עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Idanp,

    כרגע אני עובד עם הארד דיסק של WD שעובד בSATA2 במידה ואני מוסיף עוד הארד דיסק IDE 80GB של WD הביצועים יכולים להיפגע בצורה כלשהי?

    • 6 תגובות
    • 946 צפיות
  2. בכל פעם שאני מחבר הארדיסק נייד למחשב[לפטופ] ולדוגמא עושה ריסטארט או כול דבר אחר קורה מצב כזה,התקיות שבתוך ההארדיסק הופכות לקיצורי דרך וכול פעם אני צריך לפתוח אותם פעמיים. עכשיו שאני מנסה לעבוד עם תוכנות ולראות קבצים שבפנים זה בלתי אפשרי לפי דעתי זה כי יש משהו ען השפות כי זה רק לתקיות באנגלית

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  3. http://www.ebay.com/itm/Seagate-1TB-32MB-7200RPM-SATA2-Hard-Drive-FREE-SHIPPING-/320880421800?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ab5f6aba8#ht_1484wt_1139 הוא מוכר 1TB של סיגייט ב 35$. למוכר יש 30 פידבקים חיוביים. הפידבקים הם על מוצרים בעלי ערך, לא על דברים בדולר. האם לדעתכם המחיר הזה הגיוני, ושווה להסתכן ולקנות?

    • 3 תגובות
    • 946 צפיות
  4. הנפח הוא 120 או 160 ג'יגה...הם קרובים במחיר אז עדיף 160... יש כוננים עם 16 באפר? או שנפחים כאלה יש רק 8 באפר?...אני ראיתי רק 8... יש לי כונן של MAXTOR...כבר הרבה שנים..וטפו טפו טפו עובד מעולה....הבעיה היא שSEAGATE קנו עכשיו את מקסטור..וגם אין למקסטור (בחנות של נועה מחשבים) SATA2. שמעתי על הרבה תלונות של אנשים על זה שWD מזייפים בחיישנים של הטמפרטורה והם לא הכי שקטים.. אז חשבתי ללכת או על הסמסונג....או על הסיגייט...כאשר חשובות התכונות הנ"ל..וגם שיהיה שקט ואמין.. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5078 את הסמסונג אני לא ממש מכיר בכלל...אבל פה נכתב כי הוא "שקט במיוחד"...וגם יש 3 שנים אחריות...עולה 495 ש"ח והסיגייט: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=47…

    • 13 תגובות
    • 946 צפיות
  5. Started by wta,

    זה הסמסונג HD501LJ זה הווסטרון דיגיטל WD5000AAKS

    • 4 תגובות
    • 946 צפיות
  6. Started by tomikos,

    דרישות: 2.5" ללא חיבור לחשמל USB 3.0 500GB מחפש המלצה לדגם אמין ויציב שלא יעשה בעיות אחרי שנה תודה!

    • 9 תגובות
    • 945 צפיות
  7. איך לצרוב נכון סרט DVD ואח"כ לראות אותו בDVD הרגיל שלי כי צרבתי והוא לא מזהה עכשיו אני זוכר שהייתה איזו שיטה משהו... בבקשה חייב את העזרה שלכם

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  8. Started by devek,

    שלום קניתי מחשב חדש וקיבלתי את ההארד דיסק 500 GB על חלק אחד רק C רציתי להשאיר בC 100 גיג'ה על כל צרה שלא תיהיה וכל השאר על מחיצה נוספת איך אני עושה דבר כזה? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  9. היי ברשותי טלוויזיה חדשה 46 אינצ' sony briava HD. הטלוויזיה מכילה יצאת USB ותומכת בפורמטים של AVCHD וכדומה. השאלה שלי היא איזה הרדיסק חיצוני כדאי לקנות שיאפשר להריץ סרטים ב FULLHD דרך הUSB של הטלוויזיה. אגב בדקתי גם סתם עם דיסקאונקי רגיל ואכן ניתן לנגן דרכה סרטים בHD, ככה שאולי עדיף בכלל לקנות איזה אחד כזה של 32 GB במקום הרדיסק? תדוה מראש

    • 1 תגובה
    • 945 צפיות
  10. Started by Mr.D,

    אני יכול להקליט המכונן למחשב והמחשב לכונן אני לא יכול! למה? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 945 צפיות
  11. Started by rangerman,

    האם ה-LG GS22LC30 שנמכר באייבורי (ולא מוזכר בשום מקום כמעט) זהה ל-LG GH22NP20 שמופיע בדיון הצורבים המומלצים? על פניו הנתונים דומים מאוד - מהירות X22, ממשק IDE, תמיכה ב-Lightscribe.

    • 3 תגובות
    • 945 צפיות
  12. Started by scorpions,

    שלום יש לי בעיה עם HD של WD דגם 120GBJB המחשב לא מוכן לקרוא ממנו הוא מגדיר אותו כ-DYNAMIC HD שאין לי מושג מה זה בכלל ניסיתי לפרמט אותו עם PartitionMagic 8.0 גם הוא לא מוכן "לדבר" איתו יש לי עליו מידע די חשוב שאני רוצה לשחזר אם זה אפשרי אם לא אז אני ינסה להשיג אותו מחדש בדקתי את ה-HD עם תוכנה של WD מהאתר שאמור לבדוק את החומרה כדי לדעת אם היא תקינה וכל הבדיקות עברו בהצלחה אז ה-HD תקין אבל אין לי גישה אליו יש למישהו פיתרון מה אני יכול לעשות במיקרה כזה איך אני משחזר את המידע או מפרמט אותו

    • 9 תגובות
    • 945 צפיות
  13. Started by Electric Boom,

    סיפור נורא ארוך,בקיצור מלא סקטורים בנוכחי שלי הלכו ובתמיכה טכנית לא עוזרים כל כך:\... עד עכשיו היה לי 60 GB וזה לא הגביל אותי במקום אבל אני חושב שאם כבר אני קונה(תכננתי בקודם להשתמש כסלייב)אני אקנה נפח גדול שווה ל80. חשוב שיהייה לו: 7200 rpm 8 mb cache 133 ultra dma(חשבתי שתוכלו גם להגיד לי אם זה ממש חושב,ומשפר ביצועים...) IDE והכי חשוב שיחזיק לאורך זמן לא כמו הseagate המזד**ן שלי כרגע,וחשוב מאוד שתיהייה לו אחראיות! אני מעדיף מאוד חנות במרכז(ראשון)! אני לא רוצה שיהייה מצב כמו שהיה לי עם הנוכחי שיום בהיר אחד ניכנסים למעגל של פירמוט והתקנה-יומיים עוברים-איבוד סוג קבצי מערכת... רעש לא מעניין אותי בגרוש,אבל כסף כן... תודה, אייל(שונא seagate!)

  14. Started by Swed,

    כבר המון זמן אני מנסה לצרוב קבצים והצורב פשוט לא נותן לי הוא מגיע לשלב הverifying ופשוט רושם מלא שגיאות. לעומת זאת אם אני מבטל את הverifying הוא צורב אבל חצי מהקבצים לא תקינים. שלחתי את הצורב לתיקון ותענו שסידרו אותו אבל עדיין יש את אותה בעיה אני לא יודע מה לעשות אשמח לייעוץ ! שבת שלום

    • 5 תגובות
    • 945 צפיות
  15. שלום לכולם מאחר ותקופה ארוכה לא עודכנו הצורבים המומלצים, אשמח לקבל המלצה לצורב DVD בין אם פנימי או חיצוני. חובה חיבור SATA (אם מדובר בכונן פנימי) - לצערי הלוחות החדשים, הH61 לא תומכים בIDE, ולא שמתי לב לפני שקניתי

    • 3 תגובות
    • 945 צפיות
  16. האם ניתן להפוך אותו לסוג של דיסקאונקי? או לחילופין לחבר אותו למחשב שולחני? ואם כן כיצד? חיבורים?

    • 3 תגובות
    • 945 צפיות
  17. שלום חברים, אני מעוניין לקנות כונן קשיח חיצוני ואחרי קצת קריאה בפורום אני נוטה לכיוון הסמסונג 103SJ + מארז חיצוני עם יציאת E-SATA. אני יקנה כנראה מ KSP והמליצו לי שם על Spire Gigabod VIII ב 130 שקל. http://www.spirecoolers.com/main/product_detail.asp?ProdID=892 מישהו יודע\מכיר עם המארז הזה הוא סבבה או שאני יכול למצוא טובים יותר? האמת היא שאני לא ממש בטוח מה הנתונים שאני צריך לחפש במארז לכונן קשיח... התקציב שלי למארז הוא עד 200 שקל ואני אשמח לקבל המלצות למארזים אחרים אם מניסיון אישי או ביקורות באינטרנט. תודה מראש! אלמוג.

    • 4 תגובות
    • 945 צפיות
  18. Started by gurzeev,

    היי רציתי להתייעץ בקשר לצורב DVD. אני קונה אחד בקרוב, ואני לא יודע אם עדיף SATA או IDE... SATA עושה יותר מקום, אבל יש אנשים שאומרים שהוא יוצא מהמקום... למישהו יש נסיון בנושא? יש הבדל במהירות ההעברה? חוץ מזה, אני צריך המלצה לדגם, כי אני לא מכיר שום דבר לא אכפת לי לשלם עוד 10 שקלים שיהיה יותר טוב, רק תגידו לי איזה דגם הכי טוב \ נותן מחיר\ביצוע הכי טוב. תודה

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  19. Started by ilstockman,

    קניתי לפני כ 3 שבועות מחשב חדש עם צורב של LG GSA-H10N בדיסקים רגילים של DVD זה צורב מצוין... אבל קניתי 10 דיסקים של TDK DVD-RW 1-2X ואני לא יכול לצרוב עליהם.??????!!!!!! ניסיתי את תוכנות ROXIO, NERO (וגם את התוכונת הפנימיות שלהם לכתיבת דיסקים INCD) וכלום פשוט לא נותן לי לצרוב... ניסיתי להוריד FIREWIRE חדש אבל אין כלום... צריך עזרה :jump:

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  20. Started by steelmanx,

    לפי מה שראיתי הביצועים שלי ב4K הם חצי ממה שאמור להיות. מפרט:asus g51vx-x1a ציפסט אינטל pm45 עם ich9. הלוח תומך בsata 2.(חשבתי שרק הקריאה הרצופה מושפעת מזה). התקנתי rst ו inf לציפסט הכי חדש. מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 945 צפיות
  21. Started by shelley duncan,

    יש לי מערכת קצת מיושן עם sata 2 כך שאין טעם לקנות ssd, הדגמים שאני שוקל הם Caviar Black של ווסטרן דיג'יטל wd1002faex, ו ה Baracuda של סיגייט st1000dm003, אמנם ה Baracuda זול יותר במאה ש"ח, (וניתן להשיג את ה 2TB שלהם במחיר של ה 1TB של WD, אך קראתי שיש כמה גרסאות של ה 2TB עם ביצועים שונים) וגם לפי הנתונים מהיר יותר מה Caviar Black, אך יש שמתלוננים לגבי האמינות של Seagate, מה גם שה Caviar Black מגיע עם 5 שנים אחריות לעומת ה Baracuda שיש רק שנתיים אחריות אז על איזה מהם ללכת?

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  22. Started by 114508534,

    קראתי את המומלצים,אחרי זה נכנסתי ל KSP לבדוק מה יש במלאי ומחירים וגיליתי את הדגמים הבאים LG DVD±RW GSA-H10AB x16 DL x8 LG DVD±RW GSA-H10AK x16, DL x8 Black LG DVD±RW GSA-H22NB x18, DL x8 LG DVD±RW GSA-H22NK x18, DL x8 Black LG DVD±RW GSA-H10LK x16, DL x8, LightScribe Black איזה מבינהם הוא מומלץ וכדאי לקנות או שכולם לא משהו ועוד דבר כדאי לקנות אחד מהם או שעדיף ללכת על הפיונר 111D תודה

    • 8 תגובות
    • 945 צפיות
  23. חברה אני רוצה לקנות HD חדש למחשב שלי, עכשיו השאלה שלי אם אני יכול לחבר למארז שלי דיסק קשיח שהוא 2.5 " ? תודה:]

    • 1 תגובה
    • 945 צפיות
  24. איך אני בודק שהדיסק הקשיח שלי הוא ב PEAK AFFICENTCY, זאת אומרת, שכל הסידורים בביוס מנצלים את כל המהירות שההרד דיסק יכול להגיע אליה? תודה. יאיר.

    • 1 תגובה
    • 945 צפיות
  25. שלום לכולם. חבר שלי רוצה להפוך את ה- DVD שלו מדגם Aopen 16/48 למולטיזון. עכשיו הוא צריך תוכנה כל שהיא כדי להפוך את זה עם מישהו כאן יכול לעזור להביא לי לינק למדריך או לתוכנה שיש כדי להפוך דיוידי של מחשב למולטיזון זה יעזור לי מאוד. תודה מראש לכל העוזרים ...

    • 3 תגובות
    • 945 צפיות

דיונים חדשים בפורומים