עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Shay17,

    יש רק non-RAID ו RAID , יש מצב שאי אפשר לבטל ?

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  2. Started by RAN9500,

    אני צריך המלצה של דיסקים של DVD-R 4.7 GB! מה הכי איכותי שיש? אני צורב את זה לWii!

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  3. Started by -Tal-,

    הרצתי חיפוש בפורום... וזה גרם לי לקצת בילבול יש כאלה שאומרים שמספר ההחזרות של WD גבוהים יש כאלה שאומרים שמספר ההחזרות של SEGATE גבוהים יש כאלה שאומרים ש WD קר אבל מרעיש יש כאלה שאומרים ש SEGATE מרעיש וחם אני מבולבל ואשמח לעזרה בהתלבטות.. Western Digital 500GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD5000AAKS בעלות של 290 ש"ח או Seagate Barracuda 7200.12 500Gb 3.5 HDD 7200Rpm SATA II 16MB ST3500410AS בעלות של 295 ש"ח תודה

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  4. Started by R9800P2,

    ראיתי שי דיסיקים לצריבה הם מחזיקים איזה שנה ראיתי בענוד 2 הודעה על זה ...לא יודע עם זה נכון אז יש איזה דיסיקים שיוכלים להחזיק לתמיד? כי אני רוצה לצרוב את כול הסרטים שייש לי לדסקים .. ושיהיה לי יותר מקום:< במחשב ודיסיקים של צורב DVD הם גם מתקלקלים אחרי איזה שנה?

  5. אני עובד הרבה עם מוזיקה ואני צורב שירים בכמויות, בנוסף אני מוסיף גם אקולייזר בתוכנת NERO. עד עכשיו השתמשתי בדיסקים תוצרת NEC, אך משום מה אני רואה שלפעמים השירים בדיסקים מקרטעים וזה הורס את כל הדיסק..אני צורב בצורה רגילה ולא mp3, אני עדיין לא בטוח אם זה הדיסקים או הצורב שלא מחזיק מעמד עם האקולייזר כי זה לוקח יותר זמן לצרוב עם האפשרות הזאת. בנוסף אתמול קניתי חבילה של 50 דיסקים תוצרת HP, איך הם? להחזיר אותם או ששווה להשתמש בהם? ואם אפשר תמליצו לי על דיסקים איכותיים בבקשה חג שמח שיהיה לכם

    • 5 תגובות
    • 831 צפיות
  6. למה להמליץ על NEC 4551 שעולה 275 ולא על 4550 NEC שעולה 235 (כ- 17% פחות)? הרי מדיות ל Lableflash, עד כמה שהשכלתי להבין, עדיין לא קיימות בארץ. וכאשר הן יכנסו לארץ הן בטח יהיו ממש יקרות. ועד שמחירן ירד אזי בטח יצאו דגמים חדישים יותר, ואולי אף זולים יותר יניב

    • 5 תגובות
    • 831 צפיות
  7. אהלן, במחשב החדש שלי יש כונן SSD 128GB ככונן מערכת הפעלה, וכונן 2TB לאחסון וכו'. אני מעוניין ליצור גיבוי לכונן ה SSD על הכונן האחר כך שבמידה וקורה משהו ל SSD יהיה אפשר לעשות boot למחשב מהכונן האחר בצורה חלקה והתוכנות ירוצו כרגיל. שאלה ראשונה - האם זה אפשרי? בינתיים כשלב ראשון יצרתי Primary Partition בתחילת כונן האחסון בגודל ~130GB. מכאן אני לא יודע איך להמשיך ואשמח לעזרה הייתי רוצה שהגיבוי יתבצע אוטומטית פעם בשבוע בערך אבל אם זה לא אפשרי אז לא נורא. תודה, נעם

    • 3 תגובות
    • 831 צפיות
  8. ברשותי ההארד דיסק IBM ULTRA 160 10000RPM 36GB עם הבקר ADAPTED 29160 עשיתי לו BANCHMARK וההארד דיסק הגיע לתוצאה עלובה של 20MB/S ! למה הוא כל כך איטי ? מה צריך לעשות ? אולי צריך להגדיר משהו בבקר ? אגב הבקר כותב שמהירות החיבור של ההארד דיסק אליו היא 160MB/S ניסיתי הכל אך לשווא... מישהו יודע מה צריך לעשות ?

    • 6 תגובות
    • 831 צפיות
  9. Started by zolder,

    Western Digital 80GB 7200 rpm ATA100 HDD Western Digital 80GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA100 HDD

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  10. Started by dror_l,

    יש לי הארדיסק של WD בן שנתיים שהתחיל להשמיע, לפני כמה ימים, "טיקים" (טיק טיק טק) ועכשיו הוא גם פוגם סקטורים. א. יש לי בסקטורים הפגומים חומר די חשוב- האם יש תקנה (מערכת ההפעלה כותבת שאין גישה לסקטור כי הוא פגום). ב. יש לכם המלצה להארדיסק חדש (160-250 ג"ב) בדגש על אמינות. תודה

    • 1 תגובה
    • 831 צפיות
  11. Started by ras81,

    שלום ניסיתי לאחות את הכונן שלי והוא הציג לי הודעה שאי אפשר לסיים את הפעולה מכיוון וקיימים סקטורים פגומים. יש מה לעשות בעניין (תוכנה או פעולה שמתעלמת מהם) או שכל מה שנותר לי לעשות זה לקנות HD חדש ולהפרד לשלום מהקיים. אני ממש מעדיף לשמור על הקיים בצורה כלשהי, אז פתרון למצב שאינו כולל החלפה יהיה הרבה יותר עדיף (מן הסתם אה?)

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  12. ועוד שאלה קטנה, פירמוט מזיק להארד דיסק אם נעשה לעתים תכופות? סתם לדעת תודה

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  13. Started by R9800P2,

    יש לכם איזה קישור למוכנה שעושה תמונות לדיסיקים? שמעתי שיש מכונה למדבקות עם אין דבר כזה אז אני הקנה מדפסת אני יודע שבמדפסת יש גם את המכונה של המדבקות של הדיסיקם שאפשר לעשות מדבקה אבל אתם יוכלים להמליץ לי על מדפסת ליזיר במחיר 500 אפשר כצת יותר אבל מדפסת ליזיר אי צובעת בצבעים נכון? ומדפסת של לייזר אי מדפיסה גם בצבעים נכון?

    • 0 תגובות
    • 831 צפיות
  14. Started by Dmoney,

    יש לי HD של Western Digital....ולפי מה שביקשתי זה צריך להיות 40GB 7200RPM 8mb cache אז איך אני בודק אם כל הנתונים האלו נכונים? אני רוצה לבדוק לפי מה שרשום על הכונן עצמו...בלי לחבר אותו למחשב... * נכנסתי לאתר של WD וראיתי שה-Interface של הכונן הוא EIDE...אז אם מישהו יכול להסביר לי בהזדמנות מזה אומר ומזה בייחס ל SATA/ATA אני אודה לו 10x

    • 1 תגובה
    • 831 צפיות
  15. Started by -Blaze-,

    קניתי את ה LG H22N בדיוק עכשיו, ורציתי לדעת איך הוא. והאם אפשר לצרוב אותו לlight-scribe (כי שמעתי שיש צורבים של LG שאפשר לפרוץ אותם)

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  16. Started by GHOST,

    טוב הצורב שלי מת והגיע הזמן לחדש... אז אני צריך המלצה לאיזה צורב לקנות? (קראתי את הסטיקי אבל אני עדיין לא בטוח באיזה צורב ליבחור) תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 831 צפיות
  17. Started by MiD,

    סילברליין הם לרוב Ritek04 במדיות ה-DVD-R שלהן, נכון? כנ"ל לגבי אלו? http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=1355 ואיך בעצם בהשוואה: Silverline vs. Ritek vs. Memorex ?

    • 3 תגובות
    • 831 צפיות
  18. שלום רב לכולם, אני צריך בבקשה המלצה לדיסק קשיח חיצוני, לפחות 1 טרהבייט. תקציב - 1K (גמיש). השאיפה שלי היא לשים בדיסק הקשיח חומר חשוב שאני כן אהיה צריך לדעת שהוא שמור לשנים הקרובות בבטחה.. (ואז עוד 5 שנים נקנה HD חדש, בטח של איזה 5-10TB לפחות, ונעביר את הכל אליו..) בנוסף ראיתי שמדברים פה בפורום על מארזים/קופסאות לדיסקים הקשיחים.. מז"א? מה זה הדבר הזה? האם אחרי שאני קונה את ה-HD צריך לקנות גם מארז? (גם אם זה לא הכרחי, אין לי בעיה לקנות - מעדיף להשקיע עוד בשביל אמינות ושקט נפשי..) תודה רבה. עריכה - אחרי קריאה בפורום, להלן כמה עדכונים: 1. ה-HD נועד לצורך אחסון החומר, לא גיבוי (הוא ישמר רק ב-HD החיצוני, במקום הפנימי במחשב כמו שהיה עד עכשיו) 2. הבנתי שבגדול יש 2 אופציות - HD חי…

    • 5 תגובות
    • 831 צפיות
  19. Started by iakovl,

    חברה (בעלי ה1.5T) אני רוצה לקנות את הכונן אבל עם הפיאסקו הדי גדול שהתחיל דווקא עם הדגם הזה יש לי בעיה בגלל שאני מתכנן להשתמש בהם בRAID כל עצירה שלהם תדפוק לי את כל העסק אני רוצה לשמוע מבעלי הכוננים עצמם איך הם עובדים אצלהם והאם היו להם איתם בעיות

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  20. (אני מדבר גם על DVD-R וגם על CD-R) נו, אז יש סיבה עקרונית למה המדיות האלה זולות כל-כך? ואיך הן בצריבה איטית?

    • 4 תגובות
    • 831 צפיות
  21. Started by ORrrr,

    אהלן שמתי לב לבעיה שמופיעה רק בויסטה(באקס פי זה היה בסדר) smart מופעל בביוס ולמרות תוכנות כמו hd tune ו speedfan לא מזהות את נתוני הדיסק הקשיח כמו גם את מעלות הדיסק.. בקיצור אין תקשורת בין הדיסק למערכת חוץ מכך שמופיע השם של הדיסק והכוננים. מה גם שביצועי הדיסק הקשיח ירדו מאוד. מפרט המערכת שלי בצד ואני על הדריברים הכי מעודכנים לכל רכיבי המערכת. תודה מראש, אור. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 831 צפיות
  22. ההתלבטות היא בן הWD10EADS לבין הHD103UJ חשוב ל שיחזיק לאורך זמןי שקט וביצועים ואחריות טובה מחיר לא כזה משנה מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 831 צפיות
  23. Started by IRIVERMAN,

    מישהו יכול לתת המלצה לגרסא של הקושחה הלא רשמית של ליגי ודי..? ואם הוא יוכל לציין בדיוק את היתרונות זה יהיה נחמד.. תודה מראש..

    • 8 תגובות
    • 830 צפיות
  24. Started by lioryb,

    האם יש משמעות לסלוט SATA שאני מחבר את ה-HD? יש לי שני HD ועל הלוח יש 6 חיבורי SATA, שמופיעות ב-BIOS כ-4 זוגות של MASTER-SLAVE. האם יש משמעות איפה אני מחבר כל אחד מהם ? (האם בזוג של MASTER SLAVE או ששניהם יהיו MASTER-ים ?)

    • 2 תגובות
    • 830 צפיות
  25. Started by MotoCross,

    שלום, קוראים לי גיא שמיר, יש לי צורב דיוידי פלוס-מינוס. הצלחתי לצרוב איתו סרטים רבים אבל שלקחתי את אמריקן פאי : החתונה, הוא כתב שהוא לא מצליח לקרוא את הדיסק, הדיסק לא סרוט ותקין לחלוטין. מה אפשר לעשות? שאלתי בספריית דיוידי והם לא יודעים מה לעשות. :P

    • 1 תגובה
    • 830 צפיות

דיונים חדשים בפורומים