עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום לכולם, לאחרונה הכונן החיצוני שלי לא עובד באופן תקין. הוא לא נפל או משהו כזה בכלל... רציתי להדליק אותו ואז זה השמיע רעש של סיבובים ו"תיקים" כאלה שחוזרים על עצמם. נקנה לפני 5 שנים כך שאין אחריות כבר לדעתי. מישהו מזהה את הבעיה? המלצה למקום טוב לתיקון? נ.ב. יש לי שם חומר חשוב אז לקנות כונן חיצוני אחר לא בא בחשבון. תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 919 צפיות
  2. Started by mzlbat,

    היי קיצור מישהו הציע לי אייפוד קלאסיק בנפח 120GB במאה שקל ורציתי לדעת אם אפשר להשתמש בזה כמו בדיסק און קיי ? (יענו אני מכניס את הUSB ואני ישר רואה עוד כונן במחשב שלי ? )

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  3. Started by elad_jacoby,

    בזמן האחרון הוא צורב לאט בצורה מוזרה.. רשום לי בתוכנה כאשר אני מבקש ממנו לצרוב על 16X שהוא צורב על 0.4X.. אני לא זוכר איך זה היה בעבר אבל משהו מוזר קורה פה.. ניסיתי לחפש דרייבר באתר הרשמי של LG אך לא מצאתי. האם זה יכול לעזור? ואם כן האם אפשר לקבל קישור? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות
  4. שלום אני מעוניין לקנות DOK חדש של 32GB ויש עניין שאני לא בדיוק מבין, בתור ברירת מחדל הבנתי שרוב הכוננים מגיעים ב FAT32 . האם אני בהכרח בכולם יכול להמיר את שיטת הקבצים ולפרמט אותם ל NTFS? הסיבה שאני שואל זאת היא עבור קבצים גדולים מעל 4GB כמה כוננים שחשבתי עליהם , ואשמח לקבל תגובות עליהם והמלצות או המלצות לכוננים אחרים, ואיזה מהם כדאי לי תודה http://www.ecost.com/detail.aspx?EDP=40427535 or http://www.ecost.com/Detail/Flash+Drive/Corsair+Memory/CMFUSBSRVR-32GB/40348888.aspx?navid=155440027 or http://www.provantage.com/patriot-memory-pef32gusb~7PATF01U.htm or http://shop1.frys.com/product/5698771?site=sr:SEARCH:MAIN_RSLT_PG ושוב אשמח לקבל חוות דעת עליהם וההבדלים ביניהם והמ…

    • 6 תגובות
    • 919 צפיות
  5. Started by ofelshadow,

    כמעט כל הארד דיסק שהיה לי עד היום "חלה" במחלה הנוראית שנקראת BAD CLUSTERS. רציתי רק לדעת האם זה טיבעי שלהארד דיסק בן חצי שנה-שנה יהיו BAD CLUSTERS? והאם יש דרך, תוכנה, משהו כדי ל"תקן" אותם? לפחות חלקם? אני משתמש באל פסק ומכבה אותו בצורה מסודרת תמיד.. תודה על כל עזרה

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  6. חברי הפורום שלום. אני מעוניין לקנות DOK בנפח של 1GB במחיר של 100 ש"ח (פחות או יותר), ורציתי לבדוק איתכם כמה דברים: 1. אחריות - מה זמן האחריות הסטנדרטי ל DOK היום? שנה, 3 שנים, כל החיים? האם מומלץ להשקיע עוד כסף בשביל אחריות גדולה יותר? האם DOKs נוטים בכלל להתקלקל או שהם יכולים לעבוד שנים? 2. ממשק - האם כל ה DOKs היום מגיעים עם חיבור USB 2, או שיש כאלו עם חיבור של 1.1 USB (התקן הישן, והאיטי יותר), ומ DOKs כאלו צריך להיזהר? האם ההבדל במחיר בין סוגי הממשקים גדול (כזה שמצדיק תוספת השקעה גדולה)? 3. מהירות - איך מודדים את ביצועי ה DOK? בסטיקי של תוצאות ה benchmark התוצאות נמדדות ב operations/min. מה נחשב לערך טוב? אני יודע ש USB2 מעביר מידע בקצב מקסימלי של 480Mbps, כלומר כ 60MB…

    • 4 תגובות
    • 919 צפיות
  7. יש לי בעייה שכל פעם שאני צורב דיסק שירים לאוטו אז הרדיו דיסק לא מזהה את ה cd text נסיתי לצרוב גם בנרו וגם ב esay cd cdreator 7 וסמנתי בתוכנה לצרוב אם cd text אז אני לא יודע מה הבעייה בדיסקים האחרונים שצרבתי הוא לא מזהה אבל מצאתי דיסק שצרבתי מזמן שהמערכת כן מזהה. יש לי גם צורב דיסקים של LG וגם צורב DVD של סמסונג ונסיתי בשניהם . האם יכול להיות שזה לא עובד בגלל שהדיסקים שאני משתמש בהם הם פשוטים וזולים? מבקש עצות בנושא...

    • 3 תגובות
    • 919 צפיות
  8. Started by yosi b,

    של חבר שלי. היה במעטפת לחיצוני של lacie, ובגלל בעיות במגעים חבר שלו ש'מבין' (כמה נזקים הם עושים...) פתח את הארד דיסק (את הכונן עצמו) וכעת הוא לא עובד. לפי מה שה'מבין' הזה אומר הוא רק פתח וסגר כמעט מייד. כשמחברים אותו הוא משמיע רעשים עדינים של שפשוף צורם במשך כמה פעמים ומפסיק. לפי התחושה ביד הוא לא מסתובב. האם יש מה לעשות עם זה. יצויין כי התוכן לא כל כך חשוב כמו הדיסק עצמו. אשמח לתשובתכם

    • 3 תגובות
    • 919 צפיות
  9. Started by composite,

    שלום... את הקבצים שחשובים לי אני שומר על שני כוננים חיצוניים: כונן א' למעשה מאחסן את כל המידע, וכונן ב' הוא גיבוי מדויק של כונן א'. כונן 0 זה הכונן שאני משתמש בו במערכת ההפעלה יומיום, עליו נאגר כל המידע החשוב. כלומר, המידע מועבר מכונן 0 לכונן א', ומשם מועתק מכונן א' לכונן ב'. תהליך הגיבוי מסורבל ביותר - כונן א' נמצא במגירה חיצונית, והחיבור לשקע חשמלי וחיבור USB איטי מעצבנים. כונן ב' הוא בכלל "ערום" (bare, ללא שום תוספות), וכדי לחבר אותו צריך לכבות המחשב ולבחר כמו כונן פנימי רגיל. רציתי לדעת אם מגירת 3.5" שמורכבת במחשב ומאפשרת החלפה מהירה (HotSwap) בין כוננים קשיחים תתאים לי? אין לי בעיה להוציא את כונן א' מהמגירה החיצונית. מגירה פנימית כזו נשמעת לי מאוד נוחה. הכוונה למשהו …

    • 9 תגובות
    • 919 צפיות
  10. Started by The Prophet,

    מה ההבדלים בין הצורבים?

    • 8 תגובות
    • 919 צפיות
  11. מי מייצר עבורם את השבבים? הם יש להם פטנט מסוים? מי מייצר עבור KINGSTON את השבבים? מה מיוחד בSANDISK בכלל?(חוץ מ U3 כי לאחרים כבר יש את זה). תודה לעונים.

    • 10 תגובות
    • 919 צפיות
  12. שלום רב, אני שוקל לרכוש צורב חיצוני, אולם ההחלטה תלויה בעצם בשאלה שהצגתי בכותרת ההודעה. כלומר, עד כמה שידוע לי, כאשר צורב פנימי נמצא בפעולה, רצוי לסגור את כל היישומים האחרים, ובעצם לא לגעת בכלל במחשב (כולל גלישה), וזאת בכדי לא לפגוע באיכות הסרט שצורבים. אולם, אם הכלל הזה נכון גם לגבי צורב חיצוני, הרי שאמצעי זה יהיה חסר תועלת עבורי. האם ישנם בכלל יתרונות כלשהם לצורב חיצוני, בהשוואה לפנימי? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 919 צפיות
  13. Started by Maiasony,

    שלום יש לי במחשב שני כוננים אחד של 40 ואחד של 160 ATA 100 ה 160 משמש לאיחסון וה 40 מחולק לשתי מחיצות של 20 אחד לוינדוס ואחת למוסיקה על מחיצת המוסיקה של התקנת וינדוס ישנה ואני מעוניין לפרמט את כל המחיצה איך אני עושה את זה דרך הוינדוס ? כי כשאני עושה FORMAT הוא כאילו עושה את התהליך ובסוף אומר שלא הצליח להשלים את הפורמט ואכן כלום לא נימחק

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  14. היי הוספתי דיסר של Seagate (ה Barracuda 2TB) הרצתי מבחן ביצועים וקיבלתי כזה: שאלות : 1. האם זה תקין? 2. למה המינימום כל כך נמוך ? 3. למה בהעתקת קבצים (מפרטישן לשני באותו דיסק) הזה לאותו דיסק מגיע לכל היותר לקצב של בין 50 ל 80MB לשניה... לא מגיע לי יותר? 4. למה התוצאות כאן טובות יותר : http://uk.hardware.info/reviews/2997/8/seagate-barracuda-720014-2tb-hard-disk-review-extremely-fast-7200-rpm-hard-drive-test-results-hd-tune-read

    • 1 תגובה
    • 919 צפיות
  15. 1. לאחרונה קניתי צורב RICOH 32-10-40 אך שאני מנסה לצרוב כל דיסק (שתומכים במהירות זו) תוכנת הצריבה (NERO + CD MATE) מאפשרות לי לצרוב רק עד X24 ... בדיוק שרציתי כבר ללכת להחליף שמתי בכונן את הדיסק של RICOH שבא עם הצורב - והפלא ופלא - פתאום הופיעה לי האפשרות לצרוב בX32 .... איך הצורב מזהה את החברה שיצרה את הדיסק ? איך אפשר לגרום לו לצרוב במהירות גבוהה גם בדיסקים האחרים. 2. בעיה מוזרה נוספת אצלו - בזמן הצריבה הבאפר שלו עולה ויורד כמה פעמים בצריבה - ובסוף הצריבה מודיעה לי התוכנה שנפילה נמנעה 10-30 פעם בצריבה זו אגב, בצורב הקודם שלי לא ראיתי אף פעם נפילה בבאפר כמו פה .... אז למה זה קורה ? (ניסיתי לסגור את כל התוכניות ברקע - זה עדיין קורה אבל ר…

    • 4 תגובות
    • 919 צפיות
  16. Started by rrnrj,

    שלום לכולם, מחפש כונן חיצוני, בנפח 500G, חיבור USB 2. הכונן מיועד לגיבוי מסמכים ונתונים חשובים לצורכי עבודה. מחפש חנות אמינה ויציבה שנותנת אחריות מירבית. אשמח לקבל המלצות למוצרים אמינים ואיכותיים. מחיר מקסימאלי באיזור ה600 ש"ח. תודה רבה רועי

  17. Started by Ashand,

    שלום יש לי מקבוק פרו רטינה 13 עם 128GB SSD , רכשתי מ OWC את http://eshop.macsales.com/item/Other%20World%20Computing/SSDAP12K480/ עשיתי התקנה, העברה של הדיסק הישן לחדש עם CCC , ובדקתי מהירות...המהירות המובטחת באתר בכלל לא מתקרבת בתוצאה שקיבלתי בכתיבה אני מקבל 300MB/S וקריאה בטווח של 500+/- , פניתי אליהם והם אמרו לי לעשות ריסט ל PRAM והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה, עשיתי את הכל אבל עדיין המהירות נשארה כמו שהיתה...יכול להיות שקיבלתי SSD פגום? הבלייקמאג'יק דיסק לא הכי אמין בעולם נראה לי אבל ניסיתי לבדוק עם AJA SYSTEM ושם הוא לא מזהה לי את ה SSD החדש... עם איזה תוכנה מומלצת למק אפשר לבדוק מהירות SSD? מה ההמלצות שלכם לבדיקת מהירות? הגדרות, פירמוטים וכו'

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  18. Started by Danix60,

    שלום :// יש לי דיסק קשיח של Seagate ברקודה....500GB. מהסדרה הדפוקה. עכשיו גלשתי לי בגוגל. פתאום המחשב קרס. ו...אני לא מצליח להפעיל את הדיסק קשיח, בביוס הוא מזהה (הוא רושם UNKNOWN HARD DRIVE) וניסיתי מלא דברים אבל מלא. ניסיתי גל להחליף את הלוח שיש עליו, הירוק הזה. ושום דבר. הדיסק קשיח מקבל מתח אבל לא מוציא מידע. אני חייב את עזרתכם זה דבר שמאוד מאוד מאוד חשוב לי , יש שם מליון דברים שאני צריך. אלה יעזרו ? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=408839.0

    • 8 תגובות
    • 918 צפיות
  19. Started by HazardManiac,

    לא ידעתי איפה לפתוח את האשכול אז בסוף פתחתי פה. מישהו מכיר תוכנה טובה ואמינה להעברת OS, אני רוצה להעביר את הOS מHDD לSSD.

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  20. יש לי כרגע פנטיום 3, אני מתכנן לקנות מחשב חדש בחודשים הקרובים כרגע יש לי שני דיסקים של WD, שניהם 72RPM, רגילים (200, 80 GN) במחשב החדש, אני רוצה לקנות דיסק קשיח חדש, מהיר יותר, שעליו תשב מערכת ההפעלה. השאלה שלי, היא האם לקנות דיסק גדול, שאני אוכל להתקין עליו משחקים ותוכנות, או שרק חשוב שמערכת ההפעלה תשב עליו ? כלומר, האם אני יכול לקנות דיסק קטן ומהיר, ואת כל התוכנות והמשחקים להתקין על הדיסקים של ה7200 RPM ? אני לא יודע אם משחקים ותוכנות משתמשים בהרדיסק למעט הטעינה הראשונית שלהם לזכרון אם תוכנה/משחק יושבת על הדיסק המהיר יותר, ביצועים ישתפרו ? וגם איזה אפשרויות יש לי לדיסקים מהירים ? ומה ההבדל בין SATA לדיסק רגיל ?

    • 6 תגובות
    • 918 צפיות
  21. יש לי את ה LITEON , רוצה לקנות את ה 106 - רוצה לחבר את שניהם ביחד - לא הולך לוותר על ה LITEON - צפויות בעיות ?

    • 9 תגובות
    • 918 צפיות
  22. אני יודע זאת שאלה קצת מטומטמת, אבל בבקשה לא לקטול אותי... תראו - יש לי במחשב הישן הרדיסק 30 GB של WD עם 5400 RPM. אני שוקל לקנות עוד הרדיסק של 20GB אבל הפעם של 7200 RPM. השאלה שלי היא, האם כאשר אני ישים את מערכת ההפעלה על ההרדיסק המהיר יותר, האם זה ישפר את ביצועי ומהירות המחשב בכלליות? כי אחרי הכל, סביבת העבודה היא ווינדוס, והוא נמצא על ההרדיסק המהיר, אז הכל אמור לעבוד יותר מהר לא?

    • 3 תגובות
    • 918 צפיות
  23. Started by Ramboli,

    שלום, יש לי מחשב בן שנה ומשהו, מפרט תוכלו לראות בקישור בצד. הדיסק מחובר בSATA 2, במצב AHCI בביוס. התחלתי להבחין ברעשים שמחולל ההארד דיסק בעת כתיבה או קריאה. הם מסונכרנים עם נורת החיווי, כל פעם שהיא דולקת הדיסק עושה רעש מוזר. (צירפתי קובץ שבו נשמע הרעש - הוקלט דרך מיקרופון) עשיתי בדיקות דיסק, עם תוכנות כמו בדיקת דיסק של וינדוס , HDD Regenerator, וכלי האבחון של WD. כל הבדיקות עברו בהצלחה ולא נמצאו בעיות כלשהן. תוכנת הHDDLIFE מורה על ביצועים ובריאות תקינים לחלוטין. אני מפחד שיום אחד הדיסק קשיח לא יעבוד, אני לא רוצה לאבד את המידע שלי. אני לא רואה בעיות ביצועים כלשהן, מערכת ההפעלה פועלת כשורה, מהירות העברת קבצים נעה בין 20 ל40 מגה לשניה. האם בכל זאת יש ממה לחשוש? אם כן, אין ל…

    • 3 תגובות
    • 918 צפיות
  24. Started by yakir8,

    שלום אני עוד לקנות דיסק קשיח של 160G ואני רוצה לחלק אותו לשתי מחיצות אחת של מערכת הפעלה והשניה לכול השתויות אז רציתי לדעת כמה להקצות לכול אחד?

    • 8 תגובות
    • 918 צפיות
  25. Seagate Expansion External Drives Seagate FreeAgent שניהם 1TB ובערך אותו מחיר, האם יש עוד הבדל חוץ מהעיצוב? ועוד שאלה, אפשרי לפרק את המארז שלהם ולחבר רגיל למחשב באמצעות SATA? תודה

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות

דיונים חדשים בפורומים