאלה טפשית אבל אני לא עבדתי עם סיגייט אף פעם) אשמח לקבל דעות ממי שכבר מחזיק בכונן.
-
- 2 תגובות
- 803 צפיות
-
-
היום רכשתי את הצורב אבל בספק כוח שיש לי [ ENERMAX NOISETAKER ] יש רק שני יציאות חשמל של SATA והם צמודים על אותו הכבל ולכן אין אפשרות לחבר גם לדיסק קשיח וגם לצורב אז החלטתי להניח את הדיסק הקשיח על הצורב[ כאילו הוא לא יציב בכלל ] השאלה היא האם זה בסדר ולא פוגע בהם ? ועוד שאלה: צרבתי את הדיסק הראשון וNERO SPEED מדווח על איכות צריבה של 84 ... האם זה תקין ? http://img128.imageshack.us/my.php?image=nerotesthu8.jpg תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 803 צפיות
-


