אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אחת מסדרות כונני ה-USB הזריזות ביותר בשוק כולו זוכה לשלושה דגמים חדשים, בנפחים נדיבים של עד 512 גיגה-בייט הנוכחות שלהם בשוק האחסון בארץ היא זערורית עד בלתי קיימת, אנחנו יודעים, אבל כונני ה-USB של VisionTek האמריקאית הם עדיין מהמסקרנים ביותר שאפשר לפגוש בשוק הזה, ועכשיו יש גם שלושה דגמים מעודכנים ומהירים. החברה הכריזה על השקה של כוננים חדשים תחת המותג Pocket SSD, אשר בדיוק כמו שהוא נשמע – מבטיח לספק יכולות וביצועים דומים לאלו של כונן SSD שלם, בתוך מוצר בגודל של חפיסת מסטיקים. הדגמים החדשים, שמוצעים בנפחים של 256GB, 128GB וגם 512GB, מוצהרים כבעלי מהירויות קריאה וכתיבה רציפות של עד 450 מגה-בייט לשנייה ועד 155 מגה-בייט לשנייה בהתאמה, וגם כבעלי ביצועי קריא…
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
הייתי באמצע העתקת נתונים לכרטיס פלאש ופתאום אין לי גישה אליו, אחת התוכנות של שיחזור מידע יכולה לעזור? או שאבוד לי...?
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם חברת Transcend נחשבת לחברה שכדי לקנות את המוצרים שלה? ואיזה כוננים חיצוים ממולצים ישנם בנפח 2 טרה לשמירת קבצים התקנה וקבצים ווידאו.
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
הדיסק הקשיח החל להראות סימני קריסה אז קניתי דיסק חדש והתקנתי בו את החלונות וכל התוכנות. עכשיו אני מנסה לפרמט (או למחוק) את הדיסק הישן ולא מצליח. כנראה שיש הגנה בגלל שהותקנה בו תוכנת חלונות. איך אפשר למחוק אותו בכל זאת?
-
- 6 תגובות
- 826 צפיות
-
-
אהלן, יש לי הארדיסק של WD משנת 2002 בנפח 120 ג'יגה (כן, זה הרבה יחסית לשנתון) ששבק חיים לפני כחודש, ורציתי לקבל קצת מידע לגבי עלויות שחזור בהתאם לנפח, ההארדיסק שמקבלים לאחר השחזור ובאופן כללי איפה כדאי לבצע את השחזור. תודה מראש לעונים ! עריכה:קראתי את הסטיקים במטרה למצוא קצת מידע על זה ולא מצאתי.
-
- 2 תגובות
- 826 צפיות
-
-
בעיה HD 40 GB IBM מזוהה ב-WINXP כ-UDMA-3 במקום UDMA-4 שבו הלוח שלי תומך אותה בעיה בהאדיסק שמוגדר MASTER על ה-SECONDARY WD 20GB גם מזוהה כ-UDMA-3 כשמעלים את המחשב בחלון של הפירוט שניהם מזוהים כ-ATA66
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
יש לי מכשיר שיכול לקלוט דיסק קשיח חיצוני מחיבור USB ומקליט עליו קטעי וידאו ורציתי לדעת אם יש איזו אפשרות לחבר אליב את המחשב הנייד שלי (דרך כבל usb-usb) ושהמכשיר יקלוט את המחשב הנייד כדיסק קשיח חיצוני? אני מודע לזה שאם אני פשוט יחבר עם כבל usb-usb זה לא יעבוד אז אני בעצם מבקש תוכנה שתעשה את הדבר הזה תודה
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני בנפח של 2TB. הדיסק הוא בעיקר למטרת גיבוי אך אקח אותו איתי מדי פעם לצבא בשביל לצפות בסרטים וכו'... חשבתי על הכונן הבא: http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=30636 Seagate 2TB STAC2000300 FreeAgent GoFlex שעולה 770 שקל מסדרת goflex שיאפשר לי בעתיד לשדרג את היציאה שלו (usb3,firewire3,esata..) במחיר נמוך מאוד, מה שנראה לי מצויין... אשמח לשמוע חוות דעת על הכונן...
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
WD1601ABYS (Caviar RAID edition 160GB) או ברקודה 7200.12 1TB?
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
טוב, אחרי שהתחדשתי בכונן קשיח נייד (WD Passport), התעורר בי לפתע חשש מהעובדה שאני בדרך כלל לוקח איתי בתיק אוזניות (PX100). מישהו יודע אם הן (בגלל המגנטים שבהן) עלולות לפגוע בכונן (בהנחה שהוא יונח בתיק צמוד אליהן) ? :s05: תודה מראש על התשובה.
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
השאלה למעלה. בעיקרון אני רוצה צורב DVD שצורב CD בצורה טובה. אני יודע שפלקסטור כאלה אבל האם גם PIONEER? או TEAC?
-
- 0 תגובות
- 826 צפיות
-
-
היי! האם קיים מכשיר שמסוגל "להתחבר" לכונן CD\DVD\ETC ולהחליף דיסקים באופן אוטומאטי?
-
- 6 תגובות
- 826 צפיות
-
-
השאלה הזאת מופיעה ב-FAQ של הפורום: ============================================================================== למה יש לי אייקון ליד השעון של safely remove hardware עם הכונן קשיח SATA שלי? / RK לדיסקים קשיחים בעלי ממשק SATA לסוגיו (1 או 2) יש תכונה, תכונה זאת היא הHOT SWAP, מה זה אומר? זה אומר שאם יש לך דיסק קשיח SATA, שהוא לא מי שמריץ את מערכת ההפעלה, אתה יכול לכבות את הדיסק בשביל לנתק אותו בזמן שהמחשב עובד, להוציא אותו מהמחשב, ולשים הרדיסק אחר, כלומר, ההרדיסק יכול להתנהג ממש כמו Disk On Key. דיסקים שמריצים את מערכת ההפעלה גם יופיעו בsafely remove hardware אבל לא יהיו ניתנים לכיבוי מסיבות ברורות. מהסיבה שהדיסק הקשיח תומך ב"ניתוק מהיר" שכזה, מופיע האייקון של ההתקנים הני…
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
איזה צורב לקנות? אי רוצה שהוא יהיה אמין, מהירות 48 או 52 ומחיר נורמלי. הבחירות : MSI , ASUS , LITE ON תודה
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
הרצתי את התוכנה HD Tune על שני הדיסקים הקשיחים שלי במחשב והנה התוצאות: דיסק קשיח ראשון http://img70.imageshack.us/img70/5950/80gb.jpg דיסק קשיח שני http://img29.imageshack.us/img29/1921/20gb.jpg אין לי מושג מה התוצאות אומרות, אשמח להסבר מה זה כל דבר שם. ואיזה דיסק קשיח מביניהם יותר מהיר ולפי איך ידעתם? תודה
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
היי לגבי הדיון הזה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=282954.0 הדיון גלש לתחום של הפורום הזה , אז אני מעביר לפה. לגבי הכבל , הוא בעצם כבל esata העניין הוא האם יש לי לאן לחבר אותו לגבי firewire יש לי לפי התמונה: http://img469.imageshack.us/my.php?image=276zd2.jpg יש firewire IEEE 1394B
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
-
-
-
אחותי שידרגה תכונן הקשיח של מחשב שלה, ויש לי כונן של 20GB 2.5INCH. איך אני הופך אותו לDOK?
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול אתכם מה היא האפשרות שהכי תתאים לי. המטרה שלי, מהירות. למיטב ידיעתי כיום הדיסק הקשיח מהווה את צוואר הבקבוק של המחשב, ואני רוצה לעלות רמה מעל הממוצע כיום שהוא 7200RPM 8MB BUFFER עכשיו ישנם כמה אופציות : 1. Rדיסק NCQ, הבנתי שהוא 20-30 אחוז יותר מהיר מRדיסק רגיל. 2. Rדיסק בחיבור SATA2. 3. Rדיסק בעל סיבוב גבוהה כגון 10K\15K RPM. ברצוני לדעת מה יתן לי את התוצאה הכי טובה והכי יעלה ביחד למחיר תודה רבה מראש.
-
- 7 תגובות
- 826 צפיות
-
-
זה הכונן 1TB הכי זול שמצאתי בינתיים. ניתן להשיג אותו בכ-300 דולר. חשוב לי שהכונן יהיה שקט, ולפי Storage Review הוא הכונן הכי שקט ב IDLE. איך הוא מבחינת אמינות וביצועים לדעתכם בהשוואה לשאר הכוננים?
-
- 1 תגובה
- 826 צפיות
-
-
-
(הקדמה) יום בהיר חם, לח ומגעיל אחד אני מחליט להפעיל קאונטר סטרייק על מחשבי המזדקן אני מפעיל את המשחק, מחכה כמה שניות.. ועוד כמה שניות (ועוד כמה) ואז להפתעתי אני רואה מסך כחול בלי הרבה מידע שימושי... המחשב לא מגיב אז אני עושה ריסט (טוב, אז הנה מה שקרה...) המחשב עולה, עושה סריקה אוטומטית של הדיסק, רושם הרבה שטויות והווינדוס עולה אחרי שהווינדוס עלה אני די הופתעתי לגלות שכל מה שיש לי על הpartition בדיסק זו תקיה בגודל כל הקבצים שהיו לי במחיצה שנקראת FOUND.000 והיא מלאה בקבצים של FILE####.CHK וזהו. האם יש דרך לשחזר את המידע? *ה#### בקבצים אלה מספרים מ-0 ועד 5945 **הווינדוס קורא לקבצים בשם "recovered file fragments" the o.s is: windows 2000 sp4
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-
-
שלום וברכה, יש לי לוח asus p5gd2-x ניסיתי לחבר אליו לפני מספר ימים הארדיסק חדש של SUMSUNG עם ה500גיגה והוא פשוט לא עובד הלוח אם לא קורא אותו משום מה. אני לא יודע מה לעשות, כבר שברתי את הראש בנסיונות להבין מה הולך פה ואיך לעזעזל מתקנים את הבעיה. אם מישהו יכול לתת לי עזרה קלה או טיפ אני אשמח
-
- 4 תגובות
- 826 צפיות
-
-
אני מתלבט נואשות בין ה - DiamondMax 10 250GB Maxtor SATA II ל - MaXLine III 250GB Maxtor שהוא SATA I מה תכלס החסרונות של I על פני II ומה זה ימנע ממני בפועל ?
-
- 7 תגובות
- 826 צפיות
-
-
קניתי מחשב קיצור ישלי אפשרות לבחור בין שני הארדיסקים: * 120 ג'יגה מהירות 7200 חיבור IDE רגיל או * 80 ג'יגה מהירות 7200 חיבור s-ata עם 8mb buffer מה עדיף לקחת?
-
- 3 תגובות
- 826 צפיות
-


