אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי , כשאני צורב דיסקים (גם DVD וגם CD) וצורב במהירות המקסימלית של הדיסק, אז הצורב אף פעם לא מגיע למהירות שהגדרתי , למשל הוא מתחיל לצרוב בx6 ומקסימום עולה לx12 (למשל בDVD). מה הבעיה שהמחשב לא מסוגל לצרוב יותר מהר ? אני משתמש בדיסקים של maxell וגם ניסיתי של verbatim. תודה
-
- 1 תגובה
- 806 צפיות
-
-
הי חברה, שאלה לי אליכם בנושא החלפת דיסק קשיח ב360. בעקבות תגובה של ת'רד שלי כאן בנושא העברת מידע בין דיסקים קשיחים של 360 גיליתי שאני יכול לשדרג את הדיסק הקשיח לבד. קניתי wd scorpio blue בגודל 160 ג'יגה והתקנתי אותו. אתמול, אחרי 5 ימי עבודה הדיסק שבק חיים באמצע משחק GTA, בדקתי אותו במחשב ואכן הוא לא מזוהה אפילו בשלב ה-BOOT. זה מרגיש כאילו המנוע בכלל לא מתחיל. בכל אופן השאלה היא האם אתם חושבים שסתם נפלתי על דיסק פגום או שיש סיכוי לחוסר תאימות בין הקונסולה לדיסק? כעיקרון אני חושב שמדובר במזל גרוע אבל עדיין הייתי שמח לדעתכם. תהליך ההתקנה ב-XBOX דורש השמת קובץ מפתח שנועל את הדיסק כך שרק 120 ג'יגה זמינים לשימוש (מגבלה שהושמה ע"י מיקרוסופט - החתימה הדיגיטלית ששמים על הדיסק ב…
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי את המשחק trackmania surise ואז הסרתי אותו (בגלל הוא לא עבד אבל לא משנה).. בקיצר, בתקייה של התקנת המשחק היה מן תוכנה כזאת שהתפקיד שלה הוא לחסור את הכוננים האופטים במחשב או משהו כזה )אם אני לא טועה אז השם שלה הוא starforce nightmare) היום אני בא לצרוב דיסק של מוזיקה ופתאום אני מגלה שנרו לא מזהה בכלל את הצורב..ואני לא בטוח שאפילו במשחב הוא מזוהה (כי ניסיתי לחפש את ההדיסק שישנו בתוך הצורב בכל אחד מהסימניות שבמחשב שלי והוא לא הראה שיש סימן כלשהו לדיסק.. בתוכנת נרו זה נותן לי הודעה למטה של "no recorder slected" האם יש דרך להפוך את המצב הזה?...ואם כן איך?...אני אודה לכם אם תעזרו לי בהקדם האפשרי.
-
- 5 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש לקנות כונן חיצוני שישמש בעיקר לצורכי גיבוי. תקציב עד 500 ש"ח, ואם יש צורך להתגמש זה אפשרי.
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
סיגייט 1000/750 גיגהבייט. או ה640 גיגהבייט של WD. עיקר ההתלבטות היא מצד הביצועים, ולא מחיר לג"ב. תודה.
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי הרדיסק WD 500GB מדגם WD5000AAKS-65YGA0. לאחרונה ההרדיסק התחיל להרעיש בצורה מחרידה.. בימים האחרונים אני נתקל באיטיות האם הארדיסק אומר לי ביי ביי? ולהתחיל לחשוב ללכת להשתמש באחריות? תודה, משה
-
- 3 תגובות
- 805 צפיות
-
-
קניתי כונן קשיח של WD SATA 120 GB ושאני עובר מאתר לאתר או שיש פעולה של העברת נתונים מהדיסק שומעים ממנו רעשים כמו שהיה לי בישן , זה תקין ? SATA זה 150/s נכון ? אם כן למה המחשב רושם לי ATA 100 ? ככה הוא מזהה אותו שהמחשב עולה ... בביוס רשום IDE/RAID וזה על IDE הקטע ששאלתי מאיפה שקניתי אמרו לי שלרייד אין שום קשר ושזה לא הופך את הדיסק ל SATA מה עושים ? איך גורמים לכונן הקשיח לעבוד בתור SATA 150 ?
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
שלום לכולם! היום קניתי הארד דיסק חיצוני של סמסונג "stoy station" בנפח 1TB. בהדרכת המרדיך שלכם לפירמוט ההארד דיסק החיצוני ל NTFS. בחרתי בשיטה השנייה המופיה במדריך, כלומר, פירמוט דרך 'המחשב שלי' ולא דרך CMD. הבעיה היא שהפרמוט נמשך כבר שעתיים ונראה כי זה לא ממש מקדם. מה עלי לעשות? לעצור באמצע?
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
למה הוא צורב במהירות כזאת ולא ב 52 כמו שאמור להיות
-
- 6 תגובות
- 805 צפיות
-
-
אני קונה שבוע הבא מחשב והולך להתקין בעצמי את הוויסטה... האם אפשר לחלק הארד דיסק של 250GB לשלוש מחיצות בהמהלך ההתקנה? ומה ההבדל בין "להקצות", שמונח שמופיע במדריכי התקנה ובין לחלק? או שצריך בכלל תוכנה ייעודית?
-
- 2 תגובות
- 805 צפיות
-
-
איזה מבין שני הארדדיסקים החיצוניים הבאים מומלץ? דיסק חיצוני Maxtor OneTouch 4 500GB 5 שנות אחריות גודל ''3.5 נפח 500GB 7200RPM 16MB Cache Buffer חיבורי USB 2.0 משקל 1.0Kg כולל תוכנת גיבוי 319 ש"ח (Ivory) חמש שנות אחריות Maxtor Basics Personal Storage 3.5 Inch External Portable U01H500 Hard Drive 3.5-inch External USB 2.0 Capacity (Model #) 500GB (STM305004EHAB01-RK / U01H500) RPM 7200.0 Cache Buffer 16MB 8MB Seek Time < 9.0 ms Sustained Transfer Rate up to 480Mb/sec data transfer rates Operating Temp 5C to 35C (41F to 95 F) Dimensions 1.75 x 6.0 x 8.75 inches Weight Weight 2.6 lbs (1.16kg) AC Voltage 100-240 VAC Compatibility PC 320 ש"ח (KSP) שלוש שנות אחריות
-
- 0 תגובות
- 805 צפיות
-
-
זה המפרט של המחשב שלי: DirectX: DirectX 9.0c מעבד: CPU Type Intel Pentium 4, 2800 MHz (14 x 200) זיכרון: System Memory 256 MB (PC3200 DDR SDRAM) ביוס: BIOS Type AMI כרטיס מסך: Video Adapter RADEON 9200 SERIES - Secondary (128 MB( כרטיס קול: SoundMAX Audio לוח אם: INTEL ROCKLAKE 865 הבנתי שלא כל הארד דיסק יתאים לי למערכת , איזה HD אתם ממליצים לקנות למערכת הזאת עד 280 שקל אפשר לחרוג ל-300..
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
שלום, יש כרגע ברשותי הארד דיסק אחד WD250 אם אני לא טועה AAKS והוא כבר לא מספיק לי (המון מוזיקה,סרטי HD וחומרים בעלי נפח עצום עקב עריכה) כשראיתי את המחירים של HDD היום הופתעתי לטובה .. היום אני יכול להשיג 750GB במחיר שקניתי לפני שנה וחצי 250GB . אשמח להמלצות על שני כוננים בגדלים שונים (אחד עם 1TB והשני 750GB) הסיבה שאני מחפש שני גדלים שונים היא המחיר .. אם יש הבדל קטן במחירים כנראה שאקח 1TB . מחיר אני מחפש בסביבות 300-450 ש"ח אך..חריגה מקסימלית של 20 ש"ח עם כיתוב 60 שנה P: רק שתי בקשות קטנות : 1)שהכונן יהיה שקט (לא חייב הכי שקט שיש בעולם, למען האמת, רק שלא יהיה רועש מידיי . אם השקט עולה לי במחיר אני מעדיף רועש יותר אך במידה נכונה) 2)אשמח לקבל הצעות רק מחברות מוכרות…
-
- 8 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שלום לכולם וצהריים טובים. יש לי HD ישן שעובד WD800 עם 80GB ואני רוצה להפוך אותו לחיצוני. אחד השאלות היא איכות המארז החיצוני חשובה? (או פשוט לקנות משהו פשוט מKSP?) מה יהיה ההבדל בין איכות המארזים? ואם איכות המארז חשובה אשמח לקבל המלצה למארז לא יקר שיעשה את העבודה. תודה רבה, עומר
-
- 3 תגובות
- 805 צפיות
-
-
Patriot 16G XT BOOST 150X USB2.0 DOK אני שוקל לרכוש אותו .לא ראיתי הרבה תגובות עליו ברשת. איך הוא מול המקבילים 16GB ? תודה מראש אדי
-
- 0 תגובות
- 805 צפיות
-
-
רכשתי את הצורב הזה, והופתעתי לגלות שבנרו זה לא מאפשר לי להעלות את מהירות הצריבה מעל X4 הדיסקים שאני משתמש בהם הם סילבר ליין עם תמיכה במהירות 8...(הצורב מסוגל לכתוב על 16). למישהו יש מושג?
-
- 8 תגובות
- 805 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי היום את הצורב LG4160B ויש לי כמה שאלות בנוגע אליו: 1. מה המהירות צריבה CDL שלו??? האם היא 2.4 או 4???? 2. האלה השנייה והעיקרית של הנושא היא עדכון קושחה לצורב. יש ברשותי את הקושחה A300 והקושחה הכי חדשה היא A302 והיא רשמית מאתר LG עכשי וברידמי של הקושחה רשום 1. Connect the drive as ?°master?± by it self, on the secondary IDE controller with no other device on the same IDE cable, making note to set the jumper on the back of the drive to the ?°master?± position. עכשיו זה באמת משנה שהצורב יהיה על MASTER ועל כבל IDE נפרד בעת העדכון? כרגע הוא SLAVE ויש על הכבל שלו CDROM של LG והוא על MASTER. האם בשביל העדכון עליי לנתק את ה CDROM, להחליף את החיבורים ש…
-
- 5 תגובות
- 805 צפיות
-
-
אני עוקב כבר הרבה זמן בדיונים החמים על כוננים ה 640.וה"כוכב" העולה הוא הסמסונג.ואחריו ה WD .האם אפשר למצוא גם את הסיגייט בארץ במחיר שפוי בחנות טובה.כי עדיין לא ראיתי אף חנות שהביאה לארץ את הכונן הנל. אשמח לתשובה - כי פוקס ונועה כבר מוכרות ה WD במחירים טובים.
-
- 6 תגובות
- 805 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מדיות לצורב שמוזכר בכותרת. עשיתי חיפוש והבנתי שכל צורב מתמודד בצורה אחרת עם מדיות צרובות! אז רציתי לדעת איך הצורב שמוזכר בכותרת מתמודד עם המדיות שיש ב-KSP? Teac DVD-R 4.7Gb x4 25 Memorex DVD-R 4.7Gb x4 25 Fortis DVD+RW 4.7Gb x2 10 צריבה של סרטים, משחקים וכו'.
-
- 8 תגובות
- 805 צפיות
-
-
כרגע אני מתלבט בין שני דגמים : MAXTOR OneTouch IV 500GB -1 שעולה 330 ש"ח. 2- Western Digital 500GB שעולה קצת יותר מ500 ש"ח (יש שני דגמים לא כל כך הבנתי מה ההבדלים אבל הבנתי שאחד מהם חדש יותר) חשוב לי שאפשר יהיה לחבר לDVD עם חיבור USB וכמו כן לגבות תמונות שירים וכו' .
-
- 0 תגובות
- 805 צפיות
-
-
-
שלום, הזמן האחרון התחלתי לראות שכל המשחקים שאני מתכנן לקנות יוצאים אך ורק בגרסאות DVD-ROM וזה ממש מבאס, אז חשבתי לקנות לי כונן DVD .. עכשיו יש לי 2 שאלות בקשר לנושא.. : 1. יש לי צורב רגיל (לא DVD) ואם אני ישים דיסק רגיל בכונן הDVD וירצה לצרוב אותו בצורב הרגיל - אני יוכל? 2. הכונן הכי זול הוא של LG ושמעתי שבתחום הכוננים הם חרא, זה נכון? תודה
-
- 4 תגובות
- 805 צפיות
-
-
לינק - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7091 השאלה בכותרת.
-
- 1 תגובה
- 805 צפיות
-
-
לפני כשנה+- היה לי וירוס מסוים במחשב [לא זכור לי איזה היות ואחיין של חברה הרס לי דאז את המחשב] גיבוי של תמונות ושירים היה לי על דיסק און קי, אממה כל קטעי הפרוזה שכתבתי - הלכו , יש לציין שזה דבר שמאוד קרוב לליבי ולצערי עד היום חיפשתי בכל מקום איחסון אחר אם יש סיכוי לחלקיק גיבוי מסוים - ואין שום דבר. האם יש סיכוי להחזיר את הקבצים? מדובר בכמעט 100 קבצי word תודה
-
- 0 תגובות
- 805 צפיות
-
-
אני מעוניין בדיסק של 500GB וראיתי שאתם ממליצים על ST3500418AS. מצאתי אותו בKSP במחיר של 280 ש"ח ויש לי שתי שאלות: 1 האם יש דגם ספציפי של הHD הזה שאני צריך לבקש- הכוונה היא היא האם יש פה משהו בסגנון של הכונן של WD3200AAKS -WD שיש בו דגם חדש עם פלטה ודגם ישן עם שתי פלטות ורק לפי הסיומת אפשר לדעת את זה 2 האם ישנה דרך לזהות שזה דגם חדש ולא מחודש/מתוקן מלבד ההבטחות של אנשי החנות שאני לא ממש סומך עליהן (לא משהו נגד KSP ספציפית אלא ניסיון אישי עם חנויות מחשבים)
-
- 6 תגובות
- 805 צפיות
-


