אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אהלן! יש לי כונן IDE ואני רוצה להעביר אותו למחשב HTPC חדש שאני קונה. קניתי כונן 3TB שעליו יהיה כל המידע ואני רוצה שעל הכונן שאני מעביר תרוץ המערכת הפעלה. 1. האם שווה לקנות מתאם? או שרוב הסיכויים שזה ישרוף/יהרוס את הכונן? 2. אם אני מעביר את הכונן כשכבר מותקנת עליו מערכת הפעלה, האם הוא יצליח להעלות או שהמערכת תקרוס?
-
- 5 תגובות
- 811 צפיות
-
-
-
בשכבה יחידה ה + נעשו נפוצים יותר, למרות שבעיקרון לא אמור היה להיות הבדל. האם ב DL יש הבדל מלבד תמיכת הכוננים?
-
- 1 תגובה
- 811 צפיות
-
-
שלום, יש לי כונן 3.5 עם חיבור IDE. יש לי מתאם IDE ל-USB. אני חושב לחבר אותו באופן קבוע לקבל מתח מהספק ושייכנס לאחת היציאות USB. האם מישהו רואה בעיה בחיבור קבוע שכזה? אני יודע שיש מארזים חיצוניים אבל אני רוצה שיישב באופן קבוע במארז רק שאני לא יודע אם חיבור כונן קשיח באופן קבוע ל-USB זה תקין. תודה
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
קיבלתי את הכונן הקשיח מחבר, (לאחר שקרס בגלל באג BSY) ותיקנתי אותו. הכונן הגיע ממחשב בנוי של HP, כך שה firmware שלו אינו זהה לרגיל של seagate. ניסיתי לעשות עדכון גירסא, וכרגע אני על גירסא HP26. האם יש גירסא מתקדמת יותר? האם אני עדיין בסיכון שיחזור הבאג? תודה!
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום.. אני מעוניין לקנות צורב DVD עדיין לא יודע אם LG או NEC. חיפשתי בכמה אתרי חנויות ולא מצאתי שמוכרים שם את ה DVD RAM . מישה יודע מה המחירים של DVD RAM? והאם כל הדיסקים של DVD הם RW? כלומר שאפשר למחוק אותם לכתוב עליהם שוב? ושאלה אחרונה האם שווה לקנות יותר LG או את NEC? האם התמיכה ב RAM חשובה? תודה.. ( עשיתי חיפוש ולא ממש מצאתי תשובות עדכניות)
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות HD חיצוני של 1.5T אני מתלבט בין הSEAGATE FreeAgent Desk WD My Book Essential Edition SAMSUNG Story Station היעוד שלו הוא גיבוי סרטי HD בעיקר...
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום,, כרגע כל החומר שלנו יושב על מחשב אחד ובו החומר על דיסק חד וגיבוי על דיסק שני. מפאת חוסר מקום אני רוצה לעבור לשימוש ביגבוי מרכזי על הרשת ויש לי מספר אפשרויות: 1) דיסק רשת, יושב על הרשת ללא מחשב אך לא זול 2) דיסק על מחשב ייעודי ברשת - דיסק זול אך דורש מחשב שלפעמים זקוק לתיקונים, שלא לדבר על החשמל שצורך 3) דיסק חיצוני על המחשב שכרגע מגבה, עם ספק 3.5 או בלי ספק 2.5 במחיר סביר מה הכי מומלץ? יתרונות וחסרונות. בברכה, יהודה
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום לכם יש ברשותי נייד נחמד LENOVO Z60M שעושה בדרך כלל עבודה מצויינת הבעיה היא בכונן הDVD דגם MATSHITA UJ 830SX שלצערי אין לא כלל עידכוני קושחה ( כמדומני firmware ) וכרגע הוא נעול על ZONE 2 ללא שום אפשרות לשינוי או לעקיפה ץ הורדתי את כל סוגי התוכנות הידועות לי ( REGION FREE לסוגיהם DVD43 DVD Decrypter SMARTRIP ) ללא הצלחה . דבר לא מועיל לא לצפייה ולא להעתקה לשם צפייה . אשמח לכל רעיון ! תודה !
-
- 5 תגובות
- 810 צפיות
-
-
יש לי לוח אם MSI 865?PE NEO2-S (שני ערוצי SATA-1 ו4 וIDE ). ואני רוצה סוף סוף DVD. אשמח לקבל המלצה לDVD עם יחס תמורה/מחיר גבוה. יש לציין שאני מעוניין שהוא ימשיך איתי למחשב עתידי לכשיהיה לכן אם יש צורך במתאמים למחשב הנוכחי ידעו אותי. החנות היא IVORY.
-
- 7 תגובות
- 810 צפיות
-
-
ראיתי פוסטים דומים בעבר אך לא מצאתי תשובה חד משמעית.. הרדיסק סיגייט 250GB חיבור SATA לא מזוהה במחשב (הוצאתי אותו ממחשב אחר, שם הוא היה כונן ראשי וה-OS פתאום לא עלתה). ההרדיסק לא מזוהה במחשב בכלל, לא ב-Disk Managment ולא בביוס. ניסיתי כבל SATA אחר וחיבור SATA אחר בלוח. נשמע שהוא מסתובב ומקבל חשמל, ובאיתחול ראשון הוא מזוהה אך ה-OS לא מצליחה לעלות. אחרי ריסט נוסף המערכת עולה אבל ההרדיסק כבר לא מזוהה. הלך ההרדיסק?
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
מישהו אולי יכול לענות לי על השאלה מה ההבדל בהרדיסקים בין סידרת JD ל- JB ב-WD למשל.....ומה יותר מהיר.....
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
למישהו יש מדריך או יכול להסביר לי במדויק איך לחבר צורב???
-
- 8 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום, יש לי שני HARD DISK של MAXTOR (מחשב ישן) עכשיו אני לא מצליח לחבר את שני ה HARD DISK אני יודע שאחד צריך לכוון על MASTER והשני על SLAVE עשיתי את זה וכשאני מדליק את המחשב אז הוא אומר לי ללחוץ על CTRL+ATL+DELETE ניסיתי הכל ואני לא מצליח להפעיל את שניהם ביחד! הנה תמונה עם תצליחו לראות משהו. מצד שמאל זה MASTER והשני זה SLAVE איך אני אמור לחבר? תודה!!
-
- 8 תגובות
- 810 צפיות
-
-
כבר העלתי פה פעם הודעה על דיסקים כפולים אך הפעם הבעיה שונה. קניתי חבילה של 10 דיסקים של סילבר לייין. פתחתי שניים והצורב לא זיהה אותם, פתחתי את השלישי והוא זיהה אותו. החלטתי ללכת לחנות ולהתלונן. ומה גיליתי? שהבעיה בכלל בצורב שלי. אמרו לי לנקות את הצורב, עם דיסק ניקוי, ואם זה לא יעבוד אז כנראה שהצורב שלי מזוייף או משוחזר. קניתי מTMS לפני חודש. מה אפשר לעשות? והאם יש בכלל מצב שזה מזוייף?
-
- 8 תגובות
- 810 צפיות
-
-
היי במן האחרון יש צפצוף מוזר, מן "על קולי" כזה שיוצא מהמחשב. אני חושד שזה מהדיסק הקשיח כי לפעמים כשהוא טוען לפייג' פייל דברים כבדים (משחקים וכו' - אז מתחיל הצפצוף). מישהו נתקל באותה תופעה/ יודע על מה מדובר? האם הכונן שלי Seagate barracuda ST380011A - 7200rpm 2mb נדפק? ד"א- האם זה כונן טוב??
-
- 6 תגובות
- 810 צפיות
-
-
מקבל מחר את ההארד דיסק והולך להתקין עליו windows 7 השאלה היא לכמה אם בכלל לפצל אותו, כרגע יש ברשותי כונן 250 גיגה ישן- האם כדאי לשקול להתקין עליו את מערכת ההפעלה (הוא כבר בו 3-4 ומתחיל לעשות רעשים של גסיסה- כל מיני תקלות כאלה של אי זיהוי ולפעמים מחייב לעשות scandisk- למרות ששום בדיקה שעשיתי לא העלתה שיש בו משהו תקול כולל בדיקות S.M.A.R.T והבדיקות של כל התוכנות של WD). המחשב הינו רב תכליתי (אינטרנטף משחקים, צפייה בסרטי hd- הכל חוץ ממדיה סנטר). מודה מראש משה
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום רב , רכשתי כונן קשיח 2.5" שמיועד לסטרימר . חיברתי אותו למחשב PC באמצעות USB TO SATA לצורך פירמוט הוא מזהה את הכונן (G) וטוען שלא ניתן לפרמט כי אין מדיה מה עושים ? מצורף צילום מסך
-
- 1 תגובה
- 810 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות DOK בנפח של 32GB וצריך להחליט מה האופציה האופטימלית התקציב הוא עד 200 ש"ח. יש את זה: Corsair Voyager Short 32GB USB 3.0 בKSP: http://ksp.co.il/?uin=15775) ש גם את הלא SHORT באייבי בכ7 ש"ח יותר: http://www.ebay.com/itm/32-GB-Corsair-Voyager-USB-3-0-flash-drive-CMFVY3S-32GB-rugged-durable-housing-/271036052185?pt=US_USB_Flash_Drives&hash=item3f1b01f2d9. מה ההבדל ביניהם? ויש גם את זה: Kingston 32GB DataTraveler Elite USB 3.0 שמבחינת נתונים יבשים הוא פחות טוב ועולה יותר. חשוב לי שהוא יהיה כמה שיותר מהיר. מה דעתכם? מה אתם ממליצים? יש אולי אופציות אחרות?
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
ערב טוב אני כנראה קונה צורב חדש בגלל שהצורב הנוכחי שלי נהרס ( פתחתי דיון בנושא פה ) ואני צריך המלצות לצורבים התקציב הוא עד 300 שקל והצורב צריך להיות שחור . שמעתי שהצורבים של Lite-On הם צורבים ממש טובים ואמינים מה דעתכם על הצורב הזה - http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=28_205&products_id=1503 האם הצורבים האלה באמת אמינים וטובים או שכדאי להסתכל על חברה אחרת ?
-
- 7 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אהלן, רציתי לדעת אם קיימת אפשרות להפוך דיסק און קי לקריאה בלבד, שאני אוכל להשתמש בו רק במחשב אחד ספציפי (המחשב שלי מן הסתם ), קיימת אפשרות כזו ? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
אם אני רוצה לצרוב 18 קבצי מוזיקה שהם סה"כ 704MB ואני רוצה להכניס אותם לדיסק של 700MB.... איך אני עושה אתזה ? (דיסק לשמוע לא לשים את הקבצים בתוך WINRAR.....)
-
- 6 תגובות
- 810 צפיות
-
-
בהמלצות של צורבים יש את Sony Optiarc AD-7260S האם מדובר על הצורב בלינק הנ"ל? אני שואל כי לא מצויינת בו המילה Optiarc http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=10586
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-
היי, אני חווה העברה איטית של קבצים לכונן הנייד. אני מדבר על 4MB/S. ניסיתי לשחק עם מנהל ההתקנים וכיוונתי את המדיניות לביצועים גבוהים אבל עדיין אני חווה את האיטיות הזאת לעיתים קרובות. מישהו מכיר פתרון?
-
- 3 תגובות
- 810 צפיות
-
-


