עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by X-Toxic,

    החלטתי שאני קונה wd 80G 7200 RPM 8M ואני רוצה לשמור עליו שהוא לא ידפק לי ויתחיל לעשות רעשים וביצועים נחותים אחרי שנה מה אני צריך לעשות?

    • 7 תגובות
    • 862 צפיות
  2. שלום. יש לי לפטופ של דל, שאיננו עדיין בן 3. לאחרונה שמתי לב (למרות שלא הייתי המשתמש העיקרי בו לפני כן, ולכן יכול להיות שהבעיה ישנה), שההארדיסק עושה רעשים שאפשר לכנות אותם "מחרידים". לא תמיד. אבל מדי פעם, הוא נכנס לפעולה, ומתחיל "לטחון". משהו בסגנון "גח גח גחחחחחחחחחחחח" האם ימיו ספורים? תודה!

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  3. Started by shlomi2003,

    יש לי HD של 160 גיגה ! של סריאל ATA הבעיה היא לאחר שחילקתי את הכונן ל 2 כוננים C וD ב-C יש לי 78.1 גיגה וב-D יש לי 70 גיגה ביחד זה 148 גיגה צריך להיות לי 153 גיגה לאין נעלמו ה 4 גיגה האלה ?

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  4. אני חושב שהוא של LG. הוא בקיבולת של 128MB. המחשב WIN2000 כותב שאין באפרות לסיים את תהליך האיתחול. (ללא האיתחול הוא בכלל לא פותח לי את הדיסק הנשלף). (שיחקתי גם עם הכפתור של "מאפשר ולא מאפשר מחיקה)

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  5. Started by adirss,

    שלום אני טכנאי מחשבים לרוב אני משתמש בדסיק און קיי שלי להתקין תוכנות ללקוחות וכאלו הענייין הוא שהוא כל הזמן נדבק בוירוסים ואז יוצא מצב שאני מעביר ממחשב למחשב וירוסים יש אפשרות לעשות איזה הגנה עליו שלא יחדרו וירוסים ומיזיקים לכונן?

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  6. Started by ronen062013,

    שלום הוא ישמש לגיבוי תכנים חשובים, וייתכן כי מעת לעת הוא ישלח בדואר שליחים 1. USB SanDisk Cruzer Glide http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=16069&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap אחריות שנתיים 2. Silicon Power Ultima U03 http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=19852&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap אחריות לכל החיים 3. Transcend JetFlash 530 http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=15699&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap אחריות לכל החיים [h=1][/h]מה כדאי?

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  7. Started by avive2004,

    צהריים טובים לכולם כבר תקופה שאני דוחה קניית כונן קשיח ומוחק דברים מחוסר ברירה כרגע ראיתי באתר וואלה פרסומת להארד דיסק חיצוני של סמסונג (1000GB) במחיר מצוין (400 שח). רציתי לדעת אם יש פה איזה שהוא קטץ' והאם הוא נחשב להארד דיסק טוב דגם: HX-DU010EB http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=QSHXDU010EB במידה ולא אני אקנה את אחד מההארד דיסקים המומצלים בסטיקי (איזה מהם הכי מומלץ, יש שם 2, גם של סי גייט וגם של סמסונג באותו מחיר, איזה מהם עדיף?) תודה רבה לכם.

    • 5 תגובות
    • 862 צפיות
  8. למי שלא שמע, גוגל מפסיקה לתת לנו אחסון ללא הגבלה לתמונות ותתחיל לדרוש מאיתנו כסף אחרי שאנחנו כבר בלענו את הפיתיון שלהם וכבר מושקעים מאות ג'יגות אם לא טרה בייטים של תמונות בשירות שלהם. לכל מי שיש מכשיר של סינולוג'י, מדובר אמנם במוצר שהוא כרגע עדיין בבטא אבל אמור לצאת בגירסה סופית ממש בקרוב כחלק ממערכת ההפעלה DSM 7. מדובר על אפליקציה שנקראת Synology Photos שלמעשה מנסה לתת לנו כלי, בחינם לגמרי, כתחליף לשירות של גוגל. על מנת שלא להפוך את הפוסט הזה למגילה אני לא ארשום פה מדריך צעד אחר צעד על המוצר הזה אבל אני רק יכול להגיד שמדובר באחלה מוצר. אין ספק שהכלי של גוגל חזק יותר מבחינת פיצ'רים אבל יחסית למוצר שניתן לנו בחינם, מכיל זיהוי פנים, מכיל אינטליגנציה …

  9. קניתי מחשב נייד עם SSD מלא (256GB) ואיני יודע כיצד מטפלים בו. מה מומלץ? מדובר בסמסונג סדרה 9, X3F, והדיסק באמת מהיר , אבל שמעתי שלא טוב להריץ באופן קבוע תכנות שהייתי משתמש בהן, כגון: Ccleaner JKdefrag Combofix תגידו לי בבקשה מה כדי לעשות וכיצד. נורא מפחיד להריץ עליו סתם תכנות שיקצרו את חייו של הדיסק. אמשח גם לשמוע כיצד ניתן להגדיר את הדיסק שינוצל הכי טוב שאפשר במערכת ההפעלה (חלונות 8). אודה מאד על העזרה. swg.

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  10. האם יש הבדל בגודל? במהירות? אני צריך לסלולרי שלי: 6680. האם MMC PLUS גדול מידי? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  11. Started by Cereal Killer,

    אהלן, אני תר בתקופה האחרונה אחר מארז רייד חיצוני של 2-5 מפרצים ואני רואה שהמחירים שלהם פשוט לא נורמאליים אז חשבתי אולי לבנות אחד (אם זה יוצא משתלם), מארז/ים יש לי ספקים יש לי דיסקים ירכשו בהמשך. הבעיה שלי זה איך אני עושה מערך דיסקים כלשהו ללא מחשב ואיך אני מתעל הכל לחיבור ESATA? יש רעיונות (הזמנות מחו"ל באות בחשבון)?

  12. לא רק אינטל וסמסונג: גם חברת Patriot רוצה נתח בשוק כונני ה-SSD המתקדמים בממשק M.2, עם הבטחה למהירויות גבוהות מתמיד נראה שימיו של ממשק ה-SATA 3 כאמצעי אחסון נבחר לכונני SSD ספורים. עם פיתוח טכנולוגיית ה-NVMe החדשה לאמצעי אחסון מתקדמים, רף הביצועים בשוק הביתי מטפס בכמה מדרגות ומכפיל את עצמו כמה פעמים. הפעם בתפריט כונן חדש של יצרנית הזיכרונות הותיקה Patriot. לכונן קוראים Hellfire והוא למעשה כרטיס SSD המתאים לממשק M.2 הנפוץ כיום בלוחות אם מבוססי ערכות השבבים H170 ו-Z170 של אינטל. כמו כן, גם במחשבים ניידים מתקדמים העושים שימוש במעבדי הדור השישי של אינטל, הסקיילייק. הבקר של Phison, שיהווה את לב ליבו של הכונן החדש מ-Patriot הכונן המדובר מחיר בקר …

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  13. Started by boom!,

    אני די חדש בכל העניין הזה של הדיסקים של הדיוידי, אז מה ההבדל בין ה- ל+? ומזה דיודי דם/רום, וכל הדברים שיש בדיסקים השונים שמבדיל ביניהם?

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  14. Started by omer-e,

    שלום על איזה HD הייתם ממליצים? פחות תתחשבו במחיר אלא יותר בביצועים, אם יש לכם משהו אחר אנא המליצו, הWD 640 BLACK אזל להם... SEAGATE BARRACUDA 7200.12 750GB 32MB SATA2 NCQ - ST3750528AS SAMSUNG F1 750GB 32MB SATA2 7200 RPM : HD753LJ WD GREEN 500GB 32MB SATA2 7200 RPM - WD5000AADS http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4505 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2373 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=1431 תודה

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  15. Started by Eddiebrava,

    שלום צריך עזרה יש לי בעיה כותב לי אחרי ריסטרט למחשב reboot and select proper boot service or insert boot media in selected boot device press any key to continiue...... בדקתי את הדיסק הקשיח על באגים לא מצא כלום מה עוד יכולה להיות בעיה ? אולי וינדוס נדפק או משהו כזה?

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  16. Started by xpl0it,

    קניתי חדש חדש Western Digital My Book Essential 500GB External HD והוא עובד לאט הוא מתחבר בחיבור USB2 אבל יש לי הרבה שמשהו לא בסדר ושהוא קורא יחסית לאט. אני אומר את זה כי יש לי עוד דיסק חיצוני (הרבה פחות טוב, 80GB של סמסונג - שום דבר מיוחד...ממש פשוט..) אבל הוא רץ הרבה יותר מהר. אני לא ממש יודע איך להוכיח את זה, אבל האם יש דרך להראות שהדיסק הזה באמת רץ לאט ? אני לא מדבר על מקרים מיוחדים..פשוט בזמני קריאה/כתיבה סטנדרטים הדיסק עובד לאט יותר ממה שהייתי רוצה. האם זה יכול להיות קשור לגודל שלו ? 500GB זה די גדול (בטח שלעומת 80GB), יכול להיות שלוקח לו בגלל זה הרבה זמן לקרוא/לכתוב ? אגב אמרו לי שזה עם 8MB BUFFER.

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  17. Started by קרול,

    שלום. עשיתי מפסק על כבל החשמל של כונן אחד, וחברתי אותו, כרגיל, לכניסת SATA על לוח האם. זאת כדי להגן מפני וירוסים, הכונן משמש רק כגיבוי. יש לי חלונות XP. בהתחלה זה עבד אפילו כשהמחשב היה דלוק: כשהרמתי את המתג, הופיע הכונן בסייר. עתה הוא לא מופיע אפילו אחרי שאני מכבה ומדליק את המחשב. ב BIOS אני רואה שהוא מזוהה, ולמרות זאת לא קיים. כאשר אני מנתק אותו-ה BIOS אומר שקיים פחות כונן.

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  18. היי היה לי DOK שרשם את זה,ובנוסף קניתי גם אחד חדש - Sandisk Edge 16GB והוא רושם את אותה שגיאה. יש לציין שבמחשב אחר אין בעיה,כלומר זה אצלי במחשב. C ו - D הם NTFS. ה DOK מצויין כ : F WinXP הוספתי תמונה להמחשה עריכה : מסתבר שמרגע שהכנסתי את זה למחשב שלי זה רושם את זה גם במחשבים אחרים. האם ה-DOK נהרס רק מעצם העובדה שהכנסתי אותו למחשב?

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  19. Started by sh.yoav,

    שלום, אני שוקל רכישה של כונן חיצוני אך נודע לי כי קיימת אפשרות לקנות הארד דיסק רגיל (פנימי) ולחבר אותו לקופסה כך שישמש כחיצוני. מהם היתרונות\חסרונות של פנימי על פנימי על פני חיצוני, מבחינת מחיר, מהירות, עמידות בפני תקלות וכו'?

    • 9 תגובות
    • 861 צפיות
  20. Started by tkhvbcht,

    יש לי צורב nec 3550 בקיצור המחשב לפעמים מזהה אותו ולפעמים לא...ושהוא מזהה ואני מנסה לצרוב הצורב לא מצליח לצרוב לי...נראה לכם שזה יכול להיות בעיה בכבל שמחובר אליו מהלוח אם או שהצורב נדפק?

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  21. Started by urishush,

    יש לי שאלה שכבר ראיתי שנשאלה פה אבל הפתרון שניתן לא עוזר לי. אני מנסה לצרוב בנרו דיסק data על דיסק dvd. אני מסמן multisession אבל כשאני רוצה לשוב ולצרוב על הדיסק האפשרות של continue multisession היא disabled. חשבתי שאולי הבעיה בסוג הדיסק שאני משתמש אבל ניסיתי עם סוג אחר ונתקלתי באותה תופעה (סוג אחד שהשתמשתי בו הוא silver line). יש למישהו רעיון מה יוכלה להיות הבעיה? חיפשתי כבר בכמה אתרים ולא מצאתי הסבר ללמה שה יכול לקרות. בתודה רבה מראש

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  22. תאימות. אפשר בפרטי . בתודה מראש גלעד

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  23. שלום לכולם לפני שבוע בערך קניתי צורב של sony 48*24*48 ורציתי לשאול שאני משתמש בצורב שלי כמו סידרום לכול דבר אז הוא יכול להפגם כי למעשה ה-cdrom שלי נדפק ובצורב כתוב לי מהירות קריאה של עד 48 שתי שאלות 1.האם המהירות קריאה קשורה למהירות צריבה או שזה לא קשור בכלל ?? 2.והאם זה יכול לדפוק אותו או לרדת לו האיכות ??

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  24. יש לי פה מחשב עם לוח שאין עליו בקר SATA ומותקן עליו כרטיס PCI שהוא בקר SATA ומחובר אליו כונן SATA הקטע הבעייתי זה שאין לי גישה אליו, אין לי איך להתקין הוא לא מזוהה, מה אפשר לעשות!?

    • 10 תגובות
    • 861 צפיות
  25. Started by joniar,

    שלום הבעיה היא כזאת:כונן 500GB שאני מחבר אותו למחשב ב2SATA ועם חשמל והכל.. והמחשב לא מזהה אותו לא בביוס ולא עם תוכנות כמו hirens boot וכן spotmau לדעתי הבעיה היא שהוא לא מפורמט או משו השאלה... מה אפשר לעשות?

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות

דיונים חדשים בפורומים