עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by KoM,

    הכונן מוזהה ועולה והכל, אבל בהעתקות קבצים ממנו לכוננים אחרים הוא מתנהג בצורה מאד מוזרה, חלק מהקבצים עוברים במהירות רגילה, וחלק פשוט "נתקעים" על 20K וההארדיסק טוחן בצורה מטורפת ולא מתקדם. לא מצאתי חוקיות בקשר לקבצים שעוברים ואלה שלא, יכול להיות סרט 720P גדול שיעבור סבבה וקובץ ANGY BIRD קטנטן שנחנק על 20K. מה זה יכול להיות ? בחיים לא נתקלתי בדבר כזה...

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  2. לדוגמה זה: Western Digital 80 Gb 7200 ATA 100 8 Mb Buffer

  3. Started by harfar,

    שלום אני קונה מחשב חדש עם לוח אם GIGABYTE GA-965P-DS3 ודיסק SATA II כנראה WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS. יש לי מהמחשב הקודם דיסק SATA I בגודל 120 ג'יגה. השאלה שלי היא האם תהיה בעיה לחבר את שניהם ביחד או שלא אמורה להיות בעיה. תודה

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  4. שלום לכולם, אני מעוניין להוסיף זכרון לנגן MP3 שלי ואני יודע שהוא תומך בMMC וSD בגודל של עד 1GB. התקציב שלי לעניין הוא עד 500 ש"ח, ולא שקל יותר. השאלות שלי הן: * האם יש עדיפות לאחד מהם מבחינת ביצועים (מורגשים,לא בבנצ'ים)? * האם נגן יכול להיות הבדל בין כרטיס זכרון מהיר יותר למהיר פחות בנגן MP3? אם כן, מאיזה בחינה? * האם בדיוטי פרי יש כרטיסי זכרון שגם זולים מבארץ וגם טובים יותר? (אם כן, תציעו כי אבא שלי טס מחר להולנד ) http://www.sakal.co.il/jsp/index.html ולסיום, אני מעוניין בהמלצה לכרטיס זכרון שכזה. [glow=white,2,300] תודה רבה רבה לעוזרים[/glow]

  5. אני מעוניין לקנות צורב DVD וראיתי באולסייל שני דגמי 4163B עכשיו שהסתכלתי על המפרט של שניהם לא מצאתי הבדלים... מישהו יכוללהסביר מה ההבדל ומה עדיף? אולי בכלל צורב אחר?... בין http://www.olsale.co.il/olsale/Product.aspx?auction_id=7626180&type=2&= לזהhttp://www.olsale.co.il/olsale/Product.aspx?auction_id=7637492&type=2&=

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  6. Started by corefff,

    הדירוג בווינדוס 7 ממש נמוכה(על 5.9). אחרי שעשיתי בדיקה עם HDTUNE גיליתי שאכן המהירות שלו לא תקינה, האם יש איזה דרייבר שאני צריך להתקין? או לשנות משהו בביוס? כדי שהבעיה הזאת תתוקן? המערכת: I5 2500 לוח: TZ68+ זיכרון:8GB זה מחשב חדש שקניתי לפני חודש, התקנתי עליו ווינדוס 7 רגיל בלי שבכלל נגעתי בביוס ועדיין לא נכנסתי לביוס של המחשב. יכול להיות שבכל זאת צריך לשנות משהו בביוס? אני מודה לכל העוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 804 צפיות
  7. יש HD - MAXTOR 80 GB שמחולק לשתי מחציות ובמחיצה של מערכת הפעלה הקצאתי כ 10 GB . ולפי בדיקה שלי של תוכלת התיקיות נעלמו בערך 2 GB . ניסיתי לבצע DISK CLEANUP דרך ה WIN XP ולא היו תוצאות . ואני לא מצליח לסדר את זה . אשמח לקבל עזרה

  8. יש לי צורב asus drw-1608p35 והדלת היתה תקועה, פתחתי את הצורב שמנתי את הדלת ועכשיו היא עובדת חלק לגמרי אבל הצורב לא קורא דיסקים ריקים, דיסקים צרובים הוא קורא, ריקים לא, (גם דיסקים מקוריים הוא קורא) ולפני השימון הוא קרא וצרב מעולה. מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 804 צפיות
  9. קיצר, ממה שראיתי, סיקורים וביקורות שקראתי, והעובדה שהוא הפט של כ"כ הרבה מקומות כיום, אז החלטתי ללכת עליו, למרות הסלידה שלי מקנית חומרה יצרניות שנוגעות בהמון תחומים. כל מה שאני שואל, זה כדרך אגב, איפה אני משיג מדיות זולות, סטייל Silver Line, בשבילו, ואיפה אפשר להשיג אותו באריזת Retail, או שזה לא כ"כ קריטי? או שמישהו רואה אותי כעושה טעות פה, ורוצה להמיר אותי לNec 3520A? בתודה, גבריאל.

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  10. אז ככה אני עומד בפני החלטה של לקנות הרד דיסק... הדרישות הם SATA II ו200GB וכמה שיותר שקט... איזה חברה נותן ביצועים טובים וגם שקט?? Samsung Western Digital SEAGATE MAXTOR HITACHI או חברה אחרת??

    • 8 תגובות
    • 804 צפיות
  11. Started by The_Wolf,

    מישהו סיפר לי שהסדרה הזאת דפוקה ויש הרבה בעיות של BAD SECTORS . האם נכון הדבר? אשמח לשמוע תגובות מאנשים שיש להם ההארד דיסק הנ"ל. תודה.

    • 5 תגובות
    • 804 צפיות
  12. מה אני צריך לשנות בביוס כדי ש-HD יעבוד אופטימלי ? (בלוח אם P4P-800) תודה

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  13. ראו תמונה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 804 צפיות
  14. Started by iakovl,

    *** למנהלי הפורום, אני מבקש להפוך את הת'ראד לסטיקי לפחות לשבוע על מנת להגביר את הערנות לנושא ולהגדיל את מס' המשתתפים בשאלון *** כחלק מהכתיבה של המאמר על הNAS נוצר לי הצורך לברר מס' פרטים עם משתמשי הNAS האחרים שיש בפורום למרות שכבר היה שאלון קודם שמכיל את השאלות שיש פה אני מבקש לענות על השאלון הזה בלבד בגלל שהוא שונה והותאם לצורך הכתבה, נוצר גם חשבון מייל יעודי שאליו יש לשלוח את השאלון iakovl.NAS@gmail.com להלן השאלון עצמו > https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Am3-BFMVOvcFdF9BMUVkR0FPZXBLMDJGeERYQzZ2U1E&hl=iw יש לערוך את הטופס ולשלוח למייל החדש, iakovl.NAS@gmail.com לצורך בדיקת המהירות יש להוריד את התוכנה הבאה > http://software.intel.com/en-us/articles/inte…

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  15. Started by uzana2004,

    שלום לכולם... קניתי הרד דיסק של היטאצ'י(80 GB)והמחשב לא מזהה אותו. ניסיתי להחליף את ההרד דיסק הקיים בהרד דיסק החדש ועדיין המחשב לא מזהה אותו. האם בטוח שההרד דיסק פגום או שיש עוד משהו לעשות. אולי יש משהו שצריך לעשות כדי להפעיל את ההרד דיסק של היטאצ'י?

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  16. Started by SeaMonster,

    לפני כמה ימים הגיע אלי הכונן החיצוני של Seagate , הבעייה היא שכבל ה USB שמגיע איתו קצר מידי, אני לא יכול להניח את הכונן על השולחן. ברשותי כבל USB באורך של מטר (מהמצלמה הדיגיטלית). האם זה הייה בטוח להשתמש בו עם הכונן הקשיח? תודה

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  17. Started by Classify,

    לאחרונה הכונן שלי החליט לעשות טררררררררררררר.. הורדתי את התוכנה Data Lifeguard Diagnostic הרצתי QUICK TEST והכל עבר יפה, עכשיו אני מריץ את ה-EXTENDED.. בעקרון רעשים מההרדיסק זה סימן שסופו קרב, אבל אם זה עובר את כל הבדיקות של WD, מה זה אומר? עריכה: בסוף זה היה המאורר אז אם אפשר תמחקו את ההודעה הזאת בבקשה.

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  18. Started by ^eranet^,

    יש לי WIN VISTA 32bit וכל פעם שאני מחבר USB למחשב הוא אומר לי שניתן לעבוד יותר מהר עם ה-USB; לא משנה לאיזה כניסה אני מכניס, יש לי 7 כניסות וכולם ככה. מצורפת תמונה: מישהו יכול בבקשה לעזור לי לפתור את הבעייה? -תודה מראש!-

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  19. Started by KF,

    היי , יש לי את הלוח הבא : https://rog.asus.com/motherboards/rog-crosshair/rog-crosshair-viii-dark-hero-model/ האם הכונן הזה יתאים ללוח? https://www.amazon.com/Crucial-PCIe-NAND-NVMe-3500MB/dp/B0B25MJ1YT?tag=hwzone0f-20&th=1

  20. הדגש הוא על מהירות במשחקים ובהעברות קבצים כבדים (סרטי HD, קבצי ISO וכו'), לא אכפת לי שיהיה רועש ויצרוך יותר חשמל, אני רוצה את הכונן הכי מהיר עד 450 שקלים. ראיתי גרסאות של 640GB שעולות פחות מ500GB וכאן ההתלבטות איזה כונן קשיח לקחת בהתאם לתקציב. אני מוכן להתפשר על 500 אם הוא יתן ביצועים עדיפים על ה640 החנות - עדיפות למשהו בת"א אבל אם יש משלוח שמקבל מזומן אז לא משנה לי. ראיתי את הכרטיס הזה : http://tms.co.il/product/5960 האם הוא מספיק או שיש יותר טובים? האם יש דרישות מיוחד ממערך RAID? או שיש לי הכל (רשום יש מפרט עדכני בפרופיל) תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  21. Started by dids22,

    יש לכם המלצות? תודה

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  22. Started by Omerole,

    בשעה טובה צירפתי למערך הדיסקים שלי עוד דיסק 250GB סטה 2 חדש דנדש הורדתי Speedfan בשביל לראות שהכל בסדר,הדיסק הישן (סטה 1) עובד על 30-45 מעלות,עובד דיסק IDE עתיק על 28-38 והחדש מגיע גם ל55 במאמץ.. הוא עושה לי סימן של להבה קטנה ליד הדיסק החדש..זה סביר או שצריך לדאוג? יש מאורר 80 על הכלוב של הדיסקים.. תודה

    • 9 תגובות
    • 804 צפיות
  23. Started by baruch28,

    היי אני צריך דיסק קשיח נוסף השאלה שלי לגבי הדגמים שאני יביא פה היא: האם זה בטוח יתאים ללוח שיש לי כיום (אסוס צ'יפסט 945) או שיש צורך לבדוק את זה. והאם יש הבדל משמעותי בתוצאה שיתנו לי כל 1 משני אלה. הראשון: WD1001FALS השני: WD10EARS האם זה אמור להתאים ללוח? אני שואל כי אני רואה שזה SATA3 והדגם השני האם הוא יתן תוצאות עבודה יותר טובות מכיון שהוא עם זיכרון מטמון של 64 קצת בלגן אבל אני מקווה שמישהו יגיב

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  24. כאשר שניהם בנפח 1TB. שניהם מיועדים להיות בסופו של דבר HDD חיצוני נייד. השאלה שלי היא: מבחינת הביצועים, איזה מהם יותר טוב? לא הצלחתי למצוא מבחני ביצועים והשוואות של ה My Book Home Edition (המחיר של הWD הוא 700 שקל, יש לי אפשרות להשיג את הSAMSUNG ב750 שקל יחד עם מארז ויציאת ESATA) מה דעתכם/המלצתכם?

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  25. Started by ZaKeN17,

    אני מחבר diskonkey למחשב והוא לא מזהה, בכל החיבורים שום דבר לא עוזר... יכול להיות שיש איזהשהי הגדרה שסוגרת את כל החיבורים? מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש!

דיונים חדשים בפורומים