עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by זאק,

    התקנתי על כונן ssd מערכת הפעלה בלי שהחלפתי ל h.a.c.i.. מה לעשות עכשיו? הבנתי שזה יכול לפגוע בביצועים של הכונן.. האם יש דרך לשנות לh.a.c.i בלי לפרמט? המפרט שלי: i7 3770 asus p8z77 lx2 16gb 1600 gtx 660 corsair force series gt 120gb ssd seagate baracuda 1tb

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  2. Started by Joli,

    בכל פעם שאני מעביר קבצים דרך ה USB ההעתקה נתקעת באמצע ותוקעת את כל המחשב.. ניסיתי כמה סוגי קבצים בכמה סוגי יציאות (USB) וב 3 סוגי דיסקים און-קיי... אותה בעיה בכולם. יש למשהו פיתרון? תודה רבה נ.ב אני מקווה שזה הפורום המתאים לתרד, אם לא תעבירו לאיפה שמתאים.

    • 1 תגובה
    • 848 צפיות
  3. חיברתי את הWD 250 SATA 2 שקניתי, למחשב. חיברתי לספק עם החשמל הרגיל, לא כבל SATA. וללוח אם חיברתי עם כבל SATA. הדלקתי את המחשב והיה זיהוי. נכנסתי למאפיינים של המחשב שלי ועשיתי שם רענון לחומרה כדי שיבדוק חומרה חדשה שהותקנה ואחר כך, נכנסתי למחשב שלי לבדוק אם מופיע הארד דיסק חדש. אז הבעיה היא שלא מופיע הארד דיסק חדש ולא רק זה, למטה ליד השעון, מופיע מין אייקון של הסרת חומרה וכשאני לוחץ עליו, אני צריך לבחור איזה מבין ההארד דיסקים להסיר או את שניהם. הדבר היחיד שעשיתי הוא לחבר את ההארד דיסק למחשב ולעדכן את הדרייבר עם הדיסק של הלוח אם. אולי חסר לי משהו.. בבקשה תנסו לעזור לי. תודה!

    • 5 תגובות
    • 848 צפיות
  4. ברשותי צורב NEC 3520, והסיבה שקניתי אותו היא בעיקרה הכנת דיסקים בפורמט DVD עם הסדרות האהובות עליי. לאחר "השגת" הסדרות, קודדתי אותן לפורמט DVD בעזרת התוכנה TMPGEnc 3.0 XPress, ככה שבסך הכל קיבלתי 7 קבצים בגודל כולל של 4200 מגה. לאחר מכן הפעלתי את NeroVision במטרה לצרוב דיסק DVD עם תפריטים מותאמים, כדי שאני יוכל לראות גם במכשיר ה DVD הבייתי. מכיוון שזו הפעם הראשונה שאני מבצע זאת, ניסיתי קודם על דיסק רב פעמי DVD-RW X4. הצריבה הלכה חלק וללא בעיות, והדיסק נקרא היטב במכשיר הבייתי. שמח ומאושר דחפתי דיסק רגיל לצורב (RITEK DVD-R X4) וביצעתי את אותו תהליך שוב. לצערי הרב קיבלתי הודעת שגיאה באמצע הצריבה, והצריבה כמובן נכשלה. אמרתי לעצמי שאולי זו תקלה בדיסק...וניסיתי שוב, אך שוב אותה …

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות
  5. Started by eran131,

    קניתי מחשב חדש ואני וחבר שלי החלטנו שכדאי לעשות 2 כוננים נפרדים ששווים התקנו את הWindows ואת הכל ואנחנו רואים רק כונן 1 ,אם זה משנה אז את \:C בבקשה תעזרו לי ערן

    • 7 תגובות
    • 848 צפיות
  6. שלום לכולם, אני רוצה לנתק את אכסון והורדה של המולטימדיה בבית שלי מהמחשב, לשם כך על ה-NAS לעשות את שלושת הדברים הבאים: 1. צריך שיהיה לו FTP קליינט כדי שאוכל להוריד אליו מדיה מהשרת שלי. 2. אפשרות להריץ סקוויז בוקס סרוור. 3. לספק מספיק רוחב פס כדי שמינימום 2 מחשבים יוכלו להריץ ממנו סרטי HD (נגביל את זה ל-MKV) אני נוטה לכיוון ה-QNAP האם יש למישהו רעיונות נוספים? או הרהורים בנושא. בבקשה ללא הצעות לבנייה לבד אין לי לא כוח ולא רצון להתעסק אם זה, תודה מראש לעונים.

  7. Started by roeiw,

    שלום, מישהו מכיר מכיר מקום בארץ שמוכר דיסקים איכותיים לצריבה? CD-R וגם DVD-/+R תודה.

    • 5 תגובות
    • 847 צפיות
  8. Started by PdLrAaTgIoNnUM,

    אז ככה, יש לי WD 80GB 7200 8MB BUFFER, דיוידי וצורב, כאשר הכונניים האופטיים מחוברים ביחד על IDE 1 וההארד דיסק על IDE 0. אני רוצה לחבר עוד דיסק FUJITSU 40GB 5400 כדי לגבות עליו מידע ועוד כל מיני דברים. בעיקרון יש לי עוד מקום ב IDE 0, אבל אם אני אחבר אותו, אז זה יאט לי את ההארד דיסק השני. שאלתי היא - האם כדאי לרכוש בקר IDE נוסף ע"מ לחבר את ההארדיסק 40 GB, והאם על ידי כך אני אפתור את בעיית הורדת המהירות של ההארד דיסק הראשון?

  9. Started by iyehuda,

    אתם זוכרים את התרד הזה : http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=95699.0 בסוף יצא מזה משהו אני רואה : http://ksp.co.il/hw_zone.html

    • 1 תגובה
    • 847 צפיות
  10. Started by yotep,

    יש לי דיסק קשיח של 20 ג'יגה כלומר 18.6 כשאני בודק כמה מקום יש לי בדיסק הקשיח אז הוא אומר שיש לי 15 ג'יגה תפוסים וכשאני נכנס לכונן ואני מסמן את כל הקבצים אז יש לי רק 10 ג'יגה תפוסים ואגב סימנתי גם את כל קבצי המערכת כולל הקובץ של הזכרון הוירטואלי וכיביתי את השחזור מערכת... למישהו יש פתרון? ניסיתי את החיפוש אך לא מצאתי שום דבר שעזר לי. בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 847 צפיות
  11. שלום לכולם קניתי כונן קשיח של WD 500 גיגה 32m לפני כמה שנים הגיע היום והוא נהרס, הלכתי לחנות כדי לבצע את אאחריות שעדיין תקפה ובמקום לקבל כונן עם 32 M קיבלתי 16 M .... הזיכרון החיצוני או איך שלא קוראים לזה האם זה קריטי ההבדל ? האם שווה להתווכח ואת העצבים כדי לקבל כונן עם 32m ?

    • 2 תגובות
    • 847 צפיות
  12. Started by HiG,

    יש לי במחשב שני כוננים, אחד של כ470 GB ואחד של כ930 GB. הכונן הראשון מחולק לשתי מחיצות, C של 35 GB שעליה מערכת ההפעלה (WINDOWS 7) וD של 430. לעיתים קרובות המקום בC מתמלא ואני נאלץ לנקות אותו, אך בD יש לי הרבה מאוד מקום ריק. מצאתי מדריך באינטרנט שבאמצעותו ניסיתי לחלק מחדש את הזיכרון (דרך הDISK MANAGEMENT, ניסיתי לכווץ את D כמו שנכתב במדריך, אך לא יכולתי להרחיב את C). רציתי לדעת אם יש דרך לחלק מחדש את הזיכרון במחיצה על מנת להגדיל את C על חשבון D, בלי לאבד נתונים או לפרמט. תודה נ.ב. אנא קחו בחשבון בתשובתכם שכונן הDVD שלי לא עובד.

    • 1 תגובה
    • 847 צפיות
  13. Started by amisha,

    אני לא הבנתי מה ההבדל בין כול הדיסקים האלו של סיגייט אני אוהב את החברה הזו כי הדיסקים שלה מאוד שקטים (אני קונה את הדיסק בגלל שאני רוצה להשקיט את המחשב שלי ואם יש לכם הצעות אחרות אשחמ לקבל) ואני לא יודע מה לבחור: Barracuda Serial ATA V Barracuda 7200.7 SATA Barracuda 7200.7 Plus אני רוצה בעיקרון דיסק שקט גדול ומהיר אני צריך את האיזון הנורמלי בין המהירות לשקט ז"א שלא ישמעו שהוא טוחן כשאני מעתיק קבצים בתוכו למשל בין פרטשינים

    • 4 תגובות
    • 847 צפיות
  14. Started by Chura,

    משום מה שאני צורב DVD המחשב מת מת מת, לא זז בגרוש... ושאני צורב CD רגיל הוא ממש נורמלי והכל.... מישהו מכיר סיבה הגיונית לזה ?

    • 11 תגובות
    • 847 צפיות
  15. Started by ron11,

    שלום אני צריך דיסק קשיח לגיבוי חשוב שיהיה אמין . מניסיון מהאנשים כאן שיש להם ושלא יתחיל "לזייף" אחרי כמה שנים , לא משנה לי המחיר העיקר שיהיה כמה שיותר איכותי ועמיד למשך השנים חשבתי לקנות של WD Caviar Blue 1TB WD10EZEX או Caviar Green 1TB WD10EZRX תודה רבה וחג שמח !

    • 0 תגובות
    • 847 צפיות
  16. השחקנית הקוריאנית לא מוכנה לוותר על שוק האחסון, ומכריזה על טכנולוגיה תלת מימדית חדשה ודחוסה בכדי להתחרות באינטל, סמסונג וטושיבה לכתבה

  17. היי חברים ראיתי בכל מיני פורומים בחול בשבוע האחרון שאנשים מחברים 2 הרדיסיקם ויוצרים מערך RAID בין שני הכוננים הקשיחים שמעלה פלאים את מהירות החיפוש קריאה וכתיבת הנתונים שזה בעצם הדבר הכי חשוב לנו !!! חיפשתי מאמרים בנושא לא מצאתי משהו מפורט... יש מדריך מסויים שאני יכול למצוא בקשר לנושא הזה ??? או במידה ויש מישהו שחיבר אשמח אם הוא יפרסם כאן מדריך, או מישהו שיסביר מה עליי לעשות ??? תודה. :-)

    • 3 תגובות
    • 847 צפיות
  18. Started by EAD,

    היי יש לי RAID 0 במחשב. כרגע המערכת הפעלה מותקנת ככה שאין בעיה אבל אם בעתיד ארצה להתקין הכל מחדש, נניח למחוק ולהתקין אני מבין שצריך דיסקט עם הDRIVERS. העניין הוא שאין לי כונן 1.44MB קטן. יש דרך אחרת? אפשר נניח עם CD צרוב או משהו כזה? תודה מראש על העזרה המבורכת!! נ.ב. לגבי סוג בקר RAID שיש לי וכו', אפשר להסתכל במפרט מחשב שלי, הלוח הוא X48.

    • 8 תגובות
    • 847 צפיות
  19. Started by tot5,

    כרטיס הזכרון שלי מהמצלמה רוצה שאעשה לו פורמט מבלי לתת לי האפשרות להרודת התמונות למחשב. ידוע לי שאם אעשה פורמט לזיכרון, התמונות ימחקו. האם יש אפשרות לעבור את הבקשה איכשהו? תודה והמשך יום נעים.

    • 2 תגובות
    • 847 צפיות
  20. Started by yp3,

    יש לי שני דיסקים קשיחים תקולים שהמידע עליהם חשוב אני צריך המלצה על חברה לשחזור מידע חיפשתי פה בפורומים ולא מצאתי כל כך התייחסות לנושא אשמח לשמוע המלצות, כמובן שהפרמטר העיקרי שלי זה מחיר כמה שיותר נמוך תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 847 צפיות
  21. Started by ofir_16,

    שלום לכולם, קראתי את ההמלצות על צורבי DVD אך מה שעוד אני מחפש בצורב הוא שיצרוב מוסיקה (CD) בצורה איכותית. מה הצורב המומלץ שגם צורב CD מוסיקה בצורה טובה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 847 צפיות
  22. שמעו כמו שכתוב בכותרת זה לא עניין של תקציב, אבל אני ההורים שלי כרגע במעמסה ולא בא לי לקנות DVD ב 300 שקל כאשר אני יודע שאין ממש הבדל בינו לבין ה DVD השכן שעולה 240 שקל ואולי אילו סתם תוספות שאני לא צריך אני קונה מ PCH , אתם לא חייבים להביא לינק פשוט אפשר להביא דגם משם שלדעתכם יספק אותי כמו שצריך יהיה איכותי וטוב (יענו מחברה טובה שלא הורסת דיסקים וכו) ובמחיר טוב? בתודה ג'י! ))))))))))))

    • 2 תגובות
    • 847 צפיות
  23. Started by Roneng,

    שלום אני מתלבט בין מספר כוננים לצורך הרכבת מערך RAID. המטרה להרכיב מערך מ 4 כוננים וליצור RAID5. (או לחלופין בעזרת intel matrix ליצור שילוב של RAID5 עם RAID0 ו RAID1) מצאתי את שלושת הדיסקים הבאים במחירים של כ300 ש"ח Western Digital WD5000AAKS 500GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER SEAGATE BARRACUDA 7200.11 ST3500320AS 500GB 32MB SATA II SEAGATE NL35.2 ST3500641NS 500GB SATA II 16MB RAID EDITEON השאלה איזה מהם יתן לי אמינות וביצועים יותר טובים (אם בכלל יש הבדלים) ואם יש יתרונות לדיסקים מסוג RAID EDITEON במצב כזה? בנוסף אם יש לכם דיסק אחר שאתם ממליצים עליו לצרכים האלה אני אשמח. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 847 צפיות
  24. ואם להיות ספציפיים יותר, דיסק קשיח של WD בנפח 320 או 500 ג'יגה, מה ההפרש במחיר בין 7,200 RPM לבין 10,000 RPM ?

    • 4 תגובות
    • 847 צפיות
  25. Started by nirka8,

    שלום לכולם. רכשתי לפני כשנתיים דיסק קשיח סמסונג HD103SJ מחנות בראשון לציון - סקאי פיסי. מאז היא נסגרה (כנראה פשטה רגל). הדיק הקשיח שבק חיים היום אך הוא עדיין באחריות. איך אני יכול לדעת מי היבואן? נותן השירות? יש למישהו טלפון שניתן לברר זאת? תודה ניר

    • 3 תגובות
    • 847 צפיות

דיונים חדשים בפורומים