עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום לכולם מה האבדל בין כונן WD2500KS ל WD2500YS שנהם SATA עם 16 MB שנהם ניראים בדיוק אותו הדבר רק שיש אבדל במחיר. ואחריות ל 5 שנים על ה YS . משהו יכל להסביר . תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  2. יש לי כונן SATA2 וחשבתי להוסיף כונן שברשותי מסוג IDE האם זה יאיט את פעולת המחשב? 2)ומה באשר לחיבור כונן אופטי נוסף האם הוא יאיט? תודה

    • 7 תגובות
    • 890 צפיות
  3. Started by drbrain,

    בוקר טוב יש לי דיסק קשיח סמסונג 500 ג"ב (לא זוכר את הדגם הספציפי שלו) איך אני יכול לבדוק שהוא אכן לא תקין ? באילו תוכנות אתם ממליצים לבדוק ? אם הדגם חשבו לכם אני אבדוק ואעדכן אתכם לגבי זיכרונות וקבלים כבר בדקתי והם תקינים המערכת עברה פירמוט והתקנה מחדש תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  4. Started by yuvalm2,

    אשמח להמלצות לכונן קשיח של 500GB. (טווח מחירים - 300-400 ש"ח) השיקול העיקרי שלי הוא האמינות של הכונן, הנפח לא כל כך חשוב. (כנראה שאף פעם לא אמלא 500GB במחשב הייעודי, הלכתי על נפח כזה "לכל מקרה" מתוך תפיסה שקניית כונן קטן יותר תהיה בזבוז) לכן, אין לי עניין להשקיע כסף נוסף בקניית 1TB, ואפילו שקלתי קניית 320GB עד שראיתי ב-zap שהפרשי המחירים זעומים.

    • 6 תגובות
    • 890 צפיות
  5. Started by oren99,

    פתאום בשבוע האחרון קרה לי כבר פעמיים שהדיסק השני שלי (SATA) פתאום נעלם מהמחשב. אחרי ריסטארט הוא חוזר. כל היום הוא קיים פתאום נעלם שוב. קרה למישהו?

    • 5 תגובות
    • 890 צפיות
  6. LG GSA-4165B/5165D specs Write speed Write speed DVD+R DL 8x CD-R 48x DVD+R 16x CD-RW 32x DVD+RW 8x DVD-R DL 4x Read speed DVD-R 16x DVD-ROM 16x DVD-RW 6x CD-ROM 48x DVD-RAM 5x Buffer size 2MB http://www.cdfreaks.com/news/11484 יוצא באפריל והוכרז ב CE BIT ברבעון השלישי יצאו עם צורבי SATA.

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  7. http://www.cdfreaks.com/news/13142 :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:

    • 8 תגובות
    • 890 צפיות
  8. Started by jeyjey,

    שמעתי שצריך דיסק או דיסקט בשביל זה, זה נכון? מישהו מוכן להסביר לי איך אני מתקין את הכונן?

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  9. המפרט שלי: amd phenom 2 x4 965 mugen 3 cpu cooler gigabyte ga-m68mt s2p seasonic psu 430w active pfc 80 ddr3 8gb seagate 1tb 660 GTX thermaltake v3 black edition אני רוצה לקנות את זה: https://www.tms.co.il/product/14835 1. הספק יעמוד בזה אם אוסיף SSD? 2. הSSD מגיע עם כבלים או שצריך לקנות בנפרד? (אין לי כבלים בבית) 3. שאלה לא כל כך קשורה... ווינדוס 10 ירוץ טוב במפרט הזה? הכבלים האלו? https://www.tms.co.il/product/15107 https://www.tms.co.il/product/13593

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  10. שלום אני שוקל לקנות כונן samsung spinpoint F1 בנפח של 1 (SATA II 3.5) , בעיקר לצרכי אחסון מדיה. ראיתי גם את ה F2 וראיתי הבדל קטן של 30 ש"ח במחיר. 1. מהם ההבדלים העיקריים ביניהם? (אם תוכלו לכלול בתשובה גם את ההבדלים לסדרה F3, אודה עוד יותר). 2. ברשותי כונן F1 כחודשיים ואני מרוצה (סה"כ דרישותי מינימליות). האם אפשר לחבר כוננים מסדרות F1 ו F2 ב RAID 1 או RAID 0? תודה.

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  11. Started by Green,

    שלום יש לי מחשב יחסית חדש עם לוח אם של לן פארטי עם NF4 קניתי HD חדש של WD 250MB SATA-II חברתי הכל אבל אני לא רואה אותו ב"מחשב שלי" מה צריך לעשות? תודה

  12. Started by eli.g,

    אז ככה אני מעוניין לקנות צורב ואני מוכן להשקיע בו עד 350 שקלים... ומכייון שאיני מבין חצי דבר בצורבים אני מעוניין בהמלצה לצורב עד 350 שקלים, כמבון עדיף כמה שפחות... וגם אפשר טיפ טיפה לחרוג אבל לא רצוי...

    • 5 תגובות
    • 890 צפיות
  13. Started by שרית,

    קניתי מחשב חדש עם הארדיסק 160 GB של WD. רציתי לשאול באיזה יחס הייתם ממליצים לחלק אותו למחיצות, בהנחה שב - C צריך להשאיר מקום גם לגרסת הווינדוז החדשה שתצא בקרוב ובטח תהיה די כבדה, לכל מיני תוכנות (שאני אוהבת להוריד ולהתנסות), ועדיין להשאיר מרחב עבודה טוב. חשבתי על 25 GB ל - C, והשאר ל - D (My Documents ישב כמובן על D). מה דעתכם ? יספיק ?

    • 7 תגובות
    • 890 צפיות
  14. Started by iyehuda,

    יש לי צורב טושיבה 5112 ואת התוכנות הבאות : NERO 6 AOB Instand 6.5 pinnacle 8 אנא עיזרו לי ???

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  15. Started by LRa,

    בוקר טוב, יש לי DOK של cruzer והוא מאוד איטי על המחשב שלי שיש בו ווינדוס 7. על שני מחשבים אחרים שעבדתי איתם הוא עובד בסדר גמור. מהיכן יכולה לנבוע הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  16. האם מישהו יודע איזה תקן יבוא אחרי הSATA? או משהו יותר מהיר מSATA2?

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות
  17. Started by eyahalom,

    שלום לכולם, אני מעוניין לדעת אלו מדיות איכותיות, DVDRW, מתאימות לצורב LG4163, עד25 שקלים למדיה אם אפשר... תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 889 צפיות
  18. שלום קניתי לפני כמה חודשים דיסק און קי של קינסגטון 16GB והוא עושה לי בעיות אם אחריות מכסה בעיות מכניות של הדיסק און קיי? בנוסף הוא עושה בעיות עם העתקת קבצים לפעמים שלא נקראים וצריך לפרמט אותו יש לי דיסק און קיי נוסף של קינסגטון אותו דגם רק 2 גיגיה שלא עושה את כל הבעיות אלה באותם מחשבים. תודה רבה הדגם הוא Kingston DataTraveler G2 16GB

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  19. באתר פדזילה ניכתב שסיגייט החלט משנת 2009 כל הכוננים ימכרו עם אחריות ל 3 שנים ולא 5 הנה הקישור אולי אני מבין לא נכון. http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=10948&Itemid=1

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  20. היי.. אז ככה המפרט שלי הוא: I7 920 GA-EX58-UD4P HAF 932 SS-650HT 3X CORSAIR DDR3 2GB 1600 TRIPLE CHANNEL CL8 קשיח שיש: WESTERN DIGITAL WD5000AADS SATA2 7200 RPM וכרטיס מסך (למרות שזה לא קשור חח, אל תדאגה ישודרג ) GAINWARD ATI RADEON HD4850 512MB GDDR5 PCIE (גירסאת GTH) עכשיו מן הסתם 500 גיגה כבר לא מספק אותי... רציתי לקנות עוד.. עכשיו השאלות שלי הן: 1. אולי שווה לקנות את אותו הדגם ולעשות RAID? 2. אולי שווה לקנות HD אחד נוסף קטן שיהיה מאד מהיר למערכת הפעלה ועוד אחד גדול שיהיה יחד עם זה כאיחסון נוסף? אני צריך עוד 500-1000 גיגה... (לא מדוייק... בהתאם למחיר... אם יוצא הבדל לא משמעותי אז 1TB... אם כן אז בנתיים גם ה500 יספק אותי ותמיד אפשר להוסיף עוד... יש בHAF מק…

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  21. היי לכולם, רכשתי היום CRUZER EDGE 16GB ונוכחתי לראות שהוא איטי בטירוף - קורא לי בקצב של 14-15M/S כאשר יש לי CRUZER 8GB בן שנתיים שקורא לי בקצב 25-26M/S. בדקתי את הכוננים עם HD TUNE PRO. האם הדבר נראה לכם תקין או שאני צריך לממש את האחריות לגבי הEDGE? אשמח לחוות דעת.

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  22. היי, יש לי דיסק קשיח של Western Digital מס' דגם WD250YS עם המאפיינים הללו: מאפייני מפתח: מיקום: פנימי נפח: 250GB מהירות: 7200 ממשק: SATA (או SATAII) זיכרון נדיף: 16MB לאחרונה קניתי את הד.קשיח הזה וכשעשיתי בפעם הראשונה פורמט והתקנה של ה-Windows הוצג לי 131GB מתוך 250GB. (ידוע לי שאמור להיות 230GB) אחרי שראיתי שיש רק 131GB נבהלתי, אבל בכל זאת המשכתי בהתקנה. אחרי שהתקנתי Windows, נכנסתי ל-Manage דרך My Computer וראיתי שעדין אין לי עוד 105GB. אחרי שעשיתי Windows Update ל-SP2, נכנסתי עוד פעם ל-Manage ופתאום אני רואה עוד 105GB! אני יודע שאם אני יעשה עוד פעם פורמט, אני יאבד את כל המידע שנמצא אצלי על כל הדיסק הקשיח... שאלה: מה אני יכול לעשות כדי לא לאפשר איבוד מידע …

    • 8 תגובות
    • 889 צפיות
  23. התקנתי צורב אסוס בחיבור sata בנוסף לצורב dvd שקיים במחשב בחיבור ide מה צריך לעשות על מנת שהאסוס יזוהה ע"י המחשב

    • 10 תגובות
    • 889 צפיות
  24. Started by Avihay_Arbib,

    יש לזכור שהוא מתחבר ליציאה המקבילית (יציאת המדפסת) או בעזרת מתאם אל Slot ה PCI. האם מישהו ניסה לבצע דבר שכזה ?

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  25. Started by G@L,

    יש לי מצלמת וידאו Sony TRV-340E ואני רוצה לצרוב את הסרטים שלה לדיסקים של DVD אז אני צריך לקנות צורב DVD, איזה כדאי ? ואני צריך גם איזשהו כרטיס וידאו/טלויזיה כדי ללכוד את הסרט למחשב.... אז מה אני צריך לקנות? כרטיס וידאו ב 2000 שקל או מספיק כרטיס טלויזיה ב 300 שקל עם כניסה אנאלוגית??? תודה

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות

דיונים חדשים בפורומים