עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by rafaels,

    אהלן, אני מעוניין לחבר 12 כוננים של 64 גיגה בתור RAID 5. האם זה אפשרי? איזה HBA אני צריך לרכוש בשביל זה? האם ניתן להשתמש ב 2 HBA ?

  2. התקנתי את 1.0H ולא היה רשום עליו פרטים וזה לצורב TEAC CD-W540E תודה

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  3. Started by ZUMARA1,

    הורדתי את הגרסא השאלה אם מישבו יתנסה בא בטוח לעשות update ? אף פעם לא עדכנתי את הקשיח mx25 120g.

    • 0 תגובות
    • 840 צפיות
  4. Started by zy2000,

    מע. הפעלה win xp תוכנת צריבה NTI CD-MAKER PLATINUM 6 תאור הבעיה : בצריבת קבצי אודיו אחרי מספר שניות מופיעה התקלה שבתמונה . התקלה מתרחשת בזמן שהתוכנה בשלב (writing toc (table of content הקובץ בכל זאת מועתק אך לא שומעים כלום לפעמים צפצופים . אחרי אישור להודעת התקלה מופיעה הודעת תקלה שניה . ניסיתי להחליף CD ונשארה אותה תקלה . ה cd מסוג rewritable . הדבר לא קורה ביצירת דיסק DATA אלא רק בדיסק אודיו . ניסיתי שינוי מהירות צריבה ללא הועיל . יש הצעות ? תודה מראש .

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  5. Started by johny,

    רבות דנים כאן בדרכים לשפר ביצועים של מחשב, אנשים משקיעים מאות ואלפי שקלים בציוד שיתן עוד קצת ביצועים. האם אחרי ששמנו כרטיס מסך היסטרי, עשינו OC למעבד, קנינו זכרונות מהירים ויקרים לא כדאי לרכוש עוד דיסק-קשיח ולהפעיל את המחשב במצב של RAID? אפשר להגדיר לווינדוס לעבוד במצב של MIRRORED DISK, ולהנות ממהירות קריאה משופרת (מעבר ליתרונות הנוספים שיש לMIRRORING). דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 840 צפיות
  6. בדרך כלל רק אלה של DVD-R .אז החליפו לי את הצורב דיודי ופתאום הכל היה טוב.אבל אחרי שבוע עוד הפעם הוא עושה בעיות ולא קורא לי.למה זה ככה? שמעתי שהיא דווקא חברה טובה.

    • 5 תגובות
    • 840 צפיות
  7. Started by iyehuda,

    בבאג מחשבים מוכרים 100 דיסקים LG 700M X52 ב 69 ש"ח

    • 7 תגובות
    • 840 צפיות
  8. Started by yakir4u,

    האם הכבל הזה יכול לעשות בעיות עם HDD מכני רגיל http://www.ebay.com/itm/3Pcs-16-SATA-Serial-ATA-RAID-HDD-Hard-Drive-Data-Cable-Cord-Wire-Lead-1-5Gbps-/320986363136?pt=US_Parallel_Serial_PS_2_Cables_Adapters&hash=item4abc473500 כי אני רואה לפי מה שרשום שהוא מוגבל ל1.5 GBPS האם יהיה איתו בעיה או שהוא יתאים?

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  9. בעקרון אני יכול לקנות כזה כונן של Segate חדש ב- 250. מה אתם אומרים אם אני יתקין עליו XP וישחרר לי קצת מקום. משתלם?

    • 8 תגובות
    • 840 צפיות
  10. Started by stingeR-,

    טוב , יש לי דיסק 7GB של אבא שלי של WD שהחליט למחוק את כל תכולתו והוא נראה כאילו שרוף , אבל כאשר אני מחבר אותו למחשב של אח שלי הוא עובד אבל התברר לי שנמחק ממנו הכל. עכשיו , אבא חייב לשחזר את מה שהיה עליו לפני שהוא מחק את עצמו , איך אני יעשה את זה? אני חייב ללכת לאיש מקצוע? יש איזהשהיא דרך אחרת בטוחה? ההארדיסק עובד מעולה , אני צריך המלצות מה לעשות. ד"א : מכוון שהמחשב של אבי לא מזהה(מוזר) את ההארדיסק הקטן הזה אמרתי לאבא שלי שצריך לקנות הארדיסק חדש , אז הרווחתי WD 800JB חדש , ואני מעביר לאבא שלי את ההארדיסק של אח שלי ה20GB 5400RPM... עסקע טובה דווקא...

  11. Started by ranger_z,

    שלום אני צריך צורב PATA קראתי את רשימת הצורבים המומלצים ואני מתלבט בין שני הצורבים האלה כשהפרש המחיר ביניהם עומד כרגע על 25 שח לגבי החסרונות יש דברים שאני צריך עוד אינפורמציה בשביל להבין מה עדיף לי למשל בצורב של פיוניר רשום שאין אפשרות לשנות את הביטסטינג למדיות מסויימות. אני לא ממש זוכר מה זה אומר... אבל האם זה אומר שאי אפשר להגדיר את המדיות בתור DVD-RAM? מישהו יכול להזכיר לי בשביל מה צריך את זה? (קראתי שזה קשור לתאימות לאחור לנגני DVD ישנים, אבל בתכלס מה זה אומר) ולמשל בצורב של LG רשום שיש איכות צריבה מוטלת בספק על מדיות DVD, וזה נשמע כאילו שזה צורב על הפנים ולדעתי אם הצורב נופל בפעולה העיקרית שהוא אמור לעשות אז אין טעם לחכות לקושחה עתידית שאולי תפתור את הבעיה.…

    • 1 תגובה
    • 840 צפיות
  12. לאחרונה רכשתי ocz agility 3, ביצעתי הגדרות לדיסק לפי מה שמצאתי בפורמים http://www.ocztechnologyforum.com/forum/showthread.php?63273-*-Windows-7-Ultimate-Tweaks-Utilities-*&p=442158&viewfull=1#post442158 והדיסק מקבל ציון נמוך (יחסית) 6.9, שבכל מחשב אחר שראיתי מקבלים 7.5. בלי קשר לציון, המחשב לא עובד מהר יותר פתיחת חלונות ודברים כאלה. מישהו ניתקל בזה אולי? תודה ושבת שלום

    • 1 תגובה
    • 840 צפיות
  13. Started by roes,

    הכונן הקשיח הזה טוב? Maxtor 6Y160mo Diamondmax plus 9 Sata

    • 4 תגובות
    • 840 צפיות
  14. Started by itaysk,

    היי, הלפטופ נהיה איטי מאוד עד רמה שאי אפשר לעבוד איתו והחשד שלי זה ההארדיסק. מצורף benchmark מ HDTune. ממה שאני מבין הנתונים האלו זוועתיים - אני צודק? יש משהו נוסף לבדוק לפני שאני מגיע למסקנה שצריך להחליף HD?

    • 0 תגובות
    • 840 צפיות
  15. שלום לקחתי היום 2 סרט מהבלוק בלסטר וכשאני מכניס את אחד הסרטים אז הוא רואה אותו בלי סוף וככה גם עם השני עכשיו כשאני מכניס דיסק של משחק מקורי בפורמט DVD אז הוא רואה אותו ואחרי שהכנסתי אותו הכנסתי את אחד הסרטים ואז הוא עבד עם השני זה לא עבד. אצל אח שלי זה עובד טוב גם בלי להכניס דיסק אחר מה יכולה להיות הבעיה ואך אני פותר אותה? תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 840 צפיות
  16. http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=100400

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  17. קודם כל מה זה בדיוק אומר ? שהוא יעבוד יותר מהר (הכונן המשותף)? כמה יותר מהר והאם זה מורגש? דרך אגב יש לי שני MAXTOR 120G 8MB SATA.

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  18. חברי הפורום שלום רב. רכשתי דיסק קשיח בנפח 640GB של WD. רציתי להיוועץ בכם בכדי לדעת מהי חלוקת הדיסק האופטימלית בשבילי. אני רוצה להתקין עליו שתי מערכות הפעלה, אחת - XP והשניה -8.10 ubuntu. ובנוסף מחיצה גדולה לאחסון שאר הדברים. באיזו גודל צריכה להיות כל מחיצה? אם דרוש עוד מידע אשמח לתת . תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 840 צפיות
  19. Started by hananmori12,

    שלום, אבא שלי קנה לפני כחודש מחשב נייד של דל vostro 3550, הוא מחפש כונן נייד חזק מהיר ואיכותי בתקציב של 400-500 שקל, מה מומלץ בטווח מחירים הזה? כמה GB? האם עדיף אולי לקנות מארז לכונן וכונן בנפרד? עדיפות לeSATA? USB3.0? תודה.

    • 0 תגובות
    • 840 צפיות
  20. עשיתי אתמול איחוי לכל המחיצות שלי ולפני כן היה בC 9.5 ג'יגה בערך פנוי ועכשיו אני משתגכל אני רואה 10 ג'יגה נקודה 8 פנוי, האיחוי גרם לזה? אגב, נכנסתי דקה לפני כן והיה שם איזה 11 ג'יגה פנוי? איך המקום משתנה ככה?! תודה למגיבים מראש!

    • 4 תגובות
    • 840 צפיות
  21. אני מצטער מראש אם זה לא הפורום המתאים... תודה שלומי

    • 3 תגובות
    • 840 צפיות
  22. פעם חיברתי בצורה כזאת...והארד הסאטא נמחק... תודה!

    • 7 תגובות
    • 840 צפיות
  23. השימוש היחדי שאני יעשה בצורב, הוא לצרוב משחקים לפליסטיישן 2 ! אני לא יצרוב בו סרטים וכל מיני שטויות, רק משחקי PS2. לא אכפת לי מהמהירות צריבה, העיקר שיהיה מספיק איכותי כדי לצרוב משחקים, דרך אגב, אני לא צריך צורב+כונן DVD, (אלא אם כן זה לא משנה במחיר) אני צריך שיהיה דיי זול (לא מעל ה180 ש''ח, עדיף כמה שפחות) תודה לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 840 צפיות
  24. Started by Cyron,

    שלום. דוד שני קנה צורב DVD לפני כשבוע והוא לא מצליח לעבוד איתו. לי אין צורב DVD ולכן אין לי מושג בנושא... רציתי לדעת אם מישהו מכיר איזשהו מדריך לשימוש בצורב כזה או יכול להסביר לי את השימוש (מה ההבדל בעצם מצורב רגיל חוץ מהדיסקים) תודה.

    • 4 תגובות
    • 840 צפיות
  25. סתם שאלה אנשים זה אומר שב1000 GB דופקים אותנו ב-70 ג'יגה ?... אני בעד עצומה שיעגלו כלפי מעלההה זה ממש זנות!!!

    • 6 תגובות
    • 840 צפיות

דיונים חדשים בפורומים