עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Crash5,

    שלום חברים, יש ברשותי כרטיס זיכרון מסוג SD שעליו מאוכסנות תמונות מהמצלמה הדיגיטלית. לאחרונה גיליתי כי מספר תמונות שצולמו בחו"ל נמחקו\נעלמו. מאוד חשוב לי לשחזר את התמונות הללו. אשמח לקבל את עזרתכם בנושא, תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  2. שלום חברי פורום אמצעי אחסון. אני מחפש דיסק קשיח חיצוני 3.5 אינץ' עם נפח של 2TB. השימוש בדיסק יהיה לגיבוי תמונת מערכת וקבצים חשובים באופן רציף מהמחשב, וכן אחסון של נתונים כמו וידיאו ותמונות. הדיסק יהיה מחובר באופן קבוע למחשב. אשמח לקבל את ההמלצה לדיסק שמתאים לדרישות, מהיר (תמיכה ב USB3 כמובן) ובעל אמינות גבוהה. תודה!

  3. מישהו שמע על זה? [br]פורסם בתאריך: 4.12.2009 בשעה 12:21:00תודה. מצאתי ב-tomshardware. משאיר פה לידיעה:http://www.tomshardware.com/reviews/short-stroking-hdd,2157.html

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  4. Started by INFERNO,

    איך אני עושה ריסטור אני ממש לא רוצה לפרמט בבבקשה תעזרו לי !!! עוד כמה פרטים : זה HD 40 giga של WD ... יש לי XP וכשאני עושה מאפיינים לHD הוא מראה לי RAW (!??!)

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  5. שלום יש לי שלושה דיסקים קשיחים אחד מהם שלפתי מה WD MYBOOK. 640GB , 250 GB ,150GB רציתי לדעת אם אני יכול לחבר את שלושתם ? ולהתייעץ האם יש סכנה שהם יתחממו יתר על המידה בגלל הקרבה בינהם. במקום המיועד לדיסקים קיים מאוורר שמכניס אויר מבחוץ לבפנים. http://img693.imageshack.us/img693/7505/img0141b.jpg

    • 3 תגובות
    • 916 צפיות
  6. ואיך הכי טוב לחבר כונן חיצוני- ב- Firewire ב- USB או ב SATA? ואיזה כונן חיצוני 1 טרה הכי טוב בשוק? הלוח שלי הוא: intel DQ965GF תודה

    • 3 תגובות
    • 916 צפיות
  7. [iurl]http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=7;action=display;threadid=44341[/iurl]

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  8. שלום לחברי הפורום. לפני פחות מ3 שנים קניתי מחשב מ״פנדה מחשבים״ שכלל במפרט כונן קשיח של סמסונג עם אחריות ל3 שנים. לצערי הרב לפני יומיים התחילו קליקים בכונן והוא נהרס. הבעייה היא כזאת הכונן באחריות עדיין אבל ״פנדה מחשבים״ כבר לא קיימים, לאן אני אמור לפנות? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  9. שלום , יש לי מחשב בן 8 חודשים ואני רוצה להוסיף לו זכרון וכונן קשיח . יש לי לוח ASUS P4SGX-MX וכונן קשיח 60 GB וזכרון 256MB 333MHz בסטיק אחד . רציתי לדעת איזה סוג כונן אני יכול להוסיף בעדיפות ל160GB או יותר וזכרון 512MB בסטיק אחד . השאלה היא כמה מקומות פנויים לחיבורים יש לי בלוח אם לכל חלק .... תודה על העזרה electrikspider

    • 10 תגובות
    • 916 צפיות
  10. שלום, יש לי אוסף גדול מאוד של סרטים שהייתי מעוניין לאחסן ולשמור אותם בצורה הטובה ביותר ככה שגם בעוד כמה שנים אני יוכל להנות מהם. קיימות מבחינתי 2 אפשרויות: לצרוב לדיסקים (CD,DVD) על מהירויות נמוכות ולאחסן בתיקיות או כמו כן קיימת האפשרות להשקיע סכום כסף נכבד ולקנות הארד דיסק נייד ואיכותי. מה אתם ממליצים לי?

    • 5 תגובות
    • 916 צפיות
  11. Started by adlanm,

    דבר ראשון אל תגידו תחפש אני לא מתכוון איך צורבים סרט DVD כי אי לא מעוניין לדעת איך אני סתם רוצה לגבות מידע יש לי מדיות של סמסונג X8 DVD+R צורב Lite-On SOHW-1653S 16/16/4/16//48/24/48 DVD±RW נרו אקפרס 6 (שקיבלתי עם הצורב) כשאני צורב קבצים קטנים הם נצרבים ולא עושים בעיות אבל כאשר אני צורב קבצים גדולים של כמה ג'יגות הקבצים נדפקים ואי אפשר לעשות איתם כלום אני צורב את הקבצים כ-DATA בנרו למה זה? מה אני עושה לא טוב? האם יש שיטה מיוחדת לצרוב? האם יש תוכנה אחרת, עדיפה? ושוב; נא לא לרשום תחפש

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  12. Started by Armageddon26,

    בהמשך לדיון שפתחתי לפני חודשיים: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=458254 הקניה לא התממשה ואני רוצה לקנות עכשיו. מחפש כונן קשיח חיצוני בגודל 1TB לאיחסון וגיבוי (אך רצוי שיהיה די מהיר בכל זאת). ממשק USB2. תקציב - עד 500 שקל (אם ממש שווה אוכל לחרוג). העדפה לחנות בבאר שבע (כמו פנדה). תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 916 צפיות
  13. Started by iyehuda,

    External IDE Hard Drive Case 2.5 פעם קניתי כזה ב 20 ש"ח היום ב KSP רוצים 33 ש"ח יש מקום יותר זול ?

    • 4 תגובות
    • 916 צפיות
  14. Started by RonCohen,

    הארדיסק עושה בעיה כשאני מפעיל אותו הוא מזוהה בעליה של הבקר גם הDisk Managment הוא מזוהה אבל הוא לא מופיע במחשב שלי ואי אפשר לפרמט אותו אני על ווינדוס 7 אולטימייט ומעניין לי תתחת מה עם הקבצים שם אני רק צריך את ההארדיסק אצמו לדעת אם הוא תקין חשבתי על לעשות LLF אבל אני צריך מדריך אני עכשיו יריץ את הבדיקה של Samsung בינתיים יש הצעות???

    • 4 תגובות
    • 916 צפיות
  15. Started by Royz,

    שלום. הצרכים שלי הם בעיקר למשחקים... אני בכלל לא מעודכן בנושא ההארדיסקים. אני קונה לוח אם : ABIT AN8 Ultra nForce 4 Socket 939 Motherboard איזה הארד דיסק כדאי לי? תקציב : עד 1000 שקל. עריכה: אני יכול להסתדר עם 200GB גם... תודה מראש לכול העוזרים.

    • 14 תגובות
    • 916 צפיות
  16. Started by Pac Pac Chick,

    בוקר/צהריים/ערב טוב לפורום אחסון, פעם ראשונה שלי כאן. בכל מקרה, אני טס לאמריקה בקרוב, ורציתי לקנות לי אחד מההרדיסקים הניידים החדשים האלו, משהו בסגנון הזה, כדי להחליף סוף סוף את ערמות ה-CDים שלי. שאלתי אליכם היא איזה אחד מהם לקנות? יש דגמים רבים של חברות רבות. הקריטריונים שלי הם: 1)מקום אחסון: רצוי 40 ג'יגה, אבל אני אסתדר עם 20. תמיד כדאי עוד אם זה נדחס לתקציב 2)גודל: רצוי מכשיר קטן מספיק כדי שייכנס לי לכיס. אני לא צריך מיקרו-דיסק שנכנס לי לאוזן, ואני גם לא צריך מפלצת שמגיעה עם תיק-גב. משהו בגודל של פאלם ממוצע... 3)נתונים טכניים: לצערי אני לא ממש מבין באחסון (אצלי RPM זה מאווררים ו-RAID הורג ג'וקים), אז לכן באתי לכאן ;D ואחרון חביב, התקציב. משהו בסביבות 250$. ערי…

    • 5 תגובות
    • 916 צפיות
  17. Started by פומה,

    אתמול ראיתי את המדיות האלה בחנות ליד הבית שלי מעולם לא ראיתי כאלה דסקים של סמסונג, לא כתוב עליהם מן הסתם (כרגיל!) שם היצרן - שלחתי מייל לסמסונג אבל עדיין תשובה (כרגיל הם ענו, אבל לא על השאלה שלי!). בכל מקרה, מישהו כבר קנה אותם? השתמש בהם? בדק את ה-ATIP שלהם? הדסקים האחרונים של סמסונג שקניתי היו אלה בקופסא הכחולה שמכילה 10 דסקים. לפי ה-ATIP שלהם היצרן הוא RITEK. האם הם האחראים על פס הייצור החדש הנ"ל?

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  18. אני מעוניין "לנייד" את ה Flash ו - Photoshop שלי, האם ישנה אפשרות להתקין אותם על כונני U3 ולהפעיל אותם מהם? או שאבוד לי עד ש - Adobe יחליטו להוציא גירסאות U3 לתוכנות הללו?

    • 4 תגובות
    • 916 צפיות
  19. שלום לכולם. רציתי לדעת מה לדעתכם מומלץ- להתקין תוכנות על כונן ווינדוס או כונן רגיל? נגיד אני רוצה להתקין תוכנה של טלפון נוקיה, כדאי לשים אותה לא בכונן מערכת ההפעלה‏?‏ אני מנסה לחשוב מה יהיה כשאצטרך לפרמט למשל את הכונן של מערכת ההפעלה...

    • 3 תגובות
    • 916 צפיות
  20. Started by tomerA,

    יש לי intel 330 gb חדש והרצתי עליו מבחן, זה מה שיצא. זה נראה לי ממש נמוך עשיתי את כול המדריך הזה: http://hwzone.co.il/hardware/guides/ssdguide/3 יש לי SATA 2 מעבד i3-350m 3GB RAM

    • 4 תגובות
    • 916 צפיות
  21. Started by x-dude,

    יש לי 2 דיסקים קשיחים אחד של WD ואחד של סיגייט,משום מה שניהם מופיעים לי באברסט כ: Max. UDMA Transfer Mode UDMA 6 ATA-133 Active UDMA Transfer Mode UDMA 5 ATA-100 האם הם לא אמורים להיות ATA-150? אני משתמש בXP x64 והתקנתי את קובץ הINF שאפשר להוריד מהאתר של אינטל ללוח אם שלי: Intel Glen Ridge D915PGN ניסיתי לחפש פה,באתר של אינטל,באתר של סיגייט...נאדה.

    • 4 תגובות
    • 916 צפיות
  22. Started by Posford,

    ראיתי שהרבה ממליצים על ה- DOK הנ"ל. ויש לי מס' שאלות. איך באתר של Sandisk מוכרים אותו במחיר של 79.99$ (277 ש"ח) ובחנויות אחרות הוא עולה פחות (פנדה - 197 ש"ח)? אחריות בנוגע למוצר, כל חנות נותנת אחריות אחרת, שנתיים, 10 שנים, לכל החיים וכו'. האחריות לא מגיעה מהחברה מ- Sandisk? או שכל חנות נותנת תקופת אחריות שונה ? בנוסף רציתי לדעת מה דעתכם על החנות פנדה, האם כדאי לרכוש מהם את המוצר ? ובכלל איך היא ? ואיך החנות KSP ? ושאלה אחרונה, מזה בעצם U3 ? אשמח לתגובה מצידכם. תודה!

    • 6 תגובות
    • 915 צפיות
  23. היה לי במחשב הקודם בקר ATA-133 של PROMISE וממש אהבתי אותו, כרגע אני מעוניין לקנות בקר SATA, שמתי לב לבקרי STLabs, ממש זולים (100 ומשהו שקל לעומת PROMISE שהטוב ביניהם מתחיל מאיזה 400).... מישהו התנסה עם בקרי STLabs ויכול להמליץ?

    • 7 תגובות
    • 915 צפיות
  24. שלום! אני מחפש של OCZ דגם Rally2 בנפח של 8GB לקנייה בארץ. מישהו יודע אולי איפה אפשר להשיג אותו? ניסיתי בכמה חנויות, כולל ב-Ivory שהם יבואנים של OCZ, ולאף אחד אין אותו. OCZUSBR2DC-8GB http://www.ocztechnology.com/products/flash_drives/ocz_rally2_usb_2_0_dual_channel_flash_memory_drive תודה מראש, EDT

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  25. Started by gimi10,

    רכשתי צורב מסוג טושיבה.. ובנסיונותי לצרוב סרטים העלו עד כה חרס.. אשמח לעצה טובה או תוכנה שתצליח להתגבר על ההגנות.. ניסיתי עם תוכנת DVDXCOPY .. ולא לקח.. וגם לא נרו 6 ו CD CLONE בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות

דיונים חדשים בפורומים