אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום כולם! היום קיבלתי את ה Segate Free agent go- 620GB אני מאוד מרוצה ממנו, מאוד זריז, מעוצב וקטן הבעיה היחידה שאני לא מצליח להסיר אותו בצורה בטוחה תמיד שאני מנסה קופצת הודעה שהמכשיר עדיין בשימוש ולא ניתן להסיר אותו בבטחה ניסיתי הכל! הסרתי את התוכנה של הסיגייט, התקנתי אותו הסרתי לגמרי ומחקתי הכל אין עדיין אותה בעיה, מישהו יודע מה עושים!? אני כבר משתגע!
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
קצר ולעניין - איזה דגם עדיף 1. WDBBEP0010BBK 2. STBX1000201
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
היי אני בונה מחשב חדש והגעתי לסוגיית הדיסקים. החלטתי ללכת על SATA וההתלבטות שלי היא: אופציה א: שני כונני 80GB ב RAID 1. נפח אחסון של 160MB, מהיר יחסית אבל מצד שני מחיר בשמיים (שני דיסקים+כרטיס בקר). אופציה ב: לוותר על ה RAID ולקנות כונן אחד של 160GB. פחות מהיר, פחות סקסי ואקזוטי אבל עולה ב 30% פחות מאופציה א. עכשיו השאלה היא עד כמה RAID ישפר לי את הביצועים ? עד כמה שווה לי להתאמץ ולשלם בשביל זה ?
-
- 9 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום חברי הזון, קושיה לי אליכם. ידידה שלי קנתה לעצמה חבילת דיסקים כשרה למהדרין(או שלא?) של SilverLine ב"אורך" 90 דקות, גודל 780 מגה. אך אבוי, הוינדוס(והנרו) מזהה אותם כדיסקי 700 מגה ואכן אי אפשר לצרוב יותר מ700 מגה על דיסקים אלו... האם יש לכם תובנות בנושא? תודה מראש לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 895 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות דיסק חיצוני בשביל גיבוי, 2 טרה אני חושב יספיקו לי. ראיתי את הכונן הזה - כונן קשיח חיצוני Western Digital Elements Portable WDBU6Y0020BBK 2000GB בזאפ זה 317 שקל https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=852065 באמזון זה 71 דולר כולל משלוח https://www.amazon.com/Western-Digital-Elements-Portable-External/dp/B06W55K9N6/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8 האם יש פתרון טוב יותר למה שאני צריך מהכונן שכתבתי? ואם זהו הפתרון הטוב ביותר - לקנות מישראל או מאמזון? תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
במפרט מחשב שאני רוצה לקנות כתוב שיש כניסה שפורטה כך: USB 2.0 with E-SATA & Power Share לא כלכך הבנתי מה רוצים ממני ... מה זה אומר בדיוק? נשמע כמו קומבינה חכמה של אי סאטה שעובר ב יואסבי כמקור כוח חחח אבל תתאוריה אני ישאיר לי ומעדיף לשאול את אלו שכן יודעים
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום רכשתי את הכונן המדובר, ההתקנה לא מזהה את הכונן למרות שהכונן מזוהה בביוס, אשמח לפתרון מהיר של הבעיה . תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לקנות כונן חיצוני לגיבוי. אין לי בעיה שהוא יהיה 3.5", אבל במהלך חיפושיי נתקלתי בכונן הבא: [table][tr][td] דיסק קשיח חיצוני Seagate דגם Expansion Portable Drive נפח 1000GB [/t]http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4409&CatCode=405 הוא במחיר ממש סביר לדעתי ביחס לכונן 2.5 ומכיל 1TB. האם כדאי ללכת עליו או על כונן 3.5? (ההפרש מצדיק את זה?) תודה רבה! [/td][/tr][/table]
-
- 0 תגובות
- 895 צפיות
-
-
לכל בעלי הצורב בבקשה (אל תבהלו מהקוריאנית, זה לא וירוס): http://kenny.storageinfo.co.kr/firmware/lg/GSA4120B/gsa-4120a104_kw_.zip או http://www.storageinfo.co.kr/EzMODse/viewtopic.php?t=21180
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום קניתי דיסק USB חיצוני של WD בגודל 320GB והמחשב שלי לא מצליח לזהות אותו. חיברתי אותו אצל החבר ועוד לכמה מחשבים שונים ושם הוא עובד. כאשר אני מחבר אותו למחשב המחשב מזהה שיש חיבור חדש ומתחיל לחפש driver, למרות שהחיבור אינו דורש שום driver. ניסיתי את כל הכניסות USB של המחשב ועדיין אותה תוצאה. האם משהו נתקל בבעיה דומה? מה לעשות? תודה מראש רומן
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום... אז ככה, יש לי את הקושחה החדשה (1.UC) של Liggy ו- Dee עם ביטסטינג לכל המדיות וסריקת טעויות. הייתי רוצה לדעת אלו תוכנות אני צריך להוריד, ואלו כלים. אני ממש נוב בזה, הייתי שמח מאוד, ואסיר תודה, אם תענו לי כל שאלה במפורט: - אם אני הולך להשתמש ב- DVD-R (שכבה אחת) בזמן הקרוב, "ה"-מדיה היא Verbatim 8X שמוכרים באופיס-דיפו (מדרגה שחורה אומרת שזה TY?) - איזה מדיות לקנות אם אני הולך על CD-R/W? - האם יש כזה פורמט שנקרא CD+R/W? - ראשי התיבות של SL זה Single-Layer? - באלו תוכנות וכלים להשתמש אם אני רוצה לגבות סרטים שקניתי על גבי דיוידי, ואחרי זה לראות אותם במכשיר הביתי? (המדיה תהיה DVD-R, עם ביטסטינג ל- DVD). - באלו תוכנות וכלים להשתמש לגיבוי של משחקים, גם DVD, וגם CD?…
-
- 5 תגובות
- 895 צפיות
-
-
הזמנתי את הסמסונג החביב, SAMSUNG F3 1TB 32MB SATA2 7200 RPM : HD103SJ, וכעת צריך לחבר אותו למק. האם יש למישהו כאן נסיון עם מארז חיצוני ודיסק שכזה? אשמח גם לקישור מכירה של כזה- לא מצאתי וגם בפניה לחנות לא הצליחו לאתר לי מארז. כמובן שאין לי כוונה לרכוש רק מארז ב 1000 שח... תודה רבה אורי
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
ראיתי באופיס דיפו שיש להם עכשיו מבצע על ה-HD הזה : http://officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=00007DGXQqSwWHhxgc67-o-azZu:12bbi68k5?id=4282174&pr=QJ5&N=2%2031572%2030288&sgID=10 השאלה איך הוא ? לא ראיתי עליו תגובות באינטרנט, וגם לא מוכרים אותו בהרבה חנויות בארץ ? האם כדאי לקנות אותו ?
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שם המוצר לא ממש מעיד על החברה המייצרת : MP3 Digital Player (ראיתי אותו בקומפיוטקס, אבל ניסיונותי לאתר לוגו של חברה עלו בתוהו) יש בנפח של 128 או 256 המחיר הוא 370 ש"ח ל 128 מגה, ו 470 ש"ח ל 256 מגה. רציתי לרכוש את ה 128 מגה, אבל אני חושש מעילום השם... משהו פה מוזר, מישהו מכיר את המוצר הזה ? עריכה : ראיתי שעוד מישהו פרסם הודעה דומה, והוא ציין שהיצרן הוא Ergotech, לא שזה מצויין על האריזה... מה אתה אומרים ? מכירים ?
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
האם יש הבדל אמינות בין סיטייט לווסטרן דיגיטל? תודה ערן
-
- 8 תגובות
- 895 צפיות
-
-
-
שלום עבור מחשב חדש מבוסס core i5 2500K לאיזה מבין השניים יש עדיפות Sandisk SSD SDSSDH-120G-G25 120GB 280/270 ברכישת מחשב חדש! ב-807 ש"ח או Crucial SSD M4 Sata3 128GB CT0128M4SSD2 415/175 IOPS 40000 ב-981 ש"ח ההפרש פה משמעותי, השאלה אם הסאנדיסק מוכרים או שזה סיכון?
-
- 0 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אני שואל כי יש לי קובץ של 7.5GB ובשביל ידע כללי. במידה ויש, צריך משהו מיוחד בשביל צרוב/קרוא אותם או שמספיק כונן DVD רגיל?
-
- 4 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב ישן (pentium 2 ) ורציתי לדעת איך אפשר להעביר מידע למחשב החדש . למחשב הישן יש מודם 33k ופועל בעזרת מערכת ההפעלה win95. אני מעדיף לחבר את שני המחשבים ישירות ע"י כבל, זה אפשרי? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 894 צפיות
-
-
בשעה טובה קניתי אתמול את ה samsung evo 840 120gb וכן בקר transcend ts-pdc3 sata III / usb 3. ברשותי לוח אם asus m2n-e הובכן ציפיתי כי המחשב הכן יעלה מהר יותר ויפעל מהר יותר אך זה לא נראה כך. מה יכול להיות הבעיה? אגב בחיבור ישיר של הדיסק ללוח האם גם לא ראיתי שינוי מלבד זה שהתוכנה של samsung במצב הזה לא זהתה כפי שצריך את נתוני הדיסק כלומר לא ניתן היה לראות נתוני smart ובאיזה mode הוא מוגדר לעבוד ובאיזה חיבור הוא מחובר. כמו כן בכל תהליך ההתקנה אתמול של ה windows 7 לקח להתקנה כמה דקות עד שההתקנה עלתה ועד שיכולתי לבחור בדיסק (כמובן שבהתקנה גם בחרתי באפשרות של התקנת דרייברים ונתתי לו את ההדרייברים של הבקר) אודה לעזרתכם
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
מה כבר נותן SERIAL ATA? מה הוא מוסיף לדיסק קשיח? (זאת כולה השקעה של 100 ש"ח)
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
כל פעם שהמחשב עולה הוא נותן אזהרה שאני צריך להחליף הארד דיסק דחוף ולגבות נתונים. וכדי להמשיך אני צריך ללחוץ F1 נכנסתי לאברסט והנה מה שהוא מביא על ההארד דיסק: בבקשה עזרה!
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
מתלבט בין ה3 האלו: PIONEER DVR-111Dbk DVD±RW Black הבנתי שה111 הוא מאוד טוב אבל הדגם הספציפי הזה DBK שונה ממנו וקצת יותר גרוע או בין שני NECים שאני לא יודע מה ההבדל בינהם NEC AD-5170A DVD±RW x18, DL x8 Black NEC 3550A DVD±RW x16, DL x8 Black מה תמליצו לי לקחת? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אני צריך להשיג קשיח של MAXTOR, או לפחות את הפלטה שלו (לצורך שחזור מידע מאוד חשוב מכונן דומה שנשרף), מדגם ה DiamondMax 21 שהיה מוכר כל כך פעם. יש למישהו מושג איפה או איך אני יכול להשיג עדיין את הדיסק הזה חוץ מיד שניה (שאגב פרסמתי מודעה כזו בכל מקרה בלוח היד שניה באתר) או לפחות רק את הפלטה שלו?
-
- 5 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש צורב DVD שיהיה לו מעל 2 מגה באפר , לא אכפת לי סוג או מחיר , רק תגידו לי איזה יש? תודה רבה לכול העונים. עידן.
-
- 10 תגובות
- 894 צפיות
-


