עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Shadowman,

    יש לי הרד דיסק 38 gb חילקתי אותו די מיזמן לשני חלקים 18 ו 20!! עד עכשיו הכל היה טוב... עד שההרד דיסק d התחיל ליהיות נורא איטי... אז החלטתי לעשות לו פורמט.... אבל לא עזר עדיין נורא איטי.. בילתי ניסבל אפילו קובץ בגודל 5 mb אני מעתיק מהרד דיסק להרד דיסק 2 דקות!! מה יכולה ליהיות הבעיה? העם יש פיתרון..??????

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  2. Started by VGFreak,

    חשבתי על WD Elements 500GB אלא שגיליתי שיש Elements ויש Elements SE מה ההבדל בין שני הדגמים הללו? למישהו יש אלטרנטיבה לדגם קטן 500GB עם מחיר נמוך כמה שיותר?

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  3. Started by MMi,

    ניתן לצרוב עם הצורב, כלומר הוא מזוהה ע"י הwindows אבל, בתוכנה LSS כתוב No lightscribe drive found מה יכולה להיות הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  4. Started by Ron1999,

    ערב טוב לאחר התלבטויות רכשתי הרד-דיסק, עקב טעות קיבלתי SATA ולא ATA. האם יש טעם להוסיף כרטיס מתאם לSATA למחשב שלי - יהיה בזה איזה ייתרון \ הגיון או שפשוט להתעקש שיחליפו לי את הכונן לATA? המחשב לא תומך ב-SATA ללא כרטיס הרחבה. רון.

    • 7 תגובות
    • 871 צפיות
  5. היום רכשתי את הכונן הזה http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=afula&cat=213 והבנתי שמאוד מומלץ לעשות לו עדכון קושחה. רציתי לדעת אם לפני דעתכם אכן זה מומלץ והאם זה עלול להזיק לכונן? כמובן שאת העדכון אני יוריד מהאתר הרשמי של החברה (אשמח מאוד לקבל קישור ישירות לזה + מדריך). תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  6. Started by Snufkin,

    חשבתי על אחד מהכוננים הבאים: Maxtor DiamondMax 10 250 GB SATA Western Digital 250 GB SATA - WD2500JD הם פשוט הכי זמינים ואני חייב כונן חדש היום כי הישן מת!!! הם נחשבים לכוננים טובים? ממליצים על אחד מהם? או ששניהם גרועים? אני אשמח לתשובה זרייה ועיניינית.

    • 6 תגובות
    • 871 צפיות
  7. Started by Blackend,

    אז ככה על מנת לבנות מסד נתונים של תאימות דרושה השתתפות של כל כותבי הפורומים שיגידו איזה צורב די וי די יש להם ואם איזה מדיות הם נתקלו בבעיה! ככה כולם ידעו ממה להתרחק או מה כן לקנות. אז נתחיל. lg 4040b בעיה עם הפורטיס של קיי אסי פי (-) צורב רק ב 2.

    • 3 תגובות
    • 871 צפיות
  8. אהלן, יש לי כאן "ערמה" של כוננים קשיחים (6) שאני מעוניין לשים בשרת קבצים ביתי שאני כרגע מרכיב, אלו בעיקרון הארד-דיסקים ישנים, רובם 80GB של חברות מגוונות. רציתי לדעת איזה מהם עדיף בתור הארד-דיסק SYSTEM. 1. Western Digital WD1200JB-00EVA0 (120GB IDE) 2. Western Digital WD800JB-00CRA1 (80GB IDE) 3. Western Digital WD400LB-00DNA0 (40GB IDE) 4. Maxtor DiamondMax Plus 9 (80GB IDE) 5. Samsung SpinPoint SP0842N (80GB IDE) 6. Hitachi Deskstar 7K160 HDS721680PLA380 (80GB SATA) שימו לב שכל הקשיחים הם בעלי חיבור IDE, ורק האחרון הוא בעל חיבור SATA. מי מבין הקשיחים האלו הוא המהיר ביותר? או שאין יותר מידי הבדל ועדיף פשוט ללכת על האחרון מהיותו SATA?[br]פורסם בתאריך: 30.09.2010 בשעה 2…

    • 1 תגובה
    • 871 צפיות
  9. Started by masterb,

    1. ניסיון חיפוש בפורום, לא עזר :s05: 2. לעניין - יש לי RD עם 40 GB של WD אתמול קיבלתי מחבר הרדיסק נוסף של 20GB גם הוא של WD ונראה חדש ביותר. 3. לא מבין כלום בחומרה אבל בכ"ז פתחתי אחרי מאמץ רב את המארז עפ"י הסבר שקיבלתי חיפשתי אחר הכבל שמחבר מהלוח לRD גיליתי כי ה"חוט" הנ"ל תפוס מצד אחד בהרדיסק ובהמשך בצורב ז"א שאין לי כבל עם חיבור מתאים להרדיסק החדש. :'( 4. שאלותי הם: איך נקרא הכבל הנ"ל ? יש לי מקום (חריץ)פנוי בלוח במקביל לכבל חיבור הנוכחי של ההרדיסק + הצורב, האם אליו לחבר הכבל החדש שאני יקנה/יגנוב ממקום העבודה ? ואז להרדיסק + חיבור לחשמל וזהו ? פעם היה קטע של מאסטר+עבד? (אין ג'אמפר על הרדיסק החדש) האם הWIN XP יזהה לבד הכונן החדש? 5. הוראות (עדיף מפורטות ) הע…

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  10. Started by moshen1169,

    קניתי דיסק קשיח והמערכת לא מזהה אותו כאילו אין לי דיסק קשיח מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות
  11. Started by Thunder-Head,

    אני משתמש ב-Pioneer A05 אך בזמן האחרון (כבר הרבה זמן) הוא עושה הרבה בעיות בצריבות ולא מצליח לצרוב הרבה פעמים. יכול להיות שהצורב הלך ? מצורף קובץ לוג של נירו. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  12. שלום האם ניתן להפוך ssd פנימי לssd חיצוני usb ?

  13. אז ככה,בטיפשות גדולה ומיותרת להחריד,איחדתי בין שני כוננים D ו-E.חשבתי שהתוכנה עצמה לא תמחק דברים אלא פשוט תיצור לי כינון אחד ותאחד את כל החומר בשני הכוננים לכונן אחד.מה שהתוכנה עשתה זה לא רק שהיא העלימה לי לגמרי כונן אחד,אלא גם את 70 אחוז מהכונן השני.נשאר לי שם בקושי 3 תיקיות.הדבר היותר מוזר הוא כשאני עושה מאפיינים על אותו כונן מאוחד,הוא אומר לי שיש 115 ג'יגה בשימוש כאשר בפועל יש שם רק 15 ג'יגה בשימוש(ולא,אין קבצים מוסתרים). אפשר לעשות עם זה משהו?או שזה אבוד? :-\ תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  14. היי. לפי זאפ הצעת המחיר הטובה ביותר שייכת לנועה, עם 140 שקל ל10 מדיות. השאלה היא אם מישהו מכיר חנות זולה עוד יותר?

    • 3 תגובות
    • 870 צפיות
  15. Started by erez_barziv,

    שלום לכולם. לפני כמה חדשים קניתי תכנת "תרגונט" המתרגמת אתרים מאנגלית לעברית. אמנם היא לא משהו, ויש אותה גם פרוצה ברשת, אבל דבר מעניין לדי שבה את ליבי : את המדיה הזאת לא ניתן לצרוב. טכניקת הצריבה שלה נעשתה בצורה פשוטה למדי, הם השאירו טרק אחד לא צרוב, למרות שהוא כן מסומן ב TOC כמכיל מידע בקובץ. במהלך התקנת התוכנה, התוכנה פשוט לא ניגשת אליו, בפקודות מהקוד, כך שאין פה שום בעיה. אולם כאשר הצורב מנסה לקרוא את הקבצים, הוא מנסה לקרוא גם את הטרק הלא צרוב, כי הוא מסומן ב TOC ואז הוא מפסיק את הצריבה ומודיע על בעיה במדיה........ אגב, הדבר נכון גם לגבי ניסיון של ההעתקה של קבצי ההתקנה את ההארד דיסק.... הפיתרון מן הסתם היא תוכנת צריבה/קריאה, שיודעת לזהות את הטריק הזה, או להודיע עליו, ול…

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  16. Started by kisin,

    זה לקוח ממאמר שפורסם היום (15.11.2004) בוואלה: בתור חובב סרטים מושבע שצורב סרטים מאז שDivX קיים רוצה לדעת כמה זה נכון המשפט הזה שאומר שתוך 5 שנים יהרסו לי כל הדיסקים שצרבתי. כל הדיסקים שלי נמצאים בתוך מגירה בארון כשכל סרט יושב בתוך עטיפת נייר. האם אני באמת צורב לחינם וכל כך מהר הדיסקים יהרסו!? אני לתומי חשבתי שאני אוכל לשבת 30 שנה מהיום לראות סרטים עם הבן שלי :'(

    • 9 תגובות
    • 870 צפיות
  17. ***עדכון*** אז הודות לכם קיבלתי את הבטחון להחליף לבד. יש המלצות לכרטיס שווה מאמזון? ראיתי את זה - https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B079WKKHPH/ref=dp_olp_new_mbc?ie=UTF8&condition=new המודעה: שלום לכולם, אני מעוניין להגדיל את נפח האחסון מ128GB ל256. יש לי DELL PAVILION 14" al001nj. א. האם כדאי לי לבצע זאת לבד או לתת למעבדה? ב. האם זה אומר שעלי להתקין על הכרטיס החדש את ווינדוס מחדש? ג. האם תהיינה עוד הגדרות? ד. האם להזמין מאיביי או שהאחריות חשובה ביותר על פריט שכזה? תודה מראש.

  18. טוב אחרי שהווסטרן דיגיטל (80GB) שלי התחיל לקרטע ועשה רעשים החלטתי לתת אותו טרייד אין ולקנות הארד דיסק חדש בנפח של 120 גיגה ואני מבקש ממכם באמת שתעזרו לי איזה חברה לקחת או דגם כלשהו ואיזה כדאי יותר לקחת S-ATA או IDE? והלוח שלי תומך בS-ATA? תודה! נ.ב חברה הכי שקטה שיש ועם ביצועים טובים!

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  19. Started by rank,

    אני הזמנתי לפני חודשיים וחצי מחשב עם vertex 3 שהחנויות כבר פירסמו אותו , ואני עד היום מנדנד לחנות והוא ממשיך להגיד לי שהיבואן לא הביא לו עדיין את הכרטיס , והוא גם טוען שאף אחד בישראל לא קיבל עדיין את הכרטיס , אני רוצה לדעת עם מישהו כבר קיבל את הכרטיס מחנות בארץ ? תודה .

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  20. Started by wildog,

    אני בונה עכשיו שרת NAS חדש 24/7. רציתי לשאול, על איזה כוננים אתם ממליצים? אני חושב על הWD Red, שלוש או ארבעה טרה. שלוש/ארבע דיסקים כאלו להתחלה. לאחר שנה שנתיים אולי ארחיב בדיסקים נוספים. מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  21. Started by shabis,

    לחכמי הפורום שלום הCD שלי לא מזדהה בIDE1 מחובר דיסק קשיח בIDE2 מחובר צורב מסטר וCD כ SLAVE יש לי AMD 1700 לוח גיגה בייט +7DX ו WINXP הכל מחובר ומג'ומפר כראוי אנא עזרתכם

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  22. Started by nnfyrbsnss,

    אני צריך דיסק DVD+RW DL ואני לא מוצא אחד כזה, רציתי של Verbatim אבל אני לא רואה באתר שלהם דיסק שכזה. מאיפה משיגים?

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  23. היי יש אפשרות לבדוק על איזה מהירות מוגדר הדיסק הקשיח ,1.5GB או 3.0 GB? רוני

    • 8 תגובות
    • 870 צפיות
  24. Started by nore0,

    אין לא מושג מה ההודעות האלה מה לעשות Nero alcohol120

    • 10 תגובות
    • 870 צפיות
  25. Started by xHitmanx,

    ל SLAVE או MASTER? מה יותר מהיר?

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות

דיונים חדשים בפורומים