אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי HD ישן נושן 20G. התקנתי עליו ווינדאוס ואז הוא לא עלה. ועכשיו הוא לא מתפרמט בשום דרך! גם שאני מפרמט דרך דיסק או דרך הווינדאוס הוא מגיע ל100% ואומר שהייתה שגיאה
-
- 10 תגובות
- 899 צפיות
-
-
שלום רב, מחפש כונן קשיח בנפח של 1TB כדי לנגן סרטים על הטלוויזיה (במידה והטלוויזיה לא קוראת פורמטים מסיומים, הניגון יתבצע דרך מחשב נייד כאשר הסרט הוא בכונן קשיח החיצוני ולא הפנימי של המחשב). עד עכשיו נתקלתי בהרבה ביקורת טובות על הכונן: http://ksp.co.il/?uin=14548 אשמח לכל המלצה רוב תודות
-
- 4 תגובות
- 899 צפיות
-
-
אני מעוניינת להחליף את 2 הכוננים הקשיחים שלי - סיגייט 500GB, ל- כונן 1 או 2 בהתאם לגודל. ראיתי שיש המלצה על ה-WD 640AAKS באחד הפוסטים וגם דיבור על הדגם SAMSUNG 1TB SATA-2 32MB HD103UJ אני מעוניינת בדיסק אמין, מחיר טוב ממשק SATA2. וחנות אמינה שבה אוכל לרכוש את הכונן האם כדאי לרכוש כונן 1 בנפח של 1TB או 2 כוננים בנפח של 640GB? הייעוד הוא, תוכנת פוטושופ ועריכת סרטים, אימיול - המחשב שלי דולק 24/7 ומחובר לאל פסק.
-
- 5 תגובות
- 899 צפיות
-
-
לא חסר דגמים, אני מעדיף הארדיסק שמתחבר ישירות עם USB למחשב בלי צורך בשקע חשמל הנפח שיהיה 1TB ומעלה גודל לא משנה (2.5\ 3.5) חשוב (עד כמה שאפשר) שיהיה אמין ולא יתפגר אחרי שנתיים +- למטרת גיבוי תמונות ומסמכים חשובים בעיקר לא יודע מה הטווח מחירים המומלץ של דיסק כזה אבל אשמח מאוד להמלצות... תודה! \\ אגב שמעתי המלצות על הדגם הזה: http://www.zap.co.il/compare.aspx?sog=c-harddrive&modelsid=828380,796222 (השני זה אותו אחד רק עם כיסוי סיליקון) יש חוות דעת?
-
- 0 תגובות
- 899 צפיות
-
-
שלום, מהי הדרך הפשוטה והמהירה לכך?
-
- 7 תגובות
- 899 צפיות
-
-
התחדשתי בספר אלקטרוני אך הוא דורש שימוש ב SD-Card להתקנות וכדומה. הנושא לא מוכר לי ואשמח לדעת מספר דברים. -האם SD ו microSD זהים חוץ מהגודל הפיזי שלהם? כלומר עם שימוש במתאם הפלסטיק לא אראה שום הבדל? -האם ישנם איזו שהם סטנדרטים ל SD-Card? -האם ישנו הבדל בין הסוגים השונים (אורך חיים, אמינות וכדומה)? -איזה SD של 16G מומלץ?
-
- 2 תגובות
- 899 צפיות
-
-
יש למישהו הצעות לצורבים טובים ? תגידו מחירים גם... תודה !!!
-
- 5 תגובות
- 899 צפיות
-
-
יש לי כונן משולב של טושיבה דיויד וצורב (הצורב הוא לא צורב דיוידי הוא רגיל) דגם SD-R1002 דגם ישן ממחשב ישן עכישו שמתי אותו במחשב החדש ועוד שהוא היה בישן הוא עשה בעיות הוא לא צורב דיסקים רגילים של מוסיקה או כול דבר אחר או שהוא צורב ובסוף הוא נתקע ונרו אומרת שהצריבה נכשלה הוא בקושי קורא סתם דיסקים רגילים שאני מכניס אילו הוא כאילו קורא ומפסיק קורא ומפסיק ככה עכשיו דרייברים לא מצאתי כי הוא יש אולי מה לעשות? אני רוצה לשלוח אותו לתיקון לא יודע איפה אבל? תיקון שלא עולה על 100 שקל מישהו רעיון מה בעיה?
-
- 2 תגובות
- 899 צפיות
-
-
אני יודע שאולי זה לא בדיוק הפורום המתאים אבל מכייון שרובככם עם צורב דיוידי אתם ודאי יודעים איך לעשות את זה.. איך צורבים divx או xvid למדיה של דיוידי כדי שאוכל לצפות בה במכשיר הדיוידי שדרך אגב אינו קורא divx אודה לעזרה. תודה מראש צחי
-
- 1 תגובה
- 899 צפיות
-
-
הבקשה בגוף ההודעה . משהו אמין וקל לתפעול.
-
- 3 תגובות
- 899 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש למחשב חדש שאני קונה SDD בשביל להתקין עליו מערכת הפעלה כך שלא צריך יותר מ 80GB. תקציב: 700 ש"ח עדיף בפחות. עדיפות: חשוב לי רק דבר אחד שיהיה לו מספיק GB למערכת הפעלה וכמובן שהיה מהיר יחסית לתקציב.
-
- 0 תגובות
- 899 צפיות
-
-
קניתי היום הארדיסק חיצוני בגודל 1TB מומלץ לפצל אותו למחיצות? או שזה מיותר או יותר גרוע מזיק? ואם יש עוד טיפים לכוננים האלה או המלצות לתוכנות גיבוי (שיעשו סינכרון עם תיקיות ספציות בהארדיסק הפנימי) ושיהיה לכולם חג שמח
-
- 0 תגובות
- 899 צפיות
-
-
לפני שבוע בערך בדקתי באיידה את ההגדרה של הHD שלי, בעיקבות האטה משמעותית בזמן הטעינה של משחקים והווינדוס וזה מה שגיליתי: MAX. UDMA- UDMA 5 (ATA100( CURENT UDMA- UDMA 0 אני לא זוכר איך זה הייה כתוב בדיוק, אבל זה ה"ערכים" של הUDMA (מה שזה לא אומר...) שהיו כתובים באיידה. מה אני צריך לעשות כדי לשנות בחזרה את המהירות של ההרד דיסק שלי למקסימום- ATA100? נתתי את המחשב לבדיקה במעבדה והתכנאי לא מצא שום בעייה (ביקשתי ממנו לא לחפש את הסיבה לתוצאה באיידה, בגלל שזה 100 ש"ח לשעת עבודה, ואני יודע שלהתחיל לחפש סיבות לתעיות כאלה, זה הרבה זמן...)
-
- 6 תגובות
- 899 צפיות
-
-
כתוב פה שזה כונן SSD: http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=HDP725032GLA360 נראה מאוד זול לעומת הכמות שיש בו, אז דבר ראשון, האם זה הגיוני. דבר שני בלי קשר, עד כמה שינוי לכונן SSD שתהיה עליו מערכת ההפעלה, תתרום למהירות המחשב.
-
- 2 תגובות
- 899 צפיות
-
-
http://www.computerworld.com/hardwaretopics/storage/story/0,10801,105682,00.html COOL!
-
- 2 תגובות
- 898 צפיות
-
-
-
אשמח להמלצות לכונן חיצוני USB3 עד 4TB לגיבוי קבצים גדולים ( גרפיקות/תלת מימד/תמונות/ווידאו) איזה כוננים של איזה חברה נחשבים אמינים לאורך זמן? WD? SEGATE? אשמח למלצות/קישורים. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 898 צפיות
-
-
קניתי דיסק חיצוני של SEGATE מדגם XTREME עם אפשרות לחיבור ESTATA. כאשר אני מחבר את הדיסק למחשב בחיבור USB רגיל הוא מזהה את הדיסק והכל פועל באופן תקין. חיברתי את הדיסק בחיבור ESATA, כאשר המחשב עולה אני רואה שה-BIOS מזהה את הדיסק במדויק וגם הדיסק "מתעורר" לאחר הדלקת המחשב. אבל משום מה הדיסק בחיבור הנ"ל לא מזוהה על ידי ה-VISTA. נכנסתי ל-DISK MANAGMENT וגם שם לא ראיתי את הדיסק. מערכת הפעלה VISTA HOME PREMIUM. אשמח לעצה.
-
- 7 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שאלה: האם אפשר לחבר צורב לכבל IDE 80גידים שיעבוד בUDMA 5 ? P4 1800 512 RDRAM 800 לוח ASUS P4T ערוץ IDE 1 מחובר לשני הHHD בUDMA5 כבל 80 גידים ערוץ 2 IDE מחובר לDVDROM ולצורב. DVDROM - UDMA2 PlexWriter 48/24/48A - PIO אני לא מצליח להעביר אותו לUDMA את הכבל IDE שמחובר לצורב קיבלתי ביחד עם הצורב.
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! היום קיבלתי את הWD5000AAKS שלי בשעה טובה! עכשיו כשהכונן מחובר הוא מאוד שקט, אבל הוא גורם לרעידות בכל המארז, והרעידות הללו יוצרות רעש שמשגע לי ת'מוח!!! כשהידקתי את הברגים של הכונן הרעש קצת ירד אבל הוא עדיין מורגש... השאלה שלי היא: האם יש דרך למנוע את הרעידות הללו? (חשבתי אולי על ברגים עם סיליקון שיספגו את הרעידות - האם קיים כזה דבר?) תודה מראש, אור
-
- 5 תגובות
- 898 צפיות
-
-
אני מנסה לתקן את המחשב של ההורים שקרס(היה, מספר שניות לאחר עליית מערכת הפעלה, נכנס Blue screen of death). ניסיתי לפרמט אותו אך שמתי לב שהמידע על הכונן נראה מוזר(בתמונה). לאחר בחירת הכונן מתקבלת ההודעה "setup cannot access this disk". מדובר במחשב עם מפרט נמוך מאוד. אשמח לדעת אם קיימת דרך לסדר את המחשב ואולי גם את הכונן. בתודה רבה. ליעד.
-
- 1 תגובה
- 898 צפיות
-
-
יש לי בעייה,, הצורב DVD יכול לקרוא דיסקים וליצרוב ב NERO, אבל שאני בא דרך "המחשב שלי" ומנסה לעשות לחצן ימני ו"פתח" על הכונן אז באה השגיאה המצורפת... מה הבעייה תודה מראש [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שוב שלום האם כדאי להשקיע ב-WD Raptor WD740ADFD 74GB 10000 rpm 16MB S-ATA HDD ? בסביבות ה-800ש"ח אני יודע שבסכום כזה אני יכול לקנות חצי TB...אבל אני לא צריך שטח,חשוב לי רק ביצועים(אני הולך להריץ אמולציות בערמות....) לאלו מביניכם שהם בעלים (מאושרים?) של Raptor, האם ההשקעה כדאית ? האם הRaptor רועש ?(יש לי נסיון רע עם רעש שריקה קבועה של סקאזי...רק השריקה המונוטונית מציקה לי....הטקטוקים בקריאה/כתיבה לא מפריעים לי בכלל) השאלה היא, כמה כבר ההבדל במהירות בינו לבין סיגייט250GB ? כל זאת הולך לרוץ על לוח חדיש עם 4G זיכרון בתודה מראש ! troG
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-
-
היום הייתי באופיס דיפו(סניף נס ציונה אם זה משנה). ויש על כל המדיות של VERBATIM(גם CD וגם DVD) הנחה של 50% על מוצר שני. אז קניתי לי DVD-R X8 VERBATIM DATA LIFE PLUS חבילה ראשונה של 25 דיסקים ב 110 ש"ח. חבילה שנייה של 25 דיסקים ב 110*50%=55 ש"ח. סה"כ 165 ש"ח ל 50 דיסקים משתלם לדעתי...
-
- 3 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי הארדיסק של 400 GB שמחולק לשתי מחיצות. מחיצה אחת של 100 והאחרת של 300. כאמור במאפיינים של המחיצה השנייה, אני רואה שיש רק 50 גיגה פנויים, וכאשר אני נכנס לכונן ומסמן את כל הקבצים(על מנת למחוק חלק מהם ולפנות מקום), אני מזהה שבכונן עצמו יש רק 80 גיגה שתפוסים. לא היו מערכות קודמות שהותקנו על ההארדיסק או מחיצות נוספות, למישהו יש מושג מה התקלה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 898 צפיות
-


