עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. היי, בקשה קצת אקזוטית - האם משהו יודע איפה אפשר לרכוש את מעטה הפלסטיק לדיסקים הקשיחים ("SATA Hot Plug 3.5) לשרת HP ProLiant DL185 ? הכוונה היא לזה : ובתקריב לדגם : בתודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  2. Started by ~NewComputer~,

    אני צריך זכרון פלאש/USB הכי מהיר שאני יכול למצוא במחיר 60~70 שקל. אם מישהו מבין בזה או שאפשר בכלל לבדוק ולהשוות בין המהירות שלהם, אז שינסה לעזור בבקשה. ואני רוצה 4GB, כי אחרי שחשבתי על זה קצת, 2GB זה דיי קצת לטעמי. :\

  3. Started by Emmanuell,

    אז יצאו דגמים חדשים לסדרה שלפי הנתונים ובנצ'מרקים יש שיפור מצוין לעומת הדגמים הקודמים , איפה אני יכול לקנות אותם ? אני מעונין ב 500gb , היחיד שמצאתי זה ה 450gb ב tms אבל זה הדור הישן יותר ולא החדש ביותר שהרגע יצא , המחיר הרשמי של ה 500gb אמור להיות 200 דולר , אז בארץ אני מקווה שיהיה אפשר להשיג אותו ב 900 שקל ...

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  4. אני מנסה להעביר ממחיצה אחת למחיצה שנייה מקום בסדר אז הNorton PartitionMagic 8.0 מפעיל לי מחדש תמחשב... מתחיל לעבוד ואז מפסיק.. טוען שנמצאו יותר מדאי בעיות מה לעשות כדי לסדר אותם כדי שאני אוכל לשנות את גודל המחיצה תמונת מסך: http://img233.imageshack.us/my.php?image=dsc00054ir8.jpg

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  5. Started by omertgm,

    דרוש נפח של ~250G כרגע אני מנצל 150-180G מתוך 300G של כונן מכני שיוחלף בקרוב. מה מומלץ כרגע בשוק ומה טווח המחירים? תודה

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  6. Started by X7-007,

    יש לי 3 SamsungF3 1TB שנמצאים ב RAID0 עם לוח Asus P5Q Deluxe. זה מחיצה אחת GPT. האם אפשרי לקנות לוח אם חדש וזה יעבוד או שצריך לעשות משהו או שיש אפשרות לגבות ואחרי זה להעלאות את האימג' ?

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  7. היי אני רוצה להשתמש בזכרון USB DOK כזכרון SWAP יתרון ברור - חסכון בחיי דיסק קשיח חסרוונת - לא יודע ??? האם מישהוא ניסה ? האם יש הצלחות? כשלונות? ??? תודה מראש, יהודה

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  8. כונן C שלי כבר ממש מלא ואני רוצה להגדיל אותה על חשבון כונן D.

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  9. Started by שגיב,

    שלום לכלום בוקר טוב אז ככה ביום שבת הלך לי ה SSD כאילו הוא לא מזוהה בביוס אז כנראה זה סופו אז מה שאומר שאני צריך דיסק חדש עכשיו עברתי על כל מיני דיסקים ונגיד ראיתי דיסק של ווסטרן 1T ב 870 אז ראיתי 2T של סמסונג ביותר זול 750 מה ההבדל? בעיקרון אני צריך דיסק קשיח טוב כי עליו אני שם את מערכת ההפעלה אז השאלה שלי אם כדאי דיסק של 1T או 2T לצורך זה או שעדיף גודל קטן כמו 500GB מקווה שהונתם בברכה שגיב והמשך יום טוב

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  10. היי אני רוצה לקנות כונן שיכיל לפחות 500 גיגה +32בפר אני ישמח להצעות +לינקים

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  11. Started by Belgid,

    מישהו יודע איך אני עושה הגנה על CD ככה שלא יוכלו להעתיק אותו? אני יודע שהכל ניתן לפריצה ולעקיפה, אבל עדיין, אני מחפש איזה כלי פשוט שיהיה ניתן להריץ את ההתקנה מהדיסק אבל לא להעתיק אותו. תודה.

  12. Started by mosfos50,

    קניתי LG bluray bd370 עובד נפלא. אך אני נתקל בבעייה של צריבת סרטים על דיסק dual layer הסרט נתקע אחרי זמן מסויים. יכול להיות שעה או יותר. מדובר לגבי data או סרט dvd מעל 4,37 ג'יגה שאני צורב על מדיה dual layer . ניסיתי כמה סוגי מדיה וכמה סוגי קבצי data (mkv( וכן סרטי dvd שונים. התקשרתי לתמיכה בארץ אך אין להם מושג. הם מחזיקים אותה חוברת שאני מחזיק. אגב, עשיתי כבר פעמיים reset למכשיר אך ללא הואיל. וכן צרבתי עם 2 תוכנות : nero וגם ניסיתי shampoo מה אפשר לעשות? האם יש פתרון? האם קשור למדיה? לתוכנת צריבה? עפ"י ספר העזר של המכשיר הוא אמור לקרוא דיסר צרוב של . Dual layer אודה על תשובה . משה

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  13. יש לי DVD וצורב שמחוברים אחד לשני ושני הארד דיסקים שמחוברים האחד לשני ושניהם ל IDE על הלוח אם. שאלתי היא: האם ניתן לחבר עוד הארד דיסק למערך הזה ? (הפרטים נמצאים ב"מפרט מחשב") יש לי עוד כונן 10 ג'יגה עם המון שירים עליו, ואני רוצה לצרפו (סה"כ 3 כוננים קשיחים). האם זה איפשרי ? במה זה כרוך ? תודה לעוזרים HF

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  14. Started by demultiplexer,

    האם יש צורב במקסימום 300 שקל ל900 מגה ?

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  15. Started by Omry,

    צהריים טובים. כפי שבטח ידוע לרובכם, הוכרזה סדרה חדשה של דיסקים קשיחים מבית היצרנית "Seagate", בשם "7200.12". כונן בנפח 500GB מהסדרה החדשה אמור להגיע לחנויות בחו"ל ביום שני הקרוב. בקיצור, הייתי מעוניין לדעת האם Seagate מתכננת להכיל בסדרה כוננים בנפחים של 250GB, 320GB, 1TB ו-1.5TB? תודה רבה לעוזרים וסופשבוע מעולה לכולם

    • 7 תגובות
    • 861 צפיות
  16. Started by ProVoker,

    או קיי הבעיה היא ככה הצורב שלי התפקשש לא מזמן וככה גם כמה צריבות ואז הוא התחיל לצרוב לי על באפר של 30-40 % זאת אומרת במהירות של 16 הוא צורב על 94% המהירות המקסימלית של הצורב בקריאה ובכתיבה זה 52 ועשד עכשיו הוא צרב במהירות גבוה ובסדר עשיתי בדיקה של נרו על הצורב וגיליתי שיכולת הקריאה שלו היא במהירות 17X דבר זה מדאיג אותי שכן זה מעט לי את מהירות הצריבה עצמה בלי קשר לליזר הצריבה. לפי דעתי הבעיה היא בלייזר או במגעים של הקריאה. בצריבה איטית הוא צורב בסדר אבל במהירה לא מה עלי לעשות האם לקנות דיסק לניקוי או משהו כזה או שהבעיה יכולה להיות במחשב?

    • 10 תגובות
    • 861 צפיות
  17. איך עדיף לחבר שני דיסקים ATA ללוח עם חיבורי SATA? את חיבור ה-ATA על הלוח אני מנצל לצורב ולא רוצה לערבב. האם עדיף כרטיס PCI עם כניסות ATA - http://www.lamir.co.il/product.asp?product=932 או מתאם SATA-ATA ? http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=2706 האם יש הבדל במהירות בין שני החיבורים?

    • 7 תגובות
    • 861 צפיות
  18. יש לי 2 הארד-דיסקים של 250 ג'יגה: WD2500JS & SP2504C והתכוונתי ליצור מהם מערך RAID אפס לשיפור הביצועים. הסתכלתי בכמה אתרים ויש ויכוח לגבי השאלה האם השיפור בביצועים במשחקים ובמערכת הפעלה שווים את הסיכון הגבוה יותר של קריסה מה דעתכם?

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  19. Started by Black_eagle,

    שלום. קניתי את הצורב הנ"ל.. עכשיו כתוב שהוא צורב דיסקים ב כפול 16.. וכשנכסנתי לנרו הוא מראה שהמקסימום שלו זה X4. האם זה בעיה כל שהיא? ועוד שאלה האם הצורב הזה אומר ליהיות עם פס שחור כזה מקדימה כי אני קיבלתי אותו לבן בלי שום פס

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  20. היי, אני מעוניין לרכוש דיסק קשיח חיצוני של חברת WD דרך אתר אמאזון ארה"ב ורציתי לשאול האם תהיה אחריות על המוצר כמו האחריות שאקבל אם אקנה בארץ? המחיר דרך אמאזון זול יותר ב-500-600 ש"ח וזה משמעותי, אבל אני חושש רק בגלל עניין האחריות... ניסיתי ליצור קשר עם WD לפני שבועיים ועדיין אין מענה.. אם למישהו יש ניסיון עם העניין הזה אשמח לדעת!

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  21. Started by redti,

    אתמול התקנתי הארדיסק חדש מסוג : WESTERN DIGITAL 120GB S-ATA WITH 8 MB BUFFER התקנתי עליו מערכת הפעלה WIN XP ... יש לי נורה במארז שמהבהבת בזמן שהמחשב חושב למעשה לכל אחד יש את זה! אבל כשאני פועל על ההארדיסק החדש הנורה לא נדלקת כשהמחשב חושב !!! יש לכם מושג למה זה קורה?

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  22. כי זה נראה לי דיי גבוה אולי זה בגלל שיש לי שתי הארדיסיקם אחד מתחת לשני ואחד "חונק" את השני? ההארדיסקים במפרט מישהו יודע של איזה מהם החיישן? הwd מעל הseagate

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  23. Started by tomchook,

    שלום, יש לי במחשב שני כוננים של 500GB במצב של mirror אחרי כמה חודשים שמתי לב שבזמן הפעלת המחשב, לפני שהווינדוז עולה, מופיע לי באדום error occurred אבל עדיין המחשב ממשיך לעלות ופועל בלי בעיה. יש לי אפשרות של כמה שניות להכנס לתפריט של הRAID ע"י ctrl+I וזה מה שמופיע (ניסיתי לכתוב את זה מחדש כי אין לי אפשרות ללכוד מסך בדוס): האם יש לי אפשרות לבדוק מה הבעיה ולתקן אותה לפני שאני מפרמט את ההרדיסקים?... תודה רבה מראש! תום

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  24. Started by edenbd,

    קניתי DOK CRUZER של SANDISK בנפח 8GB חדש מהחנות. הכונן הגיע עם המערכת FAT32 לכן ניסיתי לפרמט אותו ל NTFS עם הכלי של ווינדוס וקיבלתי שגיאה. ועכשיו הכונן לא מפורמט בכלל, לאף אחד ממערכות הקבצים. ניסיתי לפרמט בחזרה ל FAT32 עם הכלי של ווינדוס וגם עם הכלי של HP ובשתיהם יש שגיאה שאי אפשר להשלים את הפעולה אחרי כמה זמן שהפירמוט רץ. עכשיו נתקעתי עם DOK חסר שימוש, אז צריך את עזרתכם בנושא. תודה.

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  25. קודם כל, אני התלבטתי אם לרשום את ההודעה הזאת פה או בפורום מודינג... אז אם היא לא שייכת לפה אז אני מצטער עכשיו, אני עומד מחר להכין כבל עגול לכונן קשיח. אני אחתוך כל שתי צמות ואז "אעטוף" את הכבל בצינור פלסטיק. עכשיו, שמעתי שזה מוריד בביצועים ורציתי לדעת עד כמה זה מוריד בביצועים בדיוק?

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות