עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by TAMIRRR013,

    תיראו כתבתי בגוגל את הדגם הזה wd 500gb aaks ואמרו שיש לו באגים שאחרי כמה חודשים או שנה הוא מתחיל להידפק זה נכון? שמעתי שזה רק בגירסת ה aaks זה באמת נכון? והמון אנשים אומרים שיש את הבאג הזה ועזרה דחוף למה כבר הזמנתי את המחשב החדש שלי עם ההארד דיסק הזה ואני שוקל אולי להחליף עזרה מהירה בבקשה

    • 5 תגובות
    • 827 צפיות
  2. ככה יש לי בעיה , היום בבוקר היה לי קצר והמחשב נכבה . במחשב יש שלושה כוננים קשיחים . 1. 20גיגה מקסטור 2. 30גיגה מקסטור 3. 120 גיגה מקסטור . לאחר הדלקת המחשב לא מוצג הכונן של ה 120 גיגה ב"מחשב שלי " אבל במנהל ההתקנים ובביוס הוא מזוהה ואני מרגיש שהוא עובד . הקטע שאני לא יודע מה לעשות עכשיו כי אני ממש מפחד שהוא נשרף ,הכונן של ה 120 היה מחובר במגירה של הארד ביחד עם צורב ושני הכוננים האחרים היו מחוברים בנפרד . האם יש אפשרות למחוק אותו ממנהל ההתקנים ולהוסיף אותו מחדש כחומרה חדשה או משהו כזה ?

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  3. Started by scylla,

    ככל הנראה הלך לי ההארדיסק (20GB, מיותר לציין כמה שהוא ישן) והופתעתי לראות את המחירים המגוחכים של ההארדיסקים כיום. אין לי צורך ב500GB ואני מאמין שגם חצי מזה אני לא אנצל. מצד שני, ההבדלים כל כך קטנים ואני מאמין שזהו הארדיסק לטווח ארוך מאוד. נכון לעכשיו המחשב שלי: 2.8C 2x256mb pc3200 9800p abit ai7 אני מתכנן בשנה הקרוב לקנות מחשב. אני עדיין לא יודע אם אני אלך על מחשב משרדי (או צרכי סרטים-מוזיקה) או על מחשב MID-END או מעט יותר מזה. (העניין הוא מאז הגיוס לא יצא לי לגעת במשחקי מחשב, ואני לא יודע באמת איך השחרור ישפיע על כך בעוד 3 חודשים) בכל מקרה ההארדיסק ישמש את המחשב הבא שלי כמובן, כך שרצוי שיתאים מבחינת טכנולוגית (תמיכה באפשרויות מתקדמות יחסית) בכל מקרה לא מתכנן על מפלצת ביצ…

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  4. שלום, נראה לי שענין יותר מתאים לפה מאשר לפורום רשתות ואינטרנט-אם אני טועה נא להעביר.תודה. בשבוע האחרון אני מחפש חומר לגבי שרותי איכסון-חינם הנמצאים ברשת, עד עכשיו מצאתי בעיקר ספאם+המון אפשריות שאני לא בטוח לגביהם אני מעונין לארגן 150-250 ג'יגה בגישה ישירה מן המחשב-כונן נוסף לכל דבר וענין מי שמשתמש בחשבון כזה או דומה לאו דווקא בנפחים הנ"ל כל נפח טוב העיקר שזה עובד כמו שצריך-בדוק, אשמח לשמוע הצורך עלה כי אני מעונין מקום שבו אני אוכל לזרוק קבצים שלא חייבים להיות זמינים-כל מיני קבצים שאני שאני לא רוצה לזרוק פשוט במידה וזה באמת זמין קל ונוח לשימוש(את הניסויים אני העשה אצלי מן הסתם) אפרסם מדריך מרוכז *בבקשה בלי תגובות ספאם תודה

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  5. Started by lirantal,

    החברה קנתה לי צורב DVD מהסוג הנ"ל - חיברתי אותו כ SLAVE ל IDE הראשון, איפה שהכונן הקשיח (היחיד) שלי יושב. 1. הוא מזוהה ב BIOS 2. מותקן כראוי ב DEVICE MANAGER אני לא רואה את הכונן בחלון של "המחשב שלי" (למרות שבעיה דומה יש לי עם המצלמה שלי) אז אני פשוט רושם I: ורואה את החלון הריק מן-הסתם של הצורב. ברגע שאני מכניס דיסק לצורב DVD אני רואה את האיקון של העכבר מחליף כזה סמל לצורה של דיסק כאילו הוא טוען משהו ואז נתקע כל המחשב תקוע ואין מה לעשות. למישהו יש רעיון? תודה, לירן.

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  6. Started by adirnasri,

    שלום אני צריך הצעות לדיסק קשיח עד 250 שקל ככה אני רוצה 80GB תודה מראש אדיר

    • 7 תגובות
    • 827 צפיות
  7. Started by Id0,

    אהלן, לא מזמן התחילה לי בעיה מוזרה בצריבת data DVD עם צורב DVD של LG 4163 כשאני צורב IMAG הוא מצליח יפה מאוד, גם לפעמים כשאני צורב DATA הוא מצליח ולפעמים לא. אני לא יכול לשים את האצבע על גורם שמשפיע על הבעיה.. אני צורב עם מדיות LG X8 ומשתמש בנרו 6 יש רעיונות? אגב צרפתי LOG Ido Id0 1A21-7543-6787-2748-8730-0229 Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\PROGRA~1\Ahead\nero\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 26/10/2004 18:35:34 Nero Version: 6.6.0.16 Internal Version: 6, 6, 0, 16b (Nero Express) Recorder: <HL-DT-ST DVDRAM GSA-4163B>Version: A103 - HA 1 TA 0 - 6.6.0.16 Adapter driver: <atapi> HA 1 Drive bu…

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  8. Started by yan,

    תמליצו לי כמה צורבי DVD שנחשבים לטובים בשוק

    • 6 תגובות
    • 827 צפיות
  9. הייתי קצת בלחץ אז הלכתי לחנות טובה שאני קונה ממנה וקניתי את ה NEC AD-7170A די חפוז. קראתי את המומלצים של פברואר וקצת התחרטתי. דבר ראשון אין את הLIGHTSCRIBE למרות שאני לא צריך אותו ממש, אבל עכשיו גם אני מגלה שהוא לא יכול לצרוב DUAL LAYER, זה נכון? אם כן איזה צורב מומלץ אני עדיין יכול להחליף אותו. תודה עריכה: טעות שלי אני מגלה עכשיו שהוא באמת DUAL LAYER. דרך אגב השימוש העיקרי שלו הוא צריבת משחקי PS2.

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  10. נא לא להתייחס

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  11. Started by AboveBeyond,

    אהלן , רציתי לדעת לאיזה מהירות העתקה בין הכונן למחשב הכונן יכול להגיע .. האם 28 מגה לשניה זה נורמלי?

    • 1 תגובה
    • 827 צפיות
  12. מה ההבדל בין SATA ל-A-SATA? יש מדריך בעברית שמסביר איך לחבר כוננים דרך כבל SATA? נ.ב כונן קשייח זה hard disk?

    • 5 תגובות
    • 827 צפיות
  13. שלום. במסגרת התקציב, אני רוצה לרכוש כונן SSD בנפח של 60 גיגה (זה מה שמתאפשר בשלב זה), וזאת כדי להינות מיתרונותיו - במיוחד עבור תוכנות עיצוב, כמו ה , matlab , google sketchup, AutoCAD. הרעיון הזה עלה לי בראש כאשר הבנתי שכנראה התוכנות הללו לא "יכנסו" ביחד עם ההתקנה של ווינדוס. אבל אז אמרתי לעצמי - אז לא נורא, את ווינדוס אתקין על הכונן הקשיח הקיים שלי, ורק את התוכנות אתקין על ה SSD. האם אני מפספס פה משהו? האם זה רעיון חכם בכלל? תודה

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  14. שלום כולם, היום קניתי מחשב חדש מ-RSM בלי צורב (יש לי צורב). כשבאתי להתקין את הצורב, ראיתי שהכבל SATA שהם השאירו לי לא מחובר, הוא בעל 4 חיבורים עגולים ולא פס אחיד כמו שאני רגיל לראות ב-SATA. מן הסתם אני לא יכול להשתמש בזה כדי לחבר את זה לצורב. מה שכן חשבתי לעשות זה לקחת את הכבל SATA שמחובר לדיסק קשיח, ולהשתמש באחד משני היציאות ספייר שלו (יש 3 סה"כ על הכבל) כדי לחבר בהם את הצורב. האם זה יעבוד? תודה!

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  15. Started by INFERNO,

    קיבלתי צורב DVD של HP דגם DVD Writer 200i עכשיו לצערי לוינדוס פשוט אין דרייברים מתאימים בשביל הצורב הזה ואני מדבר על דרייברים (קבצי INF ) כדי שאני אוכל להתקין ניסיתי לעדכן FW ולא הצלחתי משום סיבה .. מצורפת תמונה .. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 8 תגובות
    • 827 צפיות
  16. יש לי HDD עם חיבור SATA ואני מעונין להוציא ממנו כבל USB בנוסף, כדי שאוכל להעביר בקלות קבצים למחשב אחר מדי פעם. אז בעצם אני צריך מתאם של SATA ל SATA + USB או ל2 SATA יש דבר כזה?

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  17. Started by מברר,

    אני מנסה לצרוב דיסק של 90 דקות / 800 מ"ב ו nero המידע שאני מנסה לצרוב הוא של 790 מ"ב והנרו אומר שאין מספיק מקום על הדיסק , איך זה יכול להיות? יש לי nero 6 ultra edition

  18. Started by weinman,

    לאחרונה התקנתי דיסק קשיח בגודל 200 גיגה כדיסק ראשי עם מחיצת אתחול. דיסק זה שימש כרגיל כדיסק רגיל לאכסון ועבד טוב. לאחר ההתקנה הראשונה המערכת קרסה וכך קרה לאחר 3 התקנות נוספות. האפיון העיקרי של הקריסה היה אובדן מחיצת התקנה ושיבוש קבצים קריטיים. בעיית וירוסים ושאר המזיקים נבדקה ונמצאה תקינה. המחשב עובד היטב עם ההתקנה הקודמת על דיסק קשיח 80 MB של WD לאחר התייעצות עם בעל נסיון עלתה ההשערה שיתכן מדובר בבעיית חומרה הנובעת מזיהוי לא תקין של הדיסק ברמת הביוס. והשאלה היא האם משהו נתקל בבעייה דומה או מודע לפיתרון כלשהו? להלן המפרט של המחשב: (ע"י BIOS Agent Version 3.23) BIOS Date: 11/05/02 BIOS Type: American Megatrends BIOS ID: 62-2002-001199-00101111-040201-KT333-GA7VRXP1 O…

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  19. :s05: ??? :s05:

    • 2 תגובות
    • 827 צפיות
  20. שלום, האמת הבעיה התחילה לפני כמה ימים אך לא היה לי שימוש בכוננים אז לא היה לי כך לרשום הודעה... אממ הבעיה שלי היא שהכוננים לא עובדים,יכול להיות שהחיבור למחשב נשרף איכשהו כי הכוננים בכלל לא עובדים ואפילו לא עובר בהם חשמל..... תודה רבה רבה!!! פליז פליז מתחנן שתעזרו !!!! היייתי צריך לבקש מרב שיתפלל גם בשביל שיענו לי פה!!! :bash:

    • 8 תגובות
    • 827 צפיות
  21. היי חבר'ה, מתלבט בין שני כוננים עבור ה NAS המשרדי שלי 1. Western Digital WD40EFRX 4000GB 2. Seagate ST4000VN000 4000GB כאמור הנפח האידיאלי עבורי הוא 4000GB ואני דיי מוגבל בין שני הדגמים האלה מבחינת המלצות יצרן וטווח מחירים תודה

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  22. יש לי צורב של ימאהה ישן ויש לי תבקר שלו ה SCSI אפשר לעשות משו מועיל עם הבקר הזה?! ולמה השימוש שלו?! במה הוא עוזר יכול לעוזר וכו' ולמה היה צריך אותו פעם אני צורב שקניתי תצורב הזה עלה לי 2000 שקל חח

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  23. Started by XGamerX,

    היי אנשים, הלוח שלי תומך ב ata 133 אבל לא ב Sata, אני קונה עכשיו הרדיסק חדש של 120 גיגה, ולפני שאני קונה רציתי להיות בטוח, לדעתי עדיף לי לקנות את ה 8MB buffer עם ה ata 100 ולא את ה ata 133 כי אין הבדל כזה גדול (אם בכלל) בן ata 100 ל 133. ועכשיו לשאלות... קודם כל, אני צודק בדעה שלי? עדיף לקנות את ה 8Mb? רק לידע כללי, ה 8MB בא עם 3 שנים אחריות וה 133 בא עם שנה ואיזה חברה לדעתכם עדיף, אני חשבתי על WD יש לכם סיבות שלא? או חברה אחרת? ודבר אחרון, אם אני יפרמט אותו בתור מחיצה אחת של NTFS תחת WINDOWS 2003 הוא יעבור בסדר נכון? לא כדאי לפרט אותו לכמה מחיצות? ודבר אחרון, היום יש לי הרדיסק של 60 גיגה, ata 100 אם אני לא טועה, והוא מחולק ל 2, כשכונן C מריץ את windows 2003 אם אני יתקין …

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  24. יש לי בנייד 40 ג'יגה.. עכשיו נמאס לי שאין לי מקום ואני צריך למחוק על הזמן דברים בשביל דברים אחרים.. אני מעוניין לקנות הארד דיסק.. ואני מתלבט אין חיצוני או הארד דיסק רגיל לנייד 2.5 אינץ' .. מה אתם ממליצים.. ויש לי שאלה בקשר לחיצוני, הוא מתץחבר דרך USB? הוא מהיר כמו הארדיסק פנימי רגיל? אפשר המלצה על אחד המוצרים מאתר כלשהו? תודה מראש לעוזרים( לא ידעתי איפה לרשום אז מצטער אם לא רשמתי במקום הנכון מקווה שלא תנעלו ישר כמו רובוטים :-\)

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  25. WD800JB 8MB ב PCMARK 2002 FREE קיבלתי 450 בערך.. וכולם מקבלים הזכרון שלי קיבל איזה 5000 והמעבד גם בערך.. זה טוב? במיוחד ההארד דיסק.. זה מה שמריד אותי יש לציין שהוא בלי ג'מפר על FAt32+xp pro sp1

    • 5 תגובות
    • 826 צפיות

דיונים חדשים בפורומים