עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. אני מתכוון לקנות את Western Digital My Passport Essential 320GB WDME3200 לפרטים נוספים:http://zap.co.il/model.aspx?modelid=694401 השאלה שלי היא כזאת האם אני יכול להשתמש בכונן החיצוני הנ"ל להעלאת עוד ווינדוס על המערכת זאת אומרת אם יש לי דיסק קשיח פנימי בנייד שדרכו אני מעלה ווינדוס אקספי אני רוצה להתקין ווינדוס 7 על הכונן החיצוני וכשהמחשב עולה אני יוכל לבחור אם להעלות את האקספי דרך הדיסק קשיח הפנימי של המחשב או להעלות ווינדוס 7 דרך הדיסק קשיח חיצוני למרות שהחיצוני מתחבר דרך USB מקווה שהשאלה שלי ברורה תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  2. יש לי נייד עם מעבד i7 2630, כרטיס מסך gt550m 2gb, ושמונה ג'יגה זיכרון ddr3 1333... כשאני מריץ משחקים אפילו שהם לא חדשים, קשה לו להריץ אותם, למרות שהוא לא אמור להתאמץ, כאשר הרצתי את ac:brotherhood נכנסתי ל"צג המשרבים" של ווינדווס 7 ושם ראיתי שהדיסק הקשיח מתאמץ, כלומר הגראפים עולים עד המאקסימום של המהירות קריאה שלו, יכול להיות שהדיסק הקשיח מגביל לי את המחשב במשחקים? זה 640gb 8mb buffer 5400rpm אשמח לעזרה, תודה

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  3. Started by infer73,

    קודם כל, לשם הסרת ספק כונן קומבו=כונן שקורא DVD+צורב CD,נכון? אם כן, אז האם מישהו יכול להמליץ לי על כונן קומבו טוב ולא יקר במיוחד (אני לא יודע מחיר כי זה חבר שלי,אבל אם אפשר לא יקר מדי,מהירות זה לא הכי חשוב) אגב, אם צורב וDVD בנפרד זה זול יותר או אפילו קצת יותר יקר זה יהיה עדיף כי ככה יותר נוח להעתיק דיסקים תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  4. אני רוצה לפרמט את ההרד דיסק שלי בגלל שהוינדווס מתחיל לשגע אותי ולהראות אי יציבות בלי שיש תוכנות ריגול או וירוסים (למיטב ידיעתי כמובן). אני רוצה לגבות 80 גיגה של מידע מההרד דיסק שכוללים בעיקר קטעי וידאו גדולים. לכן אני גם לא רוצה לצרוב 20 דיסקים של dvd. בקיצור רציתי לדעת אם אני יכול לפצל בעזרת partition magic את הכונן (אני יכול ליצור מחיצה חדשה כי התקנתי winxp בלי sp 1 ולכן יש לי עוד 30 גיגה שצריכים להיות מזוהים), האם ניתן לקבוע שתקייה מסוימת תהיה חלק מהמחיצה החדשה (אין לי אפשרות ליצור מחיצה מספיק גדולה ורק אחר כך להעביר את הקבצים). והשאלה היותר חשובה נגיד יצרתיע כונן d: שהוא מחיצה נוספת של ההרד דיסק אני יכול לפרמט מדוס רק את מחיצה c: בלי לפגוע במחיצה d. או שזה יצור יותר ב…

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  5. Started by Hr44,

    אני רוצה להפוך את המחיצה שיש לי (FAT32) לNTFS אבל לא יודע מה לעשות שאני מגיע לפה: (זאת לא המחיצה של הווינדוס) אגב יש סיכוי למחקית הקבצים?

    • 7 תגובות
    • 813 צפיות
  6. Started by Biatch,

    דבר חשוב זה שיגיע עם תוכנה להצפנת מידע כמו פה אבל הבעיה זה שיש לו הגבלה כל פעם ל1 gb http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=767649 ומה אתם אומרים על הכונן הנ"ל ?? יש המלצות אחרות ? גם הצעות של 3.5 יתקבלו מצאתי עכשיו את הכונן הזה http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=2GUHXMT010EAG22&cfm=DA37E373 עם ממשק usb3.0 וכתוב שם זוכה מדלית זהב מאתר HWZONE

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  7. Started by Motix,

    האם הסיגייט הזה הוא הכי מומלץ? http://m.zap.co.il/jacket.aspx?siteid=2256&siteurl=http%3a%2f%2fwww.1pc.co.il%2fproduct-5104-Seagate_Barracuda_7200.12_4000GB_ST4000DM000.aspx&modelid=847534&prodId=1844011286&platform=2 האם המחשב שלי יכול בכלל לקבל הארדיסק יותר מהיר מהסיגייט?

    • 0 תגובות
    • 813 צפיות
  8. Started by y_a_n_i_k,

    משתלם או לא?? תודה! http://www.getit.co.il/Group/47529 עריכה: שכחתי להוסיף לינק למוצר בפעם הראשונה שרשמתי הודעה כרגע זה כבר לא בתוקף, אבל בGET IT מןכרים עכשיו את אותו המוצר בכמה שקלים זול יותר אפילו, מה שמטריד אותי פה זה שהספק שלהם זאת חנות "סנסור", לעומת מה שהיה במכירה אחרת אחריות הייתה אצל הספק. עריכה2: ראיתי עכשיו שהאחריות בעצם היא של היבואן הרשמי.

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  9. Started by geniaXP,

    יש לי הרבה קבצי ISO שתופסים מלא נפח בכונן. הייתי שמח לצרוב אותם אבל בשביל זה צריך דיסקים בגודל 8.5 ג'יגה. אז אולי עדיף כבר לקנות כונן חיצוני בגודל של איזה 500 ג'יגה ולשים בו את הכל?

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  10. יש לי win vista ושני כוננים: C ו-D. על כונן C מותקן מערכת ההפעלה והוא מלאה כמעט עד אפס מקום וכונן D הוא כונן שונות שבו יש הרבה מקום פנוי (הוא לא ריק!). אני רוצה להעביר זיכרון (משהו כמו 10GB) מכונן D לכונן C (ויש בכונן D 10G פנויים ויותר). ביאזה תוכנה אני צריך להתשתמש? ניסתי כבר את Partition Magic ומשום מה אני חושב שזה לא עוד על win vista. ניסיתי את Paragon Drive Backup והוא מחייב שכונן אחד יהיה ריק לגמריי. מישהו מכיר עוד דרך, שעובדת?

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  11. יש סיבה למה כשאני מנסה לצרוב קובץ מאוד גדול שבקושי נכנס בדיסק זה לוקח המון זמן, ובד"כ גם נכשל? כמו שאתם רואים צירפתי 2 תמונות, בראשונה ניתן לראות שהצריבה בקושי זזה, בשנייה ניתן לראות שהיא בכלל נכשלה לאחר חצי שעה בערך. למען האמת, לפעמים זה גם מצליח לסיים (תוך שעה בערך) - ואז הדיסק יוצא פשוט דפוק (עובד גרוע - זמני קריאה מאוד ארוכים וכו' - אם בכלל) ה"ציוד": Samsung SH-S182D צורב דיסקים של SILVER LINE DVD-R X16 גודל הקובץ שניסיתי לצרוב הוא 4,703,028,527 בייטים, 4.37GB בעצם טיפה פחות מנפח הדיסק הכולל כשאני צורב קבצים בגודל של 4GB בערך אין שום בעיות למישהו יש הסבר הגיוני לזה? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 813 צפיות
  12. Started by dyn,

    שלום, חיברתי למחשב שלי הארד דיסק ממחשב ישן, מותקן על ההארד דיסק הזה מערכת הפעלה של XP. (במחשב שלי מותקן WINDOWS 7) אני רוצה לפרמט את ההארד דיסק הזה אבל קודם לגבות את כל המידע ממנו, חיברתי אותו למחשב שלי עם מתאם USB, נפתחו לי במחשב שלי 2 הכוננים של ההארד דיסק, מכונן D שלו אני מצליח להעתיק את כל הנתונים, אבל משום מה מכונן C שלו, של מע' ההפעלה אני לא מצליח להעתיק שום דבר, כל פעם שאני מנסה, ההעתקה מתחילה ואז פשוט נסגרת... ניסיתי הכל, לקחתי OWNERSHIP שמתי לי את כל ההרשאות על ההארד דיסק ושום דבר לא עזר... פשוט לא נותן לי להעתיק את המידע מכונן C של ההארד דיסק הזה... משהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? יש איזושהי דרך אחרת להעתיק את כל המידע מכונן C של ההארד דיסק?? תודה ענקית, וסליחה …

    • 1 תגובה
    • 813 צפיות
  13. שלום, יש לי לוח אם מדגם ABIT IP35 Pro, לפי מה שראיתי, יש לו SATA2. יש לי HD של סמסונג 650 גיגה שמקפיץ הודעות על כך שאינו תקין ויש להחליפו. ההודעות קופצות גם ב WIN8 וגם בתוכנה HD TUNE. חשבתי לקנות HD בנפח של 2 טרה. שני הדגמים שעלו על הפרק הם: Western Digital Caviar Green 2000GB WD20EARX או Seagate Barracuda Green 2000GB ST2000DL003 ראיתי ששניהם עם SATA3, האם צפויה בעיה לחבר אותם? זה הולך להיות הכונן הראשי של המחשב, כמובן שאחלק אותו למחיצות. בהנחה שללוח אם אכן יש רק SATA2, האם יש טעם להשקיע בכוננים מהירים יותר? שאלה אחרונה, יש לי אפשרות לקנות את הכוננים בארה"ב ושמישהו יביא לי אותם לארץ, ח.י. אומרים שלא יתנו אחריות על הכונן של סיגייט שלא נקנה בארץ. מישהו יודע מה המצב לגבי …

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות
  14. Started by outburst,

    אני מחפש תוכנה שתאפשר לי ליצור אימג' משלושה מחיצות לקובץ אחד ושיהיה ניתן לפתוח את הקובץ ולשחזר ממנו בדיוק שלושה מחיצות חזרה עם כל המידע בדיוק , יש חיה כזאת?

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  15. שלום לכולם ראיתי קוראי כרטיסים בעל חיבורים של USB ESATA , האם פשוט מושכים כבל SATA מן הלוח ולחיבור ESATA ומחברים חשמל חיצוני וזה עובד? האם אפשר חשמל דרך הUSB ? תודה לכולם.

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  16. Started by integral,

    http://www.physorg.com/news2440.html ככה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  17. Started by aviran_n,

    על ה111 שמעתי כאן כמה וכמה פעמים, בחנות שאני רוצה לקנות ממנה את הצורב הוצע לי דגם ה116 והייתי רוצה לדעת מה ההבדלים בינהם. תודה רבה לעוזרים במציאת המידע.

    • 11 תגובות
    • 813 צפיות
  18. היי, אני רוצה לקנות כונן קשיח חדש וחשבתי על הWestern Digital WD2500KS. יש לי בלוח חיבור SATA הבעיה שאני לא יודע אם הוא תומך בSATA 2. אני יודע שSATA אחד ושתיים זה אותו חיבור, אני לא יודע אם לוח אם שתומך באחד תומך גם בשתיים. הלוח אם שלי זה Gigabyte GA-K8NSC-939 האם אני יכול לקנות את הארד דיסק או לקנות אחר. חוץ מזה יש כונן קשיח שיותר כדאי לי לקנות בתקציב. תודה

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  19. Started by Jesper,

    יש לי סרט DVD (לא משהו מוגן בזכויות יוצרים - סרט על מחנה קיץ של אחותי) שאני צריך לשכפל, אבל הסרט שוקל 300 מגה יותר מהקיבולת של מדיית DVD-5. איך אני יכול להוריד קצת מהאיכות כדי שהסרט יכנס למדיה? ועם איזו תוכנה? נרו יעתיק לי גם את התפריטים והנספחים לסרט?

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  20. Started by pooowa,

    היי אני בימים הקרובים אקנה (סוף סוף) צורב, את יקיר הפורום הלייט און 52X32X52, ואף פעם לא התנסיתי בהתקנת צורב (או כל רכיב מחשב, חוץ ממאוורר ).. ורציתי לדעת לאן הוא מתחבר? האם זה אותו חיבור כמו של הסידירום (IDE)? כי אין לי כאלה פנויים... ואם כבר אני שואל, עם מה הוא מגיע? (לבעלי כזה צורב)

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  21. כחלק מהשיפורים והשאיפה לשקט מירבי אני שוקל להחליף את הכונן/צורב dvd של סוני שקניתי שמרעיש ביותר ביחס לכל שאר חלקי המארז. מה הכונן הכי שקט? האם יש בנצים לסוגיה?

    • 2 תגובות
    • 813 צפיות
  22. שלום, לפני כמה שבועות הלך לוח האם של המחשב הקודם שלי, זאת אומרת שאין לי אפשרות יותר לגשת לכל המידע על הכונן קשיח שבמחשב.. הוצאתי את הכונן הקשיח מהמחשב הקודם, וכרגע אני מחכה לקבלת המחשב החדש שלי. מאחר ואין לי גיבויים משמעותיים של רוב המידע החשוב לי שנמצא על הכונן, רציתי לדעת מה אתם ממליצים לעשות? האם להתקין את הכונן הקשיח במחשב החדש שלי? (אני לא התקנתי אף פעם כונן קשיח, ומפחד לגרום נזק למחשב החדש) האם אולי לקנות מארז חיצוני לכונן הקשיח ולהשתמש בו בתור כונן קשיח חיצוני? מה בנוגע לכל קובצי המערכת, האם הם שיקול שאני צריך להתחשב בו? (שלא יגרמו לנזק או להתנגשויות עם מערכת ההפעלה במחשב החדש) עריכה: מדובר על כונן קשיח WD1600JS מסדרת Caviar SE

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  23. אהלן, יש לי כמה שאלות על גיבוי לפני החלפת מערכת ההפעלה: 1) איך אני יכול לשלוט על איזה קבצים אני רוצה לגבות ומאיזה לשכוח? 2) נניח גיביתי מה שאני רוצה, איך אני יכול למחוק באופן כולל את אחד מעותקי המידע (הרי גיביתי, עכשיו כל דבר יש פעמים) כדי להמנע מכפילות מידע? 3) בהחלפת מערכות הפעלה האם בכלל צריך לגבות, או שיש דרך סתם לשמור תוך כדי הימנעות מכפילות מידע ואז מחיקת עותק (מי יודע, אולי ctrl+s יפתור לי הכל )? אשמח להיענות, תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  24. היי, קניתי עוגה של 50 דיסקים של VERBATIM X8 באמריקה ביחד עם NEC3500A וקיבלית בחנות גם 5 DVD-R של RIDATA על ה-R הNERO צורב בכיף אבל על ה+R הוא לא נותן לי לצרוב.. למה? ניסתי לשנות בNERO INFOTOOL את התאימות ואני לא מצליח.. הנק תומך ב+R אז להמ זה לא עובד? כתוב על העודה שזה מתאםי לחומרה של עד X12 זה לא קשור נכון? תודה מראש, ניר.

    • 7 תגובות
    • 813 צפיות
  25. צורב DVD יכול לקרוא סרטי דיוידי וגם לצרוב DVD וגם CD על 700 MB?

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות

דיונים חדשים בפורומים