עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. בדקתי את זה ב PCMark 2004 אחרי אתחול כשהמחשב נקי לגמרי... זה מהירות נורמלית? דרך אגב, בביוס יש אפשרות שקוראים לה משהו עם 32bit transfer שהיא מבוטלת, זה צריך להיות מופעל?

    • 6 תגובות
    • 937 צפיות
  2. אני מתכנן לרכוש HD חיצוני , שני המעומדים הסופיים הם: Seagate FreeAgent Go 320GB 2.5 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=8034 385 ש"ח - 5 שנות אחריות. ‏My Passport Essential 320GB 2.5 ‏Western Digital‎ http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5931 350 ש"ח - 3 שנות אחריות. השאלה שלי היא, איזה מהם עדיף מבחינת ביצועים ואיכות הבנייה? -תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 937 צפיות
  3. Started by hichkock,

    מקווה שפניתי לפורום הנכון... זיכרון פלאש מסוג memory stick duo מה ההבדל בינו לבין שאר זיכרונות הממורי סטיק? אני קונה סלולרי שתומך ב"דואו", זה אומר שהוא לא תומך באחרים? או שאין ממש הבדל...? אפשר להשיג את "דואו" בחצי ג'יגה או ג'יגה? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 937 צפיות
  4. איפה אני מוצא דיסקים לצריבה של שתי שכבות??? וכמה הם עולים??? איתן

    • 7 תגובות
    • 937 צפיות
  5. Started by b3ta0,

    אני לא מכיר מה עדיף ואיזו חברה או דגם כדאי לקנות. מה מבחינת מהירויות? אני צריך שיצרוב ויקרא Blu Ray, DVD. תודה

    • 1 תגובה
    • 937 צפיות
  6. אשמח להמלצה לכרטיס הרחבה pci לעד לפחות 4 יציאות sata 3 רלוונטי גם מהארץ וגם מחול מאתרים כמו amazon מחפש כרטיס שיהיה אמין כי רב הסיכויים יחוברו אליו 4 קשיחים של 3tb במערך של raid 1 תודה לעוזרים מראש בוקר טוב.

    • 0 תגובות
    • 937 צפיות
  7. Started by shon,

    האם נגן ה ipod מסוגל לתפקד ככונן קשיח לכל דבר ולשאת קבצים שהוא לא בהכרח מנגן? תודה רבה חבררה סליחה התבלבלתי בפורום, יש מצב שאתם מעבירים אותי לפורום אחסון? תודה

    • 1 תגובה
    • 937 צפיות
  8. החלטתי שהגיע הזמן להחליף את כונן ה-CD-ROM הישן שלי במהירות 24X ששירת אותי עוד מימי הפנטיום 2 הישן שלי(עכשיו יש פנטיום 4 1600MHz). אני רוצה לקנות CD-ROM חדש במהירות 52X(הכי מהיר, נכון?), אבל לא יודע של איזה חברה. אם אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על משהו אמין, שיחזיק הרבה זמן-שיהיה אמין, מהיר, ושיעבוד חלק ושלא יהיה לו בעיה לקרוא דיסקים צרובים.

    • 8 תגובות
    • 937 צפיות
  9. Started by bagetrek,

    1 . איפה אני יכול להשיג מדיה כזאת במחיר זוללל 2 . אם לא זול אז מתי יוזילו אותם 3 . ועוד משו יש לי צורב דנדש NEC 16X ND3520A ואני רוצה לצרוב איתו משו באלכוהול על מהירות 1X אז למה ל**** הוא צורב לי על 4X אני לא מבין ת'זה למרות שהוא מסיים דיסק של 4X תוך 10 דק' וזה ממש טוב ! תודות לעוזרים !

    • 9 תגובות
    • 937 צפיות
  10. Started by mambo,

    שלום, אני משמש כעוזר מחקר באוניברסיטה. אנחנו עוסקים בפרוייקט גדול ובמסגרתו הפרופסורית היקרה שלי הטילה עליי לקנות הארד דיסק חיצוני שישמש לגיבויים. אני צריך המלצות להארד דיסקים טובים, יעילים ואמינים מנפח של 500 GB ועד לנפח של 1000GB, כולל מחירים מומלצים. תודה

    • 5 תגובות
    • 936 צפיות
  11. Started by topcat115,

    יש לי SSD של סמסונג שעושה בעיות, יש לו bad sectors. יש עליו אחריות אם יש לו bad sectors?

  12. שלום חברים. בגדול השימושים הם כאמצעי אחסון נוסף. לעיתים העתקת סרטים אל הכונן ושידורם בטלוויזיה דרך הממיר הדיגיטלי בחיבור USB. אין צורך בבלימת זעזועים באופן מיוחד או עיצוב מרהיב . ראיתי ב KSP כוננים של western digital . היה את [h=1] Western Digital Elements WDBUZG5000ABK 500GB USB 3.0 [/h]שנראה לי מתאים ועולה 240 ש"ח. אך בהפרש לא גדול ממנו היו הכוננים באותו נפח מסדרת My passport או my passport ultra. מה ההבדלים בתכלס בין הסדרות? אם זה רק עניין של גודל ועיצוב זה לא מעניין אותי... אודה להמלצות!

  13. Started by Access Denied,

    קבלתי היום את ה-E6420 שהוזמן מדל, עם כונן SSD בנפח 128GB של סמסונג (סדרה 470 או pm810) יש לי 2 שאלות, מאחר ואין לי נסיון קודם עם SSD: 1. ב-bios תחת הגדרות SATA מופעלת האופציה Raid on , כשבסוגריים נכתב שזה intel rapid restore technology. האם יש צורך לשנות ל-AHCI? (המחשב יש דיסק קשיח יחיד כרגע. יתכן ויהיה דיסק רגיל נוסף בשלב מאוחר יותר) 2. האם יש צורך להפעיל את פונק' ה-TRIM המובנית של ווינדוס או שלא? מה היתרון בעבודה בכל מצב? האם יש דרך להפיק יותר מהכונן ממצבו הנוכחי?

  14. Started by club_501,

    יש לי סרט בגודל 704 מגה איך אני יכול לצרוב מעל 703 מגה?

    • 6 תגובות
    • 936 צפיות
  15. Started by ebrami,

    שלום לכולם לחבר שלי היתה איזה בעיה עם הווינדוס, כשהווינדוס היה בשלבי טעינה, הוא היה מקפיץ איזה מסך כחול ומיד עושה ריסטרט. החבר לקח את המחשב לתיקון, אמרו לו שנדפק ההארד דיסק והוא קנה הארד דיסק חדש. לקחתי ממנו את ההארד דיסק, חיברתי למחשב כSLAVE אחרי ההארד דיסק הראשי שלי, וכשהווינדוס כמעט עלה הוא עשה רעשים מוזרים מההארד דיסק של החבר ולא עלה. ניסיתי ואריציות שונות כדי להעלות את ההארד דיסק של החבר עם ההארד דיסק שלי וכלום לא הצליח, אבל הצלחתי להיכנס אליו דרך הדוס, לראות את הקבצים וכו', אבל כשניסיתי לפרמט אותו, ב99 אחוז הוא כתב שיש שגיאה וגם כשעשיתי לו SCANDISK, הוא נתקע בשלב מסוים ואח"כ כתב שיש להארד דיסק בעיה ושאי אפשר להמשיך את הSCANDISK. השאלה שלי היא אם אפשר עוד איכשהו לה…

    • 2 תגובות
    • 936 צפיות
  16. כמו כן, אשמח להמלצות לכונן בגודל הנ"ל.

    • 11 תגובות
    • 936 צפיות
  17. Started by HORADRiM,

    האם במקרה יש למישהו נסיון עם החיה הזאת בעבודה/צבא/אוניברסיטה? אם כן זה יהיה נחמד להתייעץ... תודה!

    • 0 תגובות
    • 936 צפיות
  18. איזו תוכנה עושה זאת? הכונן של חברת MAXTOR תודה

    • 2 תגובות
    • 936 צפיות
  19. יש לי מחשב נייד (לנובו X230) עם דיסק SSD בנפח 160GB וזה לא ממש מספיק לי. אני צריך מקום למכונות ווירטואליות, ומעוניין גם שהמסמכים שלי יאוכסנו על דיסק נוסף, כדי להקטין את הסיכוי לאובדן מידע במקרה של כשל בדיסק הראשי. למטרות האלה אני צריך לפחות עוד 128GB. האפשרויות שלי הן לקנות כרטיס SD בנפח 128GB (‏900 ש"ח) או לחפש דיסק מבוסס ExpressCard, אם יש כזה. אני לא מצאתי. מה אתם ממליצים?

    • 4 תגובות
    • 936 צפיות
  20. Started by liloli,

    אהלן אנשים. יש לי כונן חיצוני של WD 1T עם חיבורי ESATA .זה הדגם: WDH1CS10000 וWestern Digital לוח אם GIGABYTE X58 UD5 כאשר עם הלוח קיבלתי חיבורי ESATA אשר מתחברים לכניסות SATA/RAID אשר על הלוח ( ממש כמו כונן פנימי רגיל). כמובן חיברתי את הכונן ללוח ב-ESATA הדלקתי את המחשב, והוא זיהה אותו ככונן רגיל לכל דבר במחשב. ןגם כן הווינדוס. במשך יומיים כבר אני שם לב שלאחר לילה שלם ויום עבודה שהמחשב נח אני חוזר ורואה שווינדוס איבד את הקשר עם הכונן למרות שהוא עדיין דולק. ווידאתי זאת גם תוכנת EVERST ע"מ להיות משוכנע שהוא לא מזהה יותר את הכונן עד להדלקה הבאה של הכונן והמחשב. ורק לאחר כיבוי והפעלה מחדש של המכונן החיצוני והמחשב הווינדוס מזהה אותו . מדוע זה? למה המחשב מאבד את הקשר עם הכ…

    • 4 תגובות
    • 936 צפיות
  21. אני רוצה לדעת האם ההבדל ביניהם משמעותי והאם צריך להתעקש שיחליפו לי אותו אני צריך להחליט דחוף אז תודה לעונים[br]פורסם בתאריך: 30.12.2007 בשעה 22:20:20 חברה אני צריך תשובה עוד הלילה

  22. Started by NI4NI,

    במזל טוב קיבלתי אתמול את הצורב החדש שלי (LG 4120b). הדבר הראשון שניסיתי לצרוב היה קובץ גיבוי בודד בגודל 4.2GB על מדיה של -R, ולהפתעתי תוכנת הצריבה (NERO) הודיעה לי שהיא לא יכולה לצרוב קובץ שגודלו עולה על 2GB. חשבתי שנפטרנו מהמגבלה הזאת יחד עם FAT16... האם מישהו נתקל בתופעה ? האם באמת קיימת כזאת מגבלה בצריבה ? הרי WINDOWS שומר בלי בעיה קבצים גדולים הרבה יותר.

    • 7 תגובות
    • 936 צפיות
  23. Started by Zeper,

    אוקיי תסתכלו במפרט של המחשב שלי מחשב ישן.. אבל אני רוצה להוסיף 320 ג'יגה HDD למחשב כי אני מוריד סדרות ולא מספיק לי 80 ג'יגה גם כי אני משחק LINEAGE ו WORLD OF WARCRAFT האם SATA II יתאים בשבילי? 16 MB 320GB 7200RPM, 16MB, SATA II או שהמחשב שלי בכלל לא תומך בזה? אם כן אז אוקיי תודה ואם לא איזה HDD אני אמור לקנות?

    • 5 תגובות
    • 936 צפיות
  24. Started by harry,

    שמעו תעזרו לי אני בהיסטריה, בזמן האחרון הדיסק הקשיח במחשב שלי משמיע קולות של טרקטור, איך שאני מפעיל את המחשה זה מין בבבבבבבבבבבזז חזק ואז נפסק פתאום, ואחרי זה ממשיך עוד פעם. וגם שמתי לב שכמה שירים שניסיתי לנגן אני שומע אותו חושב באמצע השיר ופתאום יש כאלה רעשים בשיר .. זה הסוף של הדיסק הקשיח שלי?? (שאני ינסה לגבות) :'( :'( :'( (זה דיסק קשיח של IBM משנת 2000 )

    • 7 תגובות
    • 936 צפיות
  25. אני קונה מחשב חדש עם הלוח: Gigabyte GA-P35-DS3P שתומך ב- INTEL RAID MATRIX. עכשיו, אני מאוד רוצה להנות מהביצועים של RAID 0 ששם יהיו כל ההתקנות של המשחקים, מערכת ההפעלה, תוכנות וכד'... אך מצד שני יש לי איזה 300GB של תמונות, סרטים ומוזיקה שצריכים רק מקום אכסון בטוח ואין לי שום צורך בהגברת הביצועים בשבילם ואני פוחד מאוד לאכסן אותם ב RAID 0 שלא ילך איזה דיסק והלך כל המידע. יש לי היום במחשב הישן 2 דיסקים SATA1 שכל אחד מהם הוא 120GB ואני רוכש עם המחשב החדש עוד 2 דיסקים SATA2 של 500GB כל אחד. חשבתי אם אפשר ליצור מערך ששני הדיסקים שיש לי של ה 120GB יחוברו ביחד כ RAID0 וכך אקבל מחיצה אחת של 240GB להתקנות שצריכים ביצועים(המשחקים, מערכת ההפעלה, תוכנות וכד'...), בנוסף לכך את שני הדיס…

    • 7 תגובות
    • 936 צפיות

דיונים חדשים בפורומים