עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by ido-nava,

    לפני כשבוע, נהרס לי הרד דיסק ראשי של המחשב (יש לי בנוסף עוד 2X2TB), החלפתי אותו ב crucial m4 128GB. לאחר התקנה של וינדאוס 7, אחד מההרדיסקים של ה 2TB, לא הופיע לי (המחשב זיהה אותו, אך לא הופיע הכונן במחשב שלי), והייתי צריך "להדביק" לו קידומת (או איך שלא קוראים לזה) F: דרך disk manger של וינדאוס - ומאז הוא הופיע יחד עם כל הקבצים שהיו בו. עכשיו לבעיה: אני שומע מוזיקה דרך נגן foobar2000 שנמצא בכונן ה SSD (C:), כל קבצי השמע נמצאים בכונן ה 2TB, (F:) כאשר אני מפעיל שיר בפעם הראשונה, התוכנה נתקעת, הדיסק קשיח עושה קולות כמו של מטוס ממריא, ולאחר כמה שניות המוזיקה פועלת (ברצף לכל השירים ביחד, כלומר, לא נתקע יותר) ומדי פעם יש רעשים של תקתוקים קטנים מהדיסק קשיח. עשיתי לו בדיקה דרך וינ…

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  2. שלום אני דיי חייב DOK למכללה בשביל להעתיק דברים מהבית למכללה ובחזרה. אין לי הרבה כסף להשקיע ואני גם לא צריך הרבה מקום 1-2GB יספיק. יש המלצות על דגמים מסויימים שהם איכותיים פחות או יותר בטווח המחירים של 50-60ש"ח? כלומר שלא יתפרק לי אחרי שנה, או שיהרס מדפיקה קטנה. אשמח לעזרה כיוון שאני בכלל לא מבין בזה. תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  3. Started by coorva,

    שלום יש לי MAXTOR 40G 7200RPM IDE מזה 4 שנים. האם יש איזו תוכנה שיכולה לתת לי אינדיקציה אם הדיסק נמצא בתהליכי גסיסה מתקדמים? תודה

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  4. Started by SubX,

    היי, בStorage יש מקום ל12 ארד-דיסקים, מותקנים בו 10 אשר עובדים במערך של RAID5. הבעיה היא שלסירוגין או 3 (משמאל) או 7 (מימין) מזדהים וחלק מהמידע במערך לא נגיש. מזדהים = נורית של חץ מעל הבטריה דולקת. לינק למידע טכני של המוצר מצידי שהפתרון יהיה אפילו לשלוף את המידע בכל דרך מהכוננים הקשיחים. תודה מראש לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  5. Started by israelsze1,

    שלום לכם. יש לי DOK חדש של Kingston 125GB ניסיתי לפרמט אותו ל NTFS (היה exFAT), ומאז הוא מראה 0KB נפח פנוי. כל נסיון לפרמט מחדש נכשל. איך אפשר להציל את ה DOK? תודה ישראל

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  6. היום קניתי צורב די וי די LG דגם GSA-H10A אני מאמין שאתם מכירים את הפירוט עכשיו התענוג עלה לי 200 שקל האם זה שווה?? עכשיו חיברתי אותו למחשב ההתקנתי תנרו אקספרס שבא על הדיסק שבא עם הצורב עכשיו כל פעם שאני בא לצרוב הוא נותן לי הודעה שכדי לי להפוך את זה לDMA ואני מסמן בV את הכוננים והוא נותן הודעה שצריך להפעיל את המחשב מחדש ואני מפעיל ואז הוא עוד פעם אותה הודעה עכשיו ניסיתי לעשות NO אחרי זה שהוא הקפיץ עוד פעם תהודעה על הDMA והוא פתח תחלון צריבה פתחתי פרוייקט SVCD עכשיו משום מה הוא לא נותן לי לסמן V בצ'ק בוקס של האפשרות לעשות תפריט לדיסק ושאני צורב (בנתיים ניסתי רק צריבה רגילה לא על מדיה של DVD) הוא נותן לי לצרוב רק על מהירות 4 !!!!!#$@$ מה זה למה זה?? מצטער עם חפרתי תודה מראש…

    • 5 תגובות
    • 809 צפיות
  7. Started by scheinerman,

    קניתי את הצורב הנ"ל... ויש לי בעיה ממש מוזרה... התקנתי אותו והכל נראה טוב ויפה אבל... הוא לא נותן לי לצרוב על המקסימום... יש דיסקים שהוא נותן ולחלק לא.. למשל דיסק CD-R רגיל של TEAC הוא נותן מקסימום X40 במקום X48 ודיסק DVD+RW של ממורקס הוא נותן מקסימום X2 במקום X4 הדיסקים עובדים מצויין בצורבים אחרים.. כמו כן עדכנתי גירסא... למישהו יש מושג מה יכולה להיות פשר התקלה? תודה

    • 5 תגובות
    • 809 צפיות
  8. אני אנסה שוב... האם שווה לקנות כונן מסוג זה בנפח של 300 גיגה במחיר של 200 ש"ח למטרות אחסון וצריבה מתוכו בלבד? כמה עולה מתאם? והאם הוא עובד בצורה טובה עם מתאם זה..

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  9. נשבר לי דיסק בסידי רום הצלחתי לפתוח עכשיו אם יש אחריות צריכים להחילף לי אותו?

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  10. Started by Black_Citadel,

    אני מחפש פה כונן חיצוני 2.5 אינץ' כמה שיותר מינימליסטי/דק/קטן/נייד, בשביל התמונות והוידאו שאני מצלם פה. יש פה כל מיני חברות בPANTIP PLAZA, על חלקן לעולם לא שמעתי (IOMEGA למשל). רציתי לדעת עד כמה ההבדלים מהותיים בין שלל החברות ובכלל, איזה הכי מומלץ. המחיר לא משנה, כולם בסביבות ה320 שקל פה. תודה רבה רבה

  11. דגם ה-Blue SN550 מיועד להחליף את קודמו הפופולרי ולספק ביצועים משודרגים בקצה התחתון של עולם האחסון הביתי המודרני לכתבה

  12. Started by dj shay 30010,

    טוב מדובר כב שעון שהוא גם DISK ON KEY 128MB השעון היה על השולחן והיה גם מברג עם מגנט זה היה ממש קרוב אחד לשני מהר הזזתי אבל לא מספיק מהר שאני מכניס את השעון למחשב הוא רואה אותו אבל שאני בא להיכנס לכונן הוא לא נותן הוא אומר "נא נכנס דיסק לכונן " ושאני בא לאתחל אותו הוא רושם שלי בלשונית של הקיבולת "קיבולת לא ידועה " בימקום 128MB יש משהו לעשות ??? :'( אני חושב שאולי נימחק לו ה BIOS של DISK ON KEY חיב להיות לו איזה רחיב שרשום שם הקיבולת יש מצב להוריד איזה FLASH לשעון ולסדר אותו זה שעון של חברת XONIX

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  13. Started by Arkadi.Krr,

    יש לי נגן 16 GB, תפוס בסביבות 6 GB ופנוי 10 GB, אני מנסה לאחסן בפנים קובץ אחד בסיומת ISO ששוקל 6GB. זאת אומרת יש מקום ועוד ישאר 4 GB פנוי. הבעיה היא שאיך שאני מתחיל להעביר על השניה הראשונה זה מראה לי שגיאה שהדיסק מלא, איך יכול להיות? מה הבעיה פה?

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  14. Started by BMW330i,

    היי, אני מעוניין לקבל המלצה על דיסק קשיח תקציב: 800 שיהיה 80 G לפחות, אבל אם אפשר יותר אז למה לא איזה אתם ממלצים? תודה

    • 7 תגובות
    • 809 צפיות
  15. קניתי הארדיסק נייד (חיצוני) (SAMSUNG G2 500GB 2.5) האם זה בריא לו שיהיה מחובר למחשב באופן תמידי? האם זה מקצר את חיי ההארדיסק \ הורס \ לא בריא לו? או שאין בעיה עם זה שהוא יהיה מחובר למחשב באופן תמידי?

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  16. שלום! טוב...הבעיה היא כזו - יש לי כונן קשיח WD גרין SATA3 אני מחבר אותו ללפטופ דרך מתאם USB עשיתי לו בלפטופ (ויסטה) initialize והתחלתי לגבות לתוכו קבצים... ממש מלא קבצים.... חיברתי אותו למחשב הביתי (חלונות7) דרך SATA והמחשב לא רואה כלום... הייתי בשוק. הוא אומר לי לפרמט. מייד חיברתי ללפטופ דרך מתאם USB והקבצים עדיין שם. נרגעתי. חלקית נרגעתי... כי מה זה עוזר לי? אני לא יכול לגשת לשם מהמחשב הבייתי. מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  17. Started by kobibo,

    רציתי לדעת אילו צורבי DVD או יותר נכון האם אחד מהסוגים הבאים יודעים לצרוב ב Overburning במדיות רגילות, כלומר יודעים לצרוב גם על מדיות של 800-900MB ? 1.LG 4163b 2. Nec 3500A 3. Nec 3520

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  18. אורח avishaymc
    Started by אורח avishaymc,

    שלום, HD 500G חדש (ללא שימוש) במחיר מציאה, במידה ויש צורך כדאי לקנות! לפרטים - 0507200741

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  19. Started by (Arik),

    יש לי שקניתי לפני חודש וחצי~ SEAGATE ST31000340AS 1TB SATA2 7200RPM 32M וביימים האחרונים שמתי לב שהדיסק משמיעה מין "שריקה\צליל של שריטה" כאשר הוא פועל, וגם היום במחשב סירב לעלות בגלל בעיה בSMART של הדיסק המדובר, בדקתי תקינות עם התוכנה "HDTUNE" והיא הראתה FAILED בסעיף של" SEEK ERROR RATE" מה אתם אומרים תקול\ניתן לסדר לבד או לזרוק לפח ולממש אחריות? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  20. מה ההבדל בין שני הזכרונות הללו: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1239_305_614&products_id=19231 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1239_305_614&products_id=21289

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  21. Started by rotem20,

    אני מחפש לקנות מארז חיצוני להארד דיסק שברשותי רציתי לדעת מה הגודל שאני צאיך לחפש ראיתי שיש 2.5 3.5 5.25 ו1.8 ברשותי כונן רגיל של WD 80GB לא לאפטופ PC רגיל רציתי לדעת מה הגודל...? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  22. Started by nuctornal wisdom,

    אני שוקל לקנות את הצורב LG GSA-H10A, יש אותו בKSP אבל בשם הוא נקרא H10AB (לינק: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=3113), רציתי לדעת אם יש הבדל בין הצורבים? אולי בכלל כדאי לי ללכת על צורב אחר?

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  23. Started by yakir8,

    שלום חבר שלי הביא לי כונן של WD כדי שאני יעביר אליו כול מני דברים עכשיו הוא היה במערכת קבצים של FAT32 ועשיתי לו איתחול מהיר לNTFS בגלל שאיתחול רגיל הוא ניתקע לי במשך שעות על אותו מצב. עכשיו כשאני מנשא להעביר קובץ גדול הוא פשוט מראה לי את השגיאה שבתמונה משהו יודע למה ואך אפשר לפתור את זה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  24. Started by shevah,

    שלום לכולם, ניסיתי לצרוב דיסק DVD עם NERO 8 וקיבלתי את הודעת השגיאה לעיל, מה שמוזר זה שחמש דקות לפני צרבתי בהצלחה דיסק DVD אחר. מהלוג: 3:36:16 PM #25 CDR -1064 File Writer.cpp, Line 306 Invalid block address D: PIONEER DVD-RW DVR-215D אם צריך אעלה את כולו לכאן. אציין שניסיתי שני דיסקים שונים ושניהם נהרסו עם אותה השגיאה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  25. חברים אני צריך בבקשה עזרה ....האם מישהו יודע שמע או מכיר תוכנה שתרחיב לי את המחיצה שעליה מותקנת הויסטה מבלי לפגועה במערכת ההפעלה...האם מג'יק פארטישן מסוגל לזה? כי ממה שאני זוכר לא....תודה לכל העוזרים...

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות

דיונים חדשים בפורומים