אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
כלומר האם זהו צורב איכותי לדיסקים רגילים בנוסף לזה שהוא צורב DVD
-
- 8 תגובות
- 808 צפיות
-
-
אני מניח שאין יותר מידי התלבטות בתחום אבל עדיין רציתי להתייעץ, אני מעוניין להזמין מEBAY התקציב הוא עד 100 שקל מצאתי את המוצר הנ"ל http://www.ebay.com/itm/WD-My-Passport-2-5-2-5-inch-External-Hard-Drive-Storage-USB-3-0-SATA-Case-Box-/330951386840?pt=US_Drive_Enclosures_Docks&hash=item4d0e3d66d8 רק שיש כמה דברים שנראים לי מוזר לא מצאתי בשום מקום באתר של WD שבכלל קיימת אופציה כזאת לקנות מארז בנפרד וגם בתמונה של המוצר הכבל USB הוא לא כחול ככה שאני בספק אם זה באמת USB3.0 מצד שני המוכר מכר כבר 185 כאלה והמחיר לא רע בכלל.. מה אומרים? יש גם בTMS ב100 שקל מארז של AGESTAR אבל הוא לא נראה כאילו הוא שווה את הסכום הזה.. http://www.tms.co.il/product/8466 אני מחפש שיגן ברמה גבוהה …
-
- 0 תגובות
- 808 צפיות
-
-
קוונטום 20 גיגה מקולקל מבחינה טכנית לא חשמלית לצורך לימודים
-
- 1 תגובה
- 808 צפיות
-
-
האם הסוף של DVDDECRYPTER מציין את תחילתה של תקופה חדשה? http://www.cdrinfo.com/Sections/News/Details.aspx?NewsId=14057
-
- 3 תגובות
- 808 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לקנות דיסק חיצוני, אחד זול השני יקר - לא ברור לי אם שווה להוסיף כסף ולקנות את היקר? מבקשת שתעזרו לי לבחור בין שני דגמים (מתוך האתר של אייבורי): 730 ש"ח קוד דגם Model WDBAAF0020HBK מהירות (Transfer Rate (USB 2.0) 480Mb/s (Max נפח Capacity 2000GB חיבור Interface USB 2.0 תומך מע' הפעלה +O/S Compatibility Windows 2000, XP, Vista, Mac OS X 10.4.8 גודל Physical Dimensions (H x L x W) 165 x 135 x 48 mm 5 שנים אחריות 485 ש"ח קוד דגם Model ST320005EXD101-RK נפח Capacity 2000GB חיבור Interface USB 2.0 תומך מערכת הפעלה O/S Compatibility Windows XP, Vista, Windows7 שנתיים אחריות תודה רבה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 808 צפיות
-
-
מותר להדביק מדבקה על דיסק? אם לא-איך אפשר לכתוב עליו רשימת שירים? (אין מקום לכתוב 20 שירים על דיסק אחד)
-
- 2 תגובות
- 808 צפיות
-
-
אני מתעניין בזה http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7476 ויש לי את http://www.amazon.com/Thermaltake-Aluminum-3-5-Inch-Enclosure-ST0016U/dp/B00375YV1E ללא ESATA האם השילוב הזה יעבוד? SATA3 תומך לאחור?
-
- 2 תגובות
- 808 צפיות
-
-
אהלן, אני קונה להורים שלי בקרוב מחשב חדש סביב ה-2000-2200 שקל. עד עכשיו תיכננתי לקנות כונן 500GB סביב ה-380 שקל, אבל בעקבות הקנייה הקבוצתית אני נוטה כרגע לSSD 128 סביב ה-450 שקל אציין שבמחשב הנוכחי (בן 5) יש להם דיסק 80GB והם לא מנצלים אפילו חצי ממנו, כך שנראה לי טפשי לקנות 500GB שהם לא ינצלו אם ב-70 שקל יותר אני קונה כונן קטן יותר (שגם אותו לא בטוח שהם ינצלו) אבל מהיר יותר (שייתן להם פיצוי על התקופה האחרונה שהמחשב שלהם זז כמו צב ומרעיש כמו פיל). ואז נשאלת שאלת האמינות ואורך החיים ושהטכנולוגיה חדשה, ושלא הייתי רוצה שיהיו להם בעיות כאלה... האם הSSD של אינטל מספיק "בוגר"? אם יהיו לא עידכוני חומרה, זה סיפור רציני לעדכן או משהו פשוט יחסית? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 808 צפיות
-
-
נתקלתי בכונן של ווסטרן דיגיטל p10,האם הוא מומלץ לכונן גיבוי? הלוח אם שלי gigabyte b360h-d3h 1151
-
- 1 תגובה
- 807 צפיות
- 1 follower
-
-
של איזה חברה הכוננים קשיחים הכי מומלצים וטובים Western Digital או Seagate ?
-
- 2 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות הארד דיסק חדש sata 2 עדיף ... בשביל המחשב החדש שלי ... אני מעוניין לקנות מ ksp את הדגמים הבאים : ?Hitachi? - ?Deskstar 80GB Sata II? או את ה ?MAXTOR? - ?80GB (8MB) SATA II 7200RPM? עכשיו מישהו יודע אם ההיטאצ'י הוא 8 מגה באפר ו 7200 rpm ? כי לא כתוב ... למרות שנראה לי שבקשר ל 7200 rpm זה דיי ברור... אם כמובן אין 8 מגה אני לוקח את המקסטור אגב מה אתם חושבים ? אלו הארד דיסקים טובים ? אגב רציתי לדעת אני בחיים שלי לא נגגעתי ב sata 2 הזה .. האם זה על אותו עקרון כמו IDE ? פשוט מחברים וההארד דיסק מזוהה ? או שצריך דרייברים ל DOS ול WINDOWS... ? יותר חשוב לי לדעת את זה לשלב של ההתקנה של הווינדוס החדש ?
-
- 1 תגובה
- 807 צפיות
-
-
Western Digital Caviar Black 1000GB WD1002FAEX לבין Western Digital Caviar Green 1000GB WD10EARS והאם ההבדל שווה הפרש של 100 ש"ח במחיר? האם ההארדיסקים הנ"ל נחשבים לאמינים ושקטים? תודה
-
- 3 תגובות
- 807 צפיות
-
-
http://www.cdfreaks.com/article/214/9
-
- 1 תגובה
- 807 צפיות
-
-
הבנתי לפי רוח הדברים פה שצורב כדאי לי לקנות את זה של ליט און דיוידי גם כדאי לי ליקנות שלהם?
-
- 1 תגובה
- 807 צפיות
-
-
הזמנתי מחשב חדש (עבודת עריכה ורינדורים -לא משחקים) מעבד I7 2600 כרטיס מסך GTX570 מתלבט האם לקחת למערכת ההפעלה ותוכנות SSD . במפרט המליצו על CRUCIAL SSD M4 128 האם נחוץ האם כדאי . חבר שמבין אמר לי שכדאי לוותר שיש מגבלה של אורך חיים בכתיבה ומחיקה אם הבנתי אותו נכון . מעבר לזה שאני רואה בפורומים על תקלות לא מעטות לבעלי SSD
-
- 7 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אני מחפש כונן DVD חיצוני וראיתי את המכשיר הבא של TEAC ב-EBAY. המחיר 32$ כולל משלוח. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230311791089&fromMakeTrack=true#ebayphotohosting בהנחה שהנתונים נכונים אשמח לדעתכם.
-
- 2 תגובות
- 807 צפיות
-
-
ראיתי שיש מאה חברות שמיצרות דברים כאלו במחירים שלפכמים מכפילים את עצמם לאותו נפח יש איזה חברה מובילה או פחות טובה לבעלי ניסיון האם היתה לכם פעם בעיה של תאימות (מחשב לא זיהה את הדיסק?) במוסדות גדולים (בי"ס, אוניברסיטה)
-
- 0 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות מחשב חדש ורצי לדעת איזה הרדיסק הכי שקט בגודל בין 160-250 gb תודה
-
- 3 תגובות
- 807 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות צרוב די וי די.... כמה אמור לעלות לי? איזה לקנות? מה היכולות שלו....זאת אומרת אפשר לצרוב עליו רק סוג מסויים של קבצים.... האם אני יכול לצרוב עליו סרטים מסוג AVI/MPEG....... האם אפשר לצרוב קבצים מסוג NRG....... וכו' וכו'.... תודה מראש... אלון
-
- 2 תגובות
- 807 צפיות
-
-
-
היי, יש לי PS2 , יש לי גם הרבה דיסקים מקוריים, לדיסקים יש נטיה להסרט אצלי. אני חשבתי אולי לצרוב אותם עם צורב דיוידי על דיסק +R בביטסטינג של DVD ROM וככה שהPS2 יקרא אותו בלי MOD CHIP יש סיכוי שיעבוד? או שהPS2 לא מטומטם כמו נגן די וי די בייתי?
-
- 2 תגובות
- 807 צפיות
-
-
שלום לכולם!!!! רציתי לדעת אם מישהו קנה את הדיסק הזה?? יש המלצות? ביקורות? איפה הכי כדאי לקנות? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 807 צפיות
-
-
היי יש לי במחשב מספר דיסקים קשיחים שמחוברים ברייד ולפעמים פעולות מסוימות שאני מפעיל במחשב/מהמחשב עובדים לאט ולפעמים לא. היתי רוצה תוכנה לניטור דיסקים קשיחים שתראה לי בזמן אמת טמפ\מקום\מאמץ ועוד... תודה רבה לעונים
-
- 1 תגובה
- 807 צפיות
-
-
WOW http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2396
-
- 0 תגובות
- 807 צפיות
-
-
בתוכנת נרו,איך מגבים בצורב דיוידי ומאפשרים אפשרות לגבות בהמשך על אותו תקליטור שעדיין לא מלא
-
- 7 תגובות
- 807 צפיות
-


