עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by AboveBeyond,

    לא מזמן קניתי דיסק חיצוני של חברת סיגייט 2TB desktop backup הדגם שבא עם הdocking station הזה ... כל הדיסק והדוק היו שוכבים במגרה ורק פעם בחודש מתחברים למחשב בשביל גיבוי היו לי שם אולי 3 גיבויים אתמול בלילה באתי לגבות ופשוט הדוק לא מקבל חשמל , באסה ... מקווה שהדיסק עדיין עובד מקווה שעדיין באחריות מחר אלך לחנות שקניתי ממנה לבדוק למישהו עוד קרה?

  2. Started by Dana_s,

    שלום הכונן הקשיח הישן במחשב בבית התקלקל (אין לו אחריות). לוח האם במחשב שלי תומך בכונני s-ata ברשותי ghost של המחשב לפני שהדיסק קרס. יש לי 3 שאלות: 1. אני יודעת שבשלב התקנת חלונות צריך להכניס דיסקט המכיל דרייבר של הכונן הקשיח. הגוסט של המחשב שלי לא מכיל את אותו הדרייבר. האם המחשב יעלה? 2. האם יהיו לי קשיים בשחזור המחשב בגלל דגמי הכוננים השונים? 3. בכלל מומלץ לקנות דיסק ?sata תודה רבה 8)

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  3. Started by Co[3]LHo,

    : ???

  4. Started by Stanly,

    במחשבי יש usb1 ואני רוצה לקנות mp3 שחיבורו הוא usb2. האם יהיו לי בעיות בהעברת שירים לנגן?

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  5. Started by ofirr,

    איזה צורב איכותי יותר,עמיד יותר ומשתלם יותר? Asus 1814BLT SATA Lightscribe או LG HN-62 או שיש אחד אחר שמספק את הסחורה טוב מהם?

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  6. Started by Armageddon1,

    אני רוצה לקנות דיסק קשיח נוסף למחשב שלי שווה לקנות WD 80GB 8MB BUFFER ?

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  7. אני מעדיף שיהיה מהיר כמה שיותר אבל שלא בגלל זה יעלה לי פי כמה וגם אני עוד יותר מעדיף שיהיה אפשר לעבוד עליו ולהתקין עליו .ושכל זה לא יהיה יקר ביותר מ100 ש"ח מהרגיל חשוב לי אחריות מעל שנתיים ודסיק קשיח אמין .כי אני שם שם חומר חשוב חשוב לי גם שהוא יהיה כמה שיותר קטן {אם יש משהו ממש קטן והוא עולה מממש יותר יקר אף בחריגה,אשמח לשמוע עליו} בכל שאר דברים אני כבר לא מבין

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  8. Started by pergola,

    מעדיף לקנות כונן 3TB, אבל מאחר וראיתי שבפורום ממליצים שהרבה יותר משתלם לקנות את כונני ה2TB, אם אכן עדיין כך המצב אעדיף באמת את ה2TB. בעיקרון, בבעלותי כונן נוסף 1TB של WD, Sata 2 איני זוכר את "צבע" הכונן. לכן איני יודע אם עדיף שהכונן הנוכחי יהיה הכונן המרכזי, והכונן החדש יהיה איחסון, או שאולי בגלל הSata 2 יהיה עדיף לעשות הפוך, ולהפוך את החדש למרכזי. בגדול, ראיתי שמה שממליצים הואseagate 2TB Barracuda 7200RPM 64MB Sata III ST2000DM001 האם אכן זה הכונן המומלץ לי? האם להפוך אותו לכונן המרכזי, או להשתמש בו ככונן איחסון לכונן הWD שרשמתי לעיל.

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  9. שלום פתאום הדיסק קשיח התחיל להיות איטי.. הוינדוז עולה איטית והכל איטי.. כיביתי המחשב כדי "שינוח" וכשהפעלתי המחשב לא עלה... נכנסתי לביוס והדיסק קשיח לא מזוהה שם שמתי דיסק קשיח ועבד. *. כשהדיסק קשיח הישן היה מחובר ולא מזהה הוא היה עובד (מסתובב) שמתי יד עליו והרגשתי זאת , אז מה אמורה להיות הבעיה? התחממות יתר? (נדמה לי שכן) ואם כן ואם לא... אי אפשר להוציא החומר שיש בכונן????

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  10. Started by SloXreS,

    שלום קניתי דיסק קשיח (500GB) וחיברתי אותו בנוסף לדיסק הקיים. הכונן מזוהה בBIOS וגם במנהל ההתקנים אבל הוא לא מוצג ב"המחשב שלי". אגב, חיברתי את הדיסק לאחר שמערכת ההפעלה כבר מותקנת. מערכת הפעלה Windows XP SP3 מה אפשר לעשות? תודה

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  11. יש לי סרטים רגילים (AVI) במחשב, ויש לי צורב DVD. יש אפשרות לצרוב אותם כך שאני אוכל לראות אותם בDVD רגיל? ואם כן, איך?

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  12. Started by tood24,

    היי המליצו לי על הדיסק הזה מה דעתכם ,תודה Western Digital 1TB My Passport Ultra WDBGPU0010BWT

  13. אהלן, //NOTE// בלי קשר להמשך ההודעה, אני מעוניין להמלצה על דיסק CD-RW טוב לצורך צריבת שירים ושיעמוד בהרבה מולטיסשיונס, תודה. //ENDNOTE// יש לי דיסק RW שעד לא מזמן נתן לי לכתוב עליו עוד ועוד ועוד SESSIONS [כל פעם פשוט לפתוח את הSESSION האחרון וכך הלאה] עד לפני שבוע שבו ניסיתי לעשות זאת שוב [החלפתי צורב] וגיליתי שהצורב לא נותן לי להוסיף עוד קבצים לדיסק, סבבה -- זרמתי עם הצורב ועשיתי PHYSICALLY ERASE DISC במשך חצי שעה, כשזה סיים צרבתי את השירים שרציתי לצרוב + הישנים וסימנתי V על הMULTISESSION DISC, סבבה, הכל עבד. היום ניסיתי שוב לצרוב על הדיסק [להוסיף כמה שירים] וגיליתי ששוב הצורב לא מזהה את הדיסק כMSESSION, עידכנתי קושחה לצורב [מהאתר של היצרן], החלפתי תוכנת צריבה, מה לא עשי…

    • 4 תגובות
    • 933 צפיות
  14. Started by zoyaniv,

    מתחיל ללמוד אז חשבתי להתחדש בדיסק און קי נחמד 4 גיגה נראה לי אידיאלי,יעבוד על מערכת הפעלה ויסטה ו XP ראיתי שני דגמים שנראו לי נחמדים לא ממש יודע מה ההבדלים 1.http://zap.co.il/model.aspx?modelid=490689 SanDisk Cruzer Titanium 2.http://zap.co.il/model.aspx?modelid=590579 Cruzer Contour המחיר לא ממש קריטי כי ההבדלים די קטנים,הבנתי שהטיטניום עמיד יותר והקונטור יכול לשמש להגדל הזיכרון של הויסטה אז אשמח לשמוע את דעתכם

    • 7 תגובות
    • 933 צפיות
  15. Started by Bar_B_q,

    יש לי הרד דיסק של מחשב נייד שהתקלקל הוא מתקתק ולא נותן למחשב לעלות . יש לי עליו מלא תמונות שממש חשובות. השאלה זה אם יש מעבדה שיכולה לחלץ את המידע מתוך הדיסק המתקתק?

  16. אני רוצה לקנות כונן אכסון נייד כדי להעביר אליו מידע ממצלמה דיגיטלית בלי מחשב (בטיול) לא משהו גדול... יש המלצות??

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  17. Started by aragon,

    יש לי וירוס על הכונן קשיח SCSI שלי למישהו יש מושג איך להסיר אותו ה מורטון אנטי וירוס 2003 לא מצליח בבקשה תעזרו קוראים לוירוס: (rhubarb (b

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  18. Started by Lirans,

    שלום שמתי לב שכאשר אני מפעיל קובץ מסוים (קובץ וידאו גדול) לאחר שההארד דיסק עליו הוא נמצא היה במנוחה, לוקח למחשב כ5-10 שניות להפעיל את הקובץ ובינתיים המחשב נמצא בפריז, מחכה שהקובץ יטען. לאחר שההארד דיסק כבר "חם" זה לא קורה. הבעיה מתרחשת רק עם הקובץ הנ"ל (בעבר לא). עם קבצי וידאו אחרים באותו גודל אין את הבעיה. יכול להיות שאותו חלק בהארד דיסק שחוק וכדאי להחליף? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 933 צפיות
  19. כרגע על המחשב מותקן אצלי כונן קשיח 80 ג'יגה של WD עם 8 מגה בייט זיכרון מטמון, קיבלתי מחבר כונן קשיח ישן יותר של WD בנפח 30 ג'יגה עם 2 מגה בייט זיכרון מטמון. השאלה היא אם הוא ייגרום להורדת הביצועים של הכונן הקשיח הנוכחי ולהשוואת ביצועים או שהוא לא ישפיע על ביצועי המחשב והדבר היחידי שאני אראה זה עוד כונן של 30 ג'יגה?

    • 9 תגובות
    • 933 צפיות
  20. Started by Sting,

    לפני חודש היה לי מקרה דמוה עם ארד-דיסק כצת דפוק ואחרי שהוצאתי את הכבלים כמה וכמה פעצים וזה לא עבד , הוצאתי את הארד-דיסק ונתתי לו מכה מתונה... ...ואז הוא עבד !!! מוסר השכל: אם לא הולך במוח ילך בכוח ! dont try this at home

    • 6 תגובות
    • 933 צפיות
  21. התקנתי הארד דיסק במחשב, עם חיבור SATA. כשנכנסתי לווינדוס הוא זיהה את ההארד דיסק (של היטאצ'י) אבל לא הופיע לי שום כונן במחשב שלי. איך אני גורם לו להופיע במחשב שלי?

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  22. שלום . אני רוצה לקנות דיסק חיצוני שישמש אותי ל: 1. גיבוי חומר מהמחשב. 2. יאפשר גישה ע"י סטרימר (כלומר חיבור רשת) 3. יאפשר גישה מרחוק דרך האינטרנט לתחזוקה ולהעברת חומר. 4. אפשרות לחיבור כונן נוסף בחיבור USB . מתלבט בין שתי האפשרויות הבאות: אפשרות אחת segate BlackArmor NAS 110 בעלות של 830 ש"ח http://www.seagate.com/www/en-us/products/network_storage/blackarmor/blackarmor_nas_110/ אפשרות שניה WD My Book World Edition בעלות של 730 ש"ח http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=586 לא הצלחתי להבין אם אפשר בעתיד להחליף את הדיסק הפנימי באחד יותר גדול . תודה אהרון

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  23. רציתי לקנות את הדגם שאלכס המליץ עליו וראיתי שבאתר שלהם יש רק את הדגם הזה אז הלכתי לחנות וקניתי אותו מבלי להסתכל יותר מידי כי גם הייתי לחוץ בזמן ועכשיו בבית אני רואה זה דגם DRW-20B1LT ולא RW-2014L1T!!! מה ההבדל בניהם ומי עדיף?

    • 5 תגובות
    • 933 צפיות
  24. ההארד דיסק שלי (אני במחשב אחר) התחיל להשמיע טיקים ולתקוע די הרבה את המחשב, אז כיביתי אותו, ועכשיו אני מעוניין להספיק לגבות כמה שיותר (לא הצלחתי להעתיק כלום כשהוא היה דלוק, הוא כל שנייה נתקע). מה הדרך הכי בטוחה לגבות? אני מתכוון, שהוא ישרוד כמה שיותר תוך כדי שאני מעתיק... לחבר אותו למחשב אחר בתור הארד-דיסק משני? אה, ומשהו קצת פחות קשור לפורום הזה: אם יש לי מחיצת לינוקס, רק שאני לא יכול להכנס אליה כי הבוט סקטור קצת דפוק, יש לי דרך להעתיק הכל לווינדווז? המערכת קבצים שם היא reiserfs, ואני לא חושב שיש תוכנה שקוראת את זה מווינדווז :\

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  25. לפני כחודש קניתי כונן WD 160GB ומהירות הכתיבה הייתה כ12MB לשנייה לאחרונה המהירות ירדה ל 3.2MB לשנייה עשיתי איחוי אבל זה לא עזר. (הרצתי את HDDLIFE והHEALTH 91% והPERFORMANCE 100%) זה גרר להורדת הצריבה בDVD ל 1X מה מאט לי את הכונן?

    • 6 תגובות
    • 933 צפיות

דיונים חדשים בפורומים