אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יעני משהו באיכות סבבה.. ואיך זה עובד הדיו וזה..
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איזה חברה של צורב רגיל יותר טובה LG 52x32x52 SONY 52x32x52 Samsung 52x32x52? Teac 52x32x52 Lite-on 52x32x52 ASUS 52x32x52 או שזה לא משנה ולקחת את מה שיותר זול תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
ההרד דיסק שלי הפך מ40 ג' ל15 ג' לאחר חיברו מחדש למחשב בתור SLAVE הכונן השני הוא גם 15(שככה זה אמור להיות) ........ אחר כך ניתקתי את ה 15 מאסטר השארתי את ה 40 אבל הוא מראה עדין 15 ........זה מראה את זה בביוס .....ויש לי קצת מושג...... מישהו מכיר בעיה כזאת??.......ואיך לפתור אותה?
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
ובכן, צורב ה-CD שלי הלך לעולמו אחרי שנה וחודש מקנייתו וחרישה אינסופית עליו. כמובן שאני לא אקנה שוב צורב CD כי זה יהיה בזבוז טוטאלי ולכן החלטתי לקנות צורב DVD אמין וטוב. עכשיו יש לי כמה דרישות מהצורב: 1. שיהיה אמין. (לא יתקלקל אחרי איזה חודשיים אלא לתקופה ממושכת, חברה ידועה עדיף). 2. צריבה איכותית. (שהדיסקים יצאו ויקלטו בצורה טובה מאוד ללא בעיות). 3. קל לשימוש ולשדרוג FIRMWARE. 4. קנייה מ-KSP בלבד. האם ה-NEC 3540 מספיק עונה על דרישותי או שעליי לקנות משהו איכותי יותר? האם ההבדל הכספי בין ה-NEC לצורב כמו הפיוניר שוים את ההשקעה? ושאלה נוספת: מה דורש התקנת צורב חדש? האם זה רק לחבר ולהנות או שמדובר בעוד התקנות ועיניינים...
-
- 11 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני בונה מחשב לגיימינג ועריכת וידאו חובבנית, ויש לי דילמה קטנה: SSD קצת כבד לי במחיר, 500 שקלים לכונן 128GB.. למרות שאין לי בעיה להשקיע בכונן SSD רציתי לשאול אם אני באמת צריך אותו לשימושים שלי? אני קורא המון פוסטים וסטיקים בפורום ומתעניין, ויצא לי איזה פעמיים-שלוש לקרוא שהארד דיסק הוא בעצם הצוואר בקבוק העיקרי במערכת חזקה כיום ללא SSD, ולכן כדאי או- לקחת 2 הארד דיסקים ולעשות מערך רייד, או לקנות SSD שיאיץ את המערכת.. מה כדאי לי לעשות? ו-עוד שאלה, ראיתי סרטונים ביוטיוב של מערכות מחשב שהSSD שלהם מודבק בצד השני של המארז עם כל הכבלים, זה בכדי להגן על הכונן איכשהו או שזו סתם העדפה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום , יש לי פרק של סדרה שאורכו כ-50 מתוך 13 שעד עכשיו יצאו . גודל 1980x1080 X264 1080p ושוקל 2.4 GB הורדתי אותו וסיים להוריד , חילצתי מהרארים וזה פורמט MKV כלומר פורמט HD. ובכן אני רואה אותו במחשב באיכת יחסית גרועה ל-1080p ניסיתי לצרוב בנרו ב-Burn DVD Video Disc אבלל הוא לא נותן לי הוא רק אומר שזה לא יכול להוסיף ל-Video_TS כלומר אין אפשרות. עכשיו אני מנסה לקודד אותו ל-WMV באותו גודל ואותו קצב פריימים אבל זה בטח ישקול 7 ומשהו GB. איך אני יכול לצרוב אותו בMKV ושיקרא לי אותו ב-DVD. דרך אגב DVD של סוני שקורא כאלה סוגים וטלויזיה גם של סוני 1080P שמחוברת HDMI ניסיתי לצרוב אותו DATA אבל שם הוא לא קורא לי אותו ב-DVD.. תודה על העזרה.
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום. ברשותי לוח אם MSI Z87 MPOWER-MAX עם בקר מובנה של Intel, אני מאוד לא מרוצה מהביצועים שלו. המערך של הכוננים שלי הוא 4 מערכי raid 0 שונים: sandisk 240GB extreme II *2 vertex 3 60GB *2 toshiba 2TB *2 wd black + seagate enterprise אני מאוד מאוכזב מהביצועים של הבקר של אינטל, שכן raid 0 עם המערכת הפעלה (ווינדוס 7 כרגע) נותi ביצועים טובים יותר, שזה מגוחך. מה בעצם אני רוצה? אני רוצה לקבל את המקסימום מהכוננים שלי, בין אם אני משדרג כוננים או בין אם אני מוסיף עוד כוננים למערך שלי. כרגע כל הפורטים שעל הלוח אצלי תפוסים ואני זקוק לעוד כמה פורטים נוספים, אז בקר רייד גם יתרום לזה. אני חשבתי על בקר מבוסס Flash baked write cache עם 2GB, זה הבקר: https://h30094.www3.hp.com/product/sku/…
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
החברה הקוריאנית מעוניינת לקבע את מעמדה כיצרנית השבבים הגדולה ביותר בעולם כולו - בעזרת הרבה יותר מעבדי Exynos, מפעלי זכרונות חדשים ועוד לכתבה
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
- 1 follower
-
-
אני מעוניין לרכוש כונן 1TB למטרות גיבוי. החיצוני הכי נוח והכי קל לגבות, לנתק, ולשים בארון עד לגיבוי הבא. הפנימי הוא לפי מה ש"שמעתי" יותר אמין.. האם אמורה להיות לי בעיה לאורך השנים עם כונן חיצוני כמו הסיגייט DESK ? או שעדיף ללכת על בטוח ולקנות כונן פנימי רגיל ? האם זה ידוע שכוננים חיצוניים תמיד ימותו לפני הפנימיים ?
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אם יש לי שתי HD של SATA2 איך אני קובע מה יהיה המאסטר ומי יהיה הסלייב? אם יש לי בתשיהם ווינדוס ואני רוצה להגדיר באחד מהם בלבד לעלות איך אני עושה את זה?
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
-
-
יש לי לוח epox 8k5a2 (פלוס), שלושה דיסקים (שניים 7200 והשלישי 5400), ו DVD. בביוס ההגדרות הם ATA100 לשני דיסקים של 7200 (על כבל 80 גידים), ו ATA33 לדיסק השלישי ול DVD (הם על אותו הכבל). יש לי שני חיבורים פנויים על הלוח (של ה RAID אבל הם יכולים לעשות IDE רגיל) - האם כדאי לחבר את הדיסק השלישי לכאן ולא יחד עם ה DVD? איך אני יכול לדעת בוודאות שהדיסקים פועלים ב ATA100? (ה IDETOOL של EPOX בחלונות מראה UDMA Mode 4 ATA66...) ועוד עניין: הדיסקים וה DVD רשומים ב windows xp כ SCSI למרות שהם לא (לדעתי כך הגדירו אותם הדרייברים של הלוח) - האם ככה זה אמור להיות או שצריך לשנות משהו?
-
- 5 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום וחג שמח! אני מעוניינת לקנות דיסק קשיח של טרה, במחיר של עד 415 ש"ח לכל היותר דברים שחשובים לי מאד: 1. שיהיה שקט כמה שיותר. 2. אמינות. עמידות לאורך זמן. שידוע שלא נוטה לההרס. כרגע ההתלבטות שלי היא בין Samsung HD103SJ לWD10EARS קראתי שהסמסונג ממש טובים ושקטים, אבל בגלל נסיון מאד רע שיש לי עם הארדיסקים (של WD אגב..) אני פוחדת לקנות מחברה כמו סמסונג שמוצרים אחרים שלה שווים לזבל. כאמור, אני לא יודעת איך הם מבחינת הדיסקים הקשיחים. WD ידועים באמינותם וכו וכו.. אפילו שיש לי נסיון רע איתם. ולכן מהבחינה הזו העדיפות דווקא שם. אם אדע שהסמסונג באמת לא עושה שטויות ומצטיין בדגם הזה, אהיה רגועה מאד וארוץ לקנות, כי זה כרגע מה שמדאיג אותי. אשמח להמלצות נוספות מצידכם (ואגב, לא …
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
ברשותי מחשב נייד ישן עם חיבור IDE (היה לו הארד דיסק 120 GIGA שהתקלקל) וחשבתי על פיתרון עם מתאם http://dx.com/p/sd-to-2-5-ide-adapter-card-227040 או דומה לזה עם כרטיס SD 32-16 משום שלקנות הארדיסק חדש יעלה הרבה כסף. המערכת המותקנת תיהיה כנראה XP. מחשב זה מיועד לשימוש מינימלי של OFFICE ואינטרנט. המחשב הוא HP ZT3000 : מעבד 1.6 512 RAM MB כרטיס מסך RADEON 9200 האם אפשרי להתקין מערכת הפעלה בתצורה זו? האם זה יפעל במהירות סבירה (בלי קשר למפרט המחשב)? ראיתי באמזון 40 GIGA IDE ב16$ (כרגע הבעיה זה להביא את זה לארץ אבל נמצא פיתרון) האם זה עדיף?
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום, הזמנתי לפני כמה ימים מחשב ויש בו כונן של LG והיו כמה אנשים שאמרו לי שיש בכוננים האלה הרבה בעיות אז רציתי לדעת אם יש מישהו שיש לו נסיון עם הכוננים שלהם ואם הם באמת עושים בעיות? תודה לכל העונים.
-
- 5 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני מתכוון לרכוש מחשב עם מעבד Dual Core 2 ו 2 ג'יגה זכרון לשימוש משרדי (אינטרנט, אופיס), יש לי כונן DVD וגם צורב DVD מהמחשב הישן (לפני כ 4 שנים). האם אני יכול להרכיב אותם במחשב החדש, או שעלולה להיות בעיה כלשהי ? (אולי החיבורים השתנו או משהו כזה..) תודה !
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היום קניתי DOK חדש של סאן-דיסק 8 GB, לפני זה היה לי DOK שקיבלתי מנטוויזין של 1 GB, והיה לי עליו דברים, עכשיו העברתי את הדברים לDOK החדש, ואני רוצה לפרמט את הישן, איך אפשר לעשות את זה? [ניסיתי למחוק, יש שמה תיקיה שבגלל שפירמטתי את המחשב אז אי אפשר למחוק אותו (כי היא הייתה קשורה למחשב)].
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-
-
wd MYBOOKWORLD כשהוא מחובר לרשת,כל המחשבים מזהים אותו.כשאני מנסה לחבר למחשב ספציפי,עם כבלusbהוא לא מזוהה.יש שיטה מסויימת או שזה אינו בנוי לחיבור מסוג זה?אגב,בנפח הוא 1 טרה-תודה
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
מחירים טובים מאוד לכונני 3 טרה-בייט ו-6 טרה-בייט במהירות סיבוב של 7200RPM, שכדאי לנצל בהקדם האפשרי לכתבה: http://hwzone.co.il/עכשיו-באמאזון-כוננים-קשיחים-של-seagate-במחיר/
-
- 12 תגובות
- 926 צפיות
-
-
בתצורת TOWER: Raidmax Scorpio 668 Sunbeam Transformer Gaming ובתצורת MID-TOWER: Sunbeam Samurai Gaming Raidmax Scorpio 868 Black Midi Tower מה טוב יותר בכל קטגוריה? התמונה שבלוגי' למארז 668 לא מעודכנת.. היא של 868... אופס טעות שלי בפורום.. תעבירו בבקשה תודה לכל העונה אשמח לקבל עוד הצעות למארזים במחירים מלוג'יק
-
- 3 תגובות
- 926 צפיות
-
-
משהו מוזר.. דיסק SATA חדש ומפורמט, הדיסק היחיד המותקן במחשב, מנסה להתקין עליו WIN XP, הפעלתי את ההתקנה מה CD, היא העתיקה את כל הקבצים שצריך לדיסק הקשיח, יצאה ההודעה הרגילה של להוציא דיסק עם נמצא בכונן, ולעשות ריסטרט למחשב, כדי שההתקנה תמשיך. אך הבעיה היא שההתקנה לא ממשיכה. עליתי עם דיסקט, ראיתי שהועתקו קבצים ותיקיות לדיסק הקשיח, אבל לא עולה. הדיסק הקשיח מוגדר ראשון ב BOOT, לא עוזר. החלפתי את ה SATA ברגיל (חדש ומפורמט), עובד בונבוניירה. היתכן של SATA יש יד ורגל בנושא ?
-
- 12 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, אני יודע שיש מלא דיונים על זה ומדריכים באינטרנט אבל משום מה זה לא מסתדר לי עם שום מדריך. משהו חסר שאני לא שם לב אליו. מדובר על המחשב חדש וארד-דיסק חדש של סיג'יט 3TB, ואני בסך הכל רוצה מחיצה אחת של 3TB לאכסון דברים (המערכת יושבת על SSD) כרגע אני נמצא במצב שבו אני מצליח ליצר רק מחיצה של 2TB ושאר ה 700 ומשהו מגה נראים ב disk managemnt אך לא ניתן לעשות איתם כלום. עכשיו ראיתי במדריכים שצריך לשנות את טבלת הקבצים ל GPT אבל האופציות האלה פשוט חסרות לי, ראיתי בתמונה מאחד המדריכים את האופציה הזאת אבל אצלי היא פשוט לא מופיעה. לפי מה שבדקתי הביוס כנראה מעודכן, אז אני לא יודע כבר איפה לחפש את הבעיה? למישהו יש רעיון? תודה
-
- 4 תגובות
- 926 צפיות
-
-
הי, לאחרונה שמתי לב שהמחשב מתנהג באיטיות לא סבירה עבור כל מיני פעולות שמשתמשות בעיקר בהארד דיסק. בהתחלה ביצעתי פעולות ברשת אז חשבתי שאולי זאת הבעיה, אך לאחר שניסיתי להעביר קבצים מהמחשב לשני כונני USB שונים אני חושד מאוד בפעילות של ההארד דיסק עצמו. הוא מתחיל להעביר את הקבצים מהר/באופן רגיל ולאט לאט מוריד את המהירות עד שזה כמעט ולא זז. ההארד דיסק הוא הדגם הידוע של סמסונג SPIN POINT F3 500GB. אני עושה DEFRAGMENT ב TASK SCHEDUALER כל שבוע. יש לציין שהמקום הפנוי הוא 10/60 בכונן C ו 40/400 בכונן D. האם יש תוכנה שאפשר להריץ איתה בדיקה על ביצועי ה HD? האם יכול להיות שפרמוט יפתור את העניין? אשמח לעזרתכם, תודה.
-
- 5 תגובות
- 926 צפיות
-
-
הוא היחיד במחשב .... אם אני עוצר את הפעולה שלו איך הוינדוס ימשיך לעבוד משהו מוזר פה תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום אני עומד להזמין מאייבורי מחשבים 890.00- דיסק Corsair FORCE3 2.5" SATA3 180GB SSD יש SSD שהייתם ממליצים לי להחליף באותו התקציב בערך? תודה!
-
- 3 תגובות
- 926 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של lg בטעות מחקתי קבצי מערכת הונדווס לא עולה איך אני יכול לגבות את הכונן קשיח יש לי כונן אחד של c: וכמעט שלא נשאר מקום להתקין עוד ווינדוס מה אפשר לעשות?
-
- 6 תגובות
- 926 צפיות
-


