עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לי Sp2 , וגם 2 כוננים של 160 אותם המחשב מזהה כ150 . קניתי כונן חדש ,200 ג'יגה , אותו המחשב מזהה כ130 בלבד , כיצד אני פותר את הבעיה , האם קיים Patch או עדכון ספיצפי ,ואם כן אפשר שם או הפנייה ?

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  2. Started by N N C,

    כן זה נשמע לי טיפה מוזר אבל כל פעם שהצורב שלי מחובר ההארדיסק שלי עושה רעשים... למרות שהוא מחובר על ערוץ IDE אחר... כשהצורב מנותק ההארדיסק עובד כמו שצריך... העניין הוא שהצורב עובד מצויין כשהוא מחובר ולא עושה לי תקלות... אז זה ממש מוזר... הצורב הוא mp7200a של ריקו וההארדיסק הוא WD 8GB 8MB buffer

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  3. הלוח האם הוא: ASUS P7P55D-E יש לו חיבור ESATA לפאנל האחורי, אבל זה לא נוח, ובמארז יש חיבור ESATA קדמי ( HAF 932 ׂ) איך אני יכול לנצל את החיבור הקדמי במארז, או שזה לא אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  4. 1. איזה דיסקים שלהם יותר איכותיים - אלה שיוצרו בהודו או אלה שיוצרו בטייוואן? 2. האם יש דרך לדעת איפה יוצר הדיסק שברשותי במידה ואין לי את העטיפה של הדיסק? 3. נגיד ודיסק שיוצר במקום אחד עושה לי בעיות קריאה או צריבה בצורב האם זה אומר שדיסק שיוצר במקום אחר תחת אותו שם (ורבטים) יעשה לי את אותם הבעיות? 4. מה זה אומר ה- +Advanced AZO שמוזכר על העטיפה? תודה רבה לעוזרים...

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  5. Started by OutRaGe,

    שלום אני מעוניין לקנות זכרון USB נייד בלי לצאת עם הרבה נזק, ויש את ה-Cruzer Micro של Sandisk ב-140 שקל ל-8 ג'יגה יש ב-DVD בסלון יציאת USB והשאלה שלי האם הקרוזר מיקרו מספיק מהיר בשביל לצפות בסרט ללא קרטועים ? בוא נחלק גם את השאלה לפי איכויות: -לגבי 720p -לגבי כל מה שמתחת ל-720p ובאיכות סבירה תודה מראש, לירן

    • 9 תגובות
    • 891 צפיות
  6. Started by FeedMe,

    השתמשתי בPD8 על ויסטה, הוא התריע על שגיאה בפרטישן טייבל. לאחר התיקון וריסטרט מחשב עושה BSOD, בירור קצר מעלה פגיעה בפרטישן טייבל, נסיונות תיקון בעזרת הדיסק של ויסטה והאשף המובנה ב-repair עולים בתוהו למרות שהוא מזהה תקנה בפרטישן טייבל. כונן D בלבד מזוהה ולא C, ולכן אין לי בוט... הצעות?

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  7. Started by shainov,

    שלום רב, ברצוני לרכוש HDD לנייד מסוג DELL 1525 במהירות 7200..במקום ה5400 שכרגע מותקן שם. קודם כל רציתי לדעת לגבי הבדלים בביצועים אם שווה את תוספת הכסף? דבר שני רציתי לדעת לגבי דגמים מומלצים וחנויות באיזור המרכז? תודה לעונים??

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  8. איך אפשר לצרוב סרט של 717 מגה בייט על דיסק שייש בו700MB אפשר לעשות דבר כזה?

  9. http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=13227&PageId=0 שימו לב רק שלגבי מדיות DVD, מדיה אמינה מוגדרת כמדיה עם אחוז הצלחה גבוה בצריבות. עמידות לאורך זמן אינה נמדדת בשום צורה.

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  10. Started by matanya,

    אני רוצה במחשב הנייד לחבר את הדיסק במקום אחר (על הלוח יש חיבור נקבה) כי הוא מחמם לי את היד. יש בשוק איזה קבל/מתאם זכר ל SATA

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  11. Started by gjook,

    שלום אני רוצה לקנות אותו מt.ms .הבעיה שנראה לי עדיף sata , ואני לא מכיר כל כך את הsata שיש שם.. בכל מקרה מישהו יכול להגיד לי מה הצורב הכי טוב שם ?... http://tms.co.il/index.php?cPath=86_70_92 ראיתי שהמחירים די דומים אז זה לא כזה משנה...

    • 10 תגובות
    • 891 צפיות
  12. Started by Saragani,

    התקנתי 7 ULTIMATE .... עשיתי טעות עם המחיצות..השארתי את C עם קצת נפח ואני מעוניין להעביר אלייה עוד כמה GB. ניסיתי דרך ניהול המחיצות של WINDOWS אבל זה לא הלך..התקנתי גם כמה תוכנות אבל שום תוכנה לא נותת. פרמוט עוד פעם לא בא בחשבון....מה עושים???

  13. Started by StrayGator,

    או שצריך להתקין מערכתהפעלה מחדש? יכול להיות שווינדוס יעבוד אבל לא יסתגל לעבודה מול SSD? (הכוונה ל-TRIM וכו'). הכל מוגדר אצלי כ-AHCI (חוץ מהצורב...) ופירמטתי לפני פחות משבוע, ככה שאני מעדיף להמנע מ"הרמת מערכת" נוספת. בנוסף, אני מתלבט בין אג'יליטי 3 לבין (איך לא) M4 בנפח 120/128. מישהו יכול לסכם בקצרה איך הם עומדים אחד מול השני לאור העדכונים האחרונים בשניהם?

  14. היי חברים, אני קונה CRUCIAL SSD 256GB , הלוח שלי הוא לוח עם תמיכה ב SATA2 , ראיתי שמוכרים כרטיס שיושב על PCI-E ומגיע עם 2 כניסות USB3 ותמיכה בSATA3 ל2 כוננים פנימיים במשהו כמו 150 ש"ח . שווה להשקיע בכזה בקר ?

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  15. שלום לכולם, אני עתיד לכנות את המזרים מדיה הנ"ל ומתלבט לגבי כונן חיצוני. אין לי כל כך הרבה מושג בחיבואים שיש במזרים מדיה ואני אני אנסה לפרט. אני מעוניין שהכונן יתחבר למזרים מדיה בחיבור המהיר ביותר. החיבורים במזרים מדיה הם: 1x USB 2.0 slave 2x USB 2.0 host (placed at front and back panel each) SATA Hardware Reset Button את התוכן (סרטים וכ"ו) אני אוריד דרך המחשב הנייד או דרך הPC שלי, ואז אני אנתק את הארד דיסק יקח אותו ליד המחשבים יחבר "וישפוך" לתוכו את הסרטים. ואז בחזרה למזרים מדיה. איזה הארד דיסק מומלץ לפי הצרכים שציינתי? תודה מראש על הסבלנות.

    • 7 תגובות
    • 890 צפיות
  16. Started by Nyromith,

    אני מדבר על הדיסק הזה: http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=499 לא ראיתי באינטרנט שום תשובה אמינה לגבי זה, אבל ברוב המקומות רשום שפלטה אחת. מישהו ראה אותו פעם פתוח, או יודע אם יש תוכנה שיכולה לבדוק את זה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  17. שלום! אני צריך DOK בסביבת ה- 100 ש"ח (כנראה 8 GB) . השאלה היא על איזו חברה הכי כדי ללכת ? SUNDISK או KINGSTON יש הבדל במהירות שלהם בגדלים של 8 GB ??? כנראה שאני יקנה מ- KSP כרגע הקינגסטון יותר זול מהסנדיסק באיזה 10 ש"ח והשאלה היא, להוסיף עוד 10 ש"ח בשביל לקנות את הסנדיסק או שאין הבדל בין ה DOKS וללכת על הקינגסטון ? ממש תודה לעוזרים .

    • 9 תגובות
    • 890 צפיות
  18. Started by shlomi_x,

    היי, אני צורב על לייט-און עם תוכנת נירו ודיסקים 24-40 של Mcd. 1. אמרו לי שכדאי תמיד לצרוב שתי דרגות מתחת מהמהירות המקסימאלית. זה נכון? 2. בממשק של הנירו ישנה תיבת סימון: Verify Data (או משהו כזה). מה היא עושה? 3. לפני כמה ימים קיבלתי הודעת שגיאה בשיחזור מתוך Cd צרוב - "cyclic redundancy check". מה המשמעות? 4. צרבתי כמה קבצי Wav בצורב של חבר מסוג LG. כשרציתי להעתיק את הקבצים למחשב שלי, חלק מהקבצים הועתקו מיד, וחלקם, המחשב העביר, והעביר, ...והעביר.... וכך הלאה עד שביטלתי את ההעתקה. והשאלה: למה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  19. קניתי 3 דיסק און קי 64 גיגה באתר סיני הוא מפורמט במערכת קבצים EXFAT אם אני מכניס לתוכו קבצים ללא תיקיות אני רואה הכל, אבל אם אני מחלק לתיקיות(אני חייב את זה לעבודה) כשאני מכניס שוב את הדיסק און קי למחשב למחרת או אחר שעתיים בתוך התיקיות לא רואים את הקבצים ניסיתי לפרמט ל NTFS ולא הצלחתי . אין שום וירוס מפני שזה קורה ב 3 דיסקים שקניתי בכולם אותה הבעיה אולי הבעיה היא במערכת הקבצים אני לא יודע משהוא מבין בזה? תודה

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  20. Started by digitalseeker,

    אני צריך כבל ESATA לSATA כמה שיותר ארוך , מצאתי מטר - היש מטר וחצי ? ויש לי יציאת חשמל של מולקס רגיל מהמארז , ויש לי כבל קצר מדי שמתאם בין המולקס לבין החשמל של הSATA. השאלה הנשאלת זה איפה מוצאים כבל חשמל ארוך של מטר-מטר וחצי - או כזה או מולקס למולקס ואז אני אשים את המתאם הזה : http://cgi.ebay.com/SATA-Serial-ATA-to-Molex-Power-Adapter-Cable-for-HDD_W0QQitemZ290302916786QQcmdZViewItemQQptZPCA_Cables_Adapters?hash=item290302916786&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A570%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50 הצעות ?

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  21. Started by Shaharacli,

    שלום קניתי בימים האחרונים הארד דיסק Western Digital WD1600JB בהתחלה ניסיתי לחבר אותו בנוסף להארד דיסק שיש לי, ויצאו מתוך ההארד דיסק 3 צפצופים (הראשון טיפה יותר ארוך מהשאר) ניסיתי לשחק קצת עם הכבלים, עם הג'אמפר, שום דבר לא עזר ניסיתי לחבר רק את ההארד דיסק הזה למחשב (במקום ההארד דיסק הישן שיש לי), לא היו צפצופים, אבל המחשב בכלל לא זיהה את ההארד דיסק (שכשמפעילים את המחשב כתוב את כל הכוננים שמחוברים, והוא לא הופיע שם) יש פה איזה כפתור בלתי נראה שאני מפספס?(: אשמח לקבל תשובה תודה.

    • 12 תגובות
    • 890 צפיות
  22. כמובן במידה והארד דיסק החיצוני הוא USB3 וכך גם המערכת.

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  23. Started by baraksaar,

    מה יותר טוב???

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  24. בעיקרון מכניסים דיסק, מסובבים עם מטלית שמחוברת איכשהו וזה מנקה את הדיסק. שווה עוגיה? ;D

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  25. איזו תוכנה טובה יש לבדיקת ביצועים ותקינותו של דיסק קשיח?

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות

דיונים חדשים בפורומים