אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי, מישהו במקרה יודע היכן אני יכול לקנות באזור חיפה את המדיות של ורבטים שנראות כמו ויניל ישן? (אני פשוט צריך את זה כבר ביום ראשון, אחרת הייתי רוכש דרך האינטרנט) בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
-
אם למישהו יש פרטים \ נתונים על התקן, קישורים לאתרים, תוכנות, יצרניות ציוד, לוחות אם \ CHIPSETS. או בקיצור כל דבר על SATA. אני אשמח לקבל או בפרטי או במייל או בתגובה בט'רד.
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום, מישהו יודע על דרך להעביר אפליקציות לאחסון חיצוני (sd card) שמוגדר כפנימי באנדרואיד? מדובר באפליקציות שאין בהם אפשרות "change" ב storage.
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
ברשותי מחשב בן 5.5 עם דיסק קשיח 40GB, ואני מתכוון לקנות מחשב חדש, כשהטכנולוגיה בחדש היא SATA2 אני לא יודע מה הטכנולוגיה שבה הדיסק הקשיח הישן עובד (כנראה SATA) אבל האם אפשר לחבר אותו למחשב החדש כך שהוא יעבוד?
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שיחקתי יותר מדיי עם התוכנה הזאת ופתאום דיסק של 14 ג'יגה חולק לשני דיסקים אחד של 13 ג'יגה ועוד אחד של ג'יגה (המחשב שלי) עכשיו מה אני עושה כדי להחזיר את שניהם לדיסק 14 אחד בחזרה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
החברה היפנית ממשיכה להרחיב את תת המותג שלה עם כונן ה-TL100, שמציע את הבסיס המינימלי בשוק המודרני, במחיר שנמוך בהתאם לכתבה
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
הדגם הוא: Hitachi deskstar 7k3000 2tb יש לי שתי שאלות: 1. האם הכונן הזה נחשב עמיד לאורך זמן רב, לפחות 4-5 שנים? 2. האם אני יכול לסמוך על האחריות שלו במקרה שהוא יתברר כתקול? יש לי כמה סיבות לפקפק באחריות שלו: א. Hitachi נרכשה על ידי WD, כלומר שהיא כבר לא עצמאית, מה שאולי יביא לזלזול והתנערות באחריות שלה (אולי אני טועה).. ב. Hitachi היא יצרנית שולית יחסית ולא בולטת כל כך. ג. הכונן הזה הוא יחסית ישן וכמעט בכל החנויות הוא כבר לא קיים, ואני חושש שבמקרה שהוא יתברר כתקול, המוכר יגיד לי שהוא אזל ליבואן ואני אקבל במקום זה כונן נחות בהרבה, ולא את אותו הדגם. ד. החנויות האחרונות שמופיעות בזאפ - שמוכרות את הכונן הזה, הן KSP ואייבורי, שלפי מה שהבנתי הן לא הכי אמינות (שוב, או…
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
צהריים טובים, האם יכול להיות מצב ש HD נייד יהרס מקרבה לממיר של YES? האם כדאי להרחיקם או אין ממה לחשוש?
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-
-
יש לי צורב nec 2510a בערך כבר 3 שנים. בזמן האחרון הצריבות שלו נורא איטיות! דיסק מלא המהירות 8 צורב אותו אחרי 40 דקות פחות או יותר. ה-buffer level שלו נמוך נורא, לא יציב בכלל נע בין 12-60 בערך. הרכבתי היום את הצורב אצל חבר והופתעתי לטובה אפשר לומר, אצלי עבד טוב מאוד, ה-buffer level היה כמעט קבוע על 97%. מה יכול לגרום לבעיה? אני משתמש עם אותה גרסה של נרו בדיוק כמו אצלו. החיבורים הם אותם חיבורים. מבקש את עזרתכם בנידון. תודה ובוקר טוב.
-
- 9 תגובות
- 921 צפיות
-
-
טוב, קניתי מחשב. הלוח אם תומך SATA, אבל המחיר של ההארדיסק עולה בהרבה. האם זה באמת שווה את המחיר? האם המהירות היא עד כדי כך מהפכנית ששווה לי להשקיע עוד 150 שקלים בחיבור SATA ולא IDE רגיל? אותו דבר לגבי ה 8 MB באפר. ביחד עם ה SATA זה יוצא לי איזה 300 שקל תוספת להארדיסק. עד כמה המהירות טובה יותר מהארדיסק רגיל? אני יודע שזה חדש יותא וטוב יותר אבל זה מייקר לי את המחשב בהרבה. אשמח לקבל תגובות. תודה... גיא.
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
-
-
יש לי צורב NEC 3550A , צורב בסדר, לא כל כך מרוצה ממנו רק בגלל בעיה מטומטמת... הוא לא קורא דיסקים שהוא בעצמו צורב ודיסקים DVD אחרים... אבל לצרוב טוב הוא כן יכול כי הם ניתנים לקליטה על ידי נגנים אחרים, בכל אופן אמרתי נשדרג קושחה לקושחה לא רשמית... מה שעשיתי בעצם זה ביטלתי את האחריות? כי איך הם ידעו אם שידרגתי קושחה? אני יכול לעשוץ RESTORE לקושחה רשמית שלהם, לא? כל עזרה תתקבל בברכה, תודה.
-
- 13 תגובות
- 921 צפיות
-
-
ואיזה יתרונות יש לאחד מהם (אני מניח שלSATA כי הוא קצת יותר יקר)
-
- 6 תגובות
- 921 צפיות
-
-
http://dapreview.net/comment.php?comment.news.2148
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות הרדיסק ב 500 - 700 שקל, יש לכם המלצות? ומה זה ה-8 CACHE הזה למה זה טוב? אגב יש לי כבר 2 הרדיסקים כך שאני יצטרך למקור 1, יש לכם המלצות גם איפה אני יכול לפרסם את זה?
-
- 6 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אני מחפש סידירום מהיר מאוד מאוד מאוד ושקט מאוד מאוד מאוד יש לי צורב של ימאהה וכשאני מכניס לו דיסק הוא פשוט ממריא והמשחשב נתקע עד שהוא נרגע אז אני מחפש סידירום שיעבוד מאוד מהר יהיה שקט וילך חלק עם המחשב הכסף לא בעיה
-
- 3 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום, מי לדעתכם מהיר יותר מבין שני הקשיחים בהיבטים שונים ? samsung HD103SJ seagate ST2000DM001 תודה !
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
קניתי ב-KSP בזמנו 2 מארזים עם דיסקים של 160 GB כל אחד. בתקופת השימוש השוטף בהם, חדלו לתפקד השנאים שלהם כמה פעמים והוחלפו במסגרת האחריות. אחרי שנגמרה האחריות,הם טוענים שאין ביכולתם להחליף/למכור לי שנאים חדשים (או אפילו משומשים). השנאים הם אטומים ולא ניתנים לפתיחה ללא הרס. שאלתי היא: האם ניתן להשיג שנאים חדשים לפי נתוני הספק קיימים? אם כן, איפה? תודה
-
- 6 תגובות
- 920 צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות כונן קשיח חיצוני בנפח של שני טרה בעלות של 600 ש"ח מקסימום. נתקלתי ברשת בינתיים בשלושה שנשמעים אחלה, אבל אשמח לדעות נוספות: Seagate STBV2000200 Seagate STCA2000200 Western Digital WDBACW0020HBK חשוב לי שהכונן יתמוך בUSB 3, יהיה במהירות של 7200 RPM ואם יש תמיכה בחיבור ESATA זה יהיה נחמד אך לא חובה. בנוסף אין לי העדפה למידות הגודל או לדרך בה הכונן יקבל חשמל. תודה רבה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלומות , ב-15 השנים האחרונות השתמשתי בכוננים המכניים ה-"ירוקים" של WD לצורך כונני גיבוי / משנה . הגיע הזמן לרענן את מערך הכוננים (אולי בתפיסת מבצע טוב ב-BLACK FRIDAY ) , ואני מחפש מה לקנות. מסקירה ראשונית אני מבין שמה שמשתלם היום מבחינת כסף-מול-תועלת זה כונני 6-8 טרה . מה שאני לא מבין זה מה בדיוק הולך בשוק ? חברת WD הוציא כוננים במגוון "צבעים" , כשחלק מהם מיועדים לשרתים ומצלמות אבטחה . לצערי, חוץ מאיזה כונן מסכן של 3 טרה , אני בקושי רואה כוננים ירוקים באמזון ... -- אמזון אשר מפוצץ בכוננים מכניים בכל הגדלים של חברת "סיגייט" (שאני לא ממש חסיד שלה) . אז מה קורה בשוק הכוננים המכניים ? האם הירוק של WD נמחק או שיש פשוט מחסור ? יש חלופה טובה לירוק מבחינת עמידות…
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
-
אני מתלבט האם לרכוש את הST31000528AS של SEAGATE ב400 ש"ח או לחכות לSPINPOINT F3 ? האם ישנם הבדלי ביצועים גדולים בין השניים, ומתי לעזאזל כבר יגיע הF3 ?
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
האם כדאי להחליף את ה LG 4120 שלי ב NEC 3500?
-
- 10 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש לי כונן קשיח חיצוני של WD MY BOOK Pro Edition 750GB שנקנה בארה"ב השנה. כשאני מחבר אותו למחשב ולוחץ על מאפיינים זה מראה לי שיש בו כ- 300GB בשימוש. אבל כשאני נכנס לתקייה היא רייקה. חוץ מזה הנורית הכחולה שבחזית לא מפסיקה לדלוק ואני לא מצליח לכבות אותו. יש לי בו חיים שלמים (ולא רק שלי)- תמונות, סרטונים, מסמכים ועוד מידע שאני מנוע מלפרט כאן... מה לעשות?
-
- 9 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום לכולם אני יודע שהנושא הזה כבר ניטחן בעבר בפורומים אבל הבעיה עם מדיות באיכות ביניונית שמשווקות על ידי חברות אריזה כמו silverline שהאיכות אינה אחידה והיא משתנה במהירות בהתאם לסידרות ייצור שונות , כך שמה שנאמר לפני מספר חודשים לא בהכרח תקף להיום . לכן הייתי מאוד רוצה לישמוע מהניסיון שלכם במידה ויצא לכם לצרוב על המדיות האלו בתקופה האחרונה מיפני שעדיין יש לי אפשרות להחזיר ולקבל את הכסף חזרה כול זמן שלא צרבתי על אף אחת מהן. הקיצר קניתי מארז cake של 25 מדיות של silver line dvd-r x4 professional צבע המארז כחול ,media id - ritec g04 שמתי לב לדבר מוזר - במבט מהצד רואים מין בועות אוויר זעירות בדופן ,כאילו שההידוק לא בוצע על כול היקף הדופן אלא רק בנקודות מסויימות -תופעה כזאת…
-
- 9 תגובות
- 920 צפיות
-


