אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
1 עזבו את המחיר,איזה חברה עדיפה מבחינת אמינות,ביצועים וכו':WD,MAXTOR,SEAGATE. 2 מה זה אומר ה-100 או 133 ובאיזה מהחברות יש את זה. 3 מה נותן ה-S ATA לעומה ה-ATA?
-
- 6 תגובות
- 855 צפיות
-
-
האם ניתן לקנות בארץ מדיה כזאת ? אם כן, היכן ? האם ה LG GSA-4160B הוא הצורב היחיד התומך בפרוטוקול הזה ? זה מכשיר מומלץ ?
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות דיסק קשיח חדש (הגיע הזמן), הנפח שאני מעוניין הוא 1TB ויש לי 350 ש"ח בלבד, חשבתי על הדיסק הקשיח הזה: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=8118 (תבחרו ירושלים תלפיות) אם יש לכם הצעה נוספת, בחנות אחרת, חשוב שזה יהיה בירושלים. תודה!
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום במהלך טיול לחו''ל, 2 DOKים נדפקו לי כנראה בגלל הוצאה לא נכונה מהמחשב(לא תמיד דרך באופן בטוח) ברשותי DOK של SANDISK בקיבולת 64GB בו יש חומר חשוב שאני חייב לשלוף, אותו דבר בDOK השני שגם בו יש אותה תופעה/שגיאה. כשמכניסים אותו למחשב, הוא ישר רוצה שאאתחל אותו לפני השימוש ולא ניתן לשלוף בו את החומר. חיפשתי הרבה באינטרנט, ניסתי 3 סריקות בFind and Mount והוא רואה את הPARTAION אבל לא ניתן להיכנס לכונן בסופו של דבר. ניסיתי גם בOntrack EasyRecovery Enterprise בגירסה 11, המון סריקות וזה פשוט לא עוזר. (מראה בד"כ שכל הסקטורים פגומים) לא הצלחתי לעשות תיקון בדיקת שגיאות דרך הWINDOWS 7, לא ניתן ניסתי גם את TestDisk מה עוד אפשר לעשות כדי להציל…
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש ברשותי מחשב חדש עם הלוח הזה:FOXCONN NF4UK8AA-8EKRS (nForce4 Ultra) - ATX יש עליו הארדיסק - סאטא2 שעליו מותקנת מערכת ההפעלה. כעת ברצוני לחבר אליו את ההארד אחר בהתקן IDE..אני רוצה להעביר נתונים משם. אבל הבעיה היא שכאשר אני מחבר את הכונן IDE, אז המחשב מעלה את הבוט מהכונן IDE, ולא מסאטא.. כיצב אוכל לגרום לו קודם לקרוא את הסאטא? (יש על שני הדיסקים מערכת הפעלה, אני רוצה שהוא יפעיל לי את זאת שעל הסאטא, אבל הוא מפעיל את זו שעל הIDE) תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום,לפני שנתיים שלוש קניתי צורב lg שפעל מצויין שקט ואיכותי רק עכשיו הוא החליט לא לפעול,יכול להיות שנשרף? אם כן מה עושים כי נגמרה לי האחריות וגם צבעתי אותו (הוא פעל גם לאחר הצבע...). האא כן ואיך אני יכול לדעת אם הוא באמת שרוף? תודה. NiGhT-FiRe
-
- 4 תגובות
- 855 צפיות
-
-
רציתי לדעת יש לי 2 מחיצות C וD, אני יכול להעביר נפח פנוי מC לD? בלי לפרמט ולמחוק את הכוננים כמובן.
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם תהיה איזושהיא בעית תאימות של הצורב הנל על מחשב פנטיום 3 500 עם מערכת הפעלה Windows 98. חוץ מזה לפי מיטב הבנתי לא אמורה להיות שום בעיה לקנות את הצורב באריזת ה oem מכיוון שההבדל היחיד הוא שלא מקבלים תוכנה אך מקבלים את הכבלים, האם אני צודק? ואני אוכל לחבר את הצורב הזה במקום הצורב שלי שלא עובד מבלי להחליף את הכבלים? אני מצטער על השאלות פשוט הידע שלי לא כל כך גדול.. תודה רבה עריכה: שכחתי לציין כי בדקתי את ענין התאימות באתר של NEC ומה שהיה רשום זה זה שהוא מתאים ל: MPC Level 3, MultiRead, PC2001 מה המשמעות?
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני זקוק לדיסק קשיח למחשב שיש לו את הלוח האם הנ"ל. אני מעוניין בדיסק קשיח של 250 גיגה. השאלה האם יהיה אפשר לחבר ללוח אם דיסק שתומך ב-SATA II והאם זה משנה בעצם?
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כונן חיצוני שיכול לקרוא ישירות מכרטיסי זכרון (מעין ארנק דיגיטלי, כמו שקראו לזה פעם) אבל בנפחים גדולים - נניח חצי טרה כסדר גודל. השימוש - גיבוי תמונות מכרטיס הזכרון באופן נוח ומהיר - בלי להתעסק עם העתקה דרך המחשב. מישהו מכיר כזה?
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
אני רוצה כונן קשיח חדש 200 גיגה בחיבור Ide... ושלא יעלה ממש יקר... מה אתם ממליצים? כי אני לא ממש מבין בחברות ובנתונים של כל כונן... תודההה רבהה
-
- 6 תגובות
- 855 צפיות
-
-
חברת ADATA מציגה כונני M.2 מתקדמים עם שבבי MLC והרבה שאיפות לכתבה
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
שלום וברכה, אני רוצה לגבות דיסקים של מוזיקה על המחשב, הצורב שלי הלך ואני מעוניין לקנות צורב חדש. מה הצורב הכי איכותי בAUDIO RIPPING שניתן לרכוש כיום בישראל? מחיר עד 300 ש"ח. תודות. עריכה: אם יש כונן שהוא רק קורא ולא צורב, אך נותן איכות קריעת אודיו טובה יותר, אשמח לשמוע עליו.
-
- 1 תגובה
- 855 צפיות
-
-
לחבר שלי יש כבל עם יותר חוטים ואצלו המחשב פועל יותר מהר אז אם אני אשתמש בכבלים עם היותר חוטים המהירות תהיה יותר גדולה ? ההארדיסק שלי הוא-> Maxtor Fireball 3 20GB תודה לעונים :-*
-
- 5 תגובות
- 855 צפיות
-
-
אני מחפש כונן דיוידי פיוניר למחשב שהוא לא צורב אבל קורא את כל הפורמטים .משום מה קשה למצוא כונן שהוא לא צורב השאלה שלי היא האם כדאי לקנות כונן בלו ריי או שיש עוד זמן עד שהשימוש בבלו ריי יהיה נפוץ? תודה משה
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
יש ברשותי דיסק קשיח 500 ג'יגה של מחשב נייד בזמן האחרון המחשב סחב ממש לאט, וביום שישי האחרון תוך כדי העתקת המידע כגיבוי לכונן חיצוני הוא חדל להגיב בחיבור למחשב אחר ניתן לראות את המחיצות, ויש מחיצה שניתן אפילו לראות את שמות הקבצים, אך כל ניסיון גישה למחיצות האחרות גורם למחשב לחשוב הרבה ובעצם להתקע. ניסיתי להריץ עליו RSTUDIO, אבל כשהוא מנסה לגשת לדיסק הוא נתקע. אני מחפש גם הפנייה למעבדה לשחזור, אם למישהו יש ניסיון בזה, וכמה זה אמור לעלות מה אתם מציעים?
-
- 0 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מערכת חדשה > HD חדש (SATA II באפר 16 ) בגודל 250 G כרגע לאחר ההתקנות של המחשב החדש >> תפוסים לי 60G בכונן C 1. למה חשב לחלק במחיצות 2. לאיזו חלוקה אתם ממליצים? THX
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות HD גדול יותר ממה שיש לי היום איך אני יודע איזה מתאים לי למחשב SATA2 או IDE ?
-
- 6 תגובות
- 854 צפיות
-
-
היי, יש לי הארד דיסק IDE ואני מתעתד לקנות מחשב חדש. ברצוני להשתמש בהארד דיסק הישן ככונן נוסף. האם אפשרי שהניו שני דיסקים אחד SATA והשני IDE ? האם צריך לבחור לוח אם עם תכונות מסויומות? תודה
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
יש לי צורב DVD של LG ואני לא מצליח לצרוב יותר מ4.5 ג'יגה על דיסק של 4.7של ממורקס
-
- 5 תגובות
- 854 צפיות
-
-
שלום רב! יש לי תוכן ממש חשוב בהארד דיסק הגיבוי שלי ואין באפשרותי להכנס אליו. הקונן מחולק ל:C ול כך שיש לי בעיית גישה - . כשאני מנסה להכנס אליו המחשב חושב 10 שניות ואז שואל אותי אם אני רוצה לפרמט את הכונן - כמובן שאני לא מאשר... ועכשיו לתאכלס... האם קיימת תוכנה שיכולה לעזור לי להגיע לקבצים ולהעביר אותם למקום בטוח? אם כן אשמח להסבר... ואם לא איזו אלטרנטיבה יש לי?! מדובר ב60GB קריטיים... אני ממש אודה למי שיכול לשפוך אור בנידון... אופיר[br]פורסם בתאריך: 30.12.2007 בשעה 06:38:28 תיקון קטן להודעה שלי: הסמיילי אמור להיות- כונן די.
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
כל דיסק קשיח למחשב? גם דיסקים קשיחים ישנים?
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות צורב DVD בזמן הקרוב (מקווה מאוד קרוב) ורציתי לדעת אם שווה להשקיע בLG או שבכלל הNEC יותר טוב? בקיצר איזה צורב הייה יותר משתלם לי?
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
כנראה שסוני וטושיבה הפסיקו את המאבק הטיפשי הזה, ובמה שנראה כמו הרעיון הכי הגיוני בהיסטוריה, משתפות פעולה ביצירת פורמט חדש שמשלב רעיונות משני הפורמטים המתחרים. שום דבר עוד לא סגור, אבל לפחות שני הצדדים מבינים שזה רעיון טוב. סוף המאבק? הפורמט המשותף תודה לחדשה בעין הדג שהפנתה אותי לזה.
-
- 3 תגובות
- 854 צפיות
-
-
האם לפני שאני קונה דיסק קשיח חדש בחיבור Ide צריך לבדוק אם הלוח אם מתאים לata 133 או ata 100? ואיך מרכיבים דיסק קשיח? משהו שאני צריך לשים לב אליו? צריך לפרמט את הכונן החדש אחרי שמתקינים? תודההה!
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-


