עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Yaniv_Uzan,

    זה נורא פשוט... האם יש מאריכי כבל USB1 ומאריכי כבל USB2 בנפרד או שזה אותו כבל והדבר נקבע לפי הבקר USB והמכשיר שמחובר ועוד שאלה... אם זה אותו כבל גם ל 1 וגם ל 2... עד איזה מרחק אני יכול להאריך כרטיס רשת אלחוטי USB... האם אפשר לחבר 3 מאריכי USB של 9 מטר סה"כ... האם זה "יהפוך" את זה ל USB1... שאלה קצת מוזרה... חחח תודה יניב

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  2. Started by Yuval35,

    שלום לגולשי הפורום, קניתי מחשב נייד (Asus X554L) לפני כמה שבועות ואני מתכנן לשדרג לו את הכונן הקשיח לSSD. אני חיפשתי קצת באינטרנט, ומצאתי את הכונן הזה: http://ksp.co.il/?select=.1033..152..377.&list=1&sort=2&glist=0&uin=29521&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 מה דעתכם עליו? לא מצאתי עליו מידע כלשהו/ביקורת, ולכן אני פונה אליכם.. אין לי הרבה אפשרויות מאחר שהתקציב שלי מוגבל (קניתי כבר כונן SSD למחשב אחר ואני מעוניין לחסוך כמה שיותר), ולכן אני מנסה לחסוך כמה שיותר, אבל לא במידה שאני אקנה בסוף כונן איטי/לא משתלם וכו'.. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  3. Started by dimashk,

    אתמול בערב שמתי לב שהצריבה של מדיה DVD מתבצעת שונה מהרגיל, עם הפסקות קצרות בתהליך הצריבה. אחרי הצריבה, סריקת שגיאות הראתה שיש כמות שגיאות עצומה. מאז ניסיתי לצרוב עוד 5 מדיות DVD, סריקות היו יותר גרועות מדיסק לדיסק. מדיות CD הוא צורב כרגיל. שינוי גרסאות firmware לא שינה שום דבר. האם הצורב פשוט גוסס לאט לאט?

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  4. Started by kobi3211,

    שלום רציתי לדעת מה ההבדל בין הצורבים עם הפלוס R ואלה עם המינוס R וגם בקשר לדיסקים שנמכרים גם כתוב עליהם R+ ו R- תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות
  5. Started by liav12,

    אהלן, שמתי לב שיש כמה חברות של ייצור הדיסקים שלהם, ביניהן גם טיוואן ויפן? בכל מקרה היה מבצע נחמד של 2 חבילות ב 90 ש"ח אז לקחתי..100 CD של ורבטים תוצרת הודו. עדיף לקחת את החברות האחרות בפעם הבאה?

    • 8 תגובות
    • 942 צפיות
  6. יש מה לעשות כדי שזה יעבוד בכל זאת או שאין מה לעשות? בדקתי ברדיו דיסק של חבר וזה עבד שם. האם צריך לנסות לצרוב בכל מיני דיסקים אחרים?

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  7. Started by digitalseeker,

    שלום שלום, אני מחפש צורב חיצוני , מהארץ או מחו"ל , כמובן צורב DVD , עם חיבור SATA , ושיהיה בצבע שחור ! התקציב הוא עד 550 ש"ח כולל משלוחה. יש הצעות ? בעבר מצאתי בEBAY אחד ספיציפי והוא נעלם.

  8. Started by boom,

    האם נחשב DVD טוב?

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  9. הקדמה^^ כשהייתי מדליק את המחשב שלי הוא היה מעלה את ווינדוס, ואז מתחיל הכל מהתחלה כאילו בדיוק הדלקתי אותו, הגיע למסך דוס שאמר שהייתה בעייה בהפעלה שעברה, ולבחור איך להעלות את ווינדוס - רגיל,Safe mode, ועוד כל מיני Safe mode עם משהו, עולה (לא משנה מה אני בוחר) ושוב חוזר להתחלה... זה לא העניין כמובן הבעייה: פירקתי את המחשב, הוצאתי את הדיסק הקשיח וחיברתי אותו למחשב אחר, עם הכבל הקטן שיש לו שורה אחת של שיניים (והכבל של הכוח, שנדמה לי שיש לו גם שורה של שיניים, ועכשיו כשאני חושב על זה, במחשב שלי זה היה כבל שונה של כוח שהיה מחובר לשקע עם 4 שיניים...) הכבל של הכוח שחיברתי לדיסק הקשיח שלי הוא מין המשך של הכבל שמחובר למקורי... יש 4 חוטים שנכנסים לתוך התקע (צהוב, אדום שחור וכתו…

    • 7 תגובות
    • 942 צפיות
  10. שלום קניתי מארז מסוג Cooling Master cm690. יציאת הeSata הקדמית שלו מחוברת לכניסת הeSata בלוח הASUS P5Q-PRO. אני מעוניין להשתמש בדיסקים SATA סטנדרטיים שברשותי ככונני גיבוי. יש לי חיבור מתח חיצוני ורק חסר לי כנראה כבל שמתאם בין הSATA לeSata. האם אני באמת צריך כבל כזה? כששאלתי בחנות נאמר לי שכבל הSATA יכול להתחבר גם ליציאת הeSata אבל אני לא רואה שהוא מתאים. האם זה הכבל המתאים? אין ענייני זכר נקבה בכבלים האלו? http://www.papyrus.co.il/hebrew/100cm_sata2(esata)_-to-_sata_external_cable_(hebrew).htm מוזר שאין אותו בחנויות רגילות (TMS/איבורי/KSP/נועה). תודה. עדכון: האם הכבל הנ"ל גם מתאים? (שליש מחיר מהקודם בהתחשב במשלוח) http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=25359#d…

  11. Started by Dethmyst,

    ההארד דיסק שלי (MAXTOR 6L0J2) התחיל להשמיע רעש מוזר - כמו מאוורר שמסתובב במהירות גבוהה. זה אומר שהוא בתהליכי גסיסה או שיש לזה פיתרון?

    • 9 תגובות
    • 942 צפיות
  12. הייתי רוצה ליישם RAID0 זמני על מחשב זמני שאני עובד עליו ואני זקוק לשני SSD כדי לקבל נפח של 1-2TB (לא ממש משנה). הצצתי באמזון (אני מעדיף לקנות משם חלקים שאולי ידרשו טיפול/אחריות ולא מעלי/איביי מסיבות מובנות.) וראיתי כונני 1TB במחיר 100-120 ש"ח מחברות שאף פעם לא שמעתי עליהן (Fikwot, fanxiang וכו'). -אפשר לסמוך עליהם מבחינת אמינות? אני צריך שישרדו לי כמה חודשים וזה מספיק. -מה ההמלצה לשני כוננים הכי איכותיים עד 270 ש"ח לשניהם? -במנו עם RAID0 בו נדפקו סקטורים קיבלתי הודעה מהבקר כי ה RAID0 דפוק ולא ניתן להשתמש בו, האם ניתן כל זאת להשתמש בו? -האם ניתן לתקן RAID0 בו נדפקו סקטורים באמצעות תוכנה כלשהי? לא ממש אכפת לי לאבד חלק מהאינפורמציה כל זמן שאוכל עדיין להשת…

  13. Started by ORBIT,

    1. מה ההבדל בין SATA / SATA2 / SATA3? 2. איך אפשר לבדוק במה הלוח אם שלי תומך מבלי להשתמש בתוכנה צד ג' כמו סנדרה? 3. במידה ונניח והלוח אם שלי תומך ב-SATA2, האם אפשר לשדרג או שזו בעית חומרה שצריכה להשתדרג, כלומר להחליף לוח אם? 4. כמו שאלה 3 רק בהתייחס לתמיכה ב-USB. אודה לתשובה לכל שאלה בנפרד. תודה

    • 7 תגובות
    • 942 צפיות
  14. בקרים חדשים יאפשרו להעביר מידע קצת יותר מהר בין המחשבים ואמצעי האחסון שלנו, גם ללא צורך בהתבססות על ה-Thunderbolt 3 לכתבה

  15. Started by eyalk,

    האם אתם הייתם מוסיפים למפרט של המחשב שלכם את כוננן ה-blue ray או שזה יהיה בזבוז זמן וכסף?

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  16. Started by honore,

    :yelclap: ביקורת חדשה עם גירסת הפירמוור האחרונה של BENQ ה B7P9 http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=11657 תנו את מחיאות הכפיים שלכם לצורב המדהים הזה של BENQ צורב ב CAV X16 איכות צריבה מצויינת גם ב DVD+R וגם ב DVD-R תמיכה פנטסטית מצד BENQ יכולת לצרוב על דיסקים X8 במהירות X12 או X16 מה שנקרא OVERSPEEDING מה יש עוד לבקש בצורב DVD ? עידכון : ניתן לרכישה ב זיגזג התותחים ! ! ! :yelclap: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=28_206&products_id=2577

    • 9 תגובות
    • 942 צפיות
  17. Started by tavor21,

    אני מכניס סרט דיוידי שנקנה בחנות והוא לא קורה אותו וכארש אני מנסה לפתוח את הדיוידי ולראות את הקבצים הוא תוקע לי את המחשב בבקשה תעזרו לי זה די דחוף נ.ב. הדיסק חדש ללא שריטות וב PAL נדמה לי שזה גם DL כי זה SINGLE SIDE ובדקתי בדיוידי אחר הדיסק שוקל 6.5 גיגה maybe i need to download some firmware to this dvd writter so he could read dl disks

    • 14 תגובות
    • 941 צפיות
  18. Started by andrei21,

    אני רוצה דיסק נייד 2TB איזה חיבורים יותר נפוצים היום ? בנמחשבים ניידים ונייחים.... ומה ההבדל במהיריות ? תודה

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  19. שלום אני צריכה לקנות דיסק קשיח חדש. בעקבות דיון קודם אני הולכת על ide רגיל ראיתי דרך zap דיסק 160 גיגה של wd 7200 rpm 8mb cache במחיר של 500 ש"ח. יש לי 2 שאלות: 1. האם סוג הדיסק הזה מומלץ? 2. האם לא מסוכן לקנות מחנויות עלומות. לא עדיף להוסיף 100 שקל ולקנות מחנויות מוכרות. אני חוששת שאם תהיה תקלה לא יהיה לי למי לפנות. בכלל ב- ZAP יש מליוני חנויות וירטואליות ואני חוששת לקנות דרכם מה אתם מציעים לי לעשות ???

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  20. כבר יותר מ-4 חודשים חורשים על נק 3520 או LG4163B, מישהו יודע אם מתוכנן להגיע משהו חדש שיפיל את שני הקודמים המעולים? אפילו אם יעלה יותר יקר קצת, אולי זה יהיה משתלם לחכות ולזכות במהירויות ושיטות קצת יותר גבוהות. תודה

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  21. מה עדיף לדעתכם, Western Digital Caviar Blue WD10EALX או Samsung HD103SJ? הכוננן של WD כולל sata III שלמחשב שלי יש תמיכה בו, אבל לפי מה שהבנתי זה לא באמת משנה, כי המהירויות שלהם לא מגיעות למגבלה של sata II, בכל זאת, מי מהיר יותר ועדיף בכללי?

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  22. ברשותי צורב NEC 3540 ותכנת NERO 6.3.1.12. משתמש בדיסקים של VANGUARD. לאחר צריבת דיסקים (סרטים או מה שזה לא יהיה) הצורב לא מזהה את הדיסקים ונותן הודעת שגיאה. הצורב עבד בעבר ולאחר הפירמוט האחרון הוא לא עובד....התקנתי הכל מחדש (את ה-NERO) ועדיין זה לא עובד. גם עשיתי DATA VERIFICATION והוא לא נתן הודעת שגיאה בתום הצריבה אך הדיסק לא עבד לאחר הצריבה ושוב קיבתי הודעת שגיאה. יש למישהו מושג מה התקלה?

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  23. Started by N N C,

    לא מזמן קניתי דרך דוד שלי הארדיסק חדש WD80 GB 8MB לאחר שההארדיסק הקודם שלי פיתח סקטורים פגומים וההארדיסק שלפניו שבק חיים בצורה פתאומית... אני מתחיל לראות פה תבנית, כי משום מה ההארדיסק הזה גם מתחיל לעשות לי בעיות אחרי סה"כ שבוע שהוא נמצא אצלי במחשב... הורדתי תוכנת activesmart ומצאתי שהטמפרטורה שלו היא 46 מעלות, זה גבוה ? נמוך ? כמו כן, יש לי בעיה שכן אני משתמש בכבלים IDE פשוטים (33) ולכן אינני משתמש ב-UDMA רציתי לדעת אם הדבר עלול לפגוע בהארדיסק. שאלה אחרונה היא האם יתכן שהספק שלי פגום ולא מספק מתחים מספיקים להארדיסק

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  24. שלום לכולם, קניתי כונן קשיח נוסף למחשב. הכונן SATA עם חיבור קטן. :s05: יש לי כרגע במחשב שני כוננים מחוברים לIDE. ראיתי שיש בלוח אם שני חיבורים SATA1 וSATA2. חיברתי לראשון את הדיסק החדש ונתתי לו חשמל. הדלקתי וכלום. הוא לא קיים. אפילו בBIOS לא רואים אותו. מה עושים? תודה : לוח אם: A8V-E deluxe ASUS הארד דיסק: 320WD

    • 7 תגובות
    • 941 צפיות
  25. Started by roz123,

    שלום ברצוני לקנות דיסק קשי חיצוני נוסף יש לי דיסק קשיח לפני כמה שנים של החברה Wd בגרסאת הפספורט והוא 250 גיגה וברצוני לקנות עוד אחדראיתי באינטרנט וכל זה ויש הרבה ביקורות רעות על החברה הזאת ולא יודע מה לבחור אני רוצה לקנות דיסק קשיח של 500-1000 גיגה וכמובן בלי חיבור לחשמלאשמח אם תציעו לי משהו טוב אמיתי ואמין תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות

דיונים חדשים בפורומים