אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום, לפני כמה חודשים קניתי מחשב חדש, ויחד איתו קניתי גם צורב DVD של סמסונג (SH-S223B). עכשיו עד לפני כמה ימים הצלחתי לצרוב דיסקים בלי בעיה צרבתי דיסק אחד DVD9 וכמה דיסקים של DVD5 והכל היה טוב, גם לאחר הצריבה בדקתי שהדיסק באמת עובד. צרבתי היום קובץ ISO על דיסק של DVD9 ולאחר הצריבה סימן לי שהכל הסתיים בהצלחה, לאחר מכן הכנסתי את הדיסק וזה לא הצליח לקרוא אותו (ניתן סימן של חשיבה בלי סוף) ניסיתי גם להכניס דיסקים מקוריים וזה לא עבד לאחר מכן ניסיתי למחוק את הדריבר של הצורב ולהתקין מחדש וזה לא עבד, וגם ניסיתי לעדכן את החומרה וזה גם לא עבד יש עוד הצעות לפני שאני אקח אותו לבדיקה?
-
- 1 תגובה
- 866 צפיות
-
-
העתקתי קבצים בגודל של כמה עשרות ג'גבייטים העתקה מ- SSD SAMSUNG 850 EVO 1 T ל - NVME (M.2) SSD SAMSUNG 960 EVO 1T שאילתא קטנה אז : מדוע כשהעתקתי מכונן זה לאחר (כמו שמפורט למעלה) הוא הגיע בטופ של המהירות ל360 מגה לשניה? האם זה קשור כבר למגבלות חיבורי ה SATA3 שמחובר לSSD הרגיל? *הרי ידוע שלכונן SSD רגיל של סמסונג מגיע למהירויות קריאה של עד 500 פלוס מינוס והכתיבה של 960EVO מגיעה עד 2900 תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 866 צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לפתוח אבל זה הפורום שנראה לי הכי מתאים אני עכשיו רוצה לבנות לעצמי NAS מחלקים ישנים שיש לי אז אשמח להצעות טיפים איזה מערכות הפעלה מומלצות אני אישית מכיר רק את FREENAS אם יש יותר מומלצות ממנה... זה נועד לכל מי שרוצה לבנות NAS ואין לו מושג איך להתחיל . אז כל בוני הNAS שכבר יצא להם לבנות כמה וכמה NAS ביתיים אני אשמח לטיפים. אשמח אם כל מי שמגיב ייתן פירוט על החומרה שאיתה הוא בנה את הNAS שלו ואיזה שימושיים הוא עושה בו.
-
- 0 תגובות
- 866 צפיות
-
-
אוקיי, כפי שאתם יכולים לראות בתמונה אז ההרדיסק מחובר לאותו ערוץ של ה- DVD. האם זה יכול להאט את המחשב ? האם כדאי לי להעביר אותו ל- Secondary Channel ביחד עם הצורב? אם זה מאט, אז בכמה פחות או יותר? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום לכם. אני מחפש כונן חיצוני בנפח 500 GB שישמש אותי לגיבוי. צריך אחד שנמכר ב KSP או כל חנות אחרת שממוקמת בבאר שבע. חשוב שיהיה אמין עד כמה שאפשר. מה דעתכם על זה? http://ksp.co.il/?select=.1033..146.&list=1&sort=2&glist=0&uin=13197&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice=
-
- 3 תגובות
- 866 צפיות
-
-
האם הדבר אפשרי? יש לי לוח אם של אביט מבוסס KT400 מסדרת MAX. כרגע יש עליו הארדי דיסק 40, צורב וסידי. השאלה היא איך הכי כדאי לחבר, סלייב להארד דיסק? או שעוד חיבור מסוגר SATA?
-
- 8 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שמעתי שיש כמה סוגים של מדיה בDVD: DVD-ROM, DVD-RAM, DVD-R\RW, DVD+R\RW מה כל אחד אומר
-
- 2 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום יש לי HD נייד קטן של WD והוא ביקש ממני לאתחל אותו..איתחלתי ועכשיו המחשב לא מזהה אותו בכלל כאשר אני מחבר אותו אליו. עוד דבר הוא ביקש לעשות איתחול לאחר שבWINDOWS עצמו הוא הראה באיתחול שיש לי 127 GB ובעצם יש שם 320GB אז עשיתי פירמוט רגיל בדוס ואז חיברתי למחשב והוא ביקש איתחול נוסף ומאז נעלמו העקבות.. מה עושים? תודה
-
- 8 תגובות
- 866 צפיות
-
-
אהלן חברים אני מחפש מארז חיצוני לדיסק 3.5 עם חיבורי USB ו FIREWIRE של MACALLY http://www.macally.com/en/Product/ArticleShow.asp?ArticleID=216 זה הדגם מאיפה אני מוצא כזה בארץ למען השם? תודה
-
- 3 תגובות
- 866 צפיות
-
-
חיפשתי באינטרנט (גוגל) אבל לצערי הרב כל מה שמצאתי הוא רק חנויות וביקורות בלי מידע על סוג כרטיס הזיכרון זה מחשב כף יד HP RZ1710 עם מישהו אולי יודע איפה אני יכול לקבל את "המידע" הזה אני ישמח תודה וסליחה על הבורות...
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
חבר שלי פירמט לי את המחשב וכנראה בטעות בלבל לי בין הכוננים C ו D כך שD הוא הכונן המרכזי...השאלה שלי אם יש איזשהיא אפשרות לשנות ביניהם? שC יהיה המרכזי בלי לפרמט את המחשב?? תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 866 צפיות
-
-
היי חברים מ\במהלך השוטטות שלי פה בפורום ניתקלתי במוצר הנ''ל http://ivory.co.il/product.asp?productid=538&CatCode=66 ויש לי דיסק 120 ג'יגה של סייגט בתצורת IDE רציתי לדעת אם אני יקנה את המתאם .. ויחבר , צריך גם לחבר מתח דרך המלוקס לדיסק? או שמא גם העברת הנתונים וגם המתח עוברים דרך הUSB (כי אם כן זה שווה מאוד )
-
- 3 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני מדבר על הדיסק שמכניסים כדי להתקין את ה SATA כדי שאני יוכל להתקין WINDOWS בבקשה אחים שלי .
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
הלכתי לחנות והמליצו לי על SanDisk 4GB Cruzer מה אתם אומרים עליו האם הוא אמין? ומה זה התוכנה הזאת שיש לו U3? ומה ההבדל בין הגירסה הרגילה לגירסת הטיטניום? ואם שווה להוסיף כסף ולקנות את הטיטניום? ואיפה אפשר להזמין אותו במחיר הכי נמוך? תודה לעוזרים!
-
- 10 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום חברים ,אני בבעיה. עקב נפילת חשמל שקרתה בביתי הכונן החיצוני שלי יותר לא מזוהה ע"י המחשב,מדובר בכונן של MAXTOR חצי טרה אם זה משנה. הגדלתי ופירקתי אותו לחלוטין בשביל לנסות לחבר אותו דרך SATA ולא USB כמו שהוא מגיע אך הדבר לא הועיל. אני יוסיף ויאמר שיש לי בלוח אם 4 חיבורי SATA צמודים ושניים מהם תפוסים (כונן ראשי ועוד אחד נוסף של 2 טרה) כך שניסיתי לחבר את זה הוא היה השלישי . מאוד חשוב לי לשחזר את המידע שנמצא שם ואשמח לעזרתם אם יש טיפ כלשהו שנראה לכם שיכול לעזור אני אודה לכם מאוד.
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
חישבתי את העלויות הבאות בהתאם למחירי הכוננים הקשיחים ב SkyPC : 160GB = 202 NIS => 1.2 NIS/GB 250GB = 252 NIS => 1 NIS/GB 320GB = 295 NIS => 0.92 NIS/GB 500GB = 423 NIS => 0.84 NIS/GB לדעתי נפח ה 250GB הוא הכי משתלם, אלא אם אתם באמת צריכים נפחים גדולים יותר, ולא רק מכיוון שהעלות לג'יגה יורדת. לידיעתכם :-)
-
- 0 תגובות
- 865 צפיות
-
-
האם יש איזהשהו קונורטר לחומרה ישנה שכזאת?
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-
-
הכונן שצד את עיניי הוא זה: http://www.ivory.co.il/Product.asp?productid=5799 מה אתם אומרים? אחרי קריאה של לא מעט נושאים פה הבנתי שהאמינות של WD היא לא בשמיים והרבה פעמים הכוננים פשוט שובקים חיים אז הלכתי בכוונה על SEAGATE למרות שגם פה אין לי יותר מדי היכרות עם אמינות היצרן אז אני אשמח להמלצות והארות בעיניין. כעיקרון אני מתכוון לאחסן בכונן בעיקר מדיה של סרטים, שירים ותמונות. מהירות ההעברה לא מהותית עבורי (יש לי במחשב נייד כניסת ESATA) אלא אם מישהו יגיד שאם יש אופציה אז כדאי לנצל אותה במקום להתעסק עם החיבורי USB העדינים שתוך שנה נשברים ואז אשמח אם תציעו לי כונן עם הממשק הזה שיעלה בסביבות ה-400 ש"ח... (במקרה כזה אני מוכן גם לרדת מ-1TB ל-500GB כי מה שחשוב לי יותר זה האמינות ו…
-
- 0 תגובות
- 865 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש עם לוח gigabyte k8ns ultra 939. קניתי גם דיסק 160 SATA של seagate. כשאני מנסה להתקין אותו, (הכנתי floppy מהדיסק של הלוח אם שמכיל את הדרייברים שצריך) אני מקבל גם נפח נמוך יותר ( כ-125 ג'יגה) וגם מופיע לי הסימון של התקני USB כאילו אני יכול להסיר אותו (בצד ימין של ה-taskbar). יש לי גם תוכנה של seagate אבל גם שם כתוב שהיא יכולה לפרמט רק עד 137 ג'יגה ומעבר לזה צריך service pack כלשהוא (יש לי windows xp ללא service pack). אם מישהו יוכל לעזור לי, אני מאוד אודה לו.
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני מחפש HD של 80 גיגה עם 8 מגה קאש. עכשיו אני רק צריך לבחור בין WD, MAXTOR ו - SEAGATE. מה דעתכם? מישהו עשה השוואה בין כולם? יש הבדלי ביצועים או שכדאי ללכת עם הכי זול? מה עם האמינות של כל אחת מהחברות?
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-
-
שלום. אבא שלי הביא לי היום את הDOK הג'נרי מאייבורי,בנפח 2 ג'יגה. הDOK מצויד בכפתור נעילה,רציתי לדעת למה הוא משמש ואיך מפעילים אותו. וגם רציתי לדעת באיזו מהירות הDOK כותב (אם מישהו במקרה יודע לאיזה סוג אני מתכוון)
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
ממש לא מזמן קניתי שני הארד-דיסקים WD10EADS 1TB וגם עוד אחד בגרסה של ה- 640 GB סה''כ 3 המחשבים שלי ממש שקטים אבל משום מה אני שומע מההארד-דיסקים ממש רעש כשהם עובדים, בצורה ממש מציקה, נשמע כמו טרקטור, ואז הוא מפסיק את הרעש כל כמה שניות ואז מחזיר אותו ניסיתי להחליף כבלים וזה אותו הדבר, עשיתי בדיקת ''שמיעה'' לכל אחד מהם ואצל כולם זה אותו דבר אלה לא רעשים של seeks אלא רעשי טרקטור גסים אומנם שני המחשבים שלי ממש שקטים אבל אני לא מצפה שהם ירעישו בצורה כזאת אני מדבר מתוך נסיון עם הארד-דיסקים קודמים שהיו לי קניתי את WD10EADS למטרת HTPC כי אמרו לי שהם ממש שקטים... יכול להיות שההארד-דיסקים בנפחים הגדולים אמורים להרעיש ככה? זה הגיוני? יכול להיות שיש סדרה פגומה? אולי צריך לעשות…
-
- 3 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אהלן, אני עומד לקנות מחשב חדש וחשבתי לקנות את הסיגייט מאחר והוא במחיר ממש "נוח". רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם הסדרה החדשה ויכול להמליץ (או לא) על הדגם הנ"ל למול הAAKS 500 GB של WD. אחרי הסיפורים שהיו עם 7200.11 אני די חושש לקנות סיגייט...
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
זה הארדיסק הקיים שלי WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII RAID בנוסף יש לי עוד 200 GB אבל הבנתי שהם חייבים להיות באותו גודל אז ככה .. 1. איזה חיבור RAID הכי מומלץ 2. האם הסוג HDD משנה? 3. אם הם אותו גודל זה חייב להיות של אותה חברה? 4. איך עושים את זה (:
-
- 4 תגובות
- 865 צפיות
-
-
הבנתי שכונני sata שונים בחיבור מחיבור IDE, איך אני יודע אם יש לי חיבור כזה במחשב או אם לוח האם שלי תומך בזה ?
-
- 1 תגובה
- 865 צפיות
-


