עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי בכונן C 116 ג'יגה הבעיה היא שבכונן תפוסים לי 11 ג'יגה שבעצם בדקתי את כל התקיות ב C ויצא לי שתפוס רק 9 ג'יגה בכונן מה הבעיה לאיפה ה2 ג'יגה נעלמו???? (בדקתי גם תיקיות מוסתרות)

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  2. יש כונן שמתקרב אליו http://global.ebay.com/SEAGATE-FREEAGENT-GOFLEX-SLIM-USB-30-HARD-DRIVE-320GB/230709804009/item ואם אפשר במחיר שפוי :]

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  3. שלום לכולם רציתי לשאול אם מישהו צרב דיסקים של LABELFLASH - ואם כן - עם איזו תוכנה הוא עשה את הגראפיקה ועם איזה צורב ועל איזה דיסקים. יש לי אפשרות לקנות FUJIFILM DVD-R 16X LABELFLASH במחיר של 5 ש"ח ליחידה. האם זה מחיר טוב/סביר? בתודה מראש לכל העונים משה.

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  4. Started by root3:16,

    יש לי דיסק DVD RW של FORTIS ובינתיים הכל היה טוב איתו, בשתי הצריבות האחרונות(של סרטים), אז את ה-20 דקות בערך האחרונות של מה שצרבתי זה היה נתקע בדיוידי. יכול להיות שהדיסק נהרס כבר אחרי 10 מחיקות?לכמה זמן דיסק RW צריך להחזיק בד"כ(כמה מחיקות)?

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  5. מישהו יודע אם יש הבדל לטובה/לרעה בין שתי הגרסאות של הכוננים? האם כדאית התוספת במחיר עבור גרסת ה studio edition לשימוש windows? (בעיקרון הבנתי שהסטודיו מתאים גם לMAC) יש לי XP עם Esata + firewire ןכמובן USB אשמח לדעת ממי שיודע! תודה!

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  6. Started by ScreameR,

    הכונן שלי עושה רעשים כמו "פפטצ' פפטצ' פפטצ"' ככה קטנים כאלה, וגם לאחרונה מידי פעם הוא לא עולה לי בביוס... וניסיתי ליצור קשר עם החברה של ההארדיסק (IBM בעבר) ואין להם שירות לקוחות בארץ !! :bash:

    • 7 תגובות
    • 819 צפיות
  7. שלום, כרגע יש לי שני כונני 500GB של סיגייט שמחוברים כ RAID 1 ל GRAID שזה הבקר של GIGABYTE, בלוח EP35C-DS3R יש שני חיבורי סאטה בצבע סגול שהם נקראים GRAID שיש אפשרות לחבר לשם RAID 0,1, וכרגע שני ה500GB מחוברים לשם השאלה שלי היא: אם אוכל לקנות עוד שני כונני 640GB ולהשים אותם בRAID 1 שבחיבורים הפנויים הלא סגולים ? ראו תמונה כדי להבין במה מדובר תודה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 819 צפיות
  8. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת אם אני מנתק את הHD מהמחשב המידע עליו לא יכול להימחק נכון(אני רוצה להיות בטוח) ועוד משהו יש אפשרות לדעת אם HD עובד או לא?(מחוץ לWIN) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  9. שלום לכולם אני קונה הארדיסק חדש seagate ST31000340AS אני רוצה לחבר אותו למארז חיצוני אני רוצה שלמארז יהיה אפשרות לחיבור גם כ- Usb וגם כ- estat כי כרגע אין לי במחשב esata אבל אני מתכננן לכנות כרטיס הרחבה בהמשך אז בנתיים אני רוצה לחבר אותו ב - usb יש לכם איזה מארז אמין ממולץ? תודה

    • 5 תגובות
    • 819 צפיות
  10. Started by com555,

    אמרו לי ש-כיום ההפרש בין ה sata 150 ל ide זניח ביותר. כלומר לא כדאי לחכות , ולא שווה ההפרש של 100 ש"ח ל SATA , נכון?

    • 2 תגובות
    • 819 צפיות
  11. יש לי הארדיסק 320 ג'גה של WD עם חומר מאוד חשוב ,תמונות שצילמתי במשך הרבה שנים מכל התקופות ,ואין לי גיבוי אחר חוץ מאשר על הארדיסק עצמו לא מצליח כ80 אחוז ולהעתיק ממנו מידע,אין לי מושג מה לעשות ,נסיתי תוכנות לתיקון סקטורים אבל זה גם אחרי 12 שעות זה לא עבר את האחוז. סרקתי בדיקת שגיאות ובעית סקטורים בוינדוס והוא אמר שזה תיקן אבל עדיין לא מצליח להוציא ממנו את המידע ,מה לעשות? אתם התקווה היחידה שלי ,אני שמח לשמוע הצעות של תוכנות או מקומות שבו אני אוכל לשחזר או לתקן את הארדיסק הזה. מה שבטוח אני גמרתי עם WD.

    • 4 תגובות
    • 819 צפיות
  12. שלום לכולם, אני זקוק לDOK שישרת אותי בעיקר לצפיה בסרטים בLCD שיש לי בסלון. הDOK צריך להיות בנפח של לפחות 16GB. ראיתי את הדוק הבא: ‏SanDisk Cruzer Blade 16GB‎. אבל מיד ירדתי ממנו כי הבנתי שהוא איטי להחריד. אני לא יודע עד כמה המהירות חשובה בצפיה סרט אבל ההיגיון אומר שחשוב מאוד. לכן אני מבקש המלצה לDOK מהיר וטוב עד 200 ש"ח (אם קיים חייה כזו) והאם המהירות חשובה מאוד בצפייה בסרטים? אם אני יקח אחד איטי הסרטים יתקעו? תודה!

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  13. Started by ABG,

    תוכנת שיחזור מידע מכרטיסי זיכרון (פלאש) אני צריך מידע עליה משהוא מכיר? ,יודע?

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  14. כאילו חסר צרות בעולם, מתברר שיש פירצה מכוונת בכונני הרשת של חברת WD. https://www.gadgety.co.il/195450/wd-mycloud-backdoor-revealed/ ראו הוהרתם !

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  15. Started by lo_toda,

    אני מעוניין לבנות מחשב מדיה סנטר (כמה שפחות רועש) נניח לצורך הדיון שהיה לו 3 תפקידים 1) מוזיקה 2) סרטים (אשר נמצאים במחשב אחר שמחובר לרשת) 3)הורדות של פריטים חוקיים. ברצוני להשתמש ב DOK בלבד כאשר את קיבצי ה-SWAP היו בזיכרון הרגיל ולא ב FLASH מה מידת השחיקה שתהיה ? ל DOK ...כל כמה זמן אני יצטרך להחליף ואם יש לבקר על זה כמו בדיקה חודשית של מצב ה FLASH יעזור? אני מעוניין לעבוד בלינוקס אובונטו. תודה לכלום.

    • 5 תגובות
    • 819 צפיות
  16. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים משום מה אני לא מצליח לעדכן קושחה ל-SSD עבדתי לפי המדריך שלהם בקובץ PDF והורדתי את הקושחה העדכנית 000F (כרגע אני עם 0309). ומשום מה המחשב עולה בלי לעדכן, נכנסתי לכלי של אינט טכנולוגית איכסון מהיר ועדיין רשום שם 0309. בבקשה את עזרתכם.

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  17. ערכתי חיפוש על הנושא באתר וקראתי כמה דיונים, הבנתי ש-ncq זה תכונה של סטה2 אבל לא בכל ההרדיסקים יש את זה... הלוח שלי תומך בסטה 2 נכון? k8n ultra 9 אני רוצה לקנות הרדיסק 160 ג'יגה שיהיה מהיר וטוב, יש לי הרדיסק אחד של 80 ג'יגה IDE, הם לא יפריעו אחד לשני נכון? וכשיהיה לי תהרדיסק זה משנה אם אני מתקין עליו תווינדוס או משחקים, זה יפעל יותר מהר מההרדיסק שיש לי כרגע? תענו לי על השאלות ותמליצו לי מניסיון תודה מראש :-*

  18. Started by yoniby,

    שלום, הזמנתי היום צורב (SONY). הוא אמור להגיע בימים הקרובים. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך טכנית אני מכניס אותו ולמה אני מחבר אותו וכו'. תודה

    • 6 תגובות
    • 819 צפיות
  19. שלום אני זקוק להמלצה לכונן קשיח פנימי עבור מחשב HTPC - החשיבות לגדול ככל האפשר, SATA3, שאפשר להריץ ממנו סרטים וסדרות ב FHD. האם כל הירוקים יתאימו? יש חשיבות מסויימת לשקט אבל בכל מקרה יש בו כבר דיסק ישן של 320G עבור מערכת הפעלה. תודה

    • 5 תגובות
    • 819 צפיות
  20. היי יש לי מחשב בבית עם הארדיסק 250GB שמותקן עליו כרגע ווינדוס XP והוא מפוצל ל20GB~ מערכת הפעלה וכל השאר. יש לי הארדיסק לא בשימוש כרגע (היה בעבר ראשי במחשב שהתגלגל לשביקת חיים) של 80GB. האם מבחינת אמינות ומהירות משתלם לי לשים את ההארדיסק של 80GB כראשי, להתקין עליו ווינדוס 7 כך שה250GB ישאר ככונן אחסון בלבד או שעדיף לא להתעסק איתו ופשוט להשאיר את ה250 כמו שהוא (או לפצל מחדש כדי לתת יותר מקום למערכת הפעלה)? (יש לציין שחוסר במקום אין, זה מחשב לשימוש משרדי בלבד) תודה

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  21. שלום לכולם. יש לי שלושה הארד דיסקים מסוג סיגייט 500 ג'יגה כאשר אחד מהם 16MB והשניים הנותרים 32MB ואני מעוניין לעשות מערך של RAID 0. 1 האם זה אפשרי לעשות מערך כזה עם שלושת ההארד דיסקים שלי או שאני צריך בדיוק את אותם הדגמים ולכן אאלץ להשתמש בשניים מהם ? 2 על כמה שיפור בביצועים אנחנו מדברים והאם זה בכלל מורגש ובמה ? 3 אם אני בסופו של דבר כן עושה RAID 0 ואח"כ בונה כמה מחיצות ז"א מאחד את הכוננים ואח"כ שוב מפצל אותם האם זה פוגע בביצועים או שזה לא משנה ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 819 צפיות
  22. Started by shl1357,

    אני ראיתי לוח אם עם 4 CHANNEL של SATA ואני רוצה לחבר 5 הארדיסקים SATA אז מה עושים במקרה כזה וגם בנוגע לבקר...אני רוצה שלעשות מערך הגנה RAID5 אז איזה בקר אני צריך...? SATA RAID? או רק בקר RAID 5 אני לא מבין בזה כל כך.......... תודה

  23. Started by n_aviv1,

    יש לי כרגע מחשב עם 320GB וכמעט הכל תפוס גם ב C וגם ב D ואני עומד לעבור למחשב שבחתימה. המחשב הנוכחי יעבור לאמא שלי ואני אקבל את המחשב שבחתימה. עכשיו אמא שלי צריכה שיהיה לה מקום לעבוד, איך אני יכול להעביר את כל תכולת המחשב הזה למחשב הבא? אני צריך דרך פשוטה ומהירה כי אין לי כ"כ כוח להתעסק בזה...

    • 3 תגובות
    • 819 צפיות
  24. שלום אני כרגע במצב דיי קריטי .חיברתי כרגע כונן של 80 גיגה לבקר חיצוני של הלוח שלי SI והגדרתי אותו בתוך הבקר במשהו שניקרא SPARE מאותו הרגע כל המידע שהיה עליו הוצפן או נמחק.אני אציין שלפני זה הפכתי את הכונן לדינמי מתוך סקרנות ולא ראיתי שום שינוי בביצועים שלו. הכונן עדיין מכיל את המידע שכן הוא לא פורמט והוא לא ריק כי רואים שיש עליו מידע בנפח של מה ששמתי עליו לפני הטעות הזו. מה עושים כדי לשחזר או להחזיר את החומר???.אשמח לעזרתכם בבקשה.

    • 0 תגובות
    • 819 צפיות
  25. Started by Jesper,

    יש לי HD מהדגם סמסונג HD204UI. הוא מאוחסן בתוך קייס חיצוני. הוא משמיע תקתוקים כבר בערך חודשיים, אבל הוא עובד בסדר גמור ובכלל לא נראה שהוא הולך להתפגר. (כבר ראיתי הארד דיסקם שהשמיעו קולות והתפגרו אחר כך, וזה בכלל לא נראה אותו דבר). הוא גם די חדש (בן פחות משנה). כל מי ששאלתי עד עכשיו אמר לי שהארד דיסק שמשמיע תקתוקים=הארד דיסק גוסס, אבל זה פשוט לא נראה ככה, ועובדה שכבר חודשיים הוא משמיע תקתוקים ועובד יופי, וגם תוכנת HS SENTINEL אומרת שהוא תקין לגמרי. צירפתי קובץ קול עם הרעשים שההארד דיסק עושה. תוכלו להגיד לי מה הקולות האלה אומרים, והאם ההארד דיסק בסדר או לא? בנוסף, קניתי לפני חודש לפטופ ASUS K53E שיש לו HD מדגם WD6400BPVT. המחשב משמיע רשרושים רוב הזמן, שאני די בטוח שהם באים …

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות

דיונים חדשים בפורומים