אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
מבקש המלצה מעונין להחליף את הטייפ הישן hp 40/80 dlt בעבודה. תקציב 5k+- חייב להיות scsi בעל נפח איחסון של בין -80 -ומעלה
-
- 4 תגובות
- 896 צפיות
-
-
ובכן נגן הדיסקים במכונית שלי (Sony) עושה skipping כך שאני מעוניין לנקות את עין הלייזר שלו. הבעיה היחידה היא שהוא כמובן Slot-Loading כך שאני לא חושב שדיסקי ניקוי רגילים יעבדו כאן... אני טועה?
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
קניתי HD חיצוני 250GB אבל יש בו קבצים אפשר למחוק אותם? (תמונה שלהם בפנים)
-
- 8 תגובות
- 896 צפיות
-
-
רציתי לכתוב תגובה באשכול "מאגר תוצאות של ביצועי DOK..." אבל רציתי קודם לשאול שאלה. במאפיינים של ההחסן הנייד שלי יש טבלר "מדיניויות" ובו אפשר לבחור בין שתי אפשרויות "הסרה מהירה" או "ביצועים מיטביים". השאלה, אם אני מסמן "ביצועים מיטביים", הקריאה והכתיבה להחסן תהיינה יותר מהירות? דרך אגב, מה הראשי תיבות DOK? אף פעם לא שמעתי ביטוי כזה.
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות דיסק חיצוני בשביל גיבוי, 2 טרה אני חושב יספיקו לי. ראיתי את הכונן הזה - כונן קשיח חיצוני Western Digital Elements Portable WDBU6Y0020BBK 2000GB בזאפ זה 317 שקל https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=852065 באמזון זה 71 דולר כולל משלוח https://www.amazon.com/Western-Digital-Elements-Portable-External/dp/B06W55K9N6/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8 האם יש פתרון טוב יותר למה שאני צריך מהכונן שכתבתי? ואם זהו הפתרון הטוב ביותר - לקנות מישראל או מאמזון? תודה!!!
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
אני מעוניין לחבר RAID 2 דיסקים אך הלוח GA-EX58-UD5 לא מוכן לזהות 2 ארדיסקים ב-RAID רק מוכן לזהות ארד דיסק 1 כפי שמצויין בחוברת מה עושים ?
-
- 5 תגובות
- 896 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח WD10TMVW. (דיסק חיצוני 2.5 של WD) המחשב לא מזהה אותו. שוטטתי ברשת, ומסתבר שיש לו קצת בעיות עם הבקר של ה-USB. זה קרה להרבה אנשים. העניין הוא שאי אפשר לחבר אותו למתאם כי אין לו חיבור SATA, אלא החיבור של ה-USB3 מולחם לPCB. יש שם עוד 12 פינים, כמו שאפשר לראות כאן: http://forum.hddguru.com/wd10tmvv-t16204-60.html מישהו יודע מה הפינים האלה? אני יכול לחבר אליהם USB איכשהו? אם לא - יש אופציה אחרת להוציא את החומר מהדיסק? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אהלן, אני מתכנן לקנות את HD103SJ של סמסונג ורציתי לברר כמה דברים: 1. הוא תומך בווינדוס XP? 2. הוא תומך בלוח אם GIGABYTE GA-945P-S3? אם מישהו רוצה לתת פה חוות דעת עליו זה גם יהיה מעולה.
-
- 3 תגובות
- 896 צפיות
-
-
היי יש ברשותי האר דיסק שסוגו הוא IDE ואני רוצה לחבר אותו למחשב שלי והסוג של ההר דיסק במחשב שלי הוא SATA 1.תגידו,יש דבר כזה מתאם לחיבור IDE כך שאני אוכל לחברו למחשב שלי? 2.האם יש מתאם USB להר דיסק שסוגו הוא IDE? תודה.
-
- 9 תגובות
- 896 צפיות
-
-
חג שמח! אוקיי אז נתחיל בשאלה הכי הכי חשובה: מחר אני הולך לקנות הארד דיסק 120 ג'יגה (בקיי אס פי לצורך העניין) , עכשיו אני לא יודע באיזה לבחור? הרי יש כמה סוגים של 120 ג'יגה נכון? יש את החברות הרגילות כמובן שאני לא יודע במה לבחור שזה: WD, SEGATE, HITACHI, MAXTOR ויש אני רואה גם 2 סוגים: 1) 8MB Buffer 2) Serial ATA *שבשניהם ש לי 3 שנות אחריות אז מה יותר טוב ואמין? (הכי חשוב כמובן אמין כי אני לא רוצה למצוא את עצמי בוכה בעוד כמה חודשים..) עכשיו ההתלבטות השניה שלי. כרגע ברשותי ההארד דיסק של שנתיים, 40 ג'יגה (זה עקרוני איזה חברה? כי אני לא זוכר אבל זה בטוח לא IBM..) ואני זקוק בדחיפות ל120 ג'יגה אז יש לי גם כאן שתי אפשרויות 1) להעביר את כל מה שיש לי בהארד דיסק עכש…
-
- 6 תגובות
- 896 צפיות
-
-
האם כונן 10k rpm ייתן יותר fps במשחקים מאשר ה7200rpm? והאם raid כלשהו מסוגל לתת תוספת fps?
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 896 צפיות
-
-
התעניינתי בזה Western Digital WDH1U10000 http://www.electrophoto.co.il/Product.aspx?ProductID=3600 הוא זול ואמין (חברה אמינה), בר נפח ומתאים לצרכים שלי, כעקרון אני רוצה בעיקר לגבות תכנים ולפעמים לצפות בסרטים דרך ההארדיסק. חשוב שיהיה זול! העניין שהוא דורש חיבור לשקע חשמל..האם יש הרדיסק שלא דורש גם חיבור לחשמל ? ורק למחשב? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אם יש לי dvd-rom וcd-rw כיצד אני מתקין אותם במארז, מי למעלה ומי למטה, האם לחבר את שניהם כslave או אחד slave השני secondary master (יש לי דיסק קשיח אחד בלבד). האם כל השינויים האלה משנים בכלל משהו או שאין שום הבדל.
-
- 5 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום אני רוצה המלצה(עם נסיון כלשהו) על צורב DVD בסביבות 200 ש"ח בערך.... דרך אגב אני קונה תצורב מחנות ksp ,רציתי לדעת אם עדיף לקנות משם גם דיסקים של dvd (ואיזה עדיף לצורב שאתם מציעים) או להמשיך בערך 10 דקות הליכה ולקנות מהמבצע של אופיס דיפו שקרוב לשם. עוד שאלה אם יש לי ידע בסיסי בזה אתם מאמינים אני יוכל להרכיב אותו לבד?
-
- 6 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אהלן, התחדשתי בכונן הזה לפני מספר ימים הוא מחובר ללוח ASUS A7N8X-E (צ'יפסט nForce2) הבקר SATA על הלוח תומך SATA1 בלבד והוא מדגם 3112 מתוצרת SIL כאשר מעלים הבקר מזהה את ההרד דיסק ונתקע, מבלי אפשרות להמשיך. חיפשתי קצת ברשת על הבעיה והציעו לי לחבר את ה HD למחשב תומך SATA2 ולהוריד את המהירות ל SATA1 (אין ג'מפרים על הארד דיסק עבור זה) זה מה שעשיתי היום, ובכל זאת עדיין כשעושים בוט הבקר מזהה את הארד דיסק ונתקע. אני עם גירסת ה BIOS האחרונה של הלוח. מצאתי כל מיני גירסאות BIOS HOME MADE שהכינו וטוענים שהם עזרו, אבל אני רוצה לקחת את זה כמוצא האחרון מכיון שבמקרה והפלאשינג לא יצליח לא יהיה לי שימוש בלוח הזה יותר. כל עצה תועיל לי, תודה.
-
- 9 תגובות
- 895 צפיות
-
-
ערב טוב, התחדשתי הרגע בהארדיסק חדש, אני מעוניין לחבר אותו באמצעות מארז חיצוני דרך היציאה ESATA בחיבור למחשב נייד. חיברתי הכל כמו שצריך בתוך המארז, כרגע אני מחבר אותו למחשב הנייד גם דרך ה-ESATA וגם דרך ה-USB רק שהם לא מופיעים לי "במחשב שלי". אבל אני שומע את הצליל שמשהו מתחבר לי למחשב ואני רואה את הכונן ב" הוצאת חומרה ושליפת מידע באופן בטוח". מה הצעדים הראשונים שאני אמור לבצע? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
ההתלבטות שלי בין WD SATA 120 גיגה 8 מגה 3 שנים אחריות. לבין MAXTOR SATA120 מגה 8 מגה 3 שנים אחריות. אני חייב להחליט עד מחר בבוקר, לא הצלחתי למצוא תשובות ברורות בפורום, אם יש ממבחני ניסוי אשמח לקבל לינקים.
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
האם קיים צורב טוב יותר מן הצורב LG DVD±RW GSA-H22NB x18, DL ??? (הן של חב' LG והן של חב' אחרות) הצורב צריך לשמש למטרות של צריבה בכמויות גדולות.. תודה אנשים !
-
- 4 תגובות
- 895 צפיות
-
-
קניתי כונן חיצוני של חברת iomega בנפח של טרה בייט. עשיתי לו פירמוט כמו שצריך על מנת שיפעל על הmacbook שלי אבל ברצוני שלפחות פעם אחת יתחבר לפיסי שלי על מנת שאני יעביר את כל המידע שלי לכונן החיצוני. מה לעשות הלכתי לאיבוד
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
קודם כל יש לי שאלה: *כבר קראתי ביותר ממקום אחד שאורך החיים של זיכרון פלאש הוא לא ארוך. האם זה נכון, ובמשך כמה זמן בערך הוא נשמר, וכמה זמן המידע יישאר על הזיכרון באמינות בלי שייפגם ? עכשיו יש סבירות שכונן הפלאש יחליף את הדיסק הקשיח בעתיד יתרונות: יותר קטן, אין תזוזה של חלקים פיזית- צריכת חשמל נמוכה בהרבה. חסרונות: יקר משמעותית בינתיים, נפח קטן יותר בינתיים, קצב העברת נתונים איטי יותר(?) - מצורף קישור לכתבה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3296315,00.html מה דעתכם ?
-
- 7 תגובות
- 895 צפיות
-
-
ניסיתי לחפש בפורום, אך לא מצאתי תשובה חד משמשעית... תודה מראש..
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
לצורכי אירכוב וניקוי מקום בדיסק וגם לצריבת סרטי DVD לנגנים ... מי לוקח: 1.מבחינת תאימות למדיות(לקודים מסויימים!) ? 2.המוצר המוגמר ? 3.תאימות לפורמטים ? 4.מי הכי מהיר בשכונה ? תאשרו לי אם הבנתי נכון : -R עדיף לצרכי אירכוב של קבצים ולניגון בנגנים
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
היי לכולם, אני יסביר אז קצת סבלנות :-[ העברתי את הצורב מהמחשב הישן למחשב החדש שלי.. עכשיו אני לא ממש מבין בזה הסתכלתי באיזה מדריך.. קיצר זה לא עובד לי.. כאילו שאני לוחץ על הכפתור הוא נפתח, אבל המחשב לא קורא אותו.. במחשב שלי הוא לא הוסיף לי כונן.. אז מה שאני צריך עזרה זה שתסבירו לי איך לג'מפר על מה לשים master/slave ואיך בדיוק לחבר אותו, למי ששואל יש לי עוד סידי-רום... מקווה שהבנתם, תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 895 צפיות
-
-
היי, חזרתי היום מטיול של שבוע בחו"ל. באמצע הטיול המצלמה הפסיקה לזהות את הכרטיס וכתבה לי "memory card error" בקורא הכרטיסים במחשב הוא לא מצליח לזהות אותו. ניסיתי תוכנות שחזור, אבל אף אחת מהן לא מצליחה לגשת לכונן של קורא הכרטיסים (למרות שטכנית, הוא כן רואה שהוא שם) ניסיתי לפרמט, וגם זה לא ניתן. אפילו ניסיתי תוכנה ייעודית לפירמוט כרטיסים שגם לא מצאה אותו. (למען הסר ספק, הצ'ופצ'יק של הreadonly נמצא במקום הנכון) נגמרו לי הרעיונות, ומבירור קצר עם מעבדה הסכומים נעים בין 400 ל1400 שח, שזה סכום שכואב להוציא :-[ כל עצה תתקבל בברכה. תודה, גלית.
-
- 0 תגובות
- 895 צפיות
-


