עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום לכולם: הנה פרטי המחשב: I7 920 GIGABYTE EX58 UD5 (זה בערך הדגם) ATI REDAON 5850 6GB RAM ההארדיסקים הבעייתים: SUMSUNG F3 SPINPOINT HD203WI 2TB SUMSUNG F3 SPINPOINT HD103SJ 1TB X2 הבעיה התחילה כאשר חיברתי את SUMSUNG F3 SPINPOINT HD203WI 2TB הביוס גילה אותו והווינדוס לא גילה אותו, ולהיפך... נתתי לטכנאי והוא חיבר אותו עם שני האחרים ועכשיו כולם מוגדרים כדיסקים חיצוניים (הם מופיעים בווי הירוק הזה למטה בסרגל כלים של הדסקטופ - הוצאת חומרה באופן בטוח) הטכנאי אמר שכנראה הם מזוהים ככה בגלל שהם יכולים לעבוד ככה ואפשר לנתק אותם מתי שרוצים דרך הווי הירוק. האם זה אמור להיות ככה? הוא חיבר אותם על ACHI ו-G3. מה עושים? אשמח לקבל מענה, בתודה, מוטיקס

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  2. Started by danahevi,

    היי, לפני חודשיים קניתי מחשב עם ליבה כפולה Q8200 בעל זיכרון של 4 ג'יגה. כיום לאחר שימוש לא מסיבי במיוחד בכונן C כבר אין לי מקום להורדת תכנים כמעט . כשאני בודקת את המאפיינים של דיסק C רשום שיש בשימוש 28.7 GB ומקום פנוי 1.1 GB. איך יכול להיות שלאחר תקופה כ"כ קצרה כבר אין מקום להוריד דברים נוספים למחשב ? אני חייבת לציין שנראה לי שמי שהתקין לי את המחשב כנראה לא היה מומחה גדול כי המחשב הקודם שהיה לי היה הרבה יותר ישן והיה בו מקום להורדת הרבה יותר דברים. יש למישהו מושג איך אני בודקת את כל הנושא הזה ? תודה !

    • 7 תגובות
    • 830 צפיות
  3. האם אני יכול להתקין HDD SATA, לא סטה 2 על לוח אם תומך סטה 2? כמו כן הכונן מכיל Windows XP. לפני ההתקנה על המחשב החדש אני יסיר את כל הדרייוורים הישנים ויעשה ניקוי בSAFE MODE עם Driver Sweeper האם זה תקין? ויעבוד כראוי? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  4. Started by shahar07,

    מה אפשר לעשות עם כונן שעובד אבל כנראה העיף את המחיצה האם ישנה תוכנה שאפשר להציא איתה את החומר מן הכונן ?

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  5. יש לי NEC AD-7200S ומדי פעם הוא קורא כאילו הוא חושב שהכנסתי דיסק וזה קורה כל כמה זמן ותוקע את המחשב לכמה שניות כל פעם, מסרבים להחליף לי כי טוענים שהוא תקין, עכשיו אני צריך להרוס אותו לגמרי איכשהו בשביל שיחליפו, מישהו יודע איך להרוס עם צריבת ביוס לא טובה או משהו בסגנון?

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  6. שלום יש לי בעיה כאשר אני מנסה להעתיק או לגזור קובץ mkv מכונן קשיח אחד לשני או מהמחשב לדיסק און קי הוא רושם שכונן היעד מלא למרות שיש הרבה מקום. מישהו יודע מה הסיבה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 829 צפיות
  7. חיבור Sata בדקתי בשני מחשבים Windows XP Window 8 המרה באמצעות EAC אמור להיות תומך ב x48 בפועל מתקשה מאוד לקרא ומגיע למהירות של x2.7 ההמרה גם נעשית בצורה ממש ממש לא מדויקת יש הרבה תקלות בד"ח בסוף בדקתי אותם דיסקים בצורב אחר הוא קרא מהיר ללא שום תקלות תודה

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  8. Started by iakovl,

    Maxtor 80GB 7200rpm 8MB Buffer Serial ATA HDD סה"כ 749 ש"ח והוא SATA של חברה מכובדת. מה דעתכם עליו? למישהו יש כתבה/ידיעה/מידע עליו?

    • 5 תגובות
    • 829 צפיות
  9. תראו יש לי 80 גיגה של MAXTOR חילקתי את הכונן עכשיו על כונן C מותקן ה WINDOWS ובכונן השני סתם כל מיני קבצים סרטים ועוד עכשיו שאני מנסה לעתיק קובץ מי כונן לכונן מי C ל D אז המחשב מתחיל לא לזוז וברוב הפעמים מתחיל את המחשב מחדש למה זה קורה ? אולי לא חיקתי טוב ? חילקתי מי ה FDISK ובכלל אחרי שבדקתי אפילו אם אני מעתיק קובץ מי כונן C לכונן C הוא עושה אותו דבר !! תודה רבה לעוזרים ומצטער שאני רושם בזמן האחרון הרבה הודעות פשוט יש לי הרבה בעיות במחשב שאטת הרוב אתם פתרתם אז תודה רבה לכם !!!

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  10. קניתי הארד דיסק של ווסטרן דיגיטל 40 גיגה, התקנתי את הווינדוס לבד ומשום מה המחשב מראה לי שיש ר 15 גיגה. מה צריך לעשות? תודה רינגוסטאר

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  11. Started by solet,

    האם יש הבדל משמעותי בייצועים של הדיסק קשיח?

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  12. Started by אורתוגונלי,

    מישהו מכיראת הדיסקים לצריבה (CDR רגילים) שהם קטנים פיזית, כלומר בצורת עיגול, רק הרבה יותר קטנים, ומתאימים בדיוק לחלק העיגול הפנימי של כונן ה CD במחשב, ויכול לתת לי מעט פרטים עליהם ? איזה נפח הם מחזיקים, כמה הם עולים, האם פרט לנפח יש דברים שונים נוספים בינהם לבין ה CDR הרגילים, כמה עולה, איפה קונים וכו'. תודה

    • 6 תגובות
    • 829 צפיות
  13. Started by Talt16,

    רציתי לדעת מה ההבדל בין חיבור IDE וחיבור SCSI (האיכות שלהם....)

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  14. Started by ghreg,

    אני עים לוח asus p8z68 WD black ראשי WD blue לאחסון הכחול נראה לי נכנס למצב שינה או חיסכון כל פרק זמן מסויים שהוא לא בשימוש כי כשאני מקליק על תיקייה שם לוקח איזה 3-4 שניות להכנס אליה ושומעים רעש מהאר דיסק או שהסיבוב עולה אבל לא נראה לי או רעש אחר כזה התוכנית חשמל אצלי על ביצועים גבוהים אך אפשר לשלוט על זה ? תודה מראש :]

  15. שלום רב! אני רוצה לקנות זיכרון נייד (DOK) בסביבות 200 ש"ח יש SanDisk Cruzer® Micro 8GB שעולה בסביבות 130 ש"ח אחריות לכל החיים באייבורי. ויש SanDisk Ultra® Cruzer® Titanium 8GB שעולה בסביבות 190 ש"ח ויש Extreme® Cruzer® Contour 8GB USB Flash Drive שעולה בסביבות 200 ש"ח ויש זכרון נייד מבית Ceon דגם Unit Drive 16GB שעולה 220 ש"ח אחריות לכל החיים באייבורי. מה ההבדלים בין הדגמים ומה מועיל ה U3 של סאן דיסק, הרי אפשר להכין לבד תפריט הפעלה? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות
  16. הייתי צמיד צורב על ריטקים X8 והיה להם קוד G05 עד לפני כמה ימים שהבאתי כמה חבילות חדשות ופתאום אני מגלה שהייצרן שלהם זה FUJIFILM והקוד הוא FUJIFILM03. הדיסקים בכל זאת מזוהים כ כפול 8 אבל השאלה היא למה ריטק לא מיוצר ע"י ריטק והאם FUJIFILM03 זאת מדיה טובה?

    • 7 תגובות
    • 829 צפיות
  17. Started by the_lighting,

    WD2500AAKS WD2500KS מה ההבדלים בין שני הכוננים קשיחים האלו? שניהם אותו מחיר ואותם נתונים יבשים?!

    • 3 תגובות
    • 829 צפיות
  18. למי שזוכר את הת'רד הקודם שלי, קצת רקע על עניין: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=251615.msg2219768#msg2219768 בכל מקרה, קניתי הארד דיסק בנפח 250GB של WD. אני קצת לא בטוח איך אני צריך לחבר אותו ללוחם אם. כרגע יש ארבעה מכשירים שמחוברים ללוחם אם עם כבל IDE: הארד דיסק, כונן פלופי, צורב CD וצורב DVD. הפלופי מחובר עם כבל שבו חיבור אחד, הצורב DVD וההארד דיסק מחוברים עם כבל אחד שלו שני חיבורים, והצורב CD מחובר עם כבל שלו שני חיבורים, משמע עם חיבור אחד פנוי. אני רוצה להפטר מהצורב CD (הוא כבר לא מתפקד כמו שצריך) ולחבר את ההארד דיסק החדש במקום. האם אני צריך לג'מפר אותו כמאסטר, בגלל שהוא יהיה היחיד על הכבל, או לג'מפר אותו כסלייב כי הוא לא הכונן הראשי שעליו מותקנת מערכת ה…

    • 9 תגובות
    • 829 צפיות
  19. Started by ha,

    אני זקוק לו לגיבוי בעיקר. ממה שראיתי בזאפ ישנם שני כוננים: 1. Seagate 3TB Barracuda Sata III ST3000DM001 2. Western Digital Caviar Green 3000GB WD30EZRX המחיר שלהם דומה אז מה עדיף?

  20. Started by Ghettomusick,

    יש לי שאלה קצת טיפשית - מתי שאני בא לחבר כונן למחשב, אני צריך לפתוח את המארז, להוציא את הברגים, ולהוציא את הכונן מבפנים? או שאני דוחף אותו אותו החוצה ומוציא אותו מבחוץ? אותו דבר לגבי ההרכבה - אני מכניס את הכונן דרך החור מבחוץ או שאני מכניס אותו מבפנים המארז? תודה

    • 4 תגובות
    • 829 צפיות
  21. Started by saarshai,

    רכשתי את ה- CR-9000 photofast ידוע שהוא עובד הכי טוב והכי מהר עם כרטיסי SDHC עם צ'יפ SLC. אני מחפש אילו כרטיסים משתמשים בצ'יפ הזה או ב-MLC, ורק מעטים מפרטים באופן מפורש. האם הכיתוב 6 class הוא אינדיקטור לזה שהכרטיס הוא SLC, או שיש 6 class שהם MLC?

    • 0 תגובות
    • 829 צפיות
  22. Started by lioreh,

    מה אתם ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  23. החברה האמריקאית מביאה את השם BarraCuda גם אל עולם כונני האחסון שאינם זקוקים לחלקים מכאניים נעים לכתבה

  24. Started by eliil1,

    אני יכול לעשות בויסטה BACK UP COMPUTER , לצרוב את זה, להחליף הרד דיסק ואז לשים את זה שם ולעשות RESTORE COMPUTER? או שאין דרך אחרת להעביר את המידע מהרד דיסק להארד דיסק?

    • 7 תגובות
    • 829 צפיות
  25. Started by m_g,

    שלום חברים יש לי לוח אם ASUS P5N32-SLI DELUXE ו2 דיסקים קשיחים מסוג SATA 2 הראשון הוא WD CAVIAR 250 GB והשני סייגייט 160 ג'יגה עשיתי ARRAY או איך שלא קוראים לזה.. ואחרי זה צריך ללחוץ F4 כדאי לבחור איזה סוג RAID אני רוצה לעשות, אבל שאני לוחץ על F4 הוא רושם לי NO DEVICE DETECTED והבעיה השניה היא שאני עושה ARRAY אז הוא מראה לי ש2 הכוננים ביחד מגיעים רק ל298 ג'יגה, במקום ל410 (250+160=410) תודה חברים.

    • 2 תגובות
    • 829 צפיות

דיונים חדשים בפורומים