עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by shloosh,

    קניתי ocz vertex 60gb למקבוק שלי. ואני חייב לציין שזה מטורף. עכשיו הבנתי שצריך לעשת ניקוי כלשהו פעם בתקופה? או שצריך לבצע איזה פעולה כדי לשמור על התאים שלו ריקים או משהו? יש דברים שכדאי לבצע פעם בתקופה כדי לשמור על הרמה שלו? תודה.

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  2. Started by amisha,

    יש הצעות ?

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  3. ממליץ בחום לקרוא לפני רכישה

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  4. האם בעבודה עם ארדיסק בופר 16MB מרגישים הבדל מארדיסק 8MB האם מרגישים שהוא יותר מהיר מ8MB?

    • 7 תגובות
    • 852 צפיות
  5. Started by ScreameR,

    אבא שלי נמצא בארה"ב ואני רוצה להזמין לו מ-NEWEGG למלון, למישהו יש הצעות בשבילי ? דרישות : שתי שכבות מהירות צריבה מהירה וDVD RAM ! תודה רבה !

    • 5 תגובות
    • 852 צפיות
  6. Started by kovar,

    מי מבין השניים יותר ממומלץ? שני הכוננים 128 ג'יגה הסנדיסק זול ב 50 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  7. Started by frogface,

    איך עושים את זה ? איזה חלקים צריך ? ואיך מגדירים דבר כזה בלוח האם בברכה ארז

    • 9 תגובות
    • 852 צפיות
  8. Started by jonadav,

    אם אני מחבר דיסק וסידירום או צורב על אותו ערוץ הדיסק - MASTER הצורב - SLAVE זה פוגע במהירות הדיסק ? ???

    • 3 תגובות
    • 852 צפיות
  9. אני ניסיתי לחפש את האתרים שמראים ביקורות בין 20 DOK אבל לא מוצא אותם יותר. אני מחפש DOK לפחות 8GB שיספיק למערכת הפעלה של וינדוס 7 וגיבויים נוספים, אבל מה שחובה שיהיה מהיר. וגם נוסף אחד של 16GB שיספיק ממש לדברים גדולים אבל שיהיה גם מהיר, אני מאמין שהם אמורים לעלות ב 150-250 מה שאני רוצה, לא יותר מזה, כבר אז אפשר לקנות ארדיסק.

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  10. Started by BlackSheep,

    בקרוב אני הולך לקנות מחשב (גיימר כבד) וחבר שלי הציע לי לקנות את שני הכוננים האלה: Maxtor 160GB SATA 7200 RPM Segate 40GB Baracuda IDE 7200 RPM הוא אמר לי שכדאי לי להתקין את הווינדוס על הסגאייט ואת שאר הדברים על המקסטור ואמר שזה ישפר FPS. האם זה נכון? את המקסטור אני קונה 100%.

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות
  11. Started by tiger3,

    יש לי צורב DVD ואני רוצה לדעת אם אני יכול לצרוב את הסדרה על פי מגה ולא על פי דקות וזה יקרא לי אותו ב - DVD רגיל??????

    • 4 תגובות
    • 852 צפיות
  12. Started by Xilver,

    שלום, קניתי צורב DVD, ואני פשוט לא מצליח לצרוב משחקי PS2 או כל דבר אחר ב-DVD. הוא מצליח לצרוב רק דיסקים רגילים, אבל משום מה הוא לא מצליח DVD \: השגיאה שמופיעה לי היא User Aborted, והפירוט שלה הוא זה: הדיסקים הם דיסקים של RITEK (www.ritek.com אם זה עוזר), שרשום על האריזה שלהם 8X, DVD-R. אשמח לפיתרון.. אגב, ניסיתי לצרוב גם עם NERO וגם עם Alcohol 120%

    • 2 תגובות
    • 852 צפיות
  13. Started by yarbo23,

    בעיה אחריי צריבה סיימתי לצרוב דיסק DVD הכל טוב ויפה.... אבל אחריי הצריבה הוא לא מזהה את הדיסק... ליפני הצריבה יש לי תמונה כזאת מה זה אומר? ולמה הוא לא מזהה את הדיסק אחריי שסיימתי את הצריבה?

    • 8 תגובות
    • 852 צפיות
  14. Started by ziko,

    שלום לכולם המחשב לא סוחב והחלטתי על "חידוש הנעורים" ע"י פירמוט והוספת SSD 1- מתלבט האם לרכוש 128 גיגה או 256 עלות מול תועלת??? 2- מה כדאי לעבור לווינדוס 10 או להישאר עם 7 (פרוץ) 3- יש ליWD HHD usb my pasport 1TH אותו אני מייעד לכונן גיבוי הבעייה שאף פעם לא ביצעתי גיבויים ואיני יודא מאפה להתחיל - האם להעביר עכשיו את החומר שאני רוצה לגבות מהרדיסק הישן לפני הפירמוט -או להתקין SSD עם התקנת תוכנה ואח"כ להעביר אשמח לעזרתכם האדיבה

    • 5 תגובות
    • 852 צפיות
  15. Started by SMoKeR,

    האם בצורבים הבאים: NEC ND-3540A BenQ DW1640 ניתן לצרוב CD-R ו DVD+/-R על 1x ??? אני מתכנן על אחד מהדגמים האלו וחשוב לי שהם יתמכו גם במהירות צריבה מאוד איטית לאיכות מירבית

    • 5 תגובות
    • 851 צפיות
  16. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. לחבר שלי יש צורב LG 4160 שקנה בסוף 2004 באותו זמן אני קניתי את ה NEC 3500 ואני חייב להגיד שה NEC בהרבה יותר מוצלח, על דיסקים של ורבטים X8(DVD-R) אני יכול לצרוב ב X12 והאיכות היא פנטסטית. בכל מקרה הבעיה היא כזאת הוא הביא דיסקים של ורבטים ( X16 PRINTABLE (DVD-R גם והצורב שלו מוכן לצרוב עליהן רק ב X4 עדכנתי לו את ה FW לגרסא העדכנית וזה לא עזר, בדקתי את הדיסקים אצלי והצורב שלי תומך בהם בצריבה X16, משום מה גם בדיסקים של X8 ב R- הוא יכול לצרוב עליהם רק ב X8 ולא ב 12 האם זו היא בעיה של הדגם 4160 או ספציפית לצורב הזה.

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  17. Started by Oryam,

    שלום , קניתי היום דיסק קשיח חיצוני חיברתי אותו והכל טוב ויפה אבל איך אני מכבה אותו אם אפשר בכלל? ואם אני אשאיר אותו דלוק הרבה זמן כאשר המחשב דלוק זה עלול לקצר את אורך חייו ? תודה מראש =)

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  18. סדרת הblack: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=487&language=en ניתן להשיג אותם ב750 ג'יגה או טרה. לא היה לי מושג בכלל שיש לווסטרן כוננים עם 32 מגה באפר עד שלא נכנסתי לאתר שלהם. בארץ מוכרים את הAAKS בעיקר שזה סידרת הblue

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  19. טוב בקצרה, אני משדרג את הכונן הקשיח במחשב הנייד שלי לכונן בעל נפח גדול יותר ומהירות נורמאלית מביקורת שראיתי עד עכשיו ה500GB של SEAGATE פחות או יותר הראה ביצועים של קשיח שולחני, מאוד מרשים. הכונן של WD עולה 100 שקלים פחות (כ395) אבל השאלה הגדולה היא איפה הוא עומד מבחינת ביצועים? אני מחפש את המהיר והאמין ביותר.

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  20. קניתי שבוע שעבר דיסק סיגייט חדש 320 ג'יגה בסאטה 2 שישמש ככונן איחסון בנוסף לכונן 120 ג'יגה גם כן סיגייט ישן יותר שמשמש למערכת. כבר מההתחלה משהו לא היה כשורה, כשהעתקתי קבצים מהדיסק 120 אל ה320 ההעברה היתה איטית מהרגיל, משהו היה לי חשוד. הרצתי HD TACH והדיסק עבר את הבנצ' עם BURST SPEED של כ115 וAVG READ של 96 ועם 17ms. קצה הקרחון קרה ממש הרגע כאשר איחוי קובץ תוכנה מהאינטרנט שהיתה מחולקת לחלקים בRAR לקח לו דקה לעשות כל אחוז!!! והתוכנה לא גדולה מידי. הדיסק לא נותן לי לעשות דיפרוג מלא דרך הכלים של הווינדוס ואני עוד מחכה לבצע עליו בדיקה דרך perfectdisk08 ונראה מה יהיה. בנוסף כאשר צופים בסרט שמאוחסן על הדיסק, ובאותה העת פועלות עליו הורדות במהירות של מעל 150 קילו בשנייה הסרט מקבל…

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  21. Started by BasketCase,

    ואין לי תמיכה ב-SATA אז אל תציעו לי לקחת אותו במקום

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  22. למשל מכונת רנטגן שיש בתחנות מרכזיות/שדות תעופה וכו' וגם מכונות לגילוי מתכות האם העברת כוננים קשיחים או כונני דיסקים ודיסקטים במכשירים מסוג זה משפיע על החומרה ועל המידע שעל החומרה גם לגבי דיסקים עם מידע עליהם ודיסקטים עם מידע עליהם ובגלל שאני לא רוצה להספים אם אפשר לשאול אותה שאלה לגבי מסכי CRT ישנים (הגדולים הכבדים) האם זה משפיע, ואם כן איך? תודה

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  23. Started by hz707,

    מה גודל כלסתר מומלץ בSSD ?

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  24. Started by maor676,

    היי, ראיתי באתר שהמלצתם על כונן HD103si אז רציתי לקנות אותו לסטרימר שברשותי. אך לא מצאתי אותו במלאי והציעו לי את HD105i במקום. מה ההבדל ביניהם? אני צריך כונן שלא מתחמם.. תודה

    • 3 תגובות
    • 851 צפיות
  25. Started by NuXeR,

    שלום ! יש לי Partition Magic ואתם בטח מכירים את האפשרות לשנות גודל של מחיצות..... כרגע יש לי 2 מחיצות NTFS שאני רוצה לקחת מאחת ולהוסיף לשניה...למעשה לשנות את גודל המחיצות. פעם עם FAT32 הייתי עושה את זה בלי בעיה , לפני הרבה זמן ניסיתי על NTFS ואח"כ הייתי חייב לפרמט....הוא עשה בלאגן אדיר! ואז שמעתי ש-NTFS לא אוהב כשמזיזים\משנים אותו....זה נכון ? למישהו יש ניסיון עם זה?

    • 3 תגובות
    • 851 צפיות

דיונים חדשים בפורומים