אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי דיסק קשיח WD5000י של 500 GB.לאחרונה המחשב לא מזהה אותו. איך פותרים בעיה כזו? יש מי שמתקן דברים כאלה? האם יתכן שיש בעיה של דרייבר? אם כן,מאיפה מורידים דרייבר שלו ? חיפשתי וכל מצאתי אלה תוכנות שמתיימרות לתקן את כל הדרייברים בעבור תשלום.
-
- 1 תגובה
- 948 צפיות
-
-
שלום מדובר על לוח GIGABYTE H67N-USB3-B3 כונן SAMSUNG 830 128G SSD התקנה חדשה ונקיה של WIN 7 64BIT בתוכנה של INTEL RST אני רואה שהוא מזהה שהכונן מחובר בחיבור SATA 2, למרות שהכונן תומך בSATA 3 ומחובר בכבל שהגיע עם הלוח לחיבור הSATA 3 בלוח. היכן יכולה להיות הבעיה? או שאין בעיה ואין אפשרות לדעת אם הכונן מחובר בSATA 2 או SATA 3?
-
- 6 תגובות
- 947 צפיות
-
-
היי חבר'ה , אני קונה מחשב נייד מסוג Asus K55VM-SX117V ואני מעוניין לקנות לו SSD אמין,טוב ולא יקר.אני מתלבט בין השניים הללו: Corsair Force Series 3 180GB SSD Sata III MLC 2.5 Crucial m4 2.5'' 128GB SSD MLC SATA III CT128M4SSD2 אני לא מכיר יותר מדי את הטכנולוגיה העומדת מאחור הSSD והכונטרולרס ולכן אני פונה אליכם מה עדיף לקנות המחירים שלהם הם בין 540ש"ח ל690 ש"ח אני קונה מKSP אז זה המחירים כיום תודה רבה!!!
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
יש לי כמה דיסקים קשיחים של WD בנפח 1T ( הסידרה הירוקה , שמיועדת לאחסון ) לגיבוי שאני מחבר אותום בהתאם לצורך לתחנת עגינה כדי להפעילם. אתמול כשהייתי מחובר דרך SATA כיביתי את התחנה והחלפתי דיסקים . הדיסק שהכנסתי משום מה התעקש להראות לי את הנתונים של הדיסק הקודם . היום בבוקר חיברתי את הדיסק בממשק USB ומשהו מוזר . אני רואה שהתפוסה הכולל שלו היא מעל 800GB למרות שבפועל אני מוצא כ 180G בלבד . הפעלתי את תוכנות תיקון השגיאות של מיקרוסופט והצלחתי למצוא חלק מהקבצים ( אלו חלק מה 164G ) . הבעיה עכשיו שאני לא יודע איך לגשת לשאר המידע , מצד אחד הוא כאילו שם , מצד שלי לא רואים אותו ( והאופציה של SHOW HIDDEN FILES מופעלת ) . תודה מראש לכל העוזרים .
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
שלום מה דעתכם על הכונן הזה? יש לו 10000 RPM וכו', איך הוא מבחינת ביצועים? והאם כשאתה עובד עם חלונות VISTA ותוכנות אופיס, משחקים, וכו' אתה מרגיש שיפור בביצועים מבחינת זמני עליה וכו'? תודה מראש !
-
- 8 תגובות
- 947 צפיות
-
-
היי! הכונן "קשיח" נמצא על צמה נפרדת והמחשב לא מצליח לזהות אותו, הוא לא הופיע בעליית המחשב. גם כאשר נכנסתי לביוס ראיתי ב-BOOT שהוא לא מופיע. העניין הוא כזה,הבנאדם פירק אותו לבדו רק את הקשיח ממחשבו האישי ונתן אותו לאדם שיפרמט לו אותו ויתקין לו ווינדוס על המחשב של אותו אחר. כאשר הוחזר הקשיח הוא חיבר אותו למחשב שלו אך לדאבונו הרב "לא דובים ולא יער" לא עולה הווינדוס. כעת אני מנסה לפרמט עם פרטישיין אך מקבל שגיאה והיא: ERROR 88 unable to find the drive specified כאשר המחשב עולה הוא נעצר וכתוב אם אני רוצה שהמחשב ימשיך ללחוץ F-1 או אם אני רוצה ליכנס לביוס ללחוץ DEL החלפתי צמה אחרת לא עוזר. ייתכן וזה קשור להגדרות בביוס? ייתכן "שהקשיח" נדפק? תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שמעתי על זה פעם שאפשר לחבר CD-ROM לספק (מחוץ למחשב) והוא יקרא שירים וינגן אותם.. אפשרי? תודה!
-
- 8 תגובות
- 947 צפיות
-
-
לא ידעתי כ"כ איפה לשים את הת'רד, בכל מקרה חבר שלי מעוניין ב DVD טוב קורא צרובים ואת כל האיזורים, אין לי ממש ידע בתחום, אז אם אפשר להביא לי שמות של דגמים טובים והסברים... תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום לפני כשבוע קניתי הארד דיסק חיצוני שלWESTERN DIGITAL מדגם WDG1SU5000 , בנפח של 500 GB, עם יציאת USB וESATA. על המארז של הדיסק נורה שמסתובבת כאשר הוא בשימוש (קורא\כותב). את ההארד דיסק חיבתי בUSB משום שאין לי כניסת ESATA במחשב. התחלתי להעביר לHD מידע בלי בעיה, לפי חלון הPROGRESS של ההעתקה היא הסתיימה. הכל נראה טוב ויפה. אחרי כשעה חזרתי למחשב וראיתי שהנורה של ההארד דיסק מסתובבת שכן הוא בשימוש, אך על המסך לא נראית שום פעולה, ניסיתי לעשות SAFELY DISCONNECT אבל WINDOWS לא נותן לי ואומר שהוא בשימוש... אחרי כמה זמן עלתה הודעת שגיאה לפייה WINDOWS DELAYED WRITING FAILED. נסיתי קצת לחפש על הFEATURE הזה של ווינדוס ולא מצאתי הרבה, רק את העובדה שאי אפשר לבטל את זה אם זה הארד דיסק U…
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להוסיף הארד דיסק שלישי למחשב. עד כמה שאני יודע יש שתי כניסות של דיסקים קשיחים על לוח האם(GIGABYTE GA-G31M-S2L). איך ניתן לחבר 3 HDs בו זמנית?
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
האם usb disk on key נמחק עם המגנומטר בכניסה לקניונים ?
-
- 4 תגובות
- 947 צפיות
-
-
עריכה: טעות שלי. מספר השעות נורמאלי, מה לגבי הנתונים האחרים? HD Tune Pro: ST2000DM001-9YN164 Health ID Current Worst ThresholdData Status (01) Raw Read Error Rate 111 100 6 36578936 ok (03) Spin Up Time 95 95 0 0 ok (04) Start/Stop Count 100 100 20 9 ok (05) Reallocated Sector Count 100 100 36 0 ok (07) Seek Error Rate 100 253 30 172393 ok (09) Power On Hours Count 100 100 0 26 ok (0A) Spin Retry Count 100 100 97 0 ok (0C) Power Cycle Count 100 100 20 7 ok (B7) (unknown attribu…
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת עם כונן SSD ישפר לי את הביצועים עם תוכנות לעבודות גרפיות ועיבוד תמונה ? העם זה ישפר לי רק את מהירות העלאת תוכנה או גם את הסינכרון והעם זה משמאותי ? תודה על העזרה !
-
- 6 תגובות
- 947 צפיות
-
-
המחשב הנייד שלי קרס לפני חודשיים, מסך שחור וכל זה, ניסיתי להתקין מערכת הפעלה על כונן C ולא היה מקום, אז התקנתי על הכונן עם כל הקבצים שלי - כונן D, אבל מה שקרה זה שההתקנה נמשכה יומיים בעקבות איטיות של הדיסק וגם נעצרה באמצע אז קניתי דיסק קשיח פנימי חדש ואת זה שהיה בפנים חיברתי למחשב עם מתאם USB אחרי שניסיתי לגשת בכל דרך אפשרית (דרך לינוקס, ודרך וינדוס XP לייב, דרך המחשב עצמו אני מקבל שגיאה "פרמטר שגוי, אין גישה" או שהוא נכנס ואין כלום בפנים) לכונן D (מערכת NTFS עם 400GB) לא הצלחתי, המחשב מזהה את הקיום של הכונן אך לא מאפשר גישה לתוכו ולא מציג שום קובץ כונן C כן נגיש וכל הקבצים כולל מערכת ההפעלה נגישים. אני לא יודע מה לעשות, אני חייב להציל את כל הקבצים שנמצאים שם, מדובר…
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בבית שני כוננים.. אחד שאיתו אני משתמש בפעולה שותפת.. ואחד שיושב לי ממש בתוך הארון בבית. האם זה יהיה יעיל, להכניס את הכונן הזה למחשב, ולגבות בו את החומרים היקרים לי מכל? האם זה 100 אחוז יעיל או שזה מיותר כי זה על אותו מחשב?
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
יש לי 2 גיגה ראם במחשב ואני עוד על win 7 64 bit ודיי בעיה במשחקים ואמרו לי שיש אפשרות בwin 7 לעשות שהdok שלי ישמש כתוספת זיכרון למחשב, איך עושים את זה איך מפעילים את האפשרות הזו ? ועל הדרך האם win 7 64 bit עם 2 גיגה זיכרון יכול להיות שהוא עושה האטה מסויימת בטעינת משחקים ? שווה לי לעבור כרגע ל32 ביט בגלל הזיכרון המועט?
-
- 5 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום רב, היות שגוף הקירור של הGTX 470 חוסם לי כרגע 2 יציאות SATA על הלוח (לאחר שדרוג כ.מסך). אני מבקש המלצה לכרטיס PCIEX שיוכל לתת לי פתרון מהיר ומתאים לכך, אם אפשר לינק בבקשה, אין לי בעיה להזמין מEBAY/DX כל עוד מדובר במשהו בעל צ'יפ אמין ולא סתם זבל. תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 947 צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם , לפני שנה רכשתי בתום לב מחשב עם הרדיסק כאמור 320גיגה של היטאצי ברשת KSP המהוללת. שנה עברה, וכיום ההרדיסק מתחיל לעשות תיקים...בכל משחק, שהווינדוס עולה..בכל פעולה של העברת קבצים וכאשר עשיתי בדיקה למשל ע"י HD TUNE, ועוד תוכנות להרדיסק.. כל פעם שיש תיקים בום יש ירידה בגרף של קריאת הסקטורים.. מה שאומר לי, שאוטוטו הההרדיסק הזה קרוב לסופו?, יש לי אחריות 3 שנים. מה אוכל לעשות... אם אחזיר לקייאספי עוד יגידו לי שה"תיקים" האלה תקינים וההרדיסק עובד... מחכה לתשובתכם המקצועית תודה.
-
- 6 תגובות
- 947 צפיות
-
-
-
קניתי כונן השבוע מבאג, של iomega עם נפח 1 טרה בייט. חיברתי אותו, והמחשב זיהה אותו, אבל לא נתן לי להתקין שום דבר. חיכיתי שזה יעלה כונן חדש במחשב שלי, אבל זה לא העלה כלום. עם המחשב אין לי בעיה ודיסק און קי וכאלה הוא ישר מזהה. ניסיתי גם במחשב אחר היתה אותה בעיה. אם אני הולך לניהול דיסקים, בתוך האופצייה של ניהול כשלוחצים מקש ימיני על המחשב שלי, זה מופיע שמה אבל בלי אות. ואם אני לוחץ עליו מקש ימיני, למעט כל שאר הכוננים, כל האופציות אפורות וחסומות חוץ מעזרה. עוד יומיים נגמרת לי הרגילה, ואז לא הייה לי זמן לפתור את זה אני חייב עזרה! תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
שלום לכולם! ראשית כל הנה הצורב שיש ברשותי http://www.cdr.cz/rekordery/msi/images/8332b.gif מאז הפירמוט האחרון והתקנת WIN XP יש לי בעיות צריבה. אני צורב דאטא דיסק בנרו, הוא צורב הכל בסדר (רק בדיסקים יקרים), מסיים אותו ולאחר מכן כשאני רוצה להפעיל את הדיסק הוא פשוט ריק מתוכן, ואין בו כלום. ברגע שאני משתמש במדיה איכותית כגון VERBATIM הצורב צורב והכל בסדר, אולם לאחר מכן אני לא יכול להפעיל את הדיסק והוא כאילו ריק, כשאני משתמש במדיות זולות ולא מוכרות הצורב בכלל לא מסיים את הצריבה וכותב Could not perform fixation או משהו כזה. יש לציין שבשני המקרים אני צורב במהירות נמוכה יחסית (X12 או אפילו 8X, כשהצורב מסוגל 32X). עוד דבר הוא שאם אני מכניס דיסק REWRITABLE של TDK ומבצע צריבה, הנרו …
-
- 5 תגובות
- 947 צפיות
-
-
www.xbitlabs.com הכי טוב מבחינת ביצועים, אבל לא RAPTOR (יקר מדי) . תודה.
-
- 1 תגובה
- 947 צפיות
-
-
לא ממש משנה המחיר, הכי חשוב איכות בגדלים של 500GB - 1TB
-
- 10 תגובות
- 947 צפיות
-
-
קודם כל כותרת ודבר שני מה זה בעצם SATA..אני מצטער אם השאלה מפגרת אבל מה אני יעשה אני לא מבין.. וסתם שאלה שאולי לא קשורה יש שמועות או הנפצות לגביי DDR4 לראמ בעתיד?שוב אני לא אומר שיש אני שואל אם יש!. תודה לעוזרים..
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
דיסק של IBM 30 גיגה התחיל לפני יומים אחרי שפירמטתי אותו להשמיע קולות חיכוך. יכול להיות שזה סופו? יש תוכנה שבודקת את התקינות שלו? תודה
-
- 4 תגובות
- 947 צפיות
-


