עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by naki,

    הציעו לי כונן שלהם, דגם v630.. ..מישהו מכיר? איך הם ביחס למהירות קריאה כתיבה, ועמידות ביחס לסמסונג אינטל וסאנדיסק? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  2. Started by gindind,

    שלום לכולם. מישהו יכול להמליץ מניסיון על כונן SSD בנפח של 120 GB . הבנתי שיש בעיות בדגמים של OCZ ושל CORSAIR . לינק לכתבה בנושא http://www.anandtech.com/show/4604/the-sandforce-roundup-corsair-patriot-ocz-owc-memoright-ssds-compared/2 אשמח לקבל המלצות . תודה.

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  3. Started by LRa,

    שלום, כבר שנים יש לי מודם של ספק האינטרנט וכל חודש אני משלם 10 ש"ח. החלטתי שהגיע הזמן לקנות אחד ולחסוך קצת. אני מחפש את המודם+נתב הכי זול שיש. זה לבית של סבתא שלי, זה משמש את הממיר של הוט וגלישה פעם ב... כשמישהו מגיע לביקור. אשמח לקבל מכם המצלה. תודה

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  4. שלום, אני צריך להרחיב את הזיכרון SSD במחשב נייד FLEX שנמצא ברשותי. האם ישנה אפשרות להרחיב את הזכרון במחשב הנייד באמצעות הssd הבא: https://ksp.co.il/mob/item/74521/כונן-קשיח-transcend-830s-ts1tmts830s-m-2-ssd-sata-iii-נפח-1tb כונן קשיח Transcend 830S TS1TMTS830S M.2 SSD SATA III - נפח 1TB וכמו כן קישור למפרט של המחשב: https://zuzu.chat/t/lenovo-flex-6-2-299/42151 תודה מראש לעוזרים.

  5. היי דיסק (לא שלי) הוכרז כמת לאחר שמערכת ההפעלה לא עלתה. הכל נעשה בחנות שידועה כלא רמאית (אם כי אני לא קונה שם אפילו בורג). האם יש סיכוי שחומר עדיין נגיש? כיצד לגשת אליו? האם חיבור חיצוני + תוכנות על MINIPE יעזרו לי או שיש צורך בדברים נוספים? תודה, יהודה

    • 7 תגובות
    • 914 צפיות
  6. היי שוב, אני רוצה להוסיף עוד הארד דיסק של 160GB בנוסף ל-80 שיש לי. על לוח האם M863G שלי, יש שני סלוטים של IDE, אחד תפוס ע"H הארד דיסק והשני ע"י צורב. אמרו לי שאפשר לצרף על הכבל של אחד מהם עוד DEVICE. זה אכן אפשרי? ואם לא - האם יש דרך אחרת להוסיף עוד הארד דיסק? תודות.

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות
  7. Started by FrankS,

    שלום לכולם אני צריך עזרה. כונן חיצוני שלי הפסיק לעבוד ביום אחד לכן מה שעשיתי קניתי כונן חדש והעברתי אליו את הקבצים אך לצערי כנראה שחלק מהקבצים לא עברו. כאשר אני מסתכל בכונן החדש הוא מראה לי שהוא מכיל 400G נגיד אבל בתכלס כאשר אני נכנס לכונן ומסמן את הכל הוא מכיל רק 190G, וכאשר אני נכנס ומחפש את הProgram Files הוא ריק. כיצד אני משחזר את הקבצים שנעלמו? בעזרת תוכנה? אשמח אם תעזרו לי

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  8. Started by shaks,

    אם כן אשמח לדעת מהו ואם לא אז למה הבקרים היום עדיין מאפשרים RAID4?

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  9. Started by redead,

    שקיבלתי את המחשב החדש שלי ההרדיסק SATA שלי לא עלה אז נכנסתי למסך RAID עם F10 ושיניתי שם איזה משהו לסטריפ או משהו כזה ואז ההרדיסק כן עלה.. עכשיו אני רוצה לדעת מה לכול הרוחות עשיתי ואם זה טוב? אני זוכר שהיו שם משהו כמו 4 אפשרויות..

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  10. Started by at,

    הסתכלתי באתר של ח.י (יבואן של LG) על צרובי DVD, והשוואתי בין ה- GSA-H10A : http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=7&subcatid=23&prodid=124&keySearch= לבין ה-GSA-H20L : http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=7&subcatid=23&prodid=123&keySearch= יכול להיות שה- GSA-H10A יותר טוב (פרט LigntScribe שנשאיר אותו בצד)? תסתכלו על מהירות כתיבה של DVD-R DL בראשון זה 2X,4X,6X ובשני רק 4X גם למשל קריאה - CD-ROM של X48 לעומת X40. בקיצור מה קורה פה, למה דגם שאמר להיות יותר טוב בעל תכונות פחות טובות? (הכל בגלל שהכניסו LigntScribe ?) אם אתם מוצאים עוד הבדלים חשובים הסבו את תשומת ליבי! חוץ מזה היה פה שרשור על שדרוג של H10A ל H10N http…

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות
  11. שלום לכם, יש לי לוח של גיגהבייט, צ'יפסט P35. כידוע, הם מוסיפים, מלבד 6 חיבורי הסטא שמגיעים עם הגשר הדרומי, עוד שני חבורים סגולים. אחד הכוננים הקשיחים שלי מחובר לשם, והוא מופיע לי ב'הוצאת חומרה באופן בטוח'. מישהו יודע למה זה כך? תודה.

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  12. שלום, אתמול הגיע לי הבקר raid שמבוסס על צ'יפ Sil3132. ביצעתי אותו על קשיח HD103SJ ועל קשיח ST1000DM003, הכל עובד מעולה ובביצועים מעולים חוץ מזה שאני לא רואה את הטמפרטורות, ניסיתי בspeedfan ובeverest ואני לא רואה את המעלות של הקשיחים. את הקשיח השלישי שמחובר בsata ישירות ללוח אם אני רואה את המעלות שלו. מישהו יודע איך אני יכול לראות את המעלות של הקשיחים שמחוברים לבקר החיצוני? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  13. Started by Blackend,

    לפני כחודש קניתי את הצורב במעולה הזה...אתמול באתי לפתוח אותו ולשים דיסק בכונן כדי לצרוב אבל הוא לא נפתח. ניסיתי הכל לנתק לחבר לזהות מחדש אבל הוא בשלו! מת מת מת ... זה די עצוב שצורב בן חודש מת ...ואני יודע מה כל שונאי אל ג'י יגידו אבל תאמינו או לא יש לי עוד צורבים וכוננים של אל ג'י והם מעולם לא עשו בעיות! בכל מקרה זה די מבאס כל הסיפור הזה ... לעוד מישהו יש/היתה בעיה עם הכונן המדובר?

    • 6 תגובות
    • 914 צפיות
  14. בזמן האחרון אני רואה שהדיסקים שלי "נטחנים" כהוגן בזמן ששום דבר מיוחד לא רץ, אני זקוק לתוכנה כגון ה Filemon שתציג לי איזו אפליקאציות מעמיסות את הדיסקים ובכמה הם מעמיסות אותם (באחוזים למשל או כמות נתונים לשנייה). תוכנת ה Filemon מאוד לא נוחה לעבודה ואינה מציגה את הנתונים בהתאם. הייתי מעדיף חלון בו יוצגו האפליקאציות הניגשות לדיסק ומספר או תצוגה גרפית המראה כמה האפליקאציה צורכת משאבי דיסק.

    • 6 תגובות
    • 914 צפיות
  15. יש לי בעיקרון 2 דיסקים קשיחים על המחשב אבל הם מחולקים ל4 כוננים עכשיו אני רוצה למזג אותם איך אני עושה את זה????

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  16. Started by avihalima,

    שלום לכל התותחים. יש לי לוח ASUS P4P800DELUX ורכשתי HD 120G SATA של MAXTOR . הדיסק תומך ב UDMA 133 אבל אבל המערכת מזהה את הדיסק ב UDMA100. כל מה שניסיתי לעשות שום דבר לא עזר. אשמח לקבל עזרה . תודה מראש ביי.

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  17. Started by omerha,

    היי, יש לי HITACHI תקול שעדיין באחריות, מי היבואן הרישמי של HITACHI ? תודה מראש,

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  18. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  19. Started by integral,

    נראה סבבה, עם מערכת קרור ממש נחמדה. http://www.cdfreaks.com/article/193/1

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  20. לפעמים המגש פשוט לא נפתח רק אחרי כמה פעמים שאני לוחץ על הכפתור למישהו קרתה הבעיה הזאת מה אפשר לעשות ???

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  21. Started by udist,

    אחי משתמש במחשב נייד compaq presario v4000 לאחרונה המחשב עושה המון בעיות. לפעמים עולה לאט מאוד, לפעמים לא עולה בכלל.. כשהוא כן מחליט לעלות לוקח משהו כמו 10 דק' עד שהוא עולה, ובזמן הזה "אם מקשיבים טוב טוב, אפשר לשמוע דרדסים", טוב, לא דרדסים, אבל ההארד דיסק בקולות חשיבה לא טבעיים ומאוד תבניתיים, חוזרים על עצמם. עשיתי איחוי, עשיתי סריקה, עשיתי סריקה מהrecovery console בדיסק של ווינדוס, כל המאמצים עלו בתוהו. גם אחרי פירמוט והתקנה מחדש אין חדש... חייב להגיד שרק הפירמוט לקח משהו כמו שעתיים (עם אותם קולות תבניתיים)... דבר שלא סביר בעליל! תודה לעוזרים! נ.ב. אחרי שהמחשב כן מחליט לעלות הוא עובד בסדר גמור, לפחות ע"פ טענותיו של אחי.

    • 7 תגובות
    • 913 צפיות
  22. Started by sharon500,

    אהלן, לפני שנה קניתי את הצורב הזה: http://www.pioneer.es/eur/products/archive/DVR-111DBK/index.html שהוא סבבה בסך הכל. אני צורב איתו סרטים, משחקים לאקס בוקס 360, שירים וכל מיני. עכשיו בכלל העובדה שהוא עובד עם מחבר PATA חשבתי על להחליף אותו לצורב הזה: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=DRW-2014L1T בגלל המחיר המצחיק שאני יכול להשיג אותו (144 ש"ח) עכשיו השאלה שלי היא כזאתי, האם זה כדאי? או שעדיף לחכות עוד קצת זמן וכבר להחליף לצורב HD-DVD/Blu-Ray? האם הצורב הזה יותר טוב ממה שיש לי כרגע? האם מבחינת צריבה של דיסקים DL הוא יהיה יותר יעיל? (משחקי xbox 360) מבחינת שיגאות וכל מיני כאלה איך הוא? תודה מראש, שרון.

    • 8 תגובות
    • 913 צפיות
  23. Started by TzV-EyE-GeR,

    אני מעוניין בקנית הארד דיסק ובפני ניצבות 2 אופציות: 1.WD 120GB-8MB JB - 7200RPM ATA100 שעולה 690 שקל(בחנות שאני רוצה) והוא זמין במלאי. 2.Maxtor 120GB-8MB-7200RPM ATA133 שעולה 744 שקל(בחנות שאני רוצה) והוא אינו זמין במלאי. כיום יש לי הארד דיסק של מאקסטור ואני מרוצה מאוד ממנו, משום מה אני נמנע מלקנות ווסטרן דיגיטל, אך במקרה הזה הווסטרן יותר זול והוא גם זמין במלאי. מיותר לציין שאני צריך את הארד דיסק בהקדם האפשרי. תודה למי שיעזור לי להחליט ולבחור בחירה נכונה, או לכוון אותי לחנות אחרת, או כל דבר אחר. תודה.

    • 4 תגובות
    • 913 צפיות
  24. Started by YTZ,

    ראיתי את הנושא הזה בדי הרבה מקומות- רוב סדרת ה-Spinpoint F3 סובלת מבעיה זו, מעין "הדהוד" בתדר נמוך מאוד (~20-30HZ) שמרעיד את כל המארז, ושומעים אותו חזק מאוד בלילה, ההדהוד מגיע בערך כל 2 שניות שה-HD עובד. במהלך היום, עם מוזיקה פועלת כמעט ולא שומעים אותו, אך בלילה זה הופך לבלתי נסבל. ניסיתי את ה-ACOUSTIC MANAGEMENT או איך שלא קוראים לזה שהציעו באחד הדיונים והפעלתי את ה-HD למצב QUIET, אומנם זה עזר קצת אבל יש עדיין רעש בלתי נסבל. ניסיתי גם לעטוף אותו בכבל גומי עבה בכדי לבודד את הרעידות, למרות שזה עזר והפחית מהרעש - זה בטוח לא בריא לחיים שלו ולא בטיחותי. רוב הדיונים שאני קורא הם ישנים ואין להם פתרון סופי. האם ל-HWZONE יש את הפתרון? http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=HD…

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  25. Started by Turbine,

    מה זה לעזאזל?? בצורה מסוימת של חיבור אני יכול לשפר את הביצועים? מה זה אומר??? תודה

    • 4 תגובות
    • 913 צפיות

דיונים חדשים בפורומים