אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני רוצה לשים כונן ssd במחשב נייח, אני רואה שמה שמוכרים זה רק 2.5(של נייד?) אם כן הבנתי שיש משהו שהכונן מתחבר אליו כדי שיתאים לנייח. וגם צריך המלצה על כונן עד 1000, רציתי לדעת איך ה- crossair CSSD-F120GB3-BK ורצוי שיהיה sata3. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 929 צפיות
-
-
1. http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6771&perur=2&t=14&c=213 2. http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2325&CatCode=405 בהנחה ששתיהם באותו המחיר 350 ש"ח תודה רבה לעונים
-
- 7 תגובות
- 929 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות הארד דיסק חדש למחשב ישן (פנטיום 1.4, לוח אם 850GB של אינטל) רק רציתי לדעת אם הארד דיסק כזה, שלפי הבנתי הוא Sata 1 יוכל להתחבר אל המחשב ללא בעיות. לא היתי רוצה לקנות פשוט הארד דיסק שלא יתאים לי למחשב. ?Western Digital? - ?80GB 7200RPM, 8MB?. או את הגרסה של ה 160. אני חושב לקנות אותו מ KSP שנראה במחיר מאוד זול, תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 929 צפיות
-
-
האם הוספת כונן בלוריי למחשב מצריך רכיב כלשהו או חיבור כלשהו במחשב? כמו למשל לוח אם עם חיבור מסויים? אני משדרג את המחשב שלי כעת שרובו יהיה בתור HTPC ואני מאמין שעוד כמה זמן אני אוסיף לו כונן בלוריי. המפרט שלו יהיה: Intel Core i5 750 Socket 1156 2.66Ghz BOX 1,047.00 Gigabyte GA-P55-US3L P55 CHIPSET 621.00 G.SKILL DDR3 4096MB (2GBx2) DUAL CHANNEL 1333MHZ CL8 465.00 SeaSonic SS-500ET 500Watt 332.00 כרטיס מסך בהתלבטות עדיין אבל זה או 5770 או 4870
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי דיסק קשיח של מקסטור של 60 גיגה והוא מחולק לשולשה כוננים C,D ו-E. מערכת הפעלה ווינדוס XP PRO. אני מעוניין בתוכנית פשוטה שפועלת בסביבת ווינדוס ויכולה לשנות את גודל הכוננים מבלי לפגוע במה שיש עליהם, למשל לשנות את C מ-30 ל10 גיגה ואת ההפרש להעביר לכונן D( כלומר שD ישתנה מ15 ל35). (דרך אגב אני מקווה שאני בפורום הנכון). תודה לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 929 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כונן חיצוני נייד עד 250 GB, עם חיבור IDE תודה,
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
-
-
העתקתי את המחיצה :C מהדיסק הישן אל כונן ה-SSD החדש באמצעות קלונזילה, מחקתי את המחיצה שאחריה עם אקרוניס ואז הוספתי את המערכת החדשה עם EasyBCD לתפריט האתחול. המערכת החדשה עולה בלי בעיות, אבל כונן המערכת מקבל אות כונן E. כונן המערכת הקודם עדיין מקבל את האות C. הבעיה היא שכל הקיצורים לתוכנות נשארו ל-C:\Program Files. יש דרך לשנות את זה ל-E:\Program Files או לגרום למערכת החדשה לעלות עם אות כונן C? ניסיתי להחביא את מחיצת המערכת הישנה דרך אקרוניס (כדי להכריח את המערכת על ה-SSD לקבל אות כונן C) אבל זה רק גרם לווינדוז לסמן את ההתקנה כלא חוקית. רעיונות?
-
- 5 תגובות
- 929 צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס PCI של asus שיש בו SATA 6Gb/s ורציתי המלצה לכונן קשיח של 640-1TB של samsung או WD מחיר עד 700₪ תודה.
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-
-
הצורב DVD שלי הפסיק לפעול כמו שצריך, הוא מריץ דיסקים רגילים וגם צורב אותם. ברגע שאני מתחיל לעבוד עם דיסקים של DVD הוא לא מגיב,הוא לא מריץ אותם ולא צורב עליהם.. אין לי מושג מה הבעיה. אשמח לקבל עזרה. זה הDVD שיש לי: NEC DVD RW ND-3540A לאחראי פורום: הרגע ראיתי את הת'רד עם הבעיות בצורבי NEC בפורום של אמצעי האחסון, האם הייתי צריך לפתוח את הנושא שלי שם?
-
- 9 תגובות
- 929 צפיות
-
-
למשל גיביתי תקייה על דיסק און קי והגיבוי הזה לא מתווספים לו קבצים ככה שלא אמור להיות שינוי . אז במחשב מופיע לי שהיא שוקלת כ1.83GB אבל בענן הגיבוי רשום לי 2GB גם מבחינת כמות הקבצים יש שוני : 7,043 Files, 552 Folders - במחשב בתקייה אחרת ששוקלת יותר ומכילה יותר יש הבדלים גדולים יותר . אני רק רוצה להיות בטוח שהכל מוגבה בלי שחסרים קבצים ואז בעצם הגיבוי לא יהיה שלם . תודה. Folders Selected: 553 Files Selected: 7043 Total Size Selected: 2GB
-
- 0 תגובות
- 929 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב עם הרדיסק IDE ואני רוצה לקנות עוד הרדיסק SATA יש חיבור של SATA בלוח השאלה אם זה אפשרי ששניהם יעבדו ביחד או שתיהיה בעיה???
-
- 5 תגובות
- 929 צפיות
-
-
יש לי שני DOKים ובשניהם התופעה זהה. אני מצלח להעלות כל קובץ אפשרי, למעט mkv. אשמח להסבר איך להתגבר על התופעה הזו... תודה !
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות את WD5002ABYS שהוא דיסק 500 גיגה המיועד לתאגידים/שרתים ומוגדר אמין במיוחד ושקט. בחנות אמרו לי שההארד דיסק רועש אך באתר החברה מדידות הרעש שלו שוות לשל דיסקים מקוי מוצר ביתיים וכו'... כתגובה אמר המוכר שכאשרת ההארד דיסק יחפש מידע אני אשמע אותו והוא ירעיש. מה דעתכם?
-
- 9 תגובות
- 929 צפיות
-
-
קניתי לי לא מזמן דיסק קשיח WD 320GB 7200RPM 16MB SATAII http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4812 עכשיו זה המחשב שלי AMD Athlon XP, 1243 MHz NVIDIA GeForce FX 5700 256 MB זיכרון 256 Creative SB Live! Player 1024 Sound Card F: - 250GB - E: - 80GB - C: - 40GB המחשב הזה עם חיבורי IDE ועליו מורכבים 3 דיסקים דיסקים קשיחים F: - 250GB - E: - 80GB - C: - 40GB וצורב די וי די אחד עכשיו אני יודע שאפשר לחבר רק 4 רכיבים אז ככה אני מוכן לוותר על הצורב די וי די לא נחוץ לי כל כך איך אני מחבר את הארד דיסק הזה WD 320GB 7200RPM 16MB SATAII ??? הסתבכתי עם זה יותר מדי זמן ואמרתי רק פה אני יקבל תשובה תודה מראש לעוזרים!!!
-
- 10 תגובות
- 929 צפיות
-
-
יש לי קשיח של SAMSUNG SPINPOINT 5400RPM 16MB 500GB אפשר להעביר אותו למחשב חדש ויותקנו עליו משחקים ודברים? בנוסף לו יהיה SSD שכבר יש לי שבכל מקרה עובר למחשב החדש וזה 840 EVO 120GB פשוט התקציב קצת מוגבל ורוצה לראות אם אפשר לוותר על קשיח חדש
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
המחשב עובד לאט מאד עשיתי error checking כולל תיקון של bad sectors של ווינדוס 7 בקושי זז CPU נמוך מאד נראה לי שהבעיה כאן Re-alocated sector count Id 5 Value 200 Threshold 140 Worst 200 Warranty 1 יכול להיות שהבעיה היא בattributes העליונים יותר שבתמונה בכל אופן אשמח לעזרה מהמבינים!
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
-
-
אז ככה יש כמה אופציות, אני צריך 500 GB, השאלה מה מומלץ ומה עדיף ולמה ? Western Digital ELEMENTS WDE1U5000E Maxtor Basic Desktop Storage 500GB STM305003EHD301-RK תודה : )
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
1.קניתי דיסקים של 900 מגה, מישהו יודע אם NERO תומך בזה? אם לא עם מה אני יכול לצרוב את זה? 2. האם יש דיסקים רגילים של יותר מ 900 מגה? תודה.
-
- 5 תגובות
- 929 צפיות
-
-
ספציפית הדגם של ה 40/12/48. לא ידעתי בכלל שיש כזה צורב לפנסוניק.
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות קשיח חדש בנפח גדול לאחסון והקלטת קבצי וידאו 1080p uncompressed (dxtory/camtasia studio) חשבתי על ה- ST3000DM001. האם הוא מתאים למשימה או שיש כוננים קשיחים אחרים בנפח דומה המשתלמים יותר? עוד דבר שעלה עם זה, יש לי בלוח אם חיבור SATA 3 אחד שכרגע יושב עליו ST1000DM003 שעליו מותקנת מערכת ההפעלה שווה להשקיע בקונטרולר SATA 3 נוסף בשביל הכונן החדש או שאפשר להסתפק ב- SATA 2? אשמח להמלצות אם צריך אחד. תמיד גם אפשר להעביר את הכונן של מערכת ההפעלה ל- SATA2, אבל כמה ההבדל יהיה משמעותי? מפרט מלא בצד, לוח האם: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4149#sp תודה
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
ביומיים האחרונים התחלתי לקבל הודעת שגיאה מהווינדוס 7 לגבי זה שיש שגיאה בדיסק הקשיח ועליי לגבות מיד את כל הנתונים. שאני מאתחל את המחשב אז קופצת לי הודעת השגיאה הבאה: SEC Master Hard Disk: S.M.A.R.T. Status Bad, Backup, and Replace ואז רק אחרי לחיצה על F1 ההוינדוס עולה. אני חייב לציין שאני לא מרגיש שום שינוי בפעילות של המחשב,הכל רגיל. מה עושים בשגיאה כזו? הדיסק קשיח הוא מסוג SEGATE 3500410AS SATA 2,יש לי אותו כבר עוד מעט 3 שנים והוא עדיין באחריות. תודה מראש לעונים!
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היי אני מחפש כרגע הרדיסק ATA (לא S-ATA), בסביבות ה-100GB, שיחליף את ה-WD 80GB הנוכחי שלי (יש לי עוד 2 ב-SATA, אחד 120GB ואחד 200GB, למי שמתעניין, וזאת הסיבה שאני צריך אחד ATA). הסיבה להחלפה - רעש. ה-80GB הנוכחי פשוט מרעיש. הוא מוציא זמזום קבוע כזה (בזזז) של רעש הסיבוב ב-7,200 סל"ד... אני מחפש לו תחליף - שיהיה שקט כמה שיותר (לצורך העניין, שני ה-SATA-ים שלי, גם הם של WD, לא משמיעים כל רעש). אני אשמח לקבל המלצות רציניות מאנשים שיודעים להעריך שקט עשו את אותה השוואה וגילו מי השקט ביותר.. אנא חסכו ממני את "אחי יש לי את XYZ, הרדיסק משהו פיצוץ כדאי לך לקחת אותו"... אלפי תודות..
-
- 8 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היום יש בלוחות חיבור לMsata. ראיתי את זה: http://www.ebay.com/itm/Crucial-M4-CT256M4SSD3-mSATA-256GB-SATA-III-MLC-Internal-Solid-State-Drive-SSD-/271200596629?pt=US_Solid_State_Drives&hash=item3f24d0b295 האם יש בזה טעם? זה עדיף על כונן SATA רגיל? ובכלל, מה ההבדל חוץ מהגודל?
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום יש לי כונן דיסקים של ASUS חדש ( http://ksp.co.il/?select=.37..1039..1358.&list=1&sort=2&glist=0&uin=20709&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 ) והוא נראה לי ממש איטי בהעתקת וידאו הוא מעתיק על 1.8 מגה..איך לבדוק יותר ואיפה הבעיה? תודה
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היצרנית האמריקאית מחזקת את נוכחותה בשוק החם עם השקת סדרת KC2000 לכתבה
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
- 1 follower
-


