אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום במסגרת אחריות שלחתי את הארדיסק שהתקלקל לי שהוא WD 160 GB 8MB קיבלתי הארדיסק Hitachi 160GB 8MB האם יש הבדל שווה להתעקש לקבל אחר או אותם דבר או אולי היטשי יותר טוב כי אם הארדיסק יתקלקל יש לי אחריות רק לעוד חודשיים בלבד ככה שאשמח לתשובות
-
- 8 תגובות
- 840 צפיות
-
-
איזה צורב DVD עדיף ? של אסוס DRW-24B3ST שעולה 140 שקל. DRW-24B3ST DVD±RW x24 Black Sata למכירה בקי.אס.פי. מחשבים או של סמסונג SH-S223B / SH-222AB שעולה 115 שקל. SH-S223B / SH-222AB DVD±RW x22 Black SATA למכירה בקי.אס.פי. מחשבים תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת מה ההבדל בין s-ata 1 ל s-ata 2 ושתעזרו לי לבחור הרדיסק של 200 ג'יגה, איזה חברה עדיפה לדעתכם עד 580 שקל..
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלומות שאני מחבר את הצורב מאסטר והסידי סלייב המחשב מזהה רק צורב ושאני עושה ההפך המחשב מזהה רק כונן סידי.. איך אני עושה שיזהה את שניהם? אגב, אין סיכוי שיש בעיות ג'ימפור או משהו, כי בעבר הטכנאי שלי ג'ימפר לי והרכיב לי, פשוט קניתי חלקים חדשים ופירקתי תמחשב (וכמו כן את הכוננים) ומאז יש לי את הבעיה. אשמח אם תעזרו לי לחבר את שניהם
-
- 4 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני כבר שבוע מנסה להפעיל את ההרדיסק בכל דרך אפשרית ופשוט לא מצליח המחשב לא מזהה אותו וגם הביוס לא, רק הרייד מזהה אותו ניסיתי להתקין דרייברים דרך ההתקנה של הווינדוס עם 10 דיסקטים וגם זה לא עזר אז נראה לי אני אחזיר תהרדיסק או שאחליף להרדיסק אחר שלא עושה בעיות(יש 200 ג'יגה של ide?) הלוח שלי זה gigabyte k8n ultra 9 שמישהו יעזור לי כי כבר איבדתי כל תקווה :<
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
הזמנתי מאיביי כמה כבלי סאטא של 1.5 GBPS השאלה שלי היא כזאת: אם יש לי דיסקים קשיחים של SATA 2, האם כבלים כמו שהזמנתי יהוו צוואר בקבוק? או שהדיסקים לא מנצלים את כל רוחב הפס שלהם
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני מניח שזאת שאלה קצת דפוקה, אבל בכל זאת.. אני רוצה לקנות הארד דיסק ואני צריך לדעת קודם. איך אני יודע אם אפשר פיזית להתקין עוד הארד דיסק במחשב שלי חוץ ממה שמותקן?
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום, יש לי במחשב 3 כונני SSD וכונן HDD יחיד. כולם מלאים ואני צריך עוד מקום, אני רוצה להוסיף HDD נוסף של 2TB לצורך אחסון בלבד ולא יותקנו עליו תוכנות או משחקים. בסיטואציה כזאת, כשהכונן מיועד רק לאחסון, יש צורך לקנות כונן מהיר עם זיכרון מטמון גבוה? אשמח לקבל המלצה לכונן טוב ל2TB שיהיה עמיד כמה שניתן עד כ500 ש"ח. עכשיו, כפי שניתן להבין זה יהיה הכונן החמישי שיחובר למחשב, ואומנם יש לי עדיין עוד יציאות SATA בלוח אם, רציתי בכל מקרה לדעת האם הוספת זיכרון בכ"ז יכולה לפגוע בביצועים של הכוננים האחרים? ובנוסף ככל שיש יותר כוננים במחשב, יש נטייה יותר גבוהה לבנות מערך RAID בשביל היעילות שלהם, או שזה לא בהכרח חובה?
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
לילה טוב, ברצוני לרכוש מארז חיצוני להארדיסק בעל נפח של 1T, הכי חשוב שהוא יהיה בעל יכולת איוורור או לפחות פתחי איוורור, ושיהיה עם יציאות usb ו-esata. תודה רבה ולילה טוב.
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
למטרות איחסון והתקנות windows ותוכנות. מה עדיף לי לקנות שיהיה מהיר, ונוח לשימוש?
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני כרגע על P4 3.0C עם GEIL ULTRA PLATINUM DDR433 @ DDR400. עם לוח AOpen AX4C Max חיברתי ת WD RAPTOR שלי לבקר SATA המובנה (בלי רייד , יש לי רק רפטור אחד) על פרטישן NTFS אחד גדול. והוא מביא תוצאות מאכזבות ביותר בסנדרה !!! 21700 KB/S ! ובפיסימרק 1050 אחרי זה חיברתי את ה Seagate 40GB וה Quantom 40GB שלי במערך RAID 0 על פרטישן NTFS אחד גדול. וגם הם הראו תוצאות נמוכות מאוד !! 21500 KB/S ! ובפיסימרק 890 !! למה זה ככה ? אני חשבתי שאולי הזכרון מגביל אבל לא ממש נראה לי ..... תודה לכל העוזירם
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי דיסק קשיח חיצוני של Seagate בחיבור רשת. יש לי גישה למחיצות שעל הדיסק אבל מישהו מחק ממנו קבצים רבים בטעות. האם אתם מכירים תוכנה טובה לשחזור מכונן רשת חיצוני? תודה רבה. אולי יש אפשרות כזו ב GetDataBack? תודה.
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
רכשתי כונן 80GB 7200 8MB BUFFER SATA II NCQ HITACHI בהתקנת ה WIN רואים שיש 8MB , לפי המספר הסידורי יש לו 8 בתוכנת עזר מהאתר שלהם , יש לו 8 אבל ב EVERST הוא מזהה רק 2 למה זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מה הדרך הכי מהירה לפירמוט ההארדיסק כך שכל המידע שיש עליו יהיה לא ניתן לשחזור באופן מוחלט?
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לחלוקת USB / DISK ON KEY למספר מחיצות (יותר ממחיצה אחת) תודה
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
איך אפשר לשחזר מידע לאחר שעשו מחיקה לPARTITION ואחרי המחיקה עשו חדשה אבל היא עדיין לא עברה פורמט
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום, יש לי בלפטופ SSD Gskill pheonix pro 60GB לפני שבוע וחצי שבועיים עדכנתי לו את הקושחה והעברתי לשימוש ב- AHCI והוא עבד באמת קצת יותר טוב היום בלימודים הוא עבד כרגיל, והעברתי אותו למצב שינה כשנגמר השיעור. עכשיו הוא לא מתעורר מהשינה, רושם non system disk ולא מעלה בכלל את המחשב. לא עזר הוצאת סוללה ושינוי מצב SATA מה אפשר לעשות? בבדיקה של הכונן בביוס הוא נראה תקין, הביוס לא ממש משוכלל ואין הרבה אפשרויות שם. הלפטופ הוא HP530: http://dl.dropbox.com/u/3371322/HP530.PDF
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום! בעוד כשבוע-שבועיים אני מתכנן לקנות צורב DVD, רציתי לדעת איזה דגם הכי משתלם לי לקנות כרגע, אני בטווח מחיר של : 500-600 מקסימום! חשוב לי שיצרוב בכל הפורמטים (מין הסתם כמה שיותר מהר) ושיהיה אמין, לא משהו שיוכל להוציא לי הרבה דיסקים דפוקים כי שמעתי על כאלה לא ממש מוצלחים, בנוסף חשוב לי אופציית ה DUAL LAYER שאם אני לא טועה אפשר לצרוב כ8.5G זה נכון? האם צריך תקליטורי DVD ריקים מיוחדים בשביל לצרוב DUAL LAYER או הדיסקים של DVD 4.7G מספיקים? נ.ב קראתי בכמה מגאזשינים שיש איזה דגם של LG ב500 נורא פופולארי שמצליח ומשתלם עכשיו, מישהו יודע משהו? או האם למישהו יש צורב דיוידי ויכול להגיד לי במה להתחשב בנסיון? תודה מראש! t d
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום אני קונה hd חדש sata ורוצה לחבר אותו ללוח אם ide האם זה אפשרי?
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מחפש חנות בחיפה לקניית זיכרון USB נייד 8 גיגה קטן לא יקר (רצוי מתחת ל250 ש"ח) תומך בVISA וXP מהיר וכמובן מחיפה.
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
במחשב מותקן לי דיסק של 320 ג'יגה אך בכונן C יש רק כ100 ג'יגה. בנוסף לכך אני לא רואה את כונן D. המערכת יושבת על כונן C
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
1- לכמה מחיצות לחלק 160GB בשביל מיטוב הביצועים של ההארד 2- שמתי לב שאחרי כל פירמוט ההארד נהיה פחות ופחות במקום...(כבר 148GB) האם אפשר לשחזר את המקום האבוד ולמה זה קורה?
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום, מעוניין לקנות הארדיסק פנימי בנפח 500\1000 GB. השימוש שלו נכון לעכשיו הוא להיות מחובר לראוטר בתוך כונן רשת ביתי.. בעיקר לגיבויים. חלק מזה כולל לנגן ממנו סרטים דרך הרשת. יכול להיות שלפעמים אחבר אותו לסטרימר. האמת ש 90% מהזמן הוא ישכב חסר שימוש. אני אשתמש בו לעיתים רחוקות. שאלות: ראיתי שהמומלצים שלכם הם של סיגייט. למרות זאת, כמעט כל מי שאני מכיר קונה WD סדרה ירוקה. מה אתם יכולים להגיד שיותר מתאים לי? בגלל שרוב הזמן הוא יהיה חסר שימוש, רציתי לקנות מארז שמאפשר כיבוי כשהוא לא בשימוש. האם יש כאלה? האם זה בטוח להארדיסק? כי זה נשמע לי כמו לנתק לו את החשמל ולפי מה שאני יודע זה לא בריא. תודה לעונים, איתי.
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
מהיום שנקנה הכונן מחובר אצלי למחשב מיושן כדי להזרים סרטים, בחודש האחרון הוא מתחיל לזייף נורא, למרות ששני המחשבים מחוברים קווית לראוטר שמספק 11MB/S שזה די והותר עבור סרט בלוריי של 20GB (שזה סהכ 3.5MB/S) בדקתי כל מה שאני יכול, חשדתי בפרגמנטציה, ביצעתי איחוי, ללא עזרה, חשדתי בטורנט, כיביתי, לא עזר. חשדתי בחיבור הקווי במחשב המיושן אבל חיברתי כונן חיצוני אחר אליו שהזרים חלק ללא הפרעות/גמגומים. יש לציין שבעבר גם תחת עומס הורדות כבד ביותר הכונן הזרים סרטים חלק (הטעינה הראשונית תמיד לוקחת כמה שניות אבל משם מעולם לא היו גמגומים או תקיעות ובטח שלא זיופים ותקיעות באמצע הצפייה, היום זה נהפך לבלתי נסבל) כשאני מחבר את הכונן ישירות למחשב שאני עובד עליו הכל זורם, אבל המטרה…
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום יש לי דיסק קשיח אחד עם מערכת הפעלה שאינה עולה ואני מחפש דרך ,ליצור מחיצה על הדיסק הזה והשלה היא האם יש דרך ליצור מחיצה בRECOVERY CONSOLE או עי תוכנה כמו ERD COMMANDER? או כל דרך אחרת שתוכל לפצל לי את ההרד דיסק הזה בלי צורך במערכת ההפעלה. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-


