עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by ofer_mat,

    יש לי שרת של קומפקט ויש לי 5 דיסקים מחוברים ב RAID 2 ביחד ועוד 3 ב RAID מסוג 5 רציתי להחליף את הה3 לגדולים יותר החלפתי אותם ומשם מה ב 2 שביחד שהם עם מערכת ההפעלה לא עולים לי המחשב ככאילו לא עולה או לא מזה את הכוננים משהו יכול לעזור לי בנושא...

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  2. עפ"י מה הוא נותן את הציון לכונן הקשיח? (רק transfer rate או שאולי כמות המקום , יש לי 500 ג'יגה) איזה כונן קשיח יביא ציון של 7+ למשל? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  3. Started by lisly,

    המליצו לי על NEC ND-3520AB יש לכם אולי המלצה אחרת? שיהיה זול רק....

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  4. Started by ShoX,

    מי יותר מהיר? מי יותר שקט? מי יותר אמין? (גרסאות 250GB ו 160) ומה לגבי Maxtor 250GB SATA2 MaXLine III RoHS 7200RPM 16MB או Maxtor 250GB 16MB Buffer DiamondMax SATAII

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  5. Started by hezi508,

    שלום לכולם יש לי מחשב נייד שאני רוצה להוסיף לו נפח איחסון. החלטתי לא להחליף את הדיסק הקשיח הפנימי אלא לקנות דיסק קשיח חיצוני נוסף. השאלות שלי הן איזה חיבור עדיף USB FIREWIRE ESATA כמובן שאני אעדיף כונן עם BUFFER גדול לפחות 16MB ונפח הכי גדול שמאפשר התקציב תודה חזי

    • 6 תגובות
    • 939 צפיות
  6. שלום, רציתי לדעת איך לעשות את זה כי ניסיתי להגדיר בביאוס שהכרטיס יעשה בוטינג ראשון [על הכרטיס כשאני מעלה אותו על מחשב אחר מופיע לי סמל של xp] וזה פשוט לא הולך בבקשה זה דחווווווף תודה מראש.

  7. בטעות מחקתי קובץ מהדיסקשיח החיצוני שלי. איך אני משחזר? עכשיו זה קרה! מהר, מישהו???

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  8. לפני שנתיים וחצי קניתי מסקי-פיסי כונן של wd. לפני מספר שבועות לא היה ניתן לגשת לכונן, לא ניתן היה לפרמט אותו, גם שהוא הותקן עם כבלים אחרים ובמחשבים אחרים. החנות ממנה קניתי את הכונן נסגרה ו"זד" מחשבים מטפלים בנושא מימוש אחריות של לקוחותיהם. שלחתי את הכונן ל"זד", ששלחו אותו ל-טקדטה שהבנתי שהיו הספק של סקי-פיסי בזמנו. "זד" מחשבים טענו שהכונן הוחזר מטקדטה ללא החלפה והחזירו לי את הכונן. יצרתי בעצמי קשר עם טקדטה, שאומרים שמעולם לא נשלח להם הכונן התקול. ביקשתי אני לטפל בעניין ההחלפה ישירות מולם, אך נציג טקדטה התעקש שהם לא עובדים מול לקוחות קצה, וזה שהחנות שממנה רכשתי נסגרה לא עזרה לקדם את התהליך מולם. על אף שנתתי לו את המספר הסידורי של הכונן, הוא סרב לאשר או להכחיש שהוא באמת סופ…

  9. Started by jj516,

    אני חושב שהכותרת אומרת הכל יש לי MAXTOR 40 GB 7200 + WD 60 GB 7200 אחד אצלי כשנה, השני כחצי שנה. ויש לי עסקה להחליף את שניהם תמורת אחד גדול של 120 GB עם אני אוסיף 250 ש"ח שווה או לא?

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  10. Started by JohnnyBravo,

    אני מחשפש hub לדיסקים קשיחים,אפילו חיצוני.יש דבר כזה?כמו usb hub

  11. Started by Raped,

    שלום, יש לי דיסק קשיח WD 350GB ו2 כוננים בווינדאוס C\D והם מחולקים 175 GB לכל אחד עכשיו בD יש לי 30 GB בשימוש ואני מנסה להעביר לשם דברים מC והוא לא נותן לי הוא אומר לי שאין מקום פנוי בדיסק ולעשות ניקוי כזה אני תמיד עושה את הניקוי והוא עדיין עושה לי ככה, מה לעשות ? תודה מראש לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 939 צפיות
  12. יש לי 50G של תמונות וסרטונים שאני רוצה לגבות אני רוצה לקנות כונן חיצוני (אין לי מושג בנושא אז) אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על אחד עדיפות למחיר זול אבל דיי חשוב שיהיה אמין וגודל 100G שהיה מקום לעוד תמונות תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 939 צפיות
  13. שלום, חשוב שהכונן יגיע עם שלט , בסכום של כ 400 שקל. הכונן ישמש לגיבוי חומר מהמחשב האישי ובעיקר לצפייה בסרטים,סדרות על ידי חיבור ישיר לטלויזיה. לכן חשוב שיגיע עם חיבור איכותי לטלויזיה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  14. איך פתרון דיסק קשיח 100אחוז? נסיתי תוכנה UltimateDefrag לא עוזר בבקשה עזזה לי. לא רוצה להתאבד דברים מידע חשוב! [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 938 צפיות
  15. Started by R9547655G,

    טוב הגיע הזמן לעבור למשהו יותר גדול. -- מה לעשות אם ה פורמט FLAC פשוט מרשש אותי מבחינת מקום אבל מזכה אותי באיכות חלומית. --- יש בערך כ 7GB של MP3 כפול 5 פעמים...בקיצר אני צריך מינימום 80GB אבל חשובה לי גם האיכות.(מאוד)

    • 11 תגובות
    • 938 צפיות
  16. Started by -sHUz-,

    בזמן האחרון התחילו רעשים מרגיזים מדי פעם. גם לפעמים אני סתם לוחץ על תיקייה ומתחיל צפצוף מעצבן... יש למישהוא דרך לבדוק מה הבעיה ? יש לי דיסק קשיח של W.D 80 GB 7200RPM

    • 9 תגובות
    • 938 צפיות
  17. אני צריך לקנות מתאם כזה למחשב, כי אני צריך עוד חיבור של SATA במחשב שלי ואין לי מספיק. למי שלא יודע זה מתאם שמאפשר לחבר SATA גם ללוח אם שאין בו חיבורי SATA. רציתי לשאול שתי שאלות: 1. מצאתי שני אתרים די אמינים שמוכרים את זה. http://www.getit.co.il/Prod/33136/ http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=22332 רציתי לדעת מאיפה לדעתכם כדאי שאני אזמין את זה מבין השניים. כי חשוב לי שהאתר יהיה מספיק אמין. 2. מישהו כבר התנסה בדבר הזה? מישהו כבר קנה את זה ובדק את על הארדיסק SATA? אני אשמח אם מישהו שכבר קנה את זה יוכל לספר לי איך זה. תודה מראש לכל מי שיעזור!

    • 6 תגובות
    • 938 צפיות
  18. Started by mosheva,

    שלום! הלך לי הכונן קשיח ואני רוצה לקנות חדש במקומו ראיתי שיש כונני SATA 2 שהם יותר זולים מה SATA 1 אני מאמין שיש לי SATA 1 מפני שהמחשב הוא 2006... האם כונן SATA 2 יתאים לי? תודה

    • 10 תגובות
    • 938 צפיות
  19. Started by yigael_o,

    היי, אני רוצה כונן רשת, משהו בסגנון הזה: http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=4828 אבל רק את המעטפת. האם מישהו ניסה להתקין משהו כזה לבד? מה זה מצריך (חוץ מהרד דיסק)? זה מסובך\ ארוך? איפה אפשר לקנות דברים כאלה בכלל? תודה.

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  20. האם משהו יודע עם יש הבדל ממשי בין ביצועי דיסקים במערך RAID 0 2 דיסקים של 300 גיג 15 אלף סל"ד SAS עם בקר PROMISE PCI EXPRESS X1 מול 2 דיסקים 300 גיג 10 אלף סל"ד SATA2 בבוקר שעל לוח האם השימוש העיקרי הוא מערכת הפעלה + הרצת משחקים תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 938 צפיות
  21. Started by Frequency,

    הי, מישהו מכיר את הדגם Toshiba STOR.E PLUS 2TB? זה כונן חיצוני 2.5" אני רוצה לחבר אותו לראווטר של D-LINK דגם 6850 האם אמורה להיות בעיה? (ראיתי שההארד דיסק תומך בווינדוס והנתב מריץ לינוקס) ובכלל האם הוא מתאים לשימוש הזה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  22. Started by ha,

    RAID 5 ב ABIT IP35 Pro אני עומד להרכיב את המערכת שלי עם לוח אם ABIT IP35 Pro ורציתי לשאול מספר שאלות. 1. האם ה RAID 5 ב ABIT IP35 Pro עובד היטב? יש למישהו ניסיון איתו?... והסיבה שאני שואל שאלה כזאת היא שכבר ניתקלתי בבעייה של הגדרת RAID וניסיון שימוש בו כ Boot disk. במערכת הנוכחית שלי, הבנוייה סביב Asus P5GD2, ישנו RAID 0 ב BIOS. כאשר ניסיתי להפעיל אותו בזמן התקנת ה Windows XP (הגדרה ב BIOS, לחיצת F6 והכנסת דיסקט הדריוור) ה Windows לא זיהה אותו כדיסק קיים. 2. הייתי רוצה להשתמש ב RAID 5 הבנוי כ 200GB * 3, כרגע יש לי שני דיסקים דומים ,שההבדל ביניהם הוא בכמות הזיכרון (8M/2M): דיסק 1: WD200JS 00MBH0 8M cash דיסק 2: WD200JD 00FYB0 2M cash ונראה לי שאוסיף WD2000JS כדיסק …

    • 4 תגובות
    • 938 צפיות
  23. Started by ניר_,

    היי, יש לי לפטופ של alienware m15x חשבתי להאיץ אותו קצת עם SSD, ובתקופה הקרובה יש לי אנשים שנוסעים לארה"ב. אשמח להמלצה על כונן במחיר וגודל סבירים.. סדר גודל תקציב 100-150$ אולי עם מעט אפשרות לחריגה, תלוי במאפיינים. בנוסף ראיתי ש deal extreme התחילו למכור SSD של SANDISK נראה לכם שווה? תודה ניר

    • 1 תגובה
    • 938 צפיות
  24. Started by edoson,

    התקהתי partition magic 8 וכשאני מנסה לעלות את התוכנה זה רושם לי : error 100 bad partition table ???????? יש לי רק C. מישהו יודע על מה מדובר??

    • 0 תגובות
    • 938 צפיות
  25. Started by tioamo,

    שלום לכולם, יש לי הרד דיסק אשר מפוצל לשני חלקים C,D. רציתי לדעת כיצד אני יכול לשנות את גודל הפיצולים? כלומר שהייה לי יותר מקום באחד מאשר השני. 2 הפיצולים כמעט מלאים לגמרי.. אולי יש 4-5 גיגה פנוי... האם יש פתרון פשוט? ממתין לתשובה

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות

דיונים חדשים בפורומים